- Kínai androidos okosórák
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bemutatták az aktuálisan legerősebb androidos telefont
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
Sztori előzetesen az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A megjelenés idén várható, pontosabb dátumot még mindig nem kaptunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nehéz helyzetben a német akkumulátoripar
it A ZVEI szerint az EV-kereslet csökkenése miatt lehet bajban a német akkumulátoripar.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tosee
őstag
válasz
rob210 #53232 üzenetére
Ugyan így jártam én is, és valószínűsítem sokan mások is...
Kabaré ami a díjtételeket illeti! Arról már nem is beszélek, hogy ha fizetni kell akkor meg nem akarnak! Addig vagy kedves ügyfél ameddig tolod a lóvét aztán ha gond van meg úgy néznek az emberre mint a véres késre! És akkor még a vadkárokra meg sok egyébre nem is fizet!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #53251 üzenetére
A tapasztalat ezt mondja... meg a gyárilag szar AC-k is.
Amikor alacsonyabb a szint, nem képes az üzemi nyomást létrehozni. Egy mezei manométer az ac és a befecskendezők közös csöve között igazolni fog.
A szállítási mennyiséget tudja, csak az üzemi nyomást nem. Előbbi a teljesítményt, utóbbi a motor indulását befolyásolja.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz
rob210 #53251 üzenetére
Sziasztok, köszönöm a tippeket, elraktározom ezt is a listába.
Holnap hívom a régi szerelőmet, mondta, hogy ő is megpróbál utánanézni egy-két tippnek-dolognak, és mond valami bíztatót. ( közben mondtam neki ezeket is )Gyors helyzetjelentés a benzinszagról.
Valószínűleg azt a gumírozott fedőlapot nem tettem vissza jól a helyére az ac-nál, most nincs benzinszag az utastérben.
Más kérdés viszont, hogy ha nem lenne ott, akkor ez normális-e, hogy akkor meg van. Tócsát, cseppet, a kocsi alatt nem láttam, és a kocsi körül sincs benzinszag. ( ma mélygarázsban állt ) -
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #53258 üzenetére
Lehet, hogy itt nincs 700, csak 300-400 körül.
DPF nyomáskülönbség mérőre menő vezetékem adta meg magát.
Gyárilag is valami gumis cucc, de a hőtől betonkemény lesz, majd szétpereg...Aztán ezt kellene pótolni, kiváltani.
Jah, van gyári megoldás az érzékelővel egyben valami 80.000-ért....de inkább vennék egy párszáz forintos csövet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #53290 üzenetére
Minimális olaj mindig lesz ott a csőbe, annyira nem vészes bár én ránéznék a turbóra is. Illetve ha cső visszakerül kéne élő adatokat nézni hogy minden rendbe van e. Ha mázlija van akkor csak egy korábbi trehány szerelő munkája végett jött le a cső aki célszerszám nélkül rakta vissza a csövet.
-
PowerBuldog
veterán
válasz
rob210 #53346 üzenetére
Ma kértem ki a renault szalonban a felszereltséget.
Ph1 Cabrio. Eddig azt hittem impulsion, mert a szerviz könyv borítón ez volt. Ehhez képest expr. amit a papír ír.Jövő pénteken viszem szervizbe. Kap egy automata váltó olaj cserét
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
FRENK1988
veterán
válasz
rob210 #53349 üzenetére
Akkor hanyagolom.
Más: jobb oldali ablakemelőm nem megy. (A kapcsolók sem világítanak) biztiket megnéztem de mind ép. Egyik fickó mondta hogy vezeték van eltörte a szokásos helyen. Merre van ez a hely?
Másiknekem kurblis a hátsó ablakom azt sem lehet csak úgy átépíteni ajtóstól a donorbol?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Gombinyó
őstag
válasz
rob210 #53366 üzenetére
Nem száguldozni kell. Kellett egy megbízható autó ami elvisz a-ból b-be, jó fogyasztás mellett és befér a babakocsi. Ami itthon megy használtautó értékesítés alatt abból lett elegem. Ismerős karosszériás és meséli miket pofoznak ki. Nem szivesen ültetném a családot egy kipofozott romba ami egyszer már tört.
-
zsocimaci
csendes tag
válasz
rob210 #53353 üzenetére
Felhívtam most a szerelőt, azt mondja, hogy féltengely nem jön ki. Annyira fogják a fogak..kalapálja, van rajta feszítő is, de semmi..
Azt mondja ha ráteszi présre attól fél, hogy valami roppanni fog. De hogy préseli, ha még a tengelyt sem tudta kiszedni belőle??[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #53384 üzenetére
Én meg a +15-nél tolom be a tempomatot, az óra csalása miatt belül vagyok.
Nem teljesen jó az a kalkulátor, mert nem veszi bele a műszerek mérési pontatlanságát, ami miatt lehet szórás.
A VÉDA 100 km/h-s sebességig plusz/mínusz 3 km/h, 100 km/h felett pedig plusz/mínusz 3% a mérési pontossága. Azonban kedvező, hogy a hibahatárból adódó különbséget az autósok javára írja a rendőrség.
Magyarul 50-nél előfordulhat, hogy 67-nél sem jön a csekk.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #53407 üzenetére
Nyilván amire ott szükség van az az alkatrész gyári kódszáma, aztán gugli keresőbe bemásol és lehet kutakodni a legjobb (helyettesítők) áráért.
Lengyeleknél, én a kettöstömegűt, teljes kuplungszettel ideszállítva eredeti Renault alkatrészben, mindössze 193000.- Aki ismeri, tudja, hogy Laguna III-ba ez már szinte "filléres" árnak számít.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #53407 üzenetére
Sőt, az előbb belobotlottam egy ruszki (ukrajnai) autós alkatrész boltba, ahol 25 ezer valamennyi rubel, átszámolva a gyári Renault kettöstömegű 115 ezer forint.
Komolyan, milyen elbaxott országban élünk. A lengyel oldalon 143 ezer volt. A kuplungszett meg másik 40 ezer körül.Itthon az a szar majd 300 rongy 6 ezer híján. Mármint ez a
123005633R] gyári alkatrész, ha egyáltalán lehet kapni. Mert LUK meg SACHS amiket inkább árulgatnak pl Kovácsék is....aranyárban természetesen.Szóval 115 ezer, egyszerűen vicc ezért a gyári Renault alkatrészért. Oké, egyelőre nincs szükségem rá, de valószínűleg megfogom rendelni a szettet, ha oda kerül majd a egyszer, hogy csere érett lesz, akkor csak cserélni kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
LilProphet90
senior tag
válasz
rob210 #53420 üzenetére
és eTrade: Köszönöm a tippeket.
Nem tudom pontosan hogy csinálta meg az önindítót, de ez már másfél éve, azóta nem produkált hibát. Aki jelenleg használja semmilyen fogyasztót nem üzemeltet rajta, még töltőt sem, egy erősítő van a csomagtartóban rákötve, de az gyújtás nélkül nem kap áramot, és nem szívná le az sem ennyire (régebben egy Peugeot-on hagytam 5-6 órán keresztül egy elég nagy teljesítményű hűtőtáskát véletlenül, az sem volt képes teljesen leszívni, egy lejtő után lazán elindult.).
Mindenesetre köszönöm a válaszokat, ha ismételten előjön a probléma, akkor keresek egy másik szakszervizt, illetve megpróbáljuk lemérni a nyugalmi fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
Directors
senior tag
válasz
rob210 #53497 üzenetére
Kicseréljük a gyertyákat, aztán ha nem javul a helyzet akkor a fojtószelepet kitakarítom. Merre találom meg ?
Gondolom nem nagy őrdöngősség ezt sem kitakarítani. Az én Puntómon meg opelomon csináltam már ilyet.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen