- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Képeken a Samsung Galaxy A26
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsizsef
senior tag
Üdv!
Renault Megane Grandtour 1.6 (2007) milyen aksit igényel? Ami benne van 10V -t produkál ?[ Szerkesztve ]
-
NTonee
veterán
5ajtós Mégane I-hez tetődíszcsíkot keresek. A gyári egy puha, hajlékony műanyag, ami nagyon elrongyolódott. Ha merev lenne hozzá, az jobban tetszene. Lehet ilyet kapni valahol?
-
g.gergo
senior tag
Akkor kimondom én: Exide
-
Laraxior
titán
most tényleg ennyi különbség lenne közöttük? én pölö megnéztem hogy melyiknek a legnagyobb az indítófesze.. és melyik a legolcsóbb. gari egységesen 2 év van mindegyikre. Vip Car nevű valami noname-t dobott a gép 19k-ért. A többi mind bőven 25 felett mocorog
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
Hát srácok, búcsúzok, a Renault-tól, mert költségcsökkentés címén megnyertem egy volt kollégám 1,4-s tdci fusionját
csak kétszer törte rommá az elejét
már hazajöttem vele, olyan a hangja, mint egy traktor hosszútávon biztos halláskárosodásom lesz tőle, de ez van legalább ingyé van...
további jó utat!
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
Sajnos nem nyert ezek valóban ilyenek.
Akkorát laggol a túrbójuk, hogy mielőtt elkapja a fordulatot én majdnem kiszáltam megnézni mi romlott elElég szarul van beállítva.
Az1.5 DCI is ugyan ilyen fos.
Nem mennek rendesen, ha bekapcsol a túrbó akkor mondjuk megindul, de rengeteg a hibaforrása.Renault power
-
Laraxior
titán
Elkeszult a cirkalo =)
18k a vege. csapagycsere es meg valami meg volt szakadva a generatorban. orom es bodottag"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
AMD Power
titán
-
mycso
Topikgazda
Mondjuk ezt a nem mennek dolgot cáfolom...illetve attól függ milyet vezettél...a 68 lovas 1.5dci, az valóban halál....a 86 lovas háát azzal éppen el lehet közlekedgetni, de pl. nekem nem kéne. A 106 lovas, meg nagyon is jól megy. kb. 1000-től tölt a turbo, tehát ott az alapjárat és 1100-200 között van egy kis lomhaság (bár benzinesből sem tudsz olyat mutatni, ami alapjárat környékétől úgy húz, mint állat) utána viszont 2500-ig nagyon megy, aztán még bátrabbak erőszakolhatják 3000-4000-ig is. Jó fordulatokon elváltogatva, sokkal jobban megy mint egy szívó 1.6 benzines akármilyen autó. Ja meg van még a 110 lovas Qashqai, amihez volt szerencsém, az is iszonyat jól megy és nagyon jól vezethető. (mármint motor szempontjából, egyébként....mind1)
NTonee: Fordnak a tdci motorjai, meg különösen szarok....mondjuk abból én is 1.4tdci fiestát vezettem (ez is valami irgalmatlan 68 lovas csoda, tehát nem kell sokra számítani), na azt pl. hajtépve vezettem, olyannyira szörnyű. Nemrég összeakadtam egy 1.6tdci új fókusszal, ....hát mint kiderült az sem megy.
Meg meglehet nézni a nagyobb motorjaikat 2000tdci, 4-5-6 éves mondeókat, szinte mindegyik kivétel nélkül úgy füstöl, hogy azt elmondani nem lehet.Meg nem rég volt szerencsém egy 2.5dci 120lovas Renault Master-hez (hosszított, magasított), meglepő, de az is megy kegyetlenül. Városba nagyon is használható, ott inkább az autó méretei, ami határt szab 1-2 dolognak, viszont pályán már picit hangos, de ott is el lehet vele 130-140-el közlekedni kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
1.5TDCI Fócus 90 ló amit vezettünk nem is keveset.
Egy igazi szar ha tetszik ha nem.
ÉS a picsám szétment benne.
Egy öröm volt visszaülni a 97 es fos franciába.
Pedig ez egy 2007 es kocsi volt.
10 év alatt sikerült a fordnak egy igazi fostalicskát összelapátolni.
Nem egyszer láttam már ahogy az 1.6 os szopó benzin escortal elmegy a focus mellett vagy inkább úgy mondom állva hagyja, mert nem kapja el a fordulatot a turbó.Biztos van olyan hangolása a fordnak is amin használható de kényelmetlennek akkor is kényelmetlen marad.
Kopogós fos műanyag, de ez a renault topik nem akarok én ebből vitát.
A VW topikban egyszer ezt már végig vezettem mindenkinek.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz FRENK1988 #7466 üzenetére
még csak itt a városban hancúrozok vele... sok még a tennivaló rajta
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
mycso
Topikgazda
De, most ezzel ugyan azt írtad le amit én.
Csak akkor vagy az előbb írtad félre, mert ott 1.5DCI-t írsz ami renault motor.
Most meg 1.5TDCI-t ami ford motor lenne, csak ilyen köbcentisben nem létezik.
Focus 1.6tdci 90 vagy 110 ló, 1.8tdci 118 ló meg van valami 2.0 tdci is.Egy dologban nem értettünk egyet az általánosításban, hogy az 1.5dci nem megy (bár akkor lehet itt is a fordra gondoltál: TDCI), mert a 100 ló alatti 70-80lovasok valóban semmilyenek, viszont a 100 ló felettiek igen is jól mennek én ezt próbáltam kifejteni, a többi amit leírtam megegyezik a te véleményeddel.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
sajna nem egészen 2 km megtétele után megint kidobta ugyanazt a hibaüzit az autó... ezért megint szerelőnél van rá is mért egyszerre és tényleg nem volt meg a töltöttség.. fasza
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #7473 üzenetére
el is készült a saru alatt volt egy műanyag gyárilag... nem érintkezett az akksival.
úgyhogy rátérhetek az olajszivárgás témára ha belefér az anyagiba
Kezdem azt hinni hogy lassan a végére érek és lesz egy szuper autóm"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
Nagy szavakat nem szoktam durrogtatni.
A szomszéd cég flottája fiestákból és focusokból áll.
Többet vannak szerelőnél mint a mi octaviáink.
hol turbó hol vezérlés hol elektromos hiba.
Nagyon sok baj van velük, még ha minden oldalon azt is írják, hogy nagy flottákat vásárolnak a Fordból, mert ilyen jó olyan jó.
Eljött az a 4-5 éves időszak amikor kezdenek lehalni a nagy csoda motorok.
2 focust 3 évesek voltak azaz 2008as Ghia-k el is kellett adniuk mert nem érte volna meg szervizeltetni.
(hozzáteszem itt névre szólóak a kocsik, tehát nem az van, hogy mindenki csak vezeti és gyilkolja, mert nem az övé.)Egyszóval ezért mertem leírni amit leírtam.
Meg azért mert próba képen nálunk is járt egy ilyen de hamar vissza is került a kölcsönző céghez.
Mindenki aki kipróbálta csak nyavalygott miatta.Renault power
-
lajo
senior tag
Nagy a pangás felteszek egy kérdést.
Michelin-től, nyárra, energy saver vagy primacy hp? Melyik miben jobb? A katalógust elolvastam a tapasztalat és a gyakorlat érdekelne. -
Laraxior
titán
Kicsit durca
Pont ilyen színű az enyém is... nah csak tegyem rendbe a fő dolgokat...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
benvolio
őstag
Ma átraktam a téli kereket. Jöhetnek a mínuszok.
Üdv! -
biker
nagyúr
megjöttem a gumistól. rossz hírek a futómű felől. két axiál csukló meg két hátsó híd szilentblokk csere
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Na tegnap, hogy jártam rohangásztam kicsit a városban Budán is ide oda.
Egyszer csak a Budai oldalon felfelé a hegyre menet közben eltűnt a gázpedál.
Konkrétan tövig nyomtam, és alig ment a kocsi.
Na szépen az első lehetőségnél kiálltam a forgalomból, motortér kinyit látom, hogy a gázbovden feszítő rugója elpattant.
Remek 5.- alkatrész és alig megy a kocsi ha nincs megCsomagtartó alátét csípőfogó elcsíp kombifogóval rányom a peremezésre visszaül kényelmesen hazahajt.
Ma beszereztem egy másik ilyen feszítő rugót, így orvosoltam a hibát.Renault power
-
Laraxior
titán
kicsit irigylem az ilyen embereket
ha nekem megáll az autó, fogalmam sincsen hogy miért, mitől.. és főleg mit kell nézni, ill. csinálni rajta. telefon...várakozás, pénz"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
NTonee
veterán
válasz Laraxior #7487 üzenetére
Régebben az öreg faros Skodáimat akár az út szélén is szétborítottuk, ha arra volt szükség. Egyszerű volt mint a kő. A 11éves Megane motorháztetejét felnyitva odáig eljutok, hogy gyertyacsere, szűrők cseréje, vagy folyadékok töltése, de kb itt vége is van. Pedig az enyém még nem sokkal bonyolultabb azért. Egy mai autóban már ki sem nyitnám inkább a motortetőt, felesleges, csak bajt tudnék csinálni.
szerk:
De ha már szerelés...
Gázpedált lenyomva, jobb oldalt elől, kb a sárvédő környékéről folyamatosan kerepelő, gázpedál apró mozdulatára elhallgató (de aztán visszajön) zaj, és nem a futómű/kerék. Mi az? Az idegeimre megy. (1.4 16V K4J 750)[ Szerkesztve ]
-
Louies
aktív tag
-
Füge007
senior tag
Ma már el kell ezt az otthon szerelgetést felejteni. Az autók sokkal bonyolultabbak, a szerelés nem első szempont, így sokszor hely sincs hozzá a motortérben! Másrészt speciális célszerszámok kellenek, amik nem olcsók, ha be lehet szerezni. Ne hasonlítsunk össz egy régi ladát egy modern renaulttal. A renault motorterében több az alkatrészek száma mint amennyiből összált egy lada. Az első autóm egy 2103 1500 cm3 lada volt. Az extrák listája: fordulatszám mérő, analóg óra, szivargyujtó ezzel kimerült a felsorolás. Nem is volt soha szervízben, itthon bütyköltük meg mindíg. Kalapács, pár villáskulcs, csavarhúzó, tesztlámpa ezzzel konkrétan a hibák 90%-át lehetett javítani. Most meg oda tolódott el a dolog, ne is szerelj, cserélj, illetve vegyél újat.
Füge
-
őstag
válasz AMD Power #7492 üzenetére
miért a ladák hogy néztek ki 20 évesen
99% uk szétrohadt
olyan unalmas már ez a régi autós anekdotázás
aki azt akarja hobbinak hogy valami régi verdát javítgat, az vegyen egyet nyugodtan, de a többség nem erre vágyik
az meg hogy a régi autók több kilométert bírtak, simán nem igazcryptot minden termékemért elfogadom
-
rob210
Topikgazda
Én nem nosztalgiázok, de amit te le írsz az nem igaz.
Golfok, skodák, zsigulik, renaultok 300.000.- 400.000. Km-el bontatlan motorral mentek a roncstelepre saját ábon amikor a kasznit már nem volt érdemes foltozni.
Ha a mostani technika mellet mutatsz olyan bontatlan motort amiben 250.000.-Km felett van számláló akkor megkövetlek, de nem fogsz.Renault power
-
AMD Power
titán
az meg hogy a régi autók több kilométert bírtak, simán nem igaz
Ez butaság már ne is haragudj! Egymás mellé raknék egy 1.9D Cliot amiben mondjuk 400-450e km meg egy új 1.9dCi amiben "van" szintén 400-450e km. Melyiknek lenne inkább a torka véres ha ugyan úgy használták volna mind a kettőt.
[ Szerkesztve ]
-
NTonee
veterán
A Skodáimat pont azért adtam el, mert elég volt a barkácsolásból. Ma már engem is csak az érdekel, hogy beüljek, pöcc-röff, és gáz. Eljussak A-ból B-be anélkül, hogy paráznom kelljen, hogy mikor esik szét benne valami. Bár az utolsó farosba csak tankolni kellett, meg olajat cserélni néha.
A problémám csak az, hogy mára eljutottunk odáig, hogy pl egy izzót sem tudsz otthon kicserélni. Nálam az ilyen autók alapból felejtős kategória. Nem vagyok hajlandó szervizben cseréltetni izzót 10e+ pénzért.szerk:
Egyébként de, simán igaz, hogy a régi autók többet bírtak. Ahogy olvashattad volt pár öregem.[ Szerkesztve ]
-
őstag
oké, de most akkor tisztázni kellene mit tekintünk mai autónak...
az s80-as volvomat (2.5D) 240.000 km-el adtam el, forgó, kopó alkatrészen kívül nem kellett rajta semmit cserélnem 140.000 km alatt, beszéltem az új tulajjal nem régen, majdnem 300 van benne és semmi különösebb baja
persze futóművet, féket stb. kellett javítani....
családi ismerős szintén s80 (újabbik, 2007-es modell), 4 év alatt ment vele 250 ezret (185le turbódiesel), semmilyen váratlan hiba nem lépett fel...a telepünkön az anyagbeszerző autó egy több mint 10 éves seat inca, 1.4 benzin, 400 ezer km van benne, motorját még nem kellett megbontani, persze ütött kopott, mert kíméletlenül van használva
most akkor ezt melyik lada vagy 120-as skoda csinálja utána
nekem nem volt iylen régi szocialista autóm, de akárkivel beszélek aki elég öreg hogy anno használt iylet mindenki azt mondja rendszeresen kellett bütykölni, karbit állítani, motort javítanicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
persze ha ti az ilyen autókra gondoltok, mint pl 2001 utáni 7-es bmw, 234 féle extrával felszerelt első szériás renault laguna (ami nekem is volt, igazi szopóroller) stb stb
akkor ezek az autók tényleg szarok, mindeig beszarik valami elektronika, és egy vagyon javítani
de a régi autók között is voltak ilyenek pl a zaporozsecről hallottam, hogy 20 km-t nem tudott megtenni javítás nélkül egyhuzambanszóval konkrét hasonló kategóriás autókat ha összehasonlítunk, bizony látni kell, hogy azért volt fejlődés 40 év alatt
cryptot minden termékemért elfogadom
-
NTonee
veterán
Tulajdonképpen mindegy, hogy milyen régi autóról beszélünk, a kulcsszó a karbantartás. Erről manapság sokan megfeledkeznek, mert orrba-szájba az folyik a médiából, hogy ezekkel az autókkal menni kell, sosem fog letérdelni, szerviz meg miaz? Ha valaki rendesen odafigyel az autójára, akkor az még manapság is hosszú ideig társ lehet, hacsak nem szól közbe egy kettőstömegű lendkerék, vagy egr szelep, aminek a javítási költségét nem mindenki tudja zsebből kirakni az asztalra.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Besen Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával
- Loveramics Urban Glass 70ml Twisted Espresso - átlátszó pohár, 4 darab
- Santa Cruz Hightower 2021 AL (XL)
- Uj IKEA Strandmon Nordvalla szürke füles fotel
- ÚJ Gledopto 5in1 LED mini controller - Philips Hue és Apple Home kompatibilis - GARIS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest