- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #103149 üzenetére
Én sem az anyagi részére gondoltam, az sosem volt tényező. Kisebb részt az idő, nagyobb részt a meglepetések amik ilyenkor előkerülnek, majd a lendületvétel ezek elhárítására, ami nagyobb lelki erőt kíván szerintem. Ettől függetlenül nagyon várom hogy elkészüljön.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz mephi666 #103150 üzenetére
Nehéz kérdés, mert a GSi -véleményem szerint- sosem lesz olyan kultautó, mint egy Porke, M3, vagy akár VW, emiatt pedig azért az ár egy dolog, az ezt keresö réteg szélessége egy másik.
Alapvetöen nem is ez mozgat persze, van/lesz egy régi, öreg, de szórakoztató autóm, amivel néha gurulunk egy élménydúsat.OT-ra szerintem soha az életbe nem fog eljutni, annyi átalakítás van már rajta, amivel már a kapuból a Holdig rúgnának OT-vizsgán megjelenve.
Petyyyyy:
A meló az embertelen, idén lesz 2 éve, hogy leraktam cimbinél, nem 24/7-ben ezen dolgozik, csak amikor az idöjárás, és ideje engedi, de nem is volt szkóp, hogy mikorra, csak, hogy egyszer, rendesen legyen megcsinálva. Az elején nagyon borús volt a kép, nem is volt biztos, hogy kiállja a fö kérdést az autó, de idén eljött a pont, amikor azt lehetett mondani, hogy átbillent a mérleg nyelve a megmenthetö tartományba, mostmár felfelé épülnek az új fémdarabok, sokuk kézzel lehajlítva, leformázva. -
mephi666
nagyúr
válasz Szada85 #103152 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem van egy réteg, ami le fog borulni előtte, ha meglátja milyen motor van/volt/lesz benne?
Ui: ha idővel rám szakadna a bank és válogathatnék az általad felsoroltakból, én tuti a gsi-t mondanám
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
siletto
tag
Sziasztok!
Pár napja kérdeztem egy nagy gázadásra rángató G Astráról, Z16XE motorkód.Volt benne gyertya csere, nemrég levettem, kipucoltam a folytószelepházat. Nem volt leragadva egyébként. EGR már rég nincs benne, mintha gyári lezáróelem lenne a helyén, csati sincs neki első blikkre.
Intenzív gyorsításnál még mindig meg-megtorpan, igaz már csak közvetlenül a kigyorsítás kezdetekor, aztán megindul, mint egy turbós kocsi.
Plusz a pucolás óta hirtelen gázadásnál mintha szisszenne egy pillanatra, vagy kis spriccelő hangja lenne, mint amikor egy fecskendőből kinyomsz valamit hirtelen, a motor hátsó része környékéről jön, és eddig szerintem ez nem volt így. A folytószelepnek is hasonló kis zizegő hangja volt, mikor kivettem és megmozgattam.Mi legyen szerintetek a követkető?
A sokadik szerelő egy adag üzemanyagrendszer-tisztítót ajánlott, amit a benzinhez kell keverni.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz siletto #103156 üzenetére
Hát, ha hátulról hallod, akkor igaza lehet az üzemanyagrendszerrel kapcsolatban... gyengélkedik a pumpa és nem mindig akar elegendő naftát nyomni? Vagy a benzinszűrő van tele takonnyal?
Ja a motornál hallod? Úgy értettem elsőre, hogy a kocsi hátulja felől
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#24845312
törölt tag
válasz siletto #103156 üzenetére
"Intenzív gyorsításnál még mindig meg-megtorpan, igaz már csak közvetlenül a kigyorsítás kezdetekor, aztán megindul, mint egy turbós kocsi."
Kíváncsi leszek mi lesz a megoldás, mert ugyanez volt nekem is egyszer B Vectránál (X20XEV). Nagy gázra az autó megtorpant, mintha visszarántották volna, pár mp-ig tökig nyomott gázpedál, semmi nem történik, majd egyszercsak hirtelen úgy kilő, mintha dupla annyi lóerős lenne, mint amennyi valójában.
-
Szada85
aktív tag
válasz mephi666 #103153 üzenetére
Egy szük réteg van persze, de pl. Angliában rendes fanatizmusa van a Kadett/Astra/Vectra ottani variánsainak.
Maga a motorja maradt ugyanaz, amivel annó gyártották (C20NE), de a 2013-mas generál óta csak a motor "alja" (furat-löket) "széria", azon kívül minden módosítva van picit, szívó oldal (Lexmaul), hengerfej, vezérmütengely (CatCams), leömlö (Supersprint), teljes kipufogórendszer, és az egészhez lett optimalizálva a motorvezérlö is.
Egyelöre itt tart motorikusan, de idöközben beszereztem pár dolgot, így ha elkészül a kasztni, akkor utána bekerül egy hengerenkénti pillangószelep (angolul ITB), illetve egy sperrdiffi is várja, hogy akcióba lendülhessen.
Természetesen emellé a futómü is tovább lesz fejlesztve, a mostani Eibach-gyári gátló vonalról feljebb lépünk 1 polccal, fék Calibra Turbóról van, az egy darabig elég lesz, de oda is vannak ötletek már.
-
mephi666
nagyúr
válasz Szada85 #103159 üzenetére
Kemény lesz... így már értem, hogy ot kilőve
Angliában született anno a lotus omega is, nem? Annak se akadt párja
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
siletto
tag
válasz mephi666 #103157 üzenetére
Igen, a motor hátulja felől. Kicsit hasonló hang, mint amikor kézzel megmozgattam a folytószelepet, és pörögtek a kis fogaskerekek benne a motorjánál.
Mintha padlógázra hirtelen végállásig kipörgetné a pillangószelepet.
Jövő héten veszek tisztítóadalékot, meg visszakapom az OBD kütyüm, hátha kiderül valami az élő adatból amiket kimutat.
-
peet137
tag
Tegnap este megint kint állt az astra a fák alatt, volt egy kis vihar, meg elég sok eső... És most megint ott a víz az anyós ülés előtt a szőnyegen. Annyi derült ki, h inditaskor csöppent oda a cucc a klíma mellett/felett. Amikor a keringető venti beindult. Vagyis valszeg tényleg a vízelvezető van eldugulva, pedig takaritom szorgosan. Ezt belül h lehet kitisztitani? Lehetőleg a műszerfal szetszedése nélkül...
-
mephi666
nagyúr
Nem teljesen opel, de jól jöhet másnak is: napokban fújtuk teszt jelleggel a matracainkat és a tüdőnket kiköptük, mondtam hogy nyaralásra pumpa kell, mert ezt nem csináljuk... ma a tesco-ban találtam 12v-s dunlop kompresszort, ami clubcard-dal 8999huf helyett 6299huf... van súlya rendesen, fémházas... szerintem jó árban volt...
Itt a speckója:
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Poultier
tag
Sziasztok!
Ma jött egy rokon, hogy 1-2-3-ban rángat a 2002-es 101 lovas benzines Zafira A, amiről kiderült, hogy ezer éves gyertyákkal használja, így azt megpucolva nem rángat az autó. Viszont a gyújtótrafó kiszerelése közben a hűtővíz visszatérő ága meg lett mozgatva és letörött a műanyag csatlakozó, ami egy derékszögű fém alkatrészből jött. Én termosztátra tippelem, de ilyen helyre szerelve még nem láttam. Hol találok Zafira A-ra part catalogot robbantott ábrákkal? -
Tothgera30
Ármester
118730km-nél megtörtént a G Classic II (Z14XEP) hosszbordás szíj, feszítőgörgő, vízpumpa, szelepfedél tömítés, és minden más folyadék cseréje (fék, szervó, hűtő, váltó, stb.). Váltóolajból Mannol 8103 Extra Getriebeöl 75W-90-et kapott (F13-as váltó) a gyári helyett. 1,6 liter jött le, 2 liter ment bele. Kicsit talán könnyebben jár a mechanika, bár lehet csak placebo. Akkumulátor is feladta a harcot. Bárdiban prémiumnak mondott "jóárasított" 56Ah Bosch Gigawatt került bele. Hogy ez mennyire lesz tartós... majd az idő eldönti.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ncc1701
veterán
válasz HeineD #103166 üzenetére
Arra figyelj, h ha a tompítottat cseréled, akkor nézd meg a végeredményt. SOkan ferdén teszik bele a pilácsot (pedig csak 1 féleképp lehet jól betenni, de Tarzan erős), és vakít az egyik lámpa.
Amúgy itt kifejezetten nagy hely van. Anya yarisán van kb 3cm, éppen ki tudom 2 ujammal fordítani az égőt, ott vakon kell dolgozni.[ Szerkesztve ]
-
szebe
addikt
válasz ncc1701 #103168 üzenetére
G Astrán a jobbosnál sincs túl sok hely a légszűrőház(?) miatt. A linkelt videón hozzá is nyúl, de megy nélküle is.
De valszeg még így is egyszerűbb, mint az említett Yarison."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
thomasvold
őstag
Sziasztok!
Adott egy Astra J, amit szeretnék megvásárolni. A nagy hűtőventilátortól jobbra és balra, alsó részen van 1-1 nagy aluminium, 3 szögletű "tartóbak" ? Nem tudom mit tart, nem értek hozzá, de a bal oldalinak a fele le van törve. A kereskedő azt mondja, ez típushiba és valóban, néztem egy másik Astra-t is, annak is ugyanúgy le volt törve. A 3 csavar rajta van, azt nem érte el a törés. Esetleg meg tudná valaki mondani, hogy mi is az, mennyire vészes, hogy félbe van törve és nehéz-e, drága-e kicserélni/cseréltetni? Még igazán képeket sem találok róla a neten és nem fényképeztem le, mikor néztem az autót.
[ Szerkesztve ]
-
MaddeNNNN
őstag
válasz thomasvold #103171 üzenetére
Amit én néztem azon is ugyan ez volt, jeleztem a kereskedőnek amire másodjára mentem már kicserélték benne. Azt hiszem 7000 Ft-ot mondott rá.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz thomasvold #103173 üzenetére
Maga az elem volt ennyi, a munkadíjról nem tudok nyilatkozni nem nekem kellett fizetnem. Ha ez az amire gondolsz.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #102431 üzenetére
Tudom régi hsz, de most értem csak oda, hogy összeszedjem a dolgokat.
Cserélni kell nekem is a tömítést az olajszűrő alatt, mert már eléggé elázott minden alatta.
[kép] [kép]Ezeket az alkatrészeket találtam, remélem okés mindegyik.
Tőcsavar
Anya
Olajszűrő tömítés
Leömlő tömítése (elring)
Más kell még?
Szerk.: speckó szerszám kell hozzá?Nekem a sima hőpajzs nélküli motorom van. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
Lehet, h ez "vótmá", de nem tudtok valami helyet, ahonnan le lehet szedni "service manual"-t H Astrához? Az se baj, ha ingyenes
Nem nagyon akarok nekiállni látatlanban szétszedni a vízelvezető takaróelemeit, de úgy fest, muszáj lesz, mert tuti el vannak dugulva a dolgok elöl. -
MikeWazowski
veterán
Üdv!
J astra 2016. jobb hátsó ajtó másodikra zár és nyit. Csomagtartó csak akkor nyit harmadikra, ha az összes ajtó zárva. Lecsukni csak úgy tudom, ha kétszer a kulcson benyomom a csomagtartó gombot. Elvileg zár cserés, mert gyenge benne a motor. Szerintetek, hol érdemes venni? bontott is jó.A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
hacki87
senior tag
Sziasztok! Az alany egy 2006-os 1.2 corsa a következő a hiba kód p2188 amit érezni az autón, hogy alapjáraton remeg. Ami kb azóta van, hogy új hidrotőkéket kapott és új katalizatort. Merre keressem a hibát?
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Jövő héten kedden hozom el a 2009-es Opel Insignia 1.8-as 140LE-s autót 220e km-el. Direkt nem dízelt vettem, én irtózom tőlük. És nem azért mert dupla nyomaték van a benzineshez képest.
Mire számíthatok meghibásodás terén ? Típushibákra gondolok, mire figyeljek. Elsődlegesen Mitsubishi Lancer 1.8-ast akartam de az 1M-val drágább ugyan ezen évjárat/állapotot tekintve. Japánt szerettem volna de a takaró nem ért el sehogy sem odáig.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
M0ng00se
őstag
véletlen 2 szett fékpofát rendeltem, szóval akit érdekel 1.4-gyes g astrára való fékpofa komárom-esztergom megyében az írjon
'Bosch fékbetét 0986424456/LA'V6
-
-
FoLey-v
addikt
válasz ncc1701 #103194 üzenetére
Sosem öntök bele adalékot. Golfomnál sem öntöttem.
Második motorolaj cserénél használok már ilyet. Igaz 4000ft volt,de totál megéri.
Pro-tec P1001 EF
Én meg évente cserélek olajat.Champion olajszűrővel is teljesen megvagyok vele elégedve.
body007 Az külső hőmérséklet jelző. Lökösbe kell visszatenned.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
-
hacki87
senior tag
Sziasztok! A D Corsa mellé beújítottunk egy J astra-t is ami 1.7cdti 131 hp Sport Tourer
Az lenne a kérdésem, hogy rendelkezik-e valaki a közelemben (Dunavarsány-Csepel) op-commal és hogy be lehet-e olyat kapcsolni vele már ha tudja az autó, hogy távírányitó nyitó-záró gombjával le és fel lehessen húzni az ablakokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs