- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
AI segítségével fociztak Genfben a robotok
it A Genfben rendezett AI for Good Global Summit alkalmából meg akarták mutatni, hogy az AI nem feltétlen egy hatalmas nagy dolog, kicsiben és hasznos újításokban is lehetne gondolkodni.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdav88
senior tag
válasz rob210 #72722 üzenetére
Ugy tunik ez nem teljesen oldodott meg, bar nem egyerelmu kovetkeztetes, de mintha a motorteri biztitabla mozgatasaval elmulaszthato lenne... Letezik?
Gratisz: ma valami megszallta az autot, megtorpant, nem akart parasodpecig huzni, aztan ujra nekiallt, esigytovabb. Kiszallva es jaratva eleg budinek tunt a kipuff gaz, elkepzelheto hogy a katalizator mondta be az unalmast? Sok rovid utra hasznaljuk, de heti rendszeresseggel fut 10-20km tavokat is.
-
Gombinyó
őstag
válasz Oposzumtoszó #72746 üzenetére
Használtautón rászűrsz a tipusra, évjáratra, motorra és az alapján hogy milyen állapotban van, mennyit futott, mennyire sürgős az eladás belövöd az ársáv aljára/tetejére vagy ahova jónak látod.
-
veterán
válasz Oposzumtoszó #72746 üzenetére
670 -re kiraktad, nem?
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
senior tag
válasz HarleyCustom #72754 üzenetére
Igen, de nem vagyok biztos benne. Annyira nem értek az autókhoz. Eladni szeretném, nem nyerészkedni, ezért kértem hozzáértők segítségét.
Megpróbáltam úgy belőni, ahogy Gombinyó fórumtárs javasolta.
-
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sonny007 #72765 üzenetére
A Thalia gyári szerelése 175/65 R14-es gumi 5,5 széles, ET38-as felnin.
Ehhez már tudod tartani az eltérő méretet, és gumi-felni váltóméretes oldalon az eltérést is meg tudod nézni.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
veterán
válasz gixxergabi #72750 üzenetére
Egy darab muanyag cso van siman bedugva a gyari hatos cso vegeibe, de kozelebb all egy tollbetethez, mint egy hajlekony csohoz. Azt lattam en is mindenhol ilyen nevvel, amit linkeltel.
(#72751) molnarpeter
Egy masik csovel, ami meretben jobban stimmel, kicsereltem, de akkor ebbol toldozgatas lesz, nem teljes csere[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! Lámpa párásodásra visszatérve , hívtak ma a Renault Hungáriá- tol mert jeleztem feléjük is a hibám. És azt mondták hogy a kézikönyvben le van írva hogy előfordulhat párásodás. És valóban benne van (csatolom a képet) [kép]
És mondta a hölgy hogy jelzi a problémát azért a hozzám legközelebbi márka szerviznek és ők majd mondanak rá azért valamit. Megmutatom nekik a képeket és ha azt mondják hogy nem probléma akkor mondom nekik hogy írják le ha akár mi baja lesz a lámpának ne én legyek a hibás! -
veterán
-
forceberg
veterán
válasz HarleyCustom #72775 üzenetére
Nem biztos, hogy bárki is meg akarná fizetni minden ilyen xir-xar árát, ami drágítaná az előállítási költségeket.
A népnek inkább cirkusz kell (pl. TV reklámok)...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
Mivel eléggé piszkál, ezért ki akarom cseréltetni a kuplungot. Ragaszkodjak a LUK-hoz, esetleg más szóba jöhet? Valeo?
Készletben van tárcsa, kinyomócsapágy, nyomólap, ezek mindenképp cserélődnek.Indítómotort érdemes lenne elvinni villamosságihoz megnézetni? Gondolom anélkül úgysem tudnak rá mit mondani, erről nekem sincs korábbi szerviz infóm.
'Érzésre' jól működik, ha egy tízesből megvan a felújítás, legyen az is. Ha sokkal nagyobb összeg, lehet nem piszkálnám...Meg akkor a lendkerékre ránéznek, aztán majd kiderül kell-e szabályoztatni. Illetve a főtengely szimeringet írtátok még.
Váltón, így szétszedésnél sima szemrevételezéssel és bontás nélkül, megállapítható valami? Csapágyazás, tömítés, tengely állapota? Vagy érdemes lenne belenézni? Olaj nyáron lett benne cserélve (bal féltengely cserénél), feltételezem ezt még fel lehet használni.
(Ekkor még nem éreztem problémásnak a kuplungot, fel sem merült, hogy piszkáljuk, de most azért már jó lenne szerintem).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Utolért engem is a lámpa téma. Rákerestem itt a threadben, de nem egyértelmű a véleményetek.
2007 Megane 2 ph2, gyárilag projektoros lámpák. Újonnan egy álom volt, a ti tapasztalataitokkal ellentétben szerintem nagyon jól világítottak.
Mostanra eljutott a helyzet oda, hogy érzésre az autó elé világít (nyilván nem, de érzésre ilyen).
A búrát felpolirozni felesleges a szakik szerint.
Renault szerelő szerint a lámpák cserések, más megoldás nincs.Milyen utángyártott projektorosat érdemes venni a piacon elérhetőek közül?
Van esetleg lehetőség Xenonra alakításra? Van értelme?szoftver szakmabeli && Beverly250
-
mdav88
senior tag
válasz rob210 #72770 üzenetére
Mai nap szerelgetéssel telt. Már azt hittem sikerült, de csak félsiker.
Kiszedtem a táblát, volt rajta oxidáció bőven. Volt egy-egy beolvadt tű is itt-ott, adtam neki kontaktsprayt, amit egy egy forrasztást áthúztam, illetve kikötöttem végre azt a kókány mágnesrelés indításgátló baszást. Összeszereltem, de nem nyert, steering lock még mindig jött. Kiszedtem az egységet, szétbontottam a mechanikát, összetettem, és úgy tűnt, hogy minden fasza 4-5 indítást vidáman megcsinált.
Majd három gyerek és anya be a kocsiba, irány vásárolni, és kiírja, hogy steering fault, de azért beindult, nyilván szervo nem volt. Anyád.
Leállít, újraindítana, steering lock. Motortéri biztitáblát átmozgat, pöccröff.Menet közben nem csinálta a megtorpanásos tünetet, persze próbáltam egy kicsit magasabb fordulaton közlekedni.
Szóval erre kéne megoldást találni. Ez számomra azt jelenti, hogy a kormányzár egység jó, de valahol vagy kábel, vagy szakadás, vagy valami baszás van. Innen hogyan tovább? Komplett táblát kéne cserélni teszt céljából, ha nem jó akkor valami kábelezés problem lesz?
Köszi!
-
veterán
Twingo 1, 2004 1.2 16v,
Muszerfal visszajelzo lampakba milyen izzok kellenek? 20 forintos aprosagnak irjak, de lumeneten 200 forintos aprosagot latok darabra, rosszat nézek, vagy ez lenne az?
1,2 meg 2 wattosbol rendelnek 10-10 darabot, hogy legyen tartalek.Everybody lies.
-
veterán
válasz LamerGyuri #72784 üzenetére
Ráérek, de ahogy ismerem, drágább lenne normálisat venni onnan, meg kitesztelni, melyik az, aminek a fele nem kuka érkezéskor már
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #72773 üzenetére
Robibá!
Csak hogy utólag okosabb legyen, az aksitálca alatti váltótartóbak kiszedésének mi a gyakorlati módja? Azon kívül, hogy a szervizmanual azt mondja, hogy szedjem ki, és pont, meg táblázatban meg van adva a három csavar meghúzási nyomatéka.
Ahogy én csináltam: Aksi ki, Motorvezérlő ki, kábelek elrendezni. Tálca ki, levegő csatorna leakaszt, oldalrahúz. Szűrőházról tartógumik leugraszt, így szabadon tud több centit mozogni.
Motor alábakol hidraulikus emelővel, nagy felületen, alsó váltótartó kiszed, felső váltótartó 3 csavarján lazítás, motor megemel, csavarok kiszed.
Ekkor bakot forgató mozdulattal leforgatni a középső csavarról, csavarhúzót kalapácsként használva. Új tartó a helyére, majd mindent visszatenni.Ennél van kevésbé szofisztikáltabb módja, vagy ezt pont így kell?
Csak mert így baromira könnyen el tud törni a középső csavar, és lehet komplett tartó elemet cserélni.2: A futóművesek kihúzták hűtőtartó keret menetét, amihez a H alakú alsó keret első adott oldali nyúlványa van odafogva, (a menet fele a csavarra van rohadva).
Azt látom, hogy egy acél szegecsanya van benne. Fúrjam ki, és új csavar, új szegecs, vagy más félprofi megoldás?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
longwild
aktív tag
válasz forceberg #72781 üzenetére
Állj.
Én arra jutottam magamtól, hogy a lencse nem érhető el a lámpatest roncsolása vagy szétszedése nélkül. Nem szedtem még ki a lámpatestet, ebben a "jó" időben nem is tervezem, de lencsét már kerestem (mert volt olyan vélemény hogy csak a lencse a rossz), azonban nem találtam. Azaz arra jutottam, hogy ez a lámpatest nem bontható.
Mi a módja a lencséhez jutásnak?szoftver szakmabeli && Beverly250
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Synology NAS
- Elektromos autók - motorok
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Yettel topik
- Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen