-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz rstwingo #24300 üzenetére
Jah, van kiosztott kiszereléses. Nekem volt olyan amibe egy flakon sav volt, és külön kellett öntögetni cellánként. Az osztott kiszereléssel nem kell vacakolni valóban. ráfordítja az ember és kész is. Ott pontosan ki van mérve cellánként a töltő tömeg. Az teljesen kényelemes
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #24291 üzenetére
Igen azzal egészen biztosan okésak kell, hogy legyünk mive rángatva de ment annyit amennyit kellene neki.
@csongi: köszönöm, most már biztosan kap egy digit. fordulatszámmérőt. A benzinpumpát, hogy lehetne kimérni? Van valami percenkénti megadott áteresztés?
Haldokló pumpa okozhat topend vesztést? Mivel a leállások nagyon pumpa gyanúsak. Mentem vele, pont úgy viselkedik mint a CB amikor nem figyelek és zárt csappal indulok el. Gyújtás le, visszára azonnal észhez tér.Karbit szétszedtük. Nem indokolja semmi a leállást vagy a végsebesség vesztést. Szép tiszta, úszó tengelye tökéletesen a helyén a membrán nem sérült tű, fúvókák stb mind jónak tűnnek. Mégis gyanúsan mintha egy idő után egyszerűen nem kapna ahhoz se eleget, hogy ketyegjen, nagytempónál meg érezhetően nem kap eleget érzésre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Micsurin #24302 üzenetére
Benzinpumpa sokkal többet kell szállítson, mint a motor valaha igényel!
Köböléssel lehet legegyszerűbben kimérni: adott térfogatú benzint hány
mp alatt szivattyúzza át egyik edényből a másikba. Egyetlen gond van a
méréssel, hogy üresen jóval többet szállít, mint beépítve, ahol fojtás van.A legtutibb teszt az lenne, hogy helyén méred, az úszóház leszerelésével.
Nekem is nagy a rendszer fojtása, szóval le is esik a nyomás a karbi előtt
nyélgázon, de még van annyi utánpótlás, hogy nem szegényedik el ettől...Szerk: a fentiek elektromos AC-re vonatkoznak - mechanikusat nem lehet
ilyen módon kényelmesen kimérni. Sőt, azt nem is tudom, hogyan kellene.
(Viszont mechanikus, membrános szivattyú nem érzékeny a gyújtásra.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #24303 üzenetére
Köszönöm!
Elektromos van benne az fix, a deauville 650-ével egyezik ha jól rémlik.Nagyon arra emlékeztet a probléma mondom mint mikor a CB-n elindulok zárt csappal megyek 4-5 utcát majd elkezd rángatni/dadogni (mínusz rángatás azt nem adja vissza a hajtás miatt) és leáll.
Esetleg arra tippelek van egy érdekes csavar szerűség, a generátor testjét adja ha minden igaz. Ha jól vettem ki amit apum körbe írt (este megnézem én is) ha leveszed az akkut akkor a motor leáll. Pedig a töltése tökéletes feszszab, tekercselés stb minden új. Nem lehet, hogy electrical gremlin zaklat minket? És valahol van egy szar testelésünk?
Ha eladó sorba kerül SH300 vagy Beverly lesz belőle... nem tudom meggyőzni nagyra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #24304 üzenetére
Nem kotyogok bele, csak olvaslak titeket, de ezt le kell írnom, hátha segít:
Nekem tavaly hasonló tüneteket produkált a CDI, amikor kezdett megpusztulni. Könnyen indult és ment a motor, csak néha leállt. Aztán egyből beindult és mentem tovább. A leállást egyre sűrűbben kezdte produkálni, ahogy melegedett az idő. Én is szétszedtem a karbitól kezdve mindent, de hiába. Aztán amikor már nagyon rossz volt a CDI, akkor megmutatta magát. Volt, hogy a nyári melegben leállt és másfél órán keresztül nem indult. Akkor kezdtem gyanakodni a CDI-re, hogy már túl öreg lehet. Egyik ilyen hosszabb leállás után gyorsan becsaptam egy zacskóba és a fagyasztóba tettem tíz percre és utána megint indult, nem kellett megvárni a másfél órát. Innen tudtam, hogy a CDI ludas.
Kicseréltem 45 fájdalmas ezresért és azóta megy hiba nélkül. -
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24305 üzenetére
Köszönöm!
Ne riogass! Ezzel az ötlettel még csak elő sem merek hozakodni faternak, a végén még a repülő villás a CB-t találná el.Ehhez a csodához szerintem még használtan sem lesz nem, hogy új esetleg.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #24306 üzenetére
Ha tényleg nincs gyári, vagy utángyártott CDI a típushoz, van többféle univerzális a piacon, végső esetben azzal is megy. Ha tényleg nincs más lehetőség, a Müller elektronika legyártja neked töredék áron, esetleg fél áron, de azok mind fix előgyújtásértékkel működnek, de úgy is megy vele a gép. Kicsit több pénzért készítenek USB-s programozható előgyújtás vezérlőt is, de ahhoz tudni kéne a gyári vezérlő fordulat/előgyújtás értékeit.
Előbb azért biztosan ki kéne szűrni...
Esetleg azt megpróbálhatod, hogy amikor középtámaszon van alapjáraton, akkor hajszárítóval melegíted a CDI-t, hátha leáll. Esetleg a vezetékeket is mozgathatod a gyújtás és a gyújtáskapcsoló környékén, hogy van-e kontakt hiba. Vagy nem testel le véletlenül valamelyik jel vezeték... ehhez sajna le kell venni a burkolatot.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24307 üzenetére
Megint naked bike-ot csináltunk belüle lámpa + üléssel szóval nem para.
Megnézzük köszi.Nem indulás után áll le egyből, éppen ez az. Mikor milyen kedve van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24310 üzenetére
Írtam PÜ-t.
Azt mondjuk nem tudom gyanúsítsuk e tovább a pumpát...
CDI-t megölhette a gyenge töltés? Ugye majd egy évig ment a motor legalább egy elégett fázissal a generátorban a végén ha lemerült az akku leállt. Most is van valami az agyával mert ha lekötőd a sarukat leáll. De a CDI is gyanús lenne (már ha tud ilyet) mert igazából elmondás alapján nem csettintésre történt ez a sebesség vesztés. Korábban is érezte, hogy nem forog már ki annyira az M0-son reggelente de áttételre tippelt még akkor apum.Sok itt a ha... Pumpa - CDI - Töltés/test valahol triumvirátusra gyanakszom.
CB speciel szépen jár ha leveszem az akkut. Tompítottal haloványabb de szépen jár, gázra meg beerősödik a fénye is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #24312 üzenetére
Ezek a klattyogos pumpak, vagy tolnak vagy nem. Mivel leallas utan egybol indul, gyanakszom elektronikai gondra, mint uzemanyag ellatasra.
Kitaudja a tekercs kisulese elotte mekkora tolto aram tuske szaladt ki a halozatba. Lehet kiszaladt egy combos tuske es adott egy dofest a CDI- nek.Phanteonnal szet egett a legtomegmero, ment a vas, de abnorlmalis mukodest produkalt.
-
Micsurin
nagyúr
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #24316 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ha leállás után egyből beindul a motor, akkor nem valószínű, hogy benzin ellátási baja van, mert a pumpának idő kell, hogy pótolja az üres karbiban a benzint. Ha benzin hiány miatt áll le, akkor nem indulhat be elsőre, így maradnak az elektromos alkatrészek...
generátor oké, fesszabályzó oké, marad a CDI, kontakt hiba, trafó, gyertya, gyertyapipa.Kérd el Csongitól azt a CDI-t, amit ajánlott, azzal gyorsan kizárhatod a hibáját.
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
Na odaáig jutottunk reggel, hogy már be sem indul. Lehúztuk a TPS-t a karbiról csongi a tanácsodra. Utána hajlandó volt elindulni de az alapjárat elég hááát hun volt hun nem volt de azért ketyegett.** Gázra észhez tért nem állt le, visszadugtuk a TPS-t azóta hajlandó indulni alapjáraton nem áll le magától. Ellenben van a CDI kábelkorbácsának a végében egy fekete kábel azt valaki blankolta és forrasztotta de nem egyértelmű, hogy kontaktos lenne.
3/3-ból mikor a kábelköteggel játszottam dadogott és leállt. De nem tudni melyik kábel a szar. Melegítettük a CDI-t hajszárítóval leállni nem állt le de szintén az igazán szar alapjárat még trébb lett.
**miután kihúztuk volt egy eléggé erőteljes kis füst pöffentés és helyre állt stabilabb lett valamivel.
Marha tanácstalanok vagyunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Valaki tud jó papot?
(Mióta a karbin a szenzort levettük majd visszatettük):Alapjárat kitekerve (hozzá sem ért a csavar a lemezhez) az alapjáratikeveréket betekertük csutkára és még így sem akar lefulladni (egyáltalán miért jár? ) Ellenben egyszer csak ja kedve lesz akkor majd leáll.
Nem lehet, hogy valahol falsot szív csak szimplán???
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Vismajor01
addikt
Gyerekek mar sirok
Mindig is kicsit bena volt a szivatoja a motornak, amig nem melegedett be gazon kellett tartani kulonben lefulladt. De turheto volt.
Most szerelonel hagytam 150 ezret es rosszabb mint volt, ahogy leveszem a gazrol a kezem lefullad :/ Raadasul meg szar femes hangja is van... :/
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24325 üzenetére
Ezen nem csodálkozom.
Mit jelent a fémes hangja?
A kis ccm-es motorok terhelés alatt keményebb járású hangot adhatnak. Ergó olyan mintha erőlködne.
Üzemanyag ellátási rendszerrel lesz valami gond. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24324 üzenetére
Köszi igen azokat nézegetjük. Újraforrasztottuk és szigeteltük (duplán zsugor csövezve) de nem sokat játszik közre.
A csonkot megnézzük lehet apum túlhúzta a bilincset, már ha az megtudna (tippre igen) roppantani könnyedén egy 22 évs gumit.
Ha nem lesz meg a tettes jön az mint a Hyon... maradt a végső gyanúsított a kábelkorbács. Vettem egy újat és behúztam, meg is szűnt a töltés problémám anno.
nyogo83: Köszi Ez magyarázná az erőtlenséget is mondjuk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24325 üzenetére
Minden vicc nelkul: addig hordanam vissza, amig nem lesz tokeletes. Nyilvan nem plusz penzert mert a multkori felsorolasbon olyan dolgok vannak, amik nem indokoljak, hogy csak ugy szar legyen. Annak tokeletesnek kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Nagyon rossz az ilyen szerelős történeteket hallgatni. Kellene egy korrekt szerviz arra a környékre, amin a fővárost értem.
Csongi, nincs kedved motor szervízt nyitni?
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #24329 üzenetére
Nem vagyok Pesti. :).
A Ner lovagi korbe sem tartozom bele. A bankoknak meg nem akarok fizetni :).
A trasnergarazs szintjen nincs kedvem kinlodni. Arra elegendo a barati kor szarjai :) De ha nyerek a lotton akkor nyitok. Csak vennem kellene lottot. :).
Amugy lenne kedvem. -
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24330 üzenetére
A tasnergarage videóit szerettem egy időben, de egyre visszatetszőbb, hogy motor javító műhely létére nem vállal elektromos hibát, csak mechanikus hibával foglalkoznak. Ez nekem nagyon unszimpatikus, mert a kettő szorosan összefügg. Ráadásul, ha már szervizbe kényszerülök, nagyon rossz azt hallani, hogy "kész a motor, de van valami elektromos baja, vigye el elektromos szerelőhöz, mi ezzel nem akarunk vesződni". Elég sokszor mondja ezut az öreg és egyre rosszabb hallani. Minek nyitott motorszervizt??? Ja értem én, autószerelők között is van olyan, aki csak műszakira felkészítést vállal...fékek, kézifék, apróságok javítása, meg ellenőrzés... így egy kicsit fura ez a szervizes dolog.
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #24331 üzenetére
Nem mintha vedenem, de ezt nem egyedul a Taschner fele szerelo csinalja.
kb 3 hete a volt Madisonom ami a sogoromnal van, leterdelt. Onindito meg se nyikkant, muszerfalon sehol semmi visszajelzes. Bebikaztak, nagy nehezen beindult, de a muszercsoport hulyeseget mutatott, vilagitas pislakolt, stb. Nem ertem ra elmenni megcsinalni, ugyhogy mondtam neki, hogy vigye el a kozeleben a motorszerelo srachoz akihez jar (kb 30-35 koruli), rengeteg motort javit hivatalos sajat szervizben, total megbizhatoan dolgozik. Egyszeru hiba, szerintem 1 nap alatt meg kell csinalnia. Hat marha nagyot tevedtem.
3 hete all nala a robogo es pingvinezik, hogy haaat az ilyen hibat a legnehezebb kiszurni, nagyjabol megnezegetett mindent, talan meg a fesszabalyzo lehet a hibas, stb stb.
Mikor elmondta tegnap sogor, kikaromkodtam magam: ha le is bontom a burkolatokat, hogy mindenhez hozzaferjek 1 ora(nagyon maximum), utana generatort kimerni 2-5perc, fesszabalyzot kimerni 2-5perc, a kabelezest elejetol vegeig ami ezert az anomaliaert felelos lehet maximum 10 perc Csak tudni kell mit es hogyan kell merni.
A pont az i-re az volt, hogy mikor leadta, akkor 2. nap erdeklodesre mondta a srac h sajnos nem talal hozza manualt, igy nehez lesz kimeregetni a hibat (nebassz, kb 10 perc alatt kimernem manual nelkul is), ugyhogy kuldtem manualt, hogy adja oda a sracnakAz a nagy budos helyzet, hogy a motorszerelok nagyon nagy tobbsege lehet kepben van a mechanikus javitasokkal (ugye esetek tobbsegeben unalomig ismert fek/lanc/vezermulanc/teleszkop javitasok). De hogy egy alap szintu elektromos mereseket ne tudjon es ne is akarjon elsajatitani, az felhaborit. Meg az injektoros, ABS-es motoroknal is annyira alap szintu kabelezes es elektromos rendszer van, hogy 1 het betanitas utan egy majom is diagnosztizalni tudja 2-3 hibajelensegbol a dolgokat.
A legtobb 2010 elotti robogo/motor elektromos rendszere egy zseblampaeval vetekszik, hozzajuk kepest urhajo egy Trabi rendszere.
Bezzeg Tasi szidja a MAMI-t, ahol legalabb a vasutas fejebe ilyen alap mereseket belevertek volna, ha mar a sokat emlegetett 30 ev motorszereles alatt nem volt kepes megtanulni.
Az meg mar mas tema, hogy pl az en pofamrol nagy fusttel egne a bor, ha ilyen szoveggel kellene elkuldenem ugyfelet, hogy nem tudok egy feszultseget, szakadast es diodat kimerni a megfelelo helyen.
najo, duhongest befejztem, csak mar unom, mert utobbi idoben ez kb a 10. eset amikor ilyennel szembesulok. Esku, ha beleunok a jelenlegi munkamba, nyitok egy villamossagis szervizt.
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #24331 üzenetére
Jokat nevetek rajta 20mp-ig aztan delete.
3-at lattam, koszonom tobbet nem szeretnek. :).
Elobb latni lellene magat kivulrol aztan biralni a masikat.
Mert az alltal javitott motort elvinnek egy magasabb szintu szervizbe, haaat vica vera lenne .
Es azt latom, hogy ezen a szinten levo service sok van idehaza. Erre van penze a kozonsegnek.
Harley nem lesz nala, vagy Goldwing
De azokhoz a zomeben 15+ eves motorokhoz sincs muszerezettsege es tudas amiket szervizel, az elegge eltantoritana egy javitas megrendelestol. Engem a fene megesz, hogy nincs hozza eszkozom, hogy egy gyujtaskepet vagy hibakodot nem tudok olvasni. Pedig csak hobby szinten csinalom.Sok tapasztalata lehet, ezt nem vitatom, de a fejlodest nem latom benne, es sok mas szervizesbe sem.
Az elektronikai hibak az autoszereloknel is kenyes es nehez ugy.
KCSA:
Ez legalabb egyertelmu tiszta helyzet. :D -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #24334 üzenetére
Tudod az a baj ha kicsit túrsz a neten azért az ő árazásában már van korrekt szerviz csak itthon még mindig az a módi ha megmondod az árat okosban saccra az szimpibb mint ha meglátsz egyPl én is alig győztem köszönni meg a tippet pl gospelnek odaát mikor a KozmaX-ot ajánlotta.
Gumicsere alatt ecsetelte az öreg mennyire fél mindenki a VFR800 Vtec-től pedig szerinte csak türelem kérdése mert annyira nem hozzáférhetetlen a blokk.(pont ott volt egy, én meg megkérdeztem ő is fúj e a vifferre) Minden motor ronggyal takarva, hogy ne kenjék össze ne karcolják össze. Akkuk kivéve szépen töltőn, idomok nem lehányva a földre hanem szépen lógatva a műhely végében. Már azt hittem nem itthon tévedtem be egy műhelybe.mondom ezt azután, hogy megjártuk a sárgával:
Tasi: karbik szinte lógtak a levegőben a szívócsonkok össze vissza és szidta a koreai szart mert nem lehet beállítani rendesen. (Nem, ha még az orrán is szív falost akkor nem bameg. )Gandalf: amit kellett szépen megcsinálta csak mégsem... a motor feldőlt (nem szólt... sőt nem vette a vért a puába, hogy otthon legyen az apósa adta át a gépet) a vázon minimális horzsolás volt, az első hengeren az egyik hűtőbordából a sarkán kitört egy 1*1 centis darab. március közepétől októberig állt ott a motor. (Ugrott vezérlés, fej gépműhely, vezlánc cserék, 2 szelep csere ennyi.) Sose volt rá "ideje" de mindig készült, az alkatrész ami nekem 3-4 hét alatt jön meg neki valamiért 2 hónap alatt jött meg. A gépműhelyben állítólag 2x vitte vissza a fejet mert nem lett jó. Számlát erről nem láttam... mindegy most megy saccra hasonlóan mint előtte. De ahogy kinézett a motor mikor elhoztam... 1,5 óra mosás hátsó tárcsa polírozás a rozsdától, első fék szétszed összerak mert beállt. #szakembör
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #24335 üzenetére
Ez az eldőlés sajnos benne van a pakliban.
Ez ellen a biztosítás védene. De ha azt is ráterhelnék a szervizelési költségre lenne csak igazán hajmeresztő az ára. Persze biztos van megoldás. Tudom, hogy létezik, csak ehhez ügyintézni és cégvezetni kellene. Szerelni meg szervizt vezetni korlátokkal jár. Ékes példája a fent említett és sok sok már szerviz.
Szóval a motor szerelés csak egy dolog. Valahogy átrágnám magam rajta, akkor is ha nincs meg hozzá a pillanatnyi tudásom. De ezt üzemeltetni, irányítani egy másik munka kör. -
bigrob
őstag
Az normális hogy ilyen 90 pár a vége a 150es első gen Piaggio Libertymnek? Illetve hogy ha ezt eléri akkor elveszi a gázt és visszalassul?
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Badboys
őstag
Sziasztok!
Kérdezném,hogy van e itt valakinek 250ccm es Kymko Xcitingje? Nem találok hozzá semmilyen magyar nyelvű műszaki le írást. Nem találom,hogy ez karburátoros vagy injektoros? Meg gyakorlatilag semmi tájékoztatót. Mennyire érdemes megvenni egy állítólag gondos gazdától meg vigyázott gépet? 2006 os gépet? Végül is igazolt alkatrész csere,új gumik,új akkumulátor,nem agyon nyúzott 35000 km van benne meg egyebek. Azért adja el az emberke mert ő 100 kg meg az asszony 60 így kettőjüknek kevés túrázáskor. Nekem meg leginkább városi rohangálásra kellene. Malaguti Madison 250 est akartam,de sehol sem egy normális darab. A Kymco is alig akad. Egy pesti nepper szórakozik velem egy 250 es 3 as malával,de szerintem össze vissza beszél. Állítólag kint ragadt a dígóknál a papírjai ezért nem tudja eladni pedig az jobban kellett volna és várja,hogy küldjék. Én meg nem akarok várni heteket vagy igaz vagy nem. Sajnos alig van eladó motor ami nekem megfelel. Az én malámat fölraktam 2 nap alatt elvitték. Még szerencse,hogy rossz az idő nem lehet motorozni. Szombaton tervezem elhozni. Azért addig szeretnék tudni róla valamit. Azt viszont olvastam,hogy a karosszérián lévő tükrök dizájnosak csak gyakorlati hasznuk nincs mert nem lehet bennük látni semmit. Érdekelne valaki tapasztalata. Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #24338 üzenetére
Felepitese ugyan az mint az 500as.
Honda licenc blokk. Magyar nyelvut ne keress. Inkabb egy megbizhato szerelot. 14 eves, barmi lehet vele.
Latatlanbol mondani barmit is igen nehez. Vagy karbis vagy injektor. Mindketto letezik.
Injektoros kevesebbet eszik. Olcso alkatreszek, sima vashengeres, motoros alkatreszek vilagaban filleres cuccok. Ha nem hajtottak szet, es rendben van az eloelete, 100ezer koruli futasteljeseitmeny kijohet belole. De henger dugo garnitura sem lesz igazan tobb 60-70ezer-nel.
persze attol fugg kitol veszi az ember.
:).
Muszaki allapot fuggo, de a tipus megveheto kategoria.[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24339 üzenetére
Ne ijesztgess,hogy egy jó szerelőt, nem szeretném így kezdeni. Azt mondja a tulaj tavaly decemberben cserélték a görgőket a szíjtárcsát a szíjat. Az idén kapott új gumikat,akksit. 2000 km enként cserélte az olajat. Valójában annyit mondott,hogy inkább elmond mindent,hogy ne utazzak több mint 300 km et és ott lássam,hogy ez nem az amit vártam. Meg lábon szeretném haza hozni ezt elmondtam. Nem szeretnék lerobbanni vele.
-
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #24340 üzenetére
Pedig jobban járnál
Mikor cserélte a hűtőfolyadékot, fékfolyadékot, hajtóműolajat?
MIkor volt szelephézag állítva, gyertya cserélve.....stb.
A motor olaj csere csak egy az elvégezendő szervizelések közül.
Keress olyan szerelőt aki ismeri ezt a típust, akkor kevesebb szívás lesz, és nem a szopóroller csapatát erősíted.
Melyik régióba kellene szerelő?bigrob : Nem normális
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24344 üzenetére
Azzal is van valami
-
#50433536
törölt tag
válasz Badboys #24341 üzenetére
Nekem az is fura, hogy eladás előtt valaki ennyit költ a motorra. Ez jellemzően fordítva szokott lenni, mert az új alkatrészeket senki sem tudja érvényesíteni az eladási árban. Sőt, ha ennyi minden cserére szorult, akkor mi van a motor többi részéve, amiket Csongi is mondott? Az eladás előtti költés arra utalhat, hogy nagyon le volt már a motor és valahogy járó képessé kellett tenni az eladás előtt.
Lehet hogy tévedek, remélem nem valami sz.rollert veszel!
A vétel előtt tényleg érdemes elvinni egy általad választott szerelőhöz, hogy szedje le a burkolatot és nézze át. Ez kényelmetlen dolog, de megvédhet egy rossz motor vásárlásától, esetleg alku alapot adhat. Ha a tulaj nem egyezik bele, akkor pedig eleve gyanús és el kell engedni.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz #50433536 #24348 üzenetére
Mondjuk azt állítja,hogy a motor az istene erre bármi pénzt nem sajnált. Kicsi lett kettejüknek. Amennyiben magamat veszem alapul akkor elképzelhető. Tavaly szept.környékén kapott az én motorom gyári kormány csapágyat 17000 huf Görgöket szíjat teljes kuplungot ez volt 70000 ft. November elején letettem most vettem elő.Vettem bele gyári elektromos szívatót,gyári tűszelepet,akksit, feszültség szabályozót. Ezt mind most eladás előtt a gyári áron közel a 100 hoz. Adtam a 2 l motor olajat mert azt nem volt időm cserélni.Ezt kiszámolod nem kevés pénz. Gondolkodás nélkül próba nélkül elvitték. Én biztosan nem b@sznék át senkit.Tudja nagyon jól,hogy 330 km hazáig az út mit csinálok,ha ledobja a láncot. Ma is mondta nyugodjak meg nem veri át a fejem a javításokról számla van. A motor szép állapotú. Lekérdeztem kormány ablakon semmi törés zúzás. Teljesen igazat adok nektek,de azért még belefutni normális emberekbe. Mondjuk az igazság az,hogy nem ebben az országban. Sajnos az árból nem enged hiába 660 km oda vissza. Bérlem aki elvisz hát azért ezek ellenére benne van a majré a seggemben. Egyébként amit sajnálok,hogy karburátoros a motor. Mindegy nem tudok mit csinálni el kell hozzam mert nincs motor az országban. hét alatt egy jó párat kinéztem mire elgondoltam mit akarok semmi sem maradt. A vírus elszart mindent. Nem is lesz mert nem mehetnek amíg van addig jó valamilyen szinten, amikor elfogynak a használtak akkor jön a sz@r világ. A motor 2016 ban került be az országba dígóktól. A manus aki é a motor ez idő alatt beletett 5000 km et. Ettől nagyobbak vannak,de azt nem akartam. Elég ez 250 es 95% ban a városban használom egyedül. Unalomból motorozok vagy ezzel megyek bevásárolni ennyi túrázni nem járok 67 éves vagyok sajnos. Viszont imádom a motort. 50 ccm est nem akartam pedig a célnak teljesen meg felelt volna. Na ezért csúsztam le mindenről. Szerintem ez a 250 ccm meg elég nekem mindenre. Burgmant akartam,de a szerelő lebeszélt azt mondta azt csak 400 ccm fölött. Nekem az meg már sok. Nagyon bízom,hogy jó vásárt csinálok és ne csak a rossz oldalát nézzem,hogy beleszaladhatok egy nagy rakás kakiba. Most meg próbálom a jó oldalát is. Be kell,hogy jöjjön. Legszívesebben megint malát vettem volna,de nincs. Ill.van de azokra nem volt bizodalmam. Egy pesti neppertől akartam venni egy 3 genest olaszból,de 1 hete szórakozik,hogy nincsenek itt a papírjai kint maradtak a vírus miatt és nem tudja mikor lesznek meg. Besokalltam aztán ezt találtam úgy gondoltam nem várok tovább mert elmegy a nyár és nem lesz motorom.
-
runner 125
nagyúr
Jövőre 18!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest