- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egy hét múlva mutatkozik be a Moto Razr 50 széria
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
Hirdetés
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyvarig
csendes újonc
Sziasztok! Elvileg egy hónapon belül levizsgázom A2-re, szóval szeretném beszerezni a hozzá illő nagyrobogót.
300-asat szeretnék, vagy esetleg 250-eset, 90%-ban városi használatra, néha utassal is. Vannak típusok, amiket alapból érdemes kerülni, vagy olyanok, amik "tuti választások", mint kisrobogónál pl. a fekvő Minarellik? (Könnyű szerelés, sok alkatrész, stb.) Körülbelül 700 ezer forintot tudnék rászánni jelenleg a dologra. Amik ránézésre tetszettek eddig: Yamaha X-Max, Kymco Downtown. Köszi!
-
hegyvarig
csendes újonc
Köszi a válaszokat, 250-es és 300-as között "élményben" mennyi a különbség? Mennyivel megy jobban és fogyaszt többet egy nagyobb?
-
hegyvarig
csendes újonc
Ismer valaki megbízható szerelőt Budapesten, akit el lehetne vinni megnézni pár Downtownt, és nem kéri el érte egy másik motor árát? (I'll take you downtown baby...
)
-
hegyvarig
csendes újonc
Köszi a segítségeket, elkezdtem Downtownokat keresgélni, találtam is egyet a szomszéd utcában, elmegyek, megnézem milyen rajta ülnöm a 190 centimmel.
Igazából az egész jogsi csinálás onnan jött, hogy Balin egy 250-es X-Max-szel furikáztam, és rákaptam az ízére... De ez a Kymco még jobban néz ki, és még erősebb is.
-
hegyvarig
csendes újonc
válasz
bajnokpityu #24601 üzenetére
Muszáj lesz, azt majd nem kötöm az eladó orrára azért, hogy még nincs jogsim rá.
Szerelésügyileg van valakinek tapasztalata ezekről a Downtown-okról? Mennyire könnyen szerelhető, sok-e hozzá az alkatrész itthon, stb., ilyesmire gondolok. A 70-es Aeroxomat általában magamnak szerelem itthon, de ezekkel semmi tapasztalatom...
-
hegyvarig
csendes újonc
válasz
Vismajor01 #24615 üzenetére
Őt ismerem, a Négy Kelemennél javasolják őt mindenkinek, nekem mondjuk nem volt még vele problémám...
-
hegyvarig
csendes újonc
Ehhez mit szóltok? [link] Korrektnek tűnik, és nem kellene Nyíregyházáig mennem érte.
-
hegyvarig
csendes újonc
Na írtam is egy szerelőnek, hogy vállalná-e az átnézést, ezt válaszolta: "Vállalom az átnézést. Ha mindent nem is látok szétszedés nélkül, de véleményt tudok mondani a kiszemelt gépről. 5000Ft a díja."
Ennek így lehet értelme, vagy mennyire érdemes szétszedetni a gépet?
-
hegyvarig
csendes újonc
Fontos kérdéssel érkeztem a mai napon: miért utálják a "szakértők" a Vespákat? Külsőre nekem egyértelműen egy 300-as Vespa lenne a nyerő, de a motorosboltban stb. mindenki szinte megvetéssel beszél róluk. Minek köszönhető ez?
-
hegyvarig
csendes újonc
Hát ha buzis, ha nem buzis, azért ez pl. kurva jól néz ki szerintem.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/vespa/gts/vespa_gts_300_super-15926326
-
hegyvarig
csendes újonc
Adott egy 70-es tuning Aerox, sportkipufogóval, 3 éve vettem, akkor teljesen patent volt, azóta persze kicsit lelaktam, de a problémám nem értem, hogy ebből hogyan fakadhat. Amikor megvettem, tök jó hangja volt, és kb. 2 évig nem is volt vele semmi probléma, amikor is elkezdett hangoskodni. Rájöttem, hogy kifúj a csatlakozásnál a kipufogó, és fél év szenvedés után megtaláltam végre azt a hőálló szilikon tömítőt, amivel sikerült megoldani a problémát. Viszont nemrég megint elkezdett repedtfazék hangot adni, pedig most nem fúj ki a csatlakozásnál, szóval szétszedem a hangtompítót, a gyapot teljesen rendben van, nem láttam semmi rendelleneset, szóval megcsináltam azt is a szilikonnal, és vissza is tért a király régi hangjához. Ez tartott kb. két hétig, majd megint repedtfazékká vált, és hiába csináltam meg újra a szilikonozást, nem is akar visszatérni a rendes hanghoz. Merre tudnék elindulni keresni a problémát? Nincs már több ötletem.
-
hegyvarig
csendes újonc
Gyapotot már próbáltam cserélni benne, az nem segített, és nincs elrohadva semmi, ránézésre semmi baja a hangtompítónak belülről. Most eljátszottam a vizes rongyos kipufogó befogós játékot, hogy hátha kifújja valahol a füstöt, de simán lefulladt, és egy lehelletnyi füst se jött ki sehol. Lehet maga a kipufogó van elrohadva belül?
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!