- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #63558 üzenetére
Óh, jaj, ezeket mennyire ismerem, és még most is libabőrös leszek, ha visszagondolok.
Jah, pont veled volt rossz példálozni, te mondjuk vezettél ilyen helyeken, még 1-1 kép is megvan a topicban. A lényeg, hogy érted miről beszélek.(#63559) forceberg Pedig, ő is írta, meg megírta, hogy ilyen is van. Ez a hülyén / balesetveszélyesen közlekedés egyik véglete.
Általában, ha valaki lassabban halad, mint a megengedett, az okkal teszi. Ha a körúton, GPS alapján 50-el mész, a külső sávban, garantált a pusztítás, ha eléd ugrik a zebráról egy villamoshoz rohanó, eléd gurul egy parkolóból kiálló, ajtót kinyitó, előtted parkoló helyet találó, és satuzó autós nem figyel, a bringás előtted megborul, vagy jobb esetben szlalomozik egy kátyú miatt. Valahogy minden egyes alkalommal, ha a körúton megyek, valami mindig van. Ha van két sáv, maradok deffenzív, aki hetvennel száguldozni akar a belső sávban, pirostól pirosig, az tegye, aztán várja meg a helyszínelőket, meg a mentőt.(#63560) shiftyhungar a vicces pont az, hogy a Petőfi híd - Blaha közötti szakaszon, pont, hogy 40-45-tel kapod el a zöldhullámot, pici gázzal, motorfékkel. Szóval igen. Ott igen. Mi a jobb, ha beállsz a bringás mögé 30-cal, vagy az, ha kikerülöd, kvázi nekiszorítod az út szélén parkoló autók tükrének, ha rányitják az ajtót, és nem tud kiugrani oldalra, ő nem összetöri a lökhárítót, hanem meghal. Bennem azért még elég élesen él az emlék az egyik tanárom temetéséről, aki pont így járt.
Ha meg megelőzöm, cca 10-15 km/h-s sebesség különbséggel, a következő lámpánál, torlódásnál úgyis elmegy mellettem, így meg szépen együtt érjük utol a következő sort, nem kell fékeznem, nem kell újra elindulnom, hanem felveszem a forgalom ritmusát.A Váci, Soroksári, vagy Kerepesi úton eszem ágában sem jutna szöttyögni, mert azok lényegében városon belüli gyorsforgalmi utak, ott lehet menni mások veszélyeztetése nélkül, de amíg a körút egy nagy parkoló 1.5 sávval, addig...
Megjegyzem, itt most nem a kocsi órája alapján mutatott, hanem a valóságosabb, GPS alapján számolt sebességről van szó.
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen