-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Badboys
őstag
válasz runner 125 #24350 üzenetére
Szép! Ilyen volt az első kinézettem. Mondta az eladó,hogy 6 évet állt nem tudja milyen.1 napja kapta Svájcból hozták egy nő motorja volt. Be indítottuk pöcre elindult gyönyörű volt a hangja,. Mondtam papírozzuk le és viszem. KB 2 km tert mentem vele vissza már tolni kellett. 100 éves limitált széria volt nagyon szép állapotban.
-
csongi
Topikgazda
válasz runner 125 #24350 üzenetére
Ideje lesz hasznalni is :D
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #24350 üzenetére
Gixxer 16 éves. 12 éve van nálam. Ma is csapattunk vele kakucson
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #24349 üzenetére
Legyen vele szerencsed.
Nem azert irtam, hogy biztos rossz.Csupan a feltett kerdesekre nem tud valaszolni egy tulaj, akkor maris lehet osztani kettovel amit mond. Mert az olajcsere nem merul ki a mindent megkapott kijelentesben.
Egyszeruen a berogzott szervizelesi szokasok miatt ez az eletszerubb. 10bol egy tulajdonos tudna megmondani, mit mikor vagy hany km megtetele utan kell cserelni, ellenorizni. A szereloknel a manual kb a kifesto szinten megy. Tisztelet a keves kivetelnek.
Olajcserenel kimerulnek a dolgok. Egy teleszkop olaj csere a huha kategoriaba van. :).
De a legfontosabb, hogy rendben legyen.
jo valasztas. Siman mehetsz turazni is. A konstrukcionak birnia kell. Ne sajnald, hogy karbis, ha rendben van, akkor az is nagyon sokat elmegy.
A karbisokat tobben tudjak kokanyolni mint az injektorosokhoz barmit is.
Az a keves plusz fogyasztas nem lesz mervado.
A szerelo is baromsagokat mond.
a 250 Burgman is jo. A 400as tomege meg a fekeken keves. Nem veletlen kerult dupla tarcsa kesobb bevezetesre. Hatar eset volt az egytarcsa.
Sokkal jobban fajna egy kozonti rugostag javitas csere, ami 100ezres tetel is lehet. Volt 250 burgmanom.
Az egesz felepitese pont arra volt elegendo. A 400as jobban ment. de ennyi. Egy mocskolt Olasz kenterbe verte.
A xcitinghoz olcsobb az alkatresz.
Tipus baj, a generator tekercs
kiegese, ha a fesszab bepusztul. Ezek emesztheto arakon javithatoak. Es tartosabb alkatreszek beszerezhetoek hozza.Acel hengeres, de ez nem akkora baj. Minosegi olajat kell adni neki es kesz. Ha csipegeti akkor addig kell hajtani, amig csak erdemben lehet. Utana olcson dugo, henger szett olajszivattyu csere es mehet a kovetkezo 100ezer.
Mas nem igazan van. Honda licenc. Foresight szarmazek.
A kategoriaba neheznek szamit, de ezt ellensulyoza a stabilitas. Merevebb mint a Burgi.Cserelni kell 2-3 evente a hutofolyadekot. Ha nem kinyirja a vizpumpat. Azt nyugosebb cserelni.
Fekfolyadek 2 evente.
Stb.
Jo valasztas a tipus. Ez is mint a tobbi motoe legyen rendbe
Allapotot veszunk, es nem km ora allast. -
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #24356 üzenetére
Ha láttad volna a VFR mosós posztot akkor tudnád valójában nem jársz oly messze az igazságtól!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Badboys
őstag
válasz csongi #24358 üzenetére
Bajáról kellene mennem Miskolc mellé végül is 330 km. [link] Az igazság,hogy inkább Malagutit vennék az súlyban kisebb. Kizárólag a 3 as sorozatból. Van egy egy Xmax 250,de bunkó volt a tulaj így mondtam dugja föl. [link] ezt a malát akartam,de állítólag ennek nincsenek a papírjai itthon. Add meg a linket légyszíves ránézek. Sima vagy az R?
astro12:
Van Baján egy 92 éves ember a neve Bálint Mátyás és mindig a legújabb Ducatikon motorozik. Amint meg jelenik egy új típus rögtön fölajánlják neki megvételre a gyárból a régebbi becserélésével[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #24359 üzenetére
Van érv ellenérv.
Madison: Nem tudom melyik blokkos. Yamaha vagy Piaggio.Mindkettőhöz drága a főbb alkatrész.
Magasabb az ülése, ez lehet neked jobb. Kisebb első kerék. Kisebb tömeg, de kisebb a féktárcsa is. Alkatrész ellátása A Madisonnak szerintem nyűgösebb. Kevesebb került be.
Ha nicaslies a henger, nagyobb futás teljesítmény, rendes szervizek mellett.
Az Xciting törött volt feltehetőleg, vagy valami oka volt, hogy átfestették. Ettől nem lesz rossz, lehet karcos volt és ezért. . Plexi felfogató nem lett vissza téve, helyette zárt anyákkal van rögzítve. Nem tudom miért. Személyszerint nekem nem ízléses, sokkal szebben is meg lehet csinálni. A kis plexi izgalmas városba, városon kívül már annyira nem
Nem egyszerű választás
Amit látom évjáratba és vételi árban is az olcsóbbakat nézed. Ehhez kell egy jó szerelő.
Ha szerencséd van, kevés munkát fogsz neki adni .
A kymcot általánosságban nem ismerik, és kínainak tartják. A Madisonról hallottak. Bár mindegy ha a manuálban a fényképet sem érti. -
Badboys
őstag
válasz csongi #24360 üzenetére
A kérdés,hogy honnan látod,hogy átfestett? Igaz a szemeim már nem a régiek,de még. Lekérdeztem nem ír balesetet. A plexi gyári xciting 150 eur a számlán. Állítólag ez jobban tetszik neki gyári sport plexi. Ezt a választ kaptam amikor rákérdeztem,hogy ez milyen megoldás mert rögtön láttam,hogy nem a gyári . Ezért is kérdeztem le. A mala meg szerintem Piaggio. Sajnos nem tudtam az eladóval nagyon beszélni.Azt is mondta,hogy utána néz,hogy állnak a papírjai és vissza hív. Ez volt hétfőn reggel azóta is hív. Igen nem akarok egy vagyont rákölteni a korom véget is. Sajnos bármikor be üthet egészségügyileg bármi. Amennyiben egy 25 -30 al fiatalabb lennék abban az esetben már áldoznék az új Malagutira. De így nem akarok főleg az 2000 km és 4-5 hónapos használat mellett. Mint írtam volt,hogy túrázni nem járok vele a Malagutival sem voltam.A km zöme olyan 95 % a városi forgalom. Van itt egy szerelő akik forgalmaztak Kymcot és szervizelték amíg volt hazai disztribució. Tehát első sorban őt kérdeztem a válasz az,hogy nyugodtan vehetek Kymcot. Nem fogok benne csalódni. Viszont azt is mondta,hogy az én használatom mellett el kellene gondolkodni,hogy kell e nekem egy 250 es motor. Na szóval jelenleg itt tartok. Igen súly aggaszt egy kicsi mert ez 30 kg val több mint a Malaguti. Ami viszont jobb.hogy nagyobb a kereke. Nem tudom. Azért tettem föl a kérdéseimet mert itt jó a csapat és válaszokat vártam és kaptam. Az autóm is 2004 es 120 ezer km van benne. Tehát látszik nem vagyok egy motorizált egér.Leginkább gyalogolok meg kerékpározok. A motor inkább nyári hobbi. Ezért gondolkodom ilyen összegbe. Amennyiben nem lenne ez az átkozott vírus nem is itt lennék. A feleségem miatt vagyok csak itt. Anyám próbálta elintézni,hogy engedjenek vissza,de azt mondták,hogy egyenlőre nem.Jelenleg repülőjárat sincs. Gyalog meg nem megy. Na ezért is ennyit szánnék a dologra. Viszont @opó rollert sem szeretnék. Ezeket nehéz összehozni. Egy helyen azt mondták garit sem adnak a motorra. Néztem ki a fejemből,hogy miiii van? Mondom a csókának nálunk 6 hónap használat után vissza viszem,hogy ez nekem nem felel meg szó nélkül adják vissza a vétel árat.
-
kcsa
veterán
válasz Badboys #24361 üzenetére
A középső idomnak mattnak kellene lennie, innen gyanús.
Meg túl szép még a hasidom is, ennyi idősen. Szerintem is fényezett, de ez ne feltétlenül tántorítson el.
szerk.: a sportplexi egyébként nekem is nagyon bejött, nagyobb a menetszél, de jelentősen halkabb lett tőle a sisakom, mint a gyáritól.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
válasz Badboys #24361 üzenetére
Kiegészítve KCS-at. Nincs rajta az Xciting matrica az ülés oldal idomokon.
Akár egy jobbacska 125-150-es is megteszi a motorozási szokásodnak.
Csak az meg a kategória miatt drága. Nem dúrkálok a zsebedben, de egy 300.as dowton ABS-el egy optimális megoldás. Igaz itt már 500ezer felett járunk, de évjáratban 2010 után.
Viszont van ABS, könnyű 160Kg körüli súly és kellő LE amit lehet tartalékolni. -
Badboys
őstag
válasz csongi #24363 üzenetére
Nos mostanra fény derült a festési problémára. A motor oldal sztenderen állt és a gyerek fölborította. Törés a balos tükör és a plexi.Ezért került rá a sport plexi. Ezért fújatta telibe a motort így egyben eltüntetve a karcokat. Eddig a történet. Néztem a dowtont is,de a le írtak miatt ki esett a szórásból. Ennyit nem akarok adni a szokásaim miatt. Ültem most délelőtt egy 300 as Xcitingen mondom mégis mit tartogat számomra. Nagyon kellemesen csalódtam benne. Kényelmesebb mint a Mala és fő szempont,hogy le ér mindkét lábam teljes talppal. Igaz szélesebbnek tűnt. Szerintem valójában szélesebb is. Szombaton elhozom aztán az idő a többit eldönti. Megegyeztem a tulajjal elhozom üzemben tartóival,ha véletlen nem tetszik vagy találok hibát, akkor rögtön tovább adom és nem bukom az átírást. Elsőre nem akart bele egyezni,de aztán mondom nem enged az árból akkor legalább ennyit megtehet.
-
yodamastah
őstag
válasz Badboys #24365 üzenetére
" A motor oldal sztenderen állt és a gyerek fölborította. Törés a balos tükör és a plexi.Ezért került rá a sport plexi. Ezért fújatta telibe a motort így egyben eltüntetve a karcokat. "
Egy ilyen sztorit bemondásra én biztosan nem hinnék el. 95%ban ez full kamu.
Esetleg ha van előtte utána fotó. Amúgy minden ilyen esetben a motorral valószínűleg elestek. Kérdés mekkorát. Én strukturális hibákat keresnék rajta. Váz futómű legyen rendben.Engem vertek már át hasonló dumával, és sok év múlva kiderült (amikor már én is továbbadtam azt a motort) hogy ketté volt törve a váz akkorát estek vele, és romjaiből építették újra. (megjegyzem igencsak profi munkát végeztek!)
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #24367 üzenetére
Ez az RR volt?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #24369 üzenetére
Nem tudom kitől rémlik akkor az ezres cibere.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Badboys #24351 üzenetére
Pedig ha 180 2T lett volna és 300.000ft körül adták, akkr megérte volna még úgy is elhozni, h kakás a bele. Már csak befektetésnek is.
csongi
Hja, aláírom, nagy távot régen ment. Sőt, bevallom, ez mára nekem már csak egy tinikori lenyomat. Egy kellemes emlék, egy féltve örzőtt "kincs" lett, bármennyire is "műanyag" kupac, azért az én motoros (izé, igen, robogós) pályafutásom meghatározó alakja volt.
Tizenéves pöcsként a wc-n ülve az akkori Motorrevüben áhítattal lapoztam '-98-'99 tájékán, h mit adtak ki az olaszok. Elkerekedett a szám, rögtön agyaltam h lehetne "okosítani" egy ilyet, pörögtek előttem a képek, h 50-es kasztnival mit tudhat egy 4x olyan erős blokk. Aztán persze eltelt jó néhány év mire lett egy 180 2T-m, nyilván használtan. Rettenet szerencsém is volt, mert a legjobbkor vettem. Alig múlt el a válság szele, a sok rendszám nélküli egyébként is szétverte mindig a használtpiacot, így kemény 270k-ért hozzájutottam, az első tulajtól. 2010 tájékán. Igaz fél országot ezért is utaztam, de ez rám jellemző. A jó vételek mindig min 300km-re vannak tőlem.
Ahogy teltek az évek, nyilván én is kinőttem, vágytam nagymotorra, endurora, de tudtam h ettől nem szeretnék megválni.
Mostanság már ha időm van, leginkább csak azokat használom. Ezt betámasztottam a sarokba, néha elindítom, megyek vele pár km-t, akksit rádugom a C-TEK-re, aztán nagyjából ennyi.
Amellett h számomra tényleg nagy eszmei értéke van, szerencsére bizonyos országokban a piac is rettenetesen felárazta. Németeknél 1 ilyen példány 3500€ -ba most rövid időn belül elkel.
Elvgére ekkora (kicsi) testtel, ilyen 2 ütemű blokkal nem volt más robogó a piacon sose. Noh meg a pöfögő 2t.. azért bárki bármit mond, én ennek is érzem (nyilván, szó szerint is ) a feelingjét.
Más felől pedig már nincs belőlük. Nem h 100%-ban gyári, de még rendszámos is elvétve. Ha meg néha néha felkerül 1-1, rettenetesen látszik rajtuk h az idő és a sok sok kerekező, gumifüstölő, tuningoló user elbánt már velük.
yodamastah
Bírja az még! De mostanság nem látlak motorosba. Az X-Max ennyire faxa?
DigitXT
Hja, jól látod.
Micsurin
Minden embernek valamilyen beütése, asszem nekem ez."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Badboys
őstag
válasz yodamastah #24367 üzenetére
Valóban ez nekem is át futott az agyamon. Viszont a biztosítási történetben nem találtam semmit. Igaz az lehet azért is mert saját költségen vagy az okozó inkább zsebből fizette. Kezdem a hitem teljesen el veszíteni. Már a vissza mondás esetén gondolkodom. Az viszont még a fülemben cseng,hogy nyugodtan menjek mert garantáltan csalódás mentes a motor. Neki ez volt a mindene nem sajnálta rá a pénzt,hogy így nézzen ki most is.
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #24371 üzenetére
Az xmax-ot leváltotta T-max-ra
Én ezt a 180T kistestű Gilera-t sajnos mindig ellenszenvvel nézem az utcán, mert általában üvöltő kipufogós példányokkal találkozom Budapesten, amiken nincs rendszám, úgy gyorsulnak, mint az sh300, miközben mindenkit leszarnak, szabálytalanabbul közlekednek a bicikliseknél, ha nekimennek valaminek nem állnak meg stb. de a tied nagyon szép.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #24371 üzenetére
Gixxerrel már csak pályamotorozok. Az a másik topicban nem nagyon téma. Közúton most T-MAX. Ami amúgy KURVAJÓ
-
nyogo83
senior tag
válasz yodamastah #24367 üzenetére
"95%ban ez full kamu."
Dehogy is En 10 ujrafenyezett/ torott idomos motorbol 9-nel azt latom, hogy helyben dolt el sztenderrol.
Ugy nez ki veszelyesebb tarolni a motort mint csapatni vele -
Acapulco
csendes tag
[link]
Nekem nagyon bejön.
Már régóta árulja. 2 henger. -
tome0001
senior tag
Sziasztok,
Tudtok ajánlani megbízható motorszerelot, aki nagyrobogokban jártas?
Esetleg privatban is jöhetnek elérhetőségek.
Szigetszentmiklos/Bp déli kerületeiben keresnék szerelőt.
Köszi előre is. -
runner 125
nagyúr
válasz Burt1793 #24373 üzenetére
Persze, mert a "jó híre" hamar körbeért és minden retardált (is) ilyet akart. Ezért is van a 99%-uk gatyára lelakva, pontosabban, ezért is tűntek el mára. Mert kifingatták őket.
yodamastah
Ah, szóval T-Max lett helyette. Az tényleg komoly gép. Mikori évjárat, vagy azt is újonnan hoztad ki és betoltad a 300-ast mellé?
Egyébként ha írtál már róla bővebben belinkelhetnéd. Kíváncsi vagyok, h sok nagymotor és pálya tapasztalat után mitől tartod ennyire jónak. Pl városi közlekedés mellett a kompakt X-max-hoz képest ez már nem nagy? Nem nehézkes autók között, sorok mellett szlalomozni vele?
DigitXTNa igen, az egy elég szarul sikerült blokk, viszont jól szól.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #24381 üzenetére
Nem újat vettem, annyira nem őrültem meg. 2017es SX. 11ekm. (képet raktam be korábban)Volt egy viszonylag jó vétel, és úgy gondoltam hogy gyorsan megveszem és utána gondolkodom hogy kell-e nekem egyáltalán Tmax Pár nap tesztelés után az Xmaxot eladtam
Érdekes jószág. Nem robogó, hanem egy motor, amit robogó formára építettek meg.A váz, futómű, fék kombó fényévekkel jobb mint az átlag hagyományos felépítésű robogók. Ez persze akkor jön igazán ki, amikor elkezdesz vele keményebben menni. Bőségesen van benne tartalék. Ha jellemezni kéne a Tmaxot nem azt emelném ki hogy jól gyorsul, hanem hogy nagyon stabil, jók a fékei , precízen irányítható, jó vezetni.
Xmax-al is jártam csak úgy motorozni. A 300as dupla villahidas, egész jó merev a váza. De egy motorhoz képest folyamatosan érezni egyfajta bizonytalanságot benne. Tempósabb kanyarokban állandóan azt érzed hogy piciket korrigálni kell hogy tartsa az ívet. Ezt főleg akkor éreztem amikor lementem vele Horvátországba és a hegyi utakon egymást érték a kanyarok. Tmaxot rárakod az ívre 1 kézzel és sínen fordul. (mint minden normális motor)
Az nyilvánvaló hogy nem lehet szűk helyen álló autók között kacsázni vele. De arra az xmax sem jó. Oda SH kell, vagy valami 50es. Autók között előregurulásnál kb annyi hely elég neki mint az Xmaxnak. Viszont a Tmax-al lehet azt csinálni mint egy motorral: ha gond van gázzal előre menekülsz. A gázreakció azonnali, nem késik szinte semmit. Sport módban 50-60nál lecsutkázod azonnal ugrik, és egész tisztességesen megindul.
Hátránya a kisebb csomagtér. Az xmaxban kb 1.5x hely van az ülés alatt.
Szóval nem olyan praktikus, de sokkal élvezetesebb mint az Xmax
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz runner 125 #24371 üzenetére
Annyira messze lakom a fovsrostol, hogy a motorrevu el sem jutott ide :).
De a poniromet nagy almokat adott. :D.
Szep darab, es mashogy vigyazni nem is lehet rajuk, csak ha ponyva alatt vannak. Ez ilyen, az autok vilagaban is.
Gondolkoztam raja nezek valamit, ami most nem nagy cucc, de idovel erteknovekmenye lenne.Patyolgatos motorka :). -
FeniX-
senior tag
Sziasztok, hagy kérdezzek egyet én is: erről a típusról kell tudni valami extrát a neten fellelhető dolgokon kívül? (megbízhatónak, igénytelenebbnek írják)
Lehet valami nem várt buktató? (pl. a légszűrőt csak a kipufogón keresztül lehet cserélni - kaliberű dologra gondolok)https://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/agility_city_125/kymco_agility_city_125-15670448
-
Micsurin
nagyúr
Most húzta szanaszét le a Totalbike gyakorlatilag. Nem is értettem miért.
@runner: nem negatív értelemben értettem a takarítást. Nyugi én most nyomtam fullra ACF50-nel a mocit, csillog majd 3-4 hétig megint mint a salamon tőke.Na, itt is a [link]. Azt a normális minőségű alkatrészt sem értem, volt Kymcom semmi baj nem volt vele ami a minőséget illeti. Apumnak is volt 5 évig nagyon szerette a G.Dinket ha nem ütik ki alól még meglenne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Bennem ilyenkor felvetül a különbségek kérdése de biztos én vagyok kicsit idióta hozzáállással a dolgokhoz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #24388 üzenetére
Szóval amit megspórolsz a benzinen, azt vagy azon bukod el, hogy rámegy a gatyád is a javításra, vagy nagy buktával adod el. Szólnak legendák sokat futott, hibátlan futár példányokról, de valahogy sosem azok jöttek javításra.
Ki az aki javitasra jol mukodo blokkot visz? :).
Illetve szerintem, ha valaki kepes ugy hasznalni a motorjat, hogy inditas utan akkor tolja neki, ha a hofok mutato kimozdul az alapp helyzetebol, vagy csak az a 2mp-et varna meg, amig az olajnyomas mindenutt felepul, es nem gombnyomas utan nyelgaz megy.
szoval sok minden mulik a konsteukcuon, es sok minden a tulajon is. Minel jobban hulye vedett egy blokk, annal jobban terjed a gyenge, keves hireszteles. :).
Szerintem -
FeniX-
senior tag
válasz nyogo83 #24391 üzenetére
Elvileg ma este elviszik végre a yamahát, és akkor másnap-harmadnap megcsípem ezt.
Már csak 1 aggályos pont lesz, hogy az ocsmányirodákba' az időpont foglalás annyira körülményes itt a külvárosban, hogy biztosan ki fogok csúszni a 15 napból. Bár az ügyintéző nő a telefonban azt mondta, hogy regisztrálva lesz, hogy mikor kértem az időpontot, így nem gond, ha megállít a rendőr az új szerzeménnyel és csak adásvételi lesz nálam. -
Micsurin
nagyúr
válasz Tothgera30 #24394 üzenetére
A Hyo 650 olajgombáján sírtak de az életben nem volt a közelében se 250 se 650-es Hyo ezek szerint a legkomolyabb gond velük gyárilag a rideg csavarok úgy törnek mint a porcelán.
Csak azért linkeltem mert szó volt róla.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Badboys
őstag
Végül is nem vettem meg. Eltántorított a festés. Lehet úgy volt lehet,hogy nem. Végül is maradtam az Xcitingnél csak egy 300R lett. Tegnap reggel tette föl az eladó. 140 km Bajától nem 330. Nagyon szép fekete gyári festés és valóban egy gondos gazdától. Teljesen felkészítve,minden folyadék cserélve. Két problémától eltekintve nagyon tetszik. 1. Óra szerinti 56000 km és az augusztusban lejáró műszaki. Tegnap el is hoztam. Nagyon jól motorozható dinamikus. Nagyon szép állapot nem csörög nem zörög. Annyi még a vélt probléma,de azt mondta a volt tulaj,hogy ez Kymco betegség.A vízhőfok mérő menet közben majdnem lemegy induló állásba. Néztem a víz forró. Állítólag nézték már,de valamit a Kymco elszúrt és ezért ilyen. Nem tudom,de majd hétfőn utána járok. Esetleg valakinek tippje mert szerint ennek nem így kellene mutatnia. Lehet érintkezési gond,lehet gomba a fene sem tudja.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
No, meg is van a robogó, minden pöpec, hazahoztam, mentem vele vagy 50km-t. Megfelelően gyorsul, fékek jók. Gumiból hiányzott egy kis nyomás, azt pótoltuk. (támolygott picit az eleje).
Amin majd törhetem a fejem egy cseppet, hogy melegen az alapjárat elég ingadozós. Egyszer le is állt. Utána rögtön újra is indul, azzal nincs gond. Néztem, hogy a benzinszűrő ami a karbiba megy elég dzsuvi, a karbihoz viszont nehéz a hozzáférés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- BMW topik
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Opel topik
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest