- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
Kiégett az egyik rendszámtáblavilágításom. Vettem (nem néztem meg) szoffitta égőt de nem olyan kell bele.
Milyen kell mégis bele?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Füge007
senior tag
Nos úgy néz ki jövő héten megkapom a Clió "új szivét" 4 évvel fiatalabb motort kap, amiben 65.000. Km van. Ausztriából hozatom be. Már allig várom, hogy ujra repesszek a kis fenevaddal.
Füge
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Nem tudja itt valaki véletlen, hogy a megane 3 1.5dci hátsó féktárcsa mérete megegyezik-e a megane2-vel???
Sehol nem találok megane 3 hátsótárcsákról infót.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Nos ha szar lesz nem veszem meg, Ennyi a történet.
Tegyük hozzá, gondolom magyar volt a közvetítő????? Mert akkor nem lepődöm meg a történeten. Ha meg valaki láttatlanba vesz egy motort, az meg gáz.
Letisztáztuk előre, ha szer nem fizetem ki. De magyarországon egy leharcolt motorért akartak 375.000.- kérni. Na neeeeeee, az kicsit túlzás, rádásul a képen sem volt bizalomgerjesztő.
Igazából lehet, hogy megköveztek, de ez az 1.5 dCI motor nem egy sikertörténet a Renaultnál. Felhívtam a Renault hungáriát, más ügybők kifolyólag, és ők is elismerték sok a gond ezzel a motorral, átlagosnál több.
Megsúgták a K9K 732 motorkódú 1.5 dCI vel van a legkevesebb gond. Remélem az új motorom ez lesz, holnap este derül ki mi a befutó motorkódja.
Ha nem az mint az eredeti lehet bonyolultabb lesz a csere, kell a kábelköteg, és a vezérlőelektronika is. Na majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
Füge007
senior tag
Az enyémben K9KE712 210.000 Km-nél megadta magát. Ja és a Renault szervizben ahová először bevittem ilyennel jöttek, nem tartottam be az olajcsere periódust, ja mondom én magam csinálom, időben, és mindíg cserélem a szűrőket is, mondom nézem már meg az olajat ami benne van. Fasza mindent hárítanak, nehogy már beismerjék szar a konstrukció.
3 Renaultom volt, de most kicsit elment a kedvem a márkától. Mondjuk én nem vagyok fan, több márkám volt már, de meg kell mondanom, ennyi gond még eggyik kocsimmal sem volt mint ezzel. Jó megy jó fogyaszt, de a mostanival kb 700 ezret költöttem rá. Más ennyiért kocsit vesz.
Füge
-
csucsbicep
nagyúr
Hali!
Dízel motorral rendelkező Laguna II, Megane II, tulajok véleményére lennék kíváncsi. Főként a megbízhatóság érdekelne, illetve a konkrét hibák is. Népítéletek elolvasása után elég vegyes érzelmek vannak bennem
-
őstag
Na megkaptam a gépet...
2004-s 1,4 16v-s 186.000 km-l Kék színű Berline kivitel.
4 elektromos ablak , manuális légkondi, cd-s rádió, bár nem adja ki a cd-t ami benne van de lehet kicserélem a panasonic mp3-s cuccra, ami az opelban volt, csak valami átalakító kell, a kormányról való vezérléshez, és úgy hallottam, nem olcsó..
Még téligumi volt rajta, de lecserélték vacsi új Kleber gumira, mert a régi gumit kidobták...
Első benyomások:
nagyon jó a 4 irányba állítható kormány, mert én szeretek hátrébb ülni, mint kéne, a szar bal térdem miatt.
lomhábbnak tűnik, mint az astra , de gondolom, nehezebb is, és kicsit hajósnak tűnik, de erre számítottam.
Ülések nagyon kényelmesek...
egyenlőre ennyi, képek később.....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
mycso
Topikgazda
válasz csucsbicep #6221 üzenetére
Hali, dci megane-okról úgy általában: nagynyomású üzemanyag cső és esetleg szivattyú, porlasztócsúcsok, turbo problémák. Általánosságban megane2 első futómű problémák. Ha érdekel dci m2-kkel kapcsolatban tudok pár konkrétumot...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
csibor
addikt
használt Renault twingo 1150cm-nél mire érdemes figyelni?
-
őstag
Hi!
Mai három kérdés, van egy eladó sorban lévő megane limusin a cégnél, aminek projektoros a lámpája, elvileg át lehetne műteni, de kérdés megéri e, jobb e annyival, a projektoros, mint a sima.
Mekkora meló lenne?
A másik, hogy kivettem belőle a rádiót, mert nézegettem, hová lehet feltenni a mobil tartót, de mikor visszaraktam, kódot kér, a könyvébe van kód, de az nem jó neki, és a renault BG is a könyvben lévő kódot mondta, csak nekem az a gyanúm, hogy ez már cserélve lett, mert az egyel nagyobb rendszámú másik ugyan ilyen kocsiba kazettás magnó volt.
Rádió kód alapján lehet biztonsági kódot szerezni?
Nuber 3: azt hallottam, ha beteszem a saját rádiómat, akkor a középső kijelzőn még a dátum, és az idő+hőmérséklet sem látszik. Igaz ez, és lehet orvosolni?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
mycso
Topikgazda
Hali, projektoros lámpa a 206 előtti gyári xenonos megane2-ben van az a lámpa átrakható minden különösebb gond nélkül. A 2006 utániakban alapból projektoros van, viszont annak szerintem más az alakja az nem pontosan olyan mint az elődé.
A renaultnak a magnó/cd gyári száma alapján tudniuk kell a kódját. (anno faterom megane 1-el járt így, hogy nem volt meg a gyári könyv és a renaultban meg tudták mondani)
Az időt/hőmérsékletet mutatja, hiszen emlékeim szerint ha kiveszem az enyémből a gyári fejet akkor is mutatta ezeket....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Variációk hada - Renault kishaszon-jármű bemutató
Trafic nagyon bejön nekem!
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
Nos szép amit hoztak volna motor, (pedig jó állapotban volt, a szerelőm szerint is) eltérő mint ami nekem kell, még jó hogy K9K motorkóddal vagy 50 féle motor létezik eltérő kódokkal. Teljesn kiművelődtem, ha valakinek K9K motorválasztékról kell infó. Némelyik cserélhető, de a legtöbb nem, hiába mind 1.5 dCI. Így az autó tovább áll, lehet veszek egy másikat közben, sőt egyre jobban arra hajlok. Ha meg lesz motor bele majd öszerakatom.
Az biztos, hogy egyelőre renault dizelem nem lesz, sőt az utód sem renault lesz. Végülis most 2 Renault volt egymás után, itt az idő váltani.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #6232 üzenetére
Twingo és volt annó egy 11-esem is. Twingó most barátnőmé 10 évesen 90 ezer Km-el köszöni szépen jól érzi magát. A Renaultosok megsugták, a Twingót látják legkevesebbet a szervízműhelyben.
Lovat veszek, ha elromlik, levágom és kolbászt csinálok belőlle.
Nem tudom, most át kell gondolni, lehet egyelőre veszek egy szirszart melós kocsinak. Közben meg kinn nézek valami jó vételt. Audira fáj már a fogam régóta, és azom még nem is volt.
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #6234 üzenetére
Igen 1.7 benzines sport változat, GTE - 1.7 L - 1721 cc; 95 PS (70 kW; 94 hp)
aranymetál festéssel. Akkoriban vadállat volt, aláztam a Ladákat vele . Az első "nyugati kocsim volt" bátyámé volt, müncheni rendszám volt rajta sokáig, zsír volt mikor a rendőr megállított bitte papir szöveggel. Akkoriban itt felénk senki nem járt külföldi rendszámmal. Soha nem volt vele gond, az utánnam következő gazdája szétrohadásig hajtotta. A motorja viszont végig bírta. A sport plüss ülései nagyon kényelmesek voltak, ez nagyon bennem maradt. Sok kilómétert lezavartunk, jó kocsi volt nagyon.Füge
-
AMD Power
titán
Ez miért ilyen olcsó?
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6239 üzenetére
mert válság van és minden kurvára értéktelenedik.
Napról napra kevesebbet ér az ember megszerzett "vagyonkája".
De ha venni akarsz valamit az meg rohadt drága.Egyébként ha megnézed a hasonló kategoriájú autókat mind ekörül mennek.
400.000.- már olyan ford escort van ami épp hogy csak nem szólal meg.Renault power
-
őstag
THNX!
Sajnos a panasonic nem fér be teljesen, kicsit kilóg, lehet másik beépítőkeret kellene hozzá.
A gyári amúgy elég lenne, csak nem akarja kiadni a cd-t ami benne van.lejátszani lejátssza, de amikor az eject gombot benyomom, akkor csak átvált rádióra, és ne ad ki semmit.
Valami olyan vészkiadó, mint a optikai meghajtókon, nincs rajta valahol? Én nem találtam.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6242 üzenetére
Üdv!
Én egy 2000-es évjáratú 1.6-os Cordoba-t hajtok, tapasztalataim szerint van egy pár nyűgje ennek a típusnak: kuplungszerkezet, elektromos ablakemelő, trafó gondok. Sajnos az enyémnek ezeken kívül más bajai is voltak, de azokat a hanyag előző tulajnak köszönhetem, aki többet költött az optikai dolgokra, mint az autó karbantartására. Viszont az előbb felsorolt hibák a fórumok (és saját tapasztalat) alapján előbb vagy utóbb előjönnek.
Az autóról általában elmondható, hogy kemény a rugózása, de a rajta lévő 205-ös kerekekkel nagyon jól fekszi az utat. Elöl nagyon jól el lehet férni benne, én 195 cm és 125 kg vagyok és kényelmesebben elférek benne, mint a munkahelyemen használt 2-es Focusban, igaz mögöttem már nem nagyon van hely. A menetdinamikája nekem elég, fogyasztás úgy 7 körül alakul (igaz én keveset használom városban, és nem taposom szét).Ezt tudod honnan van
Erre csak azt tudom mondani, hogy én meg a meganban tolom hátra az ülést a méretek ugyan azok csak én 118kiló vagyok
Mögöttem viszont táncolni lehet még.
Simán beülök magam mögé és kényelmesen el is férek.
Szóval én a seatot kihagynám meg a polot is, mert hogy egy a kaszni.
Jah még valami a seatból hátra nem látsz ki én is nézegettem de beült csepp asszonykám és közölte na ilyet nem veszünk, ezzel nem lehet tolatni.
(ha csak nem raksz bele radart)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Füge007
senior tag
A mostani autók nem 20 évre vannak gyártva, és ezt szinte minden márkáról elmondhatjuk! Jelen helyzetemben több éjszakát fordítottam fórumok, tulajdonosk írásainak olvasására. Az autóipart elérte a fogyasztói társadalom hatása. Sőt az alkatrész, illetve használt autó bizniszben utazókkal is sokat beszéltem. Vannak kevésbé hibátlan autók. Ha visszagondolok mivel volt a legkevesebb hibám, Renault Twingo, Daewoo Matiz az első saját a második céges autóként hajtottam. Velük kötelező szervízen kívül mást nem csináltam.
Nos a motormizériám ujabb fejleménye, írtam mailt a Renault hungáriának, hogy legyenek szívesek megmondani hogy a K9K motorkóddal kezdődő motorok közül van olyan ami kompatibilis az enyémmel, vagy esetleg a fűzött blokk. Vagy milyen megoldás létezik, ha létezik. Mivel K9K 712 kódszámú motort nem találok. Ha nem lesz más lehetőség franciaországból hozatok, ott találtam. Aztán majd könyvet írok a történetből
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest