- Realme 8 - az igazi nyolcas
- iPhone topik
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
veterán
válasz adise #102693 üzenetére
Akkor sima szoftver update-el nem lehet megoldani, kell hardveres szerelés is mindenképp?
Nem tudom akkor mit olvastam múltkor..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
peppe79
senior tag
Sziasztok!
G Astra X14XE vezérlésének cseréje lenne aktuális.
Szerintetek az SKF, INA, Gates is megfelelő, vagy legyen inkább Contitech?
Utóbbinál a vízpumpa+fogasszíj ~45e, a hosszbordás szíj készlet ~31e.
Az SKF, INA, Gates kb. 10-10 ezerrel olcsóbb a Cromaxnál.A 63,5 ezres munkadíj a vezérműszíj szett cseréjére mennyire reális? "Papíron" 4 órás munka.
-
vzsryl
nagyúr
válasz peppe79 #102706 üzenetére
Nekem októberben megcsinálta a szerelőm 60-ból, de ebben benne volt minden, még egy kis plusz javítgatás is, mert talált még 1-2 dolgot a motortérben. Annyit mondott, hogy ezek közül majdnem mindegyikben SKF alkatrészek vannak (nem tudom, hogy a görgőkre vagy a szíjra mondta-e, vagy mindkettőre), szóval abból a márkából választ, amelyik épp olcsóbb.
Ha neked csak a szerelés 63.5k, akkor az már komolyabb szerviz ár (természetesen nem márkaszerviz, mert ott meg kell szorozni még párszor).[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kolty
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
Insignia A 2.0 CDTI tulajt keresek, aki még nem cserélt olajpumpa tömítést, viszont hajlandó lenne olajnyomást mér(et)ni Alumínium tömítés kiváltóról lenne szó.
-
ncc1701
veterán
válasz molnarpeter #102711 üzenetére
Nekem már bennt van az alu tömítés. NIncs vele gondom, ha ez érdekel, nyugodtan használd.
-
zolikaDB
veterán
válasz peppe79 #102710 üzenetére
17 évesen kapott FAG-INA szettet a kocsi. (Z14XE)
Debrecenben 100+ ezer körül volt a művelet, komplett szett, szíj, görgő, vízpumpa.
Egyik nap vittem, másnap hoztam.
Sajnos ez ilyen. Kupplungcserénél tenger időt szoptak, mert be voltak rohadva a bölcső csavarjai, szóval az, h papíron mennyi idő, azt sok minden befolyásolhatja.[ Szerkesztve ]
-
toompa
őstag
válasz Kolty #102715 üzenetére
Javaslom az opel biztosíték kereső appot androidra.
Fejből én sem tudom.
Ha ez nem megoldható, akkor a kézikönyvet.
Az akku sarut vedd le 15 percre. Megoldhatja a problémád, de bármennyire is nem szeretnéd, nézz rá az átvezező kábelekre, mielőtt nagyobb probléma lesz. Úgy drágább lesz a mulatság.[ Szerkesztve ]
-
toompa
őstag
válasz mohabá 007 #102720 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
v.attis
őstag
Sziasztok!
Most rakattam rendbe a klímát a Z14XE motoros G Astrámon. A kompresszor kábelének a burkolata elég ramaty állapotban volt, azt is megcsináltuk, de a kollégám elejtett valami diódát vagy mit és nem találtuk meg. Azt mondta (klímás amúgy), hogy zavarszűrő dióda. Ennek rendje és módja szerint, ha bekapcsolom a klímát, a rádió vétel megszűnik.
Fogalmam sincs, hogy egyáltalán jó volt-e a bekötése annak a diódának, mert a kocsit már hibás klímával vettem.
Milyen dióda kellene oda és hogyan kell bekötni? Azért csak jó lenne néha nyáron is rádiózni...(Egyébként van egy 70mai kamerám, az is zavarta a rádiót, ezért tettem a rádió mögé zavarszűrőt és a kamera zavarkeltését tökéletesen megoldotta, a klíma zavarával szemben viszont hatástalan.)
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
-
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #102733 üzenetére
Jogos, igazad volt csak nem emlékeztem hogy előtte is ennyire kiemelte a felső tányért.
Most viszont az a gond, hogy az eleje áll az égbe, a hátulja meg ül...
Minden rugó cserélve lett, viszont most néztem utána, hogy az elsők 2.0 dieselhez valók.. Enyém 1.4 benzin.
(Nem ezt rendeltem, a kereskedő hívott fel, hogy a rendelt nem elérhető és ezt ajánlotta)A régivel normál magasságban lenne, nem is volt vele gond, de eléggé rozsdás.
Érdemes azt lecsiszolni és lefestve visszarakni?
Ezt biztos nem hagyom benne, baromira zavaró így.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz Gaga_30 #102734 üzenetére
Nem a zavaró a gond, hanem, hogy ez így minden csak nem jó. Gondolom párban sikerült kicserélni, úgyhogy dolgozol majd duplán
Ha nagyon rozsdás a régi se lesz jó mert úgyis törni fog, úgyhogy protip: nem hallgatunk másra, mindig azt vesszük meg, ami az autóhoz kell, nem amit a mókamiki tud adni polcról.
Vegyél belevaló rugót, mert ez így tragédia. Azt sem tudom ez hogyan menne az úton.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
-
M0ng00se
őstag
Cseréltünk olajat de a szűrőt nem tudtuk lekapni úgyhogy még fent van...
"Láncos" leszedőt vettem, de pont nem tudtuk úgy megfeszíteni, hogy ráakadjon és leszedje, tudtok ajánlani ehhez szerszámot?
Astra G 1.4V6
-
Tikakukac
titán
válasz M0ng00se #102739 üzenetére
Az 1.4 sokat nem segít, mert abból volt patronos is, arra meg főleg barbár tesz rá bármit ami nem 32-es dugó.
Amit ti kerestek az egy jóféle csavarhúzó és az keresztülverve a szűrőn. Más kérdés miért kell így feltenni egy szűrőt. Ja és mielőtt olajat cserélünk szűrőt szedünk, így nincs az, hogy ráküldöd a friss olajat az x éves szűrőre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Gaga_30
tag
válasz Tikakukac #102735 üzenetére
Holnap felhívom a boltot ahol vettem, a rozsda miatt lett cserélve..
Ja imádom a rugóösszehúzót használni...Nem megy annyira rosszul, de a tükörben a tetőkárpitot látom..
A hátulja rendben lehet?
Itt is új a rugó, de nekem.túl alacsonynak tűnik.
Rugóerősítő gumibak emelne rajta? -
zgospel
őstag
Cromaxnál hogy működik a termék visszaküldése a gyakorlatban?
Netes rendelés volt, boltban vettem át pénteken, de a rendelésből néhány dolgot csak a biztonság kedvéért vettem meg, de ma szereléskor láttam, hogy mégsincs rájuk szükség. A termék bontatlan.
Simán csak visszaviszem abba a boltba ahol átvettem és más nem kell hozzá?
Vagy vinnem kell a kinyomtatott számlát és egy elállási nyilatkozatot is?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bul07
nagyúr
válasz Tikakukac #102742 üzenetére
Erről a nem jön le az olajszűrő dologról mindig T. Adám kifakadása ugrik be
Érdemes megnézni(#102739) M0ng00se
Az oké hogy nem jött le a szűrő de így a most beleöntött olaj is megy a levesbe, mert ha a szűrőt leszeditek az olajat is újra le kell engedni.
Ezért alaptétel hogy mindig a szűrőt először[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
mephi666
nagyúr
válasz bul07 #102745 üzenetére
Vagy fejre kell állítani a kocsit és akkor nem folyik ki az olaj a szűrő leszedése után
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
FoLey-v
addikt
válasz Tikakukac #102747 üzenetére
Utoljára ezt a motoröblítöt használtam. Nem rossz. Meg én is kézzel húztam rá. Na aki előttem volt tulajdonos az is tépve volt meghúzva,nagy csőfogóval bírtam csak letépni.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
gban
veterán
Olajcsere aktuális ismét, évente cserélem, kb. 10k km megy bele ezalatt.
J Astra, A16XER.
Eddig Mannol Opel 5w30-at tettem bele, a cserék között le is ment a minimumra, de rátölteni sose kellett.Múlt évben Mannol Energy Premium 5w30 ment bele, meg se közelítette a minimumot mostanra, fél környékén van, ezt teszek megint bele.
Egy szépséghiba van, egy éve 6800 Ft volt az 5 literes, most 10300Postázást nem vállalok.
-
bozont
veterán
válasz bul07 #102745 üzenetére
Nálunk is ma volt épp olajcsere. Szüleim Zafirájánál (ennél most csináltam először) még tuti a gyári leeresztő csavar volt benne, méteres kulccsal meghúzva. Tömítés gyanánt már ez a fekete paszta volt rajta, jutott a menetre is. A torx fej is szépen járt a helyén, sikerült is megforgatni benne, kénytelen voltam az egyel nagyobbat beleütni, azzal már lejött nagy nehezen.
Még az volt a szerencse így vasárnap, hogy a Corsám csavarja is ilyen, abból meg vettem pár darabot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest