- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Locus Map (Free és Pro)
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyvarig
csendes újonc
válasz bajnokpityu #24601 üzenetére
Muszáj lesz, azt majd nem kötöm az eladó orrára azért, hogy még nincs jogsim rá. Szerelésügyileg van valakinek tapasztalata ezekről a Downtown-okról? Mennyire könnyen szerelhető, sok-e hozzá az alkatrész itthon, stb., ilyesmire gondolok. A 70-es Aeroxomat általában magamnak szerelem itthon, de ezekkel semmi tapasztalatom...
-
DigitXT
félisten
válasz mAtech #24592 üzenetére
Malaguti Medison 400 cca: 190kg ( ) Teccik a súlya!
Igen, elég könnyen vezethető, alacsonyan van a súlypontja...
Nexus 500 sokkal nehézkesebb, emellett persze stabilabb is.
(Lábtér viszont azon sincs, szóval nekem kényelmetlen volt.)Ami a menetteljesítményeket illeti, 0-140 km/h gyorsulásban
fej-fej mellett haladtunk a kollégával: nekem ott már kb. letilt.
Jó móka volt. Amiért viszont nem ajánlom a Madisont, az az,
hogy kis szériás a blokkja, alig kapható hozzá bármi, drága...
Utóbbi relatív, a főtengely pl. olcsó volt! De már nem gyártják.Szóval viszonylag ritka típus... csoda, hogy ebben a topikban,
ami nem konkrétan adott típusról szól, kettő is van! Ami még
nagyobb csoda, ha mindkettő működik. Nem akarsz ilyet...Ui: az SH300 nem megy sokkal rosszabbul, hiába gyengébb,
jóval könnyebb. Nekem az gyári hajtással nem tetszett, de a
tuning görgők nagyon sokat dobtak rajta, úgy már bejött...Jah, Beverly 500 megint más világ, nem csak optikailag.
Satelis is volt a topikban, igaz, csak 250-es, nem egy erőgép.
Ha most kéne vennem, én a Forza 300-at venném. Vagy hát:
T-Max mint non-plus ultra, de sajnos az rohadt drága nekem.
Ez is relatív, mert amennyit már ráköltöttem a Madisonra.
Szerk: ebből persze csomó tuning, amit nem kell megvenni...
Teszem hozzá, sokat dob rajta a Beverly 500 hangtompítója
a 4Road kipuban. Karakteres, de nem ótvar hangos.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz hegyvarig #24600 üzenetére
Én is ilyen magas vagyok, jelenleg egy Honda SH300-am van. A kisebb méretű kanapérobogóknál gyakran azzal van gondja a magunkfajtának, hogy szűkös a lábtér és túl alacsony a kormány, az ülésük is általában alacsonyabb, a kormány is jobban beleér a térdünkbe és a kerekeik is kisebbek. Ettől még lehet velük járni, de inkább egy nagyobb modellben érdemes gondolkodni, vagy az SH300-hoz hasonló típusokban (pl. Kymco People). Magasabb az ülés, nagyobb a kerék (14 vs. 16 coll), jobban elférsz a robogón és a forgalomban is.
-
mAtech
aktív tag
válasz DigitXT #24605 üzenetére
Szia!
Köszi a hasznos összefoglalót
Yamahát azért nem írtam a listában, mert valóban drága. A szórás felső tartományában van.
10 éves kor körül maradnak a japánok szinte.
Jövőre meg meglátom mit árulnak az én árfekvésemben.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24605 üzenetére
Na-na-na-na-na... kis szériás a madison 400 blokkja, ez igaz, de 70%-ban megegyezik a burgman 400-al! Ami azt jelenti, hogy megbízható konstrukció.
Egy jó állapotú motorhoz meg nem kell nyúlni, ha mégis kell valami alkatrész, akkor néha ki lehet bírni. A burgman fenntartása se olcsóbb.
Inkább az itt a baj, hogy sok lelakott példány jön Olaszországból, amik egy része azonnal felújításra szorulna, úgy viszont tényleg drága.
Madisonból talán érdemesebb a 3-as szériát megvenni, már vannak elérhető árban is használtan, injektorral és nagyobb kerekekkel van szerelve, van benne abs is. A madison 1-es és 2-es szériát inkább az vegye meg, aki szeret bütykölgetni... ha rendben vannak, azok is megbízható gépek, csak az olajat mindig cserélni kell, nem szabad kihagyni, mert a főtengelyük csúszócsapágyas és nem golyós.
Nem is értem, miért készült így anno... ha több hengeres lenne talán oké, de egy dugattyúhoz, ami nincs is rendesen kibalanszírozva egyik egyhengeresben sem... a többi tengely a blokkban mind golyós csapágyon fut, akkor már a főtengelyt miért így csinálták? Na mindegy, olajcsere időben és kész. Mondjuk én minden évben kicserélem a kilométertől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #24610 üzenetére
Pont azert, mert a golyos csapagy nem birja a terhelest. Jelen esetbe a rezonancia es a nyomatek terhelest.
Pontosan igy a jo.
Olajcsere fontos. De az olajszivattyu szemrevetelezese is erossen javasolt mar 50ezer kornyeken. De rendszerint a vezermu lanc allapotaval van elfoglalva mindenki. :).Kb 300ccm-ig golyos csapagyas.
-
mAtech
aktív tag
-
FeniX-
aktív tag
sziasztok,
a múltkor említettétek, hogy az autókhoz készült olajszűrő leszedő jó lehet a szíjtárcsáknál, meglazításkor.
Ez igaz lehet a kymco agility city 125-höz is?
(vagy kutassak fel fixáló szerszámot?)
köszi, üdv! -
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #24613 üzenetére
Szerintem annak a variatora mar picit nagyobb mint egy 50-ese. Azokat mindig olajszuro leszedovel fogom meg ha nincs utvecsavarozo.
Meg kellene nezni mekkora a variator atmeroje, lehet hogy kapni akkora nagyobbra nyithato szuro leszedot is.
50-esekhez elterjedt a variator blokkolo, mert relative keves blokktipus letezik, nagyjabol egyforma a variator kornyeke. Nagyobb blokkhoz nem nagyon van specifikus celszarszam tudomasom szerint(aztan lehet tevedek, csak en nem kerestem) -
hegyvarig
csendes újonc
válasz Vismajor01 #24615 üzenetére
Őt ismerem, a Négy Kelemennél javasolják őt mindenkinek, nekem mondjuk nem volt még vele problémám...
-
kcsa
veterán
Mi a véleményünk az ilyen öreg sz.rokról? Néha hiányzik valami kétkerekű, bejárni valószínűleg nem, vagy nagyon ritkán fogok vele, de helyben jó lenne...
Ránézésre semmi feltűnő, ettől persze még véres lehet a torka.
-
DigitXT
félisten
Mindig mondtam, hogy aki a piroson átmegy, egyéb disznóságokra is képes.
Drága ebéd: [link] -
-
Burt1793
veterán
válasz Vismajor01 #24628 üzenetére
Valszeg ismeri a helyet, látta, hogy villog a gyalogos lámpa, azt hitte hamarabb vált az övé, csak úgy látszik gyorsabban ment, mint szokott.
-
Tomi13
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék egy "nagy" 125ccm vagy feletti robogót vásárolni, de eléggé elvesztem a kínálatban. Budapesten használnám napi 2*15 km-re, unom az állandó dugót. Valami kisebb méretű lenne az ideális, Burgmant meg társait nem szeretném a kocsisorok között terelgetni.
Max 600 ezret szánnék a műveletre, de minél olcsóbb annál jobb (pl. láttam Kymco People 250-es gépeket 200k körül). Ami tetszik az a Honda Pcx 125 illetve a Vespa Gts, de ezek mind 500-tól kezdődnek. A kérdésem az lenne, milyen márkát, típust érdemes nézegetnem?
Köszönöm! -
DigitXT
félisten
válasz Tomi13 #24631 üzenetére
Milyen gépekkel van eddig tapasztalatod? Jogsi? Simán bemegyek
az autók közé a 400-as Madisonnal, nem érzem vészesen nagynak.
Persze, ha nagyon szűken állnak, nem nyert, de addig azért elég jól
(ki) lehet használni (mind az erejét, hogy azért ugrik, ha kell, mind a
magasságát, hogy lássak az autók fölé is). A PCX jó, meg olcsó, de
elég pici motor, nem biztos, hogy jól elférnél rajta: magasságod?Vespa GTS-t inkább hagyjuk: itt a topikban senkinek nincs.
minél olcsóbb annál jobb
Ez tökéletes kiindulás az örökös topik tagsághoz. Minél olcsóbb,
annál nagyobb szopó roller. Rövid úton garantáltan az lesz drágább.
Ha van egy 600K-s kereted*, és inkább gurulni akarsz, mint szerelni,
nem veszel nagyon olcsó import szart. Inkább egy magyar PCX.*: ez csak motor, vagy esetleg bele kell férjen a sisak, kabát stb.?
Szerk: nem igazán van "márka ajánlás", sztereotípiák vannak, hogy
a japán vas mennyivel jobb, de abból is lehet lefosott példányod.
Ajánlom viszont az összefoglalót, Csongi hasznos dolgokat ír.[ Szerkesztve ]
-
Tomi13
aktív tag
válasz DigitXT #24632 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a gyors és hasznos tanácsokat.
-Jogsim nagy "A" ,elméletileg mindenféle kétkerekűt vezethetek
-Eddig inkább motorjaim voltak, CBR600F,Yamaha Fazer, illetve most legutóbb BMW F650GS.
Mivel csak városban használtam őket, inkább valami egyszerűbb,kisebb gépet keresnék.
Ja volt egyszer pár éve Majesty 250- es Yamahám, de most annak a méretét is fölöslegesnek tartom, mert se a feleségem,se a kislányom nem ülne fel rá.
A magasságom inkább alacsonyság, 170cm, szerintem még a Suzuki Choinori-n is úgy utaznék,mint egy úr
Ruha,bukó,térdvédő,stb-vel rendelkezem, szerencsére erre nem kell külön költeni, bár most egy protektoring vásárlása felmerült bennem,mert durva meleg van.
Akkor a válaszok alapján marad a Pcx és (feleségem nagy bánatára) lemondok az olcsó(bb) gépekről.
Köszönöm mégegyszer! -
DigitXT
félisten
válasz Tomi13 #24636 üzenetére
Igazán nincs mit. Ma amúgy pont "felvezettem" egy PCX-et a dugóban. Nem
igazán tudta tartani a lépést, hiába kicsi. Azért a Lágymányosi másik végén,
a pirosnál utolért, szóval összességében mindegy. Neki tán kényelmesebb volt:
akkor tudott közelebb érni, mikor nekem centizni kellett autók tükre miatt.yodamastah: háde-háde-háde nem húzza be magától?
Szerk: bakker, nesze neked kicsi motor, ha jön a betonkeverő... Szomorú...
Nem sokkal később jártam kb. arra (képek alapján fogalmam sincs, mi történt).Szerk2: ja és átvágtam Csepelen. Pont egy "szupercella" közepén. Az Angel
Scooter remekül vizsgázott. Mind szárazon, mind nedvesen, mind a folyóban:
tökéletes magabiztossággal tudtam terelni a vasat. De nem is tudom, hogy
az eddigi rövid pályafutásom alatt (~11 év) áztam-e valaha ennyire szarrá.Hm: tavaly valószínűleg igen... Érdekes, hogy pont a PCX volt téma.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #24637 üzenetére
Nekem elázásból egy etalon szintű eset volt, késésben voltam munkából (természetesen...) kicsit csepeg, á mondom, inkább bevállalom motort, vonattal garantáltan elkések. Hát nem csak kicsit csepegett az Auchantól kezdve
Eljutottam Solymárról Pilisborosjenőig, onnan fordultam vissza miután a második busz vert telibe a szakadó eső mellett, és a lábam is csak 10 centis vízbe tudtam letenni a dugóban araszolva, mert egyik
köcsjószándékú autós sem engedett előre. Otthon még a gatyámat/zoknimat is oda tudtam csattintani a sarokba[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #24637 üzenetére
Kollégám is pont arra járt, mikor történt és állítólag "fejjel együtt gurult el a sisak" szegény motorosról. (persze ellenőrizni nem tudom, de a rendőrségi takaró sátorból ítélve gondolom elég súlyos dolog történt vele.)
Franc vinné el, hogy egy másodpercen múlik sokszor!
Szép idő van, élvezed a gurulást, kellemes nyári illatok a levegőben, hangok, stb. és egyszercsak - puff! (kaput, finitó) -
JDMKid
tag
válasz FeniX- #24639 üzenetére
Egy [yamaha joggal történt], itt a példa megint, hogy még csak nagy tempó sem kell egy durva balesethez.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #24642 üzenetére
Nem akarok eloiteletes lenni, de ahogy en tapasztalom mostanaban (es ezt a rendorsegi "pofatlanitasos" videok is alatamasztjak), elegge nagy divat lett a teherautok/kamionok sok tonnas jarmuvek eseteben a piroson atrongyolas lassitas nelkul.
Raadasul ugy, hogy sokszor mar elotte meno auto is boven piroson megy at.Na egy ilyen epp eleg ha csak a sarkaval megcsap, nem is kell hogy telibe kapjon
-
JDMKid
tag
válasz nyogo83 #24644 üzenetére
A képek alapján én is piroson áthajtásnak nézem. Az nem volt egyértelmű, hogy kinek a részéről. De így hogy mondod, lehet, hogy a mixer még érkezett lendületből a piroson, a robogó meg körülnézés nélkül indult a pole pozícióból a sárga-zöldre, és pont összeakadtak.
Ráadásul az ilyen 50esekkel leginkább csak nyitott sisakban járnak (vagy rohambilivel), lehet, hogy még ez is súlyosbított a helyzeten.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, egészen más téma.
Légyszíves valaki aki sok manuált látott már / szerelésben menő-manó (rajtam kívül mindenki, hehe) erősítsen már meg abban, hogy a kymco agility city 125-nek a variátor tárcsa meghúzási nyomatéka 5.5-6.5 kg/m, azaz átszámítva ~50-60Nm (?).
Az én manuálom ezt hozza.
"Drive face nut" néven szerepel a variátor anya.
Vajon ha ütvecsavarozóval leszedem, akkor a régi szíjjal meg tudom úgy fogatni, hogy nyomaték kulccsal rá tudjam húzni?
(Tegnap bénáztam egy sort a fesz-szabályzómmal is; mindkét csati végén ilyen nyúlós gumi porvédő volt, nem jól dugtam össze, a gödöllői kör végén ment el a világításom, utána meg is állt a gép. Még szerencse, hogy épp begurultam az otthont jelentő lakótelepi kereszteződésbe, mikor leállt. Este még egyszer összedugtam, most jó lett, töltésem is van végre. ) -
nyogo83
senior tag
-
Vismajor01
addikt
válasz JDMKid #24645 üzenetére
Én is úgy érzem, hogy a kamion átcsússzant a narancssárgán/piroson, a robogó meg lendületből jött és már akkor átment a piros alatt 50 körül amikor az még csak sárga volt, nem is zöld.
Én is szoktam ilyet, főleg amikor még 50-esem volt, de csak olyan helyen amit ismertem, és tudtam melyik kereszteződésben hosszú a sor és mindenki át akarja préselni magát, és melyek azok amelyek szinte csak a gyalogosok miatt piros, és jöhetek le a felüljáróról lendületből mert zöld lesz mire odaérek+látom ha bármilyen gyalogos grasszál
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Yettel topik
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs