Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kommy
veterán
válasz mohabá 007 #102592 üzenetére
Akkor hétvégén mérek egy kompresszió ha az rendben lesz akkor pedig kiveszem az injektorokat és kapnak egy ultrahangos tisztítást.
Üzemanyag nyomásnak kb mekkorának kell lennie, azt nem is nehéz megmérni a leeresztő szelepen keresztül. -
mohabá 007
aktív tag
válasz Kolty #102599 üzenetére
Ha kívülről nem látni olajszivárgást, attól még lehet rossz a tömítés. Az csak azt jelenti, hogy a tömítés "külső köre" tömít. A nyillal jelzett rész az a "belő kör" tömítése. Ott hibás (nem tömít rendesen a tömítés)
Így talán érthetőbb:A vezérmű tengelyes képen is látni, hogy a "belső kör"tömítése nem engedi az olajat a gyertyákhoz.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
dualcore
őstag
válasz ArthurShelby #102598 üzenetére
Igen, elnézést valóban H astra lenne a donor. És így valami megoldás a kérdésre?
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Valahol lehet venni új csavart Z18XER okoskerekéhez? Új a vezérlés, okoskerekekkel együtt, de szerintem elrakták, Opcom szerint 120 és 104 fok a tengelyek helyzete, de a kipufogóénak 104 helyett 100-nak kellene lennie. Szerintük nem lehet jobban belőni, mert minimális játéka van a rögzítőknek is, szerintem lehetne pontosabb.
Ugyanazt a csavart meg nem illendő visszarakni.Tipp?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárláson gondolkodom, és számításba kerültek a J Astrák. Csak benzin, és csak kombi.
Az 1.4-es turbós motorok a szimpatikusak, mennyire ajánlhatóak ezekkel a motorokkal? Tisztában vagyok vele hogy a kasztni nehéz a társaihoz képest, de nem versenyzésre hasznánám.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy minőség, zajszigetelés, helykínálat és a megbízhatóság milyen. Ahogy néztem már ilyen 3-3,5 körül már egész jókat lehet kapni, ez lenne a keretem.
Köszönöm előre is a tapasztalatokat! -
hi,
astra g
kulcsot fordítanám el de nem tudom, bárhogy is próbálom. kormányzár befogott, tekergettem a kormanyt amennyire engedi, de nem tudtam.
gondolom a gyujtaskapcsolonak nem tetszik valami. rakerestem neten, de tobbfelet adott ki melyikre lehet nekem szuksegem?V6
-
McDoug6lak
tag
válasz M0ng00se #102610 üzenetére
Pár éve jártam ugyanígy a hírtelen jött melegben én is... Ide oda mozgattam lezárt kormányzárnál a kormányt, (értelemszerűen éppen csak mozgott le fel)amíg nem tudtam kivenni a kulcsot, majd befújtam wd40-el, és nálam azóta nem is tért vissza a jelenség hál istennek. Hátha nálad is megoldódik ennyivel.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #102609 üzenetére
Köszönöm!
Pedig eskü kerestem ezeken a helyeken is, lehet a kulcsszavak nem voltak jók.
"Bad reklám is reklám too"
-
Tikakukac
titán
válasz McDoug6lak #102611 üzenetére
A létező legrosszabb. A WD40-el befújom sztori arra jó, hogy kirántsd valahogy szerencsétlent. Használhatod így, a kövi alkalommal betekert kormánnyal állsz a világ végén majd.
Csere. Nem fújunk, nem kenünk. Csere. Nálunk jobb helyeken konkrétan durva visszahívások is voltak erre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
FoLey-v
addikt
válasz diablo1984 #102614 üzenetére
1.6 szívó benyát kombit nem erőltetném. H Astránál is nehezebb,pedig a H Astránál is érezni már rajta.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
diablo1984
veterán
válasz FoLey-v #102616 üzenetére
Nem mondtam, hogy élmény, ahogy megy, de cserébe nem hányik be a turbó, a kettőstömegű...
Az elmúlt években alulmotorizált autóim voltak, ahhoz képest a j kombi 1,6 benzin motorral egész élhető is tud lenni és nincsenek benne tankcsapdák.
Ha kis fogyasztású kell, akkor ott vannak a dízelek. -
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #102617 üzenetére
És ne hagyjuk ki az EGR-t, az sincs benne.
Postázást nem vállalok.
-
DeRP
csendes tag
válasz 98bja #102608 üzenetére
Nekem egy 1.6 szívó, lépcsőshátúm van. Nem versenyautó, de a fater Ignise után nagyon chill, krúzolós. Autópálya tempónál is lehet benne még beszélgetni, alatta pedig ez fokozottan igaz.
Az 1.4 turbónál ami gáz lehet külön, az a tankszellőztető szelep meghibásodása, illetve a szelepfedél membrán kiszakadása. Ja és az 1.6 szívóval ellentétben ez láncos, szóval akkor kell vele foglalkozni "csak" ha már csörög, ellenben a vízpumpát érdemes lehet figyelni külön.
Az igazi mumus az 1.4 turbósnál a váltó lehet, mert nem egy túl jó konstrukció az a 6 sebességes M32 és a felújításra én valami 180 ezret láttam mint ajánlat. A 2012 után gyártottakon már módosítottak, így valamivel kevésbé gázak. -
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Opel Astra J: klímát akartam ma tisztítani, de rossz volt a spray és hab helyett folyadék jött belőle. Mire észrevettem már belement a bal szélső szellőzőbe a hosszú tisztítócsővel egy kevés.
Eltelt 10 perc, az autó elkezdett riasztani, majd villogni, ECU hibát dobott, műszerfal sötét volt, vészvillógó ment, stb. Indulni indult, csak a mutatók nem mozdultak. Eltelt megint 10 perc, a műszerfal visszatért, de a lámpák villogtak, stb. Újabb 20 perc után folyamatosan szólt a kürt (és mindaddig szól is amíg az akkuról a saru le nem kerül).
Gondolom befolyt a cucc valahova, ahol kavart okozott.
Szétbontottam a fél műszerfalat és páramentesítővel segítek neki száradni. [kép]
Van ilyenről tapasztalat? Vidítsatok fel, hogy nem kell a fél autót kicserélni vagy az egészet felgyújtani... -
Tikakukac
titán
Habot csak a radira mertem mindig is tolni, és ennyi. Odabent minden tele van olyan szivacsokkal amiket megeszik a hab. Vagy gőzzel menj ezeknek neki vagy sehogy.
Én laptopokkal foglalkozom egy nem kevés ideje. Vízkár az móka dolog, mert simán megy egy rakat gép egy ideig úgy, hogy semmi baja. Nade mikor már a korrózió rendesen kidolgozta magát az teli reccs.
Szorítok, ilyenkor akkusaruk le és induljon a bontás, rizs, ipari párátlanító. Ha olyan helyre folyt az necces ez nem biztos, hogy szép mutatvány lesz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
M3aN
senior tag
válasz Tikakukac #102624 üzenetére
A habbal nincs gond, sokszor csináltuk már sok autón.
A baj azzal volt, hogy megfagyott a flakonban a cucc télen (talán..) és csak a folyadék jött ami bement a szellőzőrostélyon. Nem sok ment be, max. fél deci, amit aztán ki is tudtam borítani a bal lábnál lévő tárolórekeszből.
Háztartási, de nagy teljesítményű párátlanítót beraktam bontás után ma délután, ez megy holnap reggelig. Most ahogy ott hagytam az autót, 37%-os páratartalmat írt, nem tudom meddig lehet leszárítani a levegőt az utastérben, de biztos megszárít mindent bent.Ha reális vagyok, mit érhetett a bal szélső szellőzőrostélyon keresztül a folyadék?
- Biztosítékdoboz. A biztosítékok szárazak voltak, nem voltak égettek és mindegyik ép volt, kiszedtem őket és hagyom a dobozt is szabadon száradni ha belül gáz lenne. A doboz száraz volt kívülről.
- Ventilátor? Működött, fújt hideget és meleget is, toltam max. fokozaton utána.Több tippem nincs, illetve robbantott ábra alapján sem gondolom hogy máshova jutott volna. Szétszedéskor ahogy ellenőriztem, minden száraz volt és nem volt folyásnyom sem.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Orosz rulettben is sokszor lehet valakinek szerencséje, de attól még halálos játék
A hab is ilyen
Lehet hogy kezelés után látszatra nincs gond, de attól még okozhat hibákat
Megmarja a szivacsot, nem látszik de nem fog úgy tömíteni és engedni fog a szellőző rendszer, de rosszabb esetben elkezd porladni a szivacs és akkor meg finom kis szivacs por jön ki a szellőzőből ami koszol és nem is egészséges
Vagy becsepeghet valami elektronikába akkor nem okoz azonnal gondot de elkezdődik a vegyi reakció korrózió és később fog érdekes hibákat okozni
Akár egy csatlakozó érintkezői is idővel kongtak hibássá válhatnak tőle( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Integrale
veterán
Gyakorlatilag senki sem ajánlja a habot, van pár szenzor a fűtésrendszerben, a szivacsokon és egyebeken túl.
Nekem az OFF autóban pl 6, oldalanként 3, a hab megeszi azokat is, a nyáklapján látszik is, ha habbal szerencsétlenkedtek a rendszerben."Bad reklám is reklám too"
-
,
addikt
Ezzel megszívtam én is B Vectránál, pedig mindent a flakonon található módon csináltam, és nekem tényleg csak hab jött belőle. Érdekes módon utána kb egyszerre elkezdett több dolog is "tönkremenni", pl. egyszerre ment "tönkre" a duda, a reflektor és a hátsó ablaktörlő is. Gyanús volt a dolog, hogy ezek pont egyszerre mennének tönkre, és végül azzal zárult a történet, hogy 3 db relét kellett csak kicserélnem. Megúsztam, nagyobb kár nem lett, de többet biztos nem fogok habot használni fertőtlenítésre.
-
M3aN
senior tag
Jól van, meggyőztetek
-
g.peter23
tag
Sziasztok!
Most updatelem a vasat G-ről H-ra.
Van valami bevált Astra H Multimédia egység?
Jó lenne lecserélni a gyárit, kellene USB, BT, illetve, valóban csak a gyári rádióval lehet beállítani a BC órát?
Ezek mennyire váltak be, tudják az Android Autot? [link]
Köszi!! -
M3aN
senior tag
Mai update: az autó magától már nem csinál semmit, ellenben akkor sem ha én arra kérem.
Míg tegnap ment a vészvillogó, duda és a reflektor azonnal ahogy az akkusaru felkerült, ma már nem mennek ezek, viszont így nincs index, ajtózárás, stb sem.
Rádugtuk gépre, dobott 20+ reléhibát (ajtó, csomagtér, világítás, stb), amit törölni is tudtunk de utána 10+ visszajött. Ami érdekes, hogy nincs check engine se egyéb hiba.
Várok hogy száradjon a napon még ma. Holnap délután újra próba, és ha marad így akkor hétfőn márkaszerviz. Gondolom ott annyit tudnak csinálni hogy szintén géppel megnézik + kimérik a hibát és cserélik a rossz reléket/biztosítékokat. -
Markizmark
addikt
Tegnap vélhetően utolért a CIM modul probléma. Világít a zafirkán az ESP ikon. ECN 0056471, 000970. Aztán testkábel javítás után jött még ECN 161300 és 065070.
Viszont hibajelenség nincs egyelőre, tempomat is működik, minden működik.
Egyedül a kormány görgők nem mindig működnek felkapcsolt világítás mellett, de ez hónapok óta fennálló hiba.
Nem tudom, hogy javítható-e a CIM vagy csere.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
toompa
őstag
válasz Markizmark #102638 üzenetére
A H Astra fb csolortban többen javítanak CIM hibát. Nem kell azt cserélni.
-
Tikakukac
titán
Nem a hasára fog ütni. Vagy sorban mindent felír neked cserére amit bedob a gép, ekkor lesz GTK a kocsi egy márkaszervizben vagy első körben hibafeltárás címszóval atomjaira bontás és mennek sorban. Ekkor esélyesen csak majdnem GTK mert a rezsióradíjuk egy vagyon.
Amit te keresel, újfent mondom egy autóvillamosságis. Ő valóban mér, ez a szakmája.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Bár így menne a vízkárok felderítése, ebből akarna megélni mindenki. Drukkolok, hogy ennyi legyen, de az évek meg a rutin azt mondatják, hogy itt műszerfal ki mutavánnyal indulunk és még hol a vége.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
,
addikt
Reléket te magad is tudsz cserélni. Rakd át egyik helyről a másikra (a jó relét a kérdéses/rossz helyére), ha utána minden oké, akkor remélhetőleg csak ennyi a gond. Én amit írtam, az 2011-es történet volt, szóval esetemben kijelenthető, hogy én tényleg megúsztam 3 db relé cseréjével.
-
toompa
őstag
válasz Markizmark #102645 üzenetére
Opel Astra H Magyarország.
Cim forrasztás vagy cim javításra rákeresel, lesz több emberke is aki foglalkozik vele. 30-60 perces művelet mindennel együtt és kb. 10ezer ft.[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
Ledes lámpával járkál valaki? Adott egy majd 2 éves Opel Astra K, tegnap be kellett mennem éjjel, erre 2x is villogtak szemből, pedig a refi már rég le volt kapcsolva, mert emberünk elött kocsisor jött... jó gödrös az út, de hova kapcsoljam ködlámpára (Nem volt fent a ködlámpa félreértések elkerülése ...) ?
Vagy ez olyan, mint annó, hogy Xenon van a kocsidban akkor pofon villognak ?(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
vzsryl
nagyúr
Én elszenvedőként tudok nyilatkozni. Ha nem tükörsima az út, akkor kiégeti a retinámat az összes LED-es autó, amikor épp felfele billenti az elejét egy úthiba. De szerintem csak megszokást igényel. Amit nem lehet megszokni, az az, amikor egy dombon megyek felfele, a túloldalról jön egy LED-es, és ahogy előugrik, akkor az durvább, mint napfogyatkozáskor a Nap előbukkanása a Hold takarásából.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
qdak
addikt
-
Tikakukac
titán
Van egy tonna fényerő, csak kellően lendületes szabályzás nincs mellé. Ez volt a baj a xenonokkal is és a LED-ekkel még annál is inkább.
Ha fognak villogni, nem azért villognak, mert éppen olyan kedvük van, hanem, mert tényleg kisül a szemük. Hogy te ezzel mit tudsz csinálni, well, leginkább semmit. Elkefélt egy dolog ez is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000