- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic V2 - origami
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
-
Frissítve! Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gps76
őstag
válasz yodamastah #25749 üzenetére
Nagyon fura ez a fogyasztás dolog, gondolom az állandó 5000 vagy a fölötti fordulat miatt kajálnak többet a nagyrobogók. Nekem ami volt Xciting R300 4 liter körül bekapta, ami most van GS500 meg ugyanennyit eszik 2-szer akkora teljesítménnyel, csak hár itt váltogatni kell...
[ Szerkesztve ]
-
pimpa1974
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem: Kymco people 250
Nagy robi. első kereke szitál gyakorlatilag nem lehet majdnem még 1 kézzel sem vezetni mert rázza a kormányt.
kormánycsapágyat néztem.
Motort most vettem előző tulaj rakatott rá előre új gumit.
Van rajta centír súly, lehet rosszul centírozták? -
mokus1
addikt
Sziasztok! Kb egy millióig 90% város milyen nagyobb robogót ajánlanátok ami viszonylag megbízható és mivel minél tovább szeretném használni ha markolatfűtés belefér az szuper ha nem az sem.
Most egy 600as turasportot használok városba, de nem tul ideális, viszont az erejéhez hozzászoktam. -
pimpa1974
csendes tag
Üdv
Ismét kérdeznék
Van közületek olyan akinek szintén Kymco People 250 -ese van?
Lenne pár kérdésem,Bár ide írom hátha mondatok rá valamit.: Mikor gyorsítok és a motoron érezni hogy erőből húz (nagyobb gázadásnál) Kicsit ilyen cserregő (már-már kopogós) a hangja, ez természetes?
Szelepek beállítva,új olaj,új gyertya,új légszűrő.
(néztem pár videót és ott is volt amelyiknél hallottam ugyan ezt a hangot.)
-
mokus1
addikt
válasz yodamastah #25760 üzenetére
Köszi, még a 2008 utáni nexusok is tetszenek. 300-asokat néztem esetleg 500ast, de ott ahogy olvasgattam több a típushiba.
Megbízhatóságban az is jó lehet? ( többihez képest)[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Üdv
Nagyon agyalok egy 3-400-as robogó vételén.
Miben tér el az üzemeltetése, szervizelése egy normális motorhoz képest, milyen gyakoriak a kis/nagy szervizek, és ezek jellemzően mekkora összegbe kerülnek?
195centis magassághoz, hosszú lábakhoz melyik típusok körül nézelődjek 6-700k körül? Xciting, downtown tetszik képek alapján. Ahogy nézem itthon szinte csak import robogók vannak :(
Már egy ideje rágódok a témán, de nem bírok dűlőre jutni. Néztem kismotort, ami nem jött össze, most megint a nagyobb robeszokkal szemezgetek. Túramocim meg a garázsban pihen, 700km-el az idei évben. Nincs szívem elővenni kis távokra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #25762 üzenetére
Nehez ugy.
A 195cm-hez mindegyik 3-400 kicsi sztem.
De mivel rovidtavrol van szo, mindegy lesz.
Tipus a jelenlegi allaspont szerint majdnem mindegy lesz.
Olasz import, es annak allapota lesz a mervado.Kymco jok, de nem a hsznalati utasitasra kenyes. Mire ideernek a lelkuk is ki van hajtva.
A japanokkal is ez a helyzet. Csak hat japan.
Olasz cuccokkal sincs ez mashogy.
Kb 40 Ft/ km uzemeltetessel szamolhatsz. Es ez nagyon nagyon az allja.
Nem lesz olcsobb mint egy lanc megjatasu motor. A nagyobb 500 feletti robeszoknal meg annal is tobb.
Uzemeltetes szempontjabol kb 250-300 ccm-ig. Ez meg talan kedvezobb mint egy auto.
De egy 500 vasnal mar autoval is jarhatsz. Persze ha parkolas nem jelent gondot. -
vendingo
veterán
válasz csongi #25763 üzenetére
Ettől féltem, hogy kicsik lesznek, meg fossáhajtott olaszokkal lesz tele a piac.
Üzemeltetés alatt arra gondoltam, hogy milyen gyakran kell cserélni pl szíjat... Nem csak a környéken használnám, lennének vele 1-200 km utak is, fontos a kényelem, szeretnék elférni rajta. 500ccm fölé nem nagyon szeretnék menni, főleg mert tudtommal az 500-as motorok jelentős része betegágy.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #25764 üzenetére
Az hogy milyen idokozonkent kell szijat cserelni, sztem nem bir nagy jelentoseggel.
8 eve 39Ft /km volt az apriliam sajat szervizelessel. A250 burgman meg 33 ha jol emlekszem .
Nagyon alaposan at kell nezni a kivalsztottat.Az 500 as mar egyebkent sem egy kimondott futkarozos vasak. A rovid tavu varosi kozlekedes nem baratja a tartossagnak.
Egy ket otlet.
250 Atlantic. 250 piaggio.
300 downtone.
Melyik varosba hasznalnad? -
-
gps76
őstag
válasz pimpa1974 #25758 üzenetére
Nem is olyan rég volt szó róla, hogy ez a kopogó hang főtengely is lehet. Nekem az Xciting R300 csinált hasonlót, amikor mentem vele 80-90-el és előzésnél odahúztam neki, nagyon idegesítő hang volt féltem is így húzni neki. A variátorban minden ki volt cserélve, nem onnan jött a hang.
A szitáláshoz nézd meg a hátsó kereket, gumit, sőt a motorfelfüggesztésnél a szilenteket, meg a támasztó gumibakokat azok is tudnak érdekes dolgokat csinálni a menetdinamikával. -
yodamastah
őstag
-
pimpa1974
csendes tag
köszi a választ.
Motorhangra: nekem is csak hirtelen gyorsításkor jön elő amúgy szép egyenletes hangja van.
(sajnos én ilyen aggodós fajta vagyok ha hallok valamit egyből beleképzelem a legrosszabbat)Kormány szitálásra: hátulját néztük (egy ismerős is ezt mondta hogy a hátulja miatt is szitálhat.) és hátul is új gumi van amúgy,de minden stabil. nem lóg stb...
Így marad az első kerék centír.
Vagy passz.jövő hétre van időpontom hétfőre a centírozó helyre majd akkor le írom úgy is hogy mi volt.
-
pimpa1974
csendes tag
válasz yodamastah #25769 üzenetére
Olvastam a válaszod
Én egy dolgot hozzá fűznék : Mi van akkor ha semmi értelme? És az ember csak élvezetből akar nagyrobogózni?(nekem pl van autóm ráadásul kis fogyasztású, nem szokott parkolás gondom sem lenni.)
van jogsim mindenre lehetne bármekkora motorom, (volt is régen) De most ez a heppem.
Nincs praktikum meg semmi. Ez tetszett meg és vettem. És élvezem!!!Tetszik!! Pedig ""csak egy 250 es "" És sokan hiába is köpködik nekem pont ez a forma tetszett meg ami a kymco people!
Imádom És kész.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz pimpa1974 #25771 üzenetére
"És az ember csak élvezetből akar nagyrobogózni?"
Az vegyen motort Oké vannak robogók amivel lehet viszonylag élvezetest motorozni, de azok jó drágák. Annyiért fasza motorokat lehet venni.
Nekem is addig lesz robogóm amíg napi közlekedési/használati eszköz a városi/elővárosi forgalomban. Van mellette motorom, az élvezetből motorozást azzal intézem
A te esetedben is az van, hogy csak akkor mész a robogóddal amikor élvezed. Azaz pl esőben, hidegben mész kocsival. Azaz kell autó és robogó is
-
pimpa1974
csendes tag
válasz yodamastah #25772 üzenetére
NEM nem jól látod!Nekem nem KELLET vennem semmit ,van ha akarok robogózni 50 es robogóm. de hidd el azért ezt vettem mert ez tetszik és kész! Nem kell túl gondolni.
Tényleg nem ""MOTORT"" akartam hanem pont ezt ilyet! Ennyi. -
vendingo
veterán
válasz yodamastah #25769 üzenetére
Van kocsim, van motorom is. A motort 100-200km alatti távra nem indítom be, ezért is gondoltam a robogóra. Ráadásul elég nagy terelés van télig a melóhelyemre vezető úton, robogóval pedig ez nem okozna gondot.
Kínálatot elnézve nagyon gyenge a felhozatal, ráadásul nagyon megszaladtak az árak. :(Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tigipuf
senior tag
válasz pimpa1974 #25773 üzenetére
Teljesen igazad van,bár az én véleményem nem pártatlan, pont ilyen people-m van.Röviden csak annyit fűznék hozzá,hogy igen nem kell túlgondolni a kocsi nem robogó, a túra,túrasport,naked stb nagyvasak szintén nem robogók,ennyi a történet!Azért járok én is a kymcoval mert szeretem, mert jó bevásárlósnak ,melóbajárósnak,kirándulósnak is,mert ez ilyen.Nem is nagyon kellene nagyobb,csak egy GT 300i,vagy egy SH 350i .
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
pimpa1974
csendes tag
válasz tigipuf #25775 üzenetére
Lehet hozzád kérdésem?
Ugyan ez a típus van neked mint nekem?Olyan esetleg nálad is van(vagy csak nálam és kezdjek aggódni) hogy nagyobb gázadásnál olyan kopogósabban jár a motor.
Aztán másik kérdés: fogyasztásban jó az hogy kb 170 km -et mentem vegyesen vele és most villant meg a benzinszint visszajelző,mutató negyed körül van.
-
yodamastah
őstag
-
csongi
Topikgazda
válasz pimpa1974 #25779 üzenetére
3-3.5 Literrel szamolhatsz.
Kb realis a 170 km. De a lampa jelzesre sztem kevesebb van a tankba. kb 1-1.5 Litert saccolok.
Javasolt megmezni azt a motort, ha elkezd kopogos hangja lenni terhelesre.
a fotengely gorgos csapagyon nyugszik.
Az leginkabb zorogni fog, ha hazba megforog a csapagy, akkor meg borzalmasabban zorog terhelesre.Ez lehet kipufogo toroknal fellepo kifujas.
Allvanyon terheletlenul is kopogos lesz?Okozhat ilyet, athangolt variator. A motor fordulat es sebessegi fokozat nincs szinkronba.
Olyan, mint magasabb fokozatba alacsony fordulaton nyomnad az autonak, es horog.
Nem tudja magat kiforigni.
Milyen fordulatnal lep fel ez a kopogas?
Nem komplikalt blokkok. Alkatresz arak is konszolidaltak.
Addig erdemes megnezni amig nincs nagyobb galiba. -
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #25780 üzenetére
drága, igen. de mégse.
annyira elment minden jármű ára, hogy igazából ma 1.5ért venni egy jó 300as robogót nem drága. Eladod 4 év múlva ugyanannyiért, addig meg többszáz órát / benyát spórolt meg. 4 év alatt egy autó másfelet simán bukik.akkor melyik drága?
van két egész nagy kocsink (1 TD, 1 szivóbenyás), mellette nagymotor, év elején meg is hirdettem a j300at, de rájöttem, hogy 1.2ért még csak szarabbat tudnék venni ujra, ha vehetnékem lesz. úgyhogy nem adtam el. Ami mák, hogy pár napra rá jött feleségem, hogy elfogadták a 6+2 órás alkalmazotti viszont, és tudja reggel-este vinni a gyerekeket.
amivel nem értek egyet, hogy ezekkel ne lehetne jót motorozni, és csak a praktikum miatt tartjuk. oké, nem szaggat úgy, mint egy ezres,de a kawan jó a fék, jó a rugózás, kezes a váz, ingás nélkül lehet a pannon úton bevenni a kanyart 110-120al, ami kb a sztender határa szerintem. mi kell ennél több?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
pimpa1974
csendes tag
válasz csongi #25781 üzenetére
Üzem anyagra köszi nem kockáztatok így teli nyomtam megint inkább
Ezt a videót hallgasd meg nézd meg nem kell végig olyan 1:20 nál hallani azt a hangot mint az enyémnél.
https://www.youtube.com/watch?v=-7nYdeJ0RBA
Egy motorszerelő ismerősnek is elküldtem a videót ő azt mondja ne is törődjek vele ezeknek ilyen a hangjuk.
Amúgy állványon nincs ez a hang.
Csak menet közben hallani.
Variátor gyári, szíj új.görgők egészségesek. -
csongi
Topikgazda
válasz pimpa1974 #25783 üzenetére
Megnezetem par videot.
Igen ez siman lehet uzemi hang.
Itt is meg van a jelenseg. Egyszeruen beleveri a szijat a deknibe. Ez nalam is jelen volt .
Nem sokat varialtak az alap Honda blokkon.
Talan a lehajtas ugyan az maradt.A Dr puley gorgo, es egy erosebb kuplung rugo szett javitott rajta nalam. Emelkedett a forsulat indulasnal, es menetkozbe g,orsitaskor a fordulat egy emelkedett es onnan kezdett el huzni.
Ha lent marad a fordulat akkor jobban razza a szijat.Teljesen nem tunt el. Sokat befolyasol a szij minosege.
Melegre lagyulnak, es tapsol. -
pimpa1974
csendes tag
Szép napot.
Lenne ismét kérdésem: A műszer falban (óracsoport) van egy digitális folyadék kristályos kijelző, Az nekem nem mutat semmit
Az mi lenne óra?
Vagy más funkciót is tudna?Miért nem működhet? Elemes lehet és ki merült az elem?
És még egy kérdés: ugyan csak az óracsoportban van egy írás: service mellette valami led vagy izzó, az mi célt szolgál?
Tudtommal ezeknek nincs ECU-ja vagy ilyesmi.
Vagy rosszul tudom?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz bigrob #25735 üzenetére
Köszi, egyenlőre mókolunk. Órával beállítottam az alapjáratot most nem ég az a rettenet, falusi kergetőnek jó lesz így...
nyogo83 Vadászom a manualt de mintha nem létezne a blokk... Még leader előtti ET4(még van olaj betekintő ablak) blokk (2005 és előtti People rokon lesz a Torpedo 125 blokkja) de ehhez nem igen akaródzik megtalálni a gyári service manualt. Haynes kézikönyvet meg már el is engedtem. Bármi tipp honnan?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
Köszi mindenkinek az eddigi tanácsokat de teljesen elment a kedvem a robogózástól. Nem nélkülözhetetlen alternatíva számomra ilyen robogó árak mellett, arról nem is beszélve, hogy olasz szarokkal van tele a piac. Inkább eltankolom a kocsiba/motorba azt a 7-800 ezret. Vicc, hogy az autózás egy olcsó alternatívájának kéne lennie a robogóknak, de többe kerülnek mint némelyik autó újonnan. Nem értem a matekot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Debilon
addikt
válasz pimpa1974 #25785 üzenetére
nem tudom miért nem működik, viszont:
óra/megtett km/napi számlálót mutatna ott
a service melletti jelzés a szerviz periódust jelezné (ha jól tudom 2-3000 km)
nekem 50-es People van , de ahogy nézem ugyanolyan a műszerfal
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
vendingo
veterán
válasz csongi #25791 üzenetére
Afrika twin :)
Robeszban gondolkodtam, kényelmesebb lett volna a használata, meg a cipőm orrát se cseszte volna szét.
Pár éve itt rohadt a garázsba egy 125-ös vespa, egyszer mentem vele, aztán fél év után eladtuk. Most örülnék neki.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #25788 üzenetére
Nézd költség szemlélettel.
Veszel egy 300-as Xmax-ot 2.2 millió ft. Mész vele 4 év alatt 20 ekm-t, majd eladod 1.5ért. Szerviz ez idő alatt kb 250e márkaszervizben (20ezres nagyszervizzel). Casco 4 évig 200e. +1 garnitúra gumi 70e, üzemanyag 300e.
Elromlani nem fog. Ha mégis, ott a 2 év gari (lehet venni plusz éveket). Ha összetöröd, vagy ellopják, ott a casco.
Havi 31k-ért robogóztál 4 évig.
[ Szerkesztve ]
-
pimpa1974
csendes tag
Ismét üdv
Tegnap este tankoltam meg a robeszt és meglepően jó fogyasztás jött ki.(hozzá teszem csak prémium 100+ benzin)
3,25L/100km. Ebben volt város, hosszabb út, 2 személy (megjegyzem az nálam 3 nak számít mert én magam is 2 nek számítok a 135kg ommal.) volt kis hegymenet kirándultam, szinte el sem hiszem.
És átlag 80-90 es tempó, persze ahol lehet , -
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #25793 üzenetére
vagy úgy is lehet, hogy megveszed másfélért 4 évesen, eladod 4 év múlva 1.4ért, komplett szerviz kimerül 150e ben (nekem pl katasztrofális a tapasztalatom a márkaszervizzel) egy szett gumi szerelve 50. így még jobb a matek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #25793 üzenetére
Vagy mashogy nezve a statisztikat 75Ft/km.
Ez egy taxihoz kepest nem sok.
Egy kis ccm-es autohoz meg lehet aranytalanul sok. -
-
csongi
Topikgazda
válasz #31733248 #25797 üzenetére
En akarhogy matekozok, ket oldalon van sporolas.
1 ido. Lakhelytol fuggoen.
2 kornyezeti terheles.
Ebbol pedig nagyon vekony a kulonbseg.Egy auto melett tartott robesznak, mar csak az ido marad a javara.
Minden mas plusz koltseg lesz. Barmilyen uzemeltetesben sporolasnak szamolt penzt elegeti az amortizacioja a jarmunek. A kovetkezo jarmu veteli ara pedig magasabb lesz, mint a korabban vasarolt uj jarmunek.
Ugyan ott van az ember, csak maga az erzes okoz valtozast, hogy uj van. Ergo egy erzelmi kielegules.Ez igy van kitalalva, ez a jelenlegi gazdasag mozgato rugoja.
Egy teljesen jol mukodo rendszer lehetne, ha az elhasznalt targyak 90%at ujra hasznositasra kerulne. De igy csak a penzt egetik el.
De ez mar egy mas tortenet. De megis leteleme az egyen gazdalkodasanak, gondolkozas modjanak.Ha csak bringazna, vagy villanybringazna az ember, akkor meg a gazdasag rottyanna ossze.
Ha a kerekepar gyartas tunne el, gyosan kiheverne a gazdasag.Tovabbra is, munkaba jarashoz meg kisbtavolsagu ingazashoz a pedelek a legjobb, es legjobban sporolhato eszkoz.
De hat az emberi gyarlosag felulirja ezt a dontest.
Nalam is ez van. Sajnalom a penzt egy kozepagymotorra. Mert az 300K. De rohadt 50 es rottyantora nem sajnalnam a 200k-.
Meg tudnam magam gyozni, higy miert lenne jobb a robesz.
Mikozben az ervek 90% onamitas.Napi 8km tavokat tekertem esobe hoba kanikulaba kozel 15 even keresztul. :).
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #25787 üzenetére
Igen igen köszi!
Kelleni is fog mivel vagy a fogast darálta ma le vagy a bendix maradt kint...
csongi most mondjam, hogy igaz? 2 motor, 2 autó, 2 robi de még a wc-re is a CB-vel járnék annyira megbízható egyszerű és mégis kellemes szerkezet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- World of Tanks - MMO
- Honor Magic V2 - origami
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Társasjáték topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen