Hirdetés
- iPhone topik
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone 16 és 16 Pro: amiről az Apple nem beszélt
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
ma Prémium kivitel, pontosabb szenzorok, új egészségszolgáltatás, régi hiányosságok.
-
Premier dátumot kapott a Two Point Museum
gp A PC-re és konzolokra szánt játék megjelenése jövő tavasszal várható.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mAtech
aktív tag
válasz DigitXT #24605 üzenetére
Szia!
Köszi a hasznos összefoglalót
Yamahát azért nem írtam a listában, mert valóban drága. A szórás felső tartományában van.
10 éves kor körül maradnak a japánok szinte.
Jövőre meg meglátom mit árulnak az én árfekvésemben.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24605 üzenetére
Na-na-na-na-na... kis szériás a madison 400 blokkja, ez igaz, de 70%-ban megegyezik a burgman 400-al! Ami azt jelenti, hogy megbízható konstrukció.
Egy jó állapotú motorhoz meg nem kell nyúlni, ha mégis kell valami alkatrész, akkor néha ki lehet bírni. A burgman fenntartása se olcsóbb.
Inkább az itt a baj, hogy sok lelakott példány jön Olaszországból, amik egy része azonnal felújításra szorulna, úgy viszont tényleg drága.
Madisonból talán érdemesebb a 3-as szériát megvenni, már vannak elérhető árban is használtan, injektorral és nagyobb kerekekkel van szerelve, van benne abs is. A madison 1-es és 2-es szériát inkább az vegye meg, aki szeret bütykölgetni... ha rendben vannak, azok is megbízható gépek, csak az olajat mindig cserélni kell, nem szabad kihagyni, mert a főtengelyük csúszócsapágyas és nem golyós.
Nem is értem, miért készült így anno... ha több hengeres lenne talán oké, de egy dugattyúhoz, ami nincs is rendesen kibalanszírozva egyik egyhengeresben sem... a többi tengely a blokkban mind golyós csapágyon fut, akkor már a főtengelyt miért így csinálták? Na mindegy, olajcsere időben és kész. Mondjuk én minden évben kicserélem a kilométertől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen