- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Sly189
senior tag
válasz FRENK1988 #32047 üzenetére
Én olyan helyről nem vennék autót, ahol foglalkoznak autókozmetikával így a beltere alapján szinte semmit se mondható el
- persze tudom eltudják vinni kicsinosítani de az lóvé -
Egyébként szép darab. 2.0 dCi re kíváncsi lennék mit tud. Bár a 3.0 V6 dCi re is
Giigz : a dísztárcsa is jól mutat rajta Ha van benne 400k akkor a 2.0 dCik korrekt motornak mondhatóak
PANORÁMA TETŐ - na ha lesz következő kocsim, enélkül nem veszem meg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Van aki árulni szereti...valaki meg eladni....az 1.5 dci azért drága mert mind céges nagyon ritka ami nem az(kedvező adó/fenntartás véget) ez a 2.0 dci nem sűrű darab drága alkatrészek stb stb lehet sorolni nem egy kategória ráadásul ami mo-n közlekedik belőle 90% kinti itthon alig vette valaki ezeket.. valószínű sok km-rel futott autó de attól még lehet jó.. 1.5 dci-k túl vannak árazva mert megbízhatóak és olcsón fent tartani.. de ha benzin vonalon vagyunk nézd meg a az m2 1,4-1,6 ot mennyibe mennek és alatt 200-300k val ott van a 2.0 liter bezin full extrásan és nem azért mert rossz lenne csak nincs rá kereslet
-
giigz
veterán
Én már megtanultam, hogy 1.4 8V-re is rá lehet költeni pár hónap alatt +500-600k-t mindennel együtt, meg pl. egy 1.5-2.0 dci-re is. A legfontosabb az, hogy jó szerelőhöz kell vinni, nem próbálkozni ismeretlenekkel... Inkább tűnjön drágábbnak, de profi felszereléssel, profi munka megéri a pénzt, mint olcsó tákolás...
Én is pl. következő alkalommal már nem leszek ilyen béna, hogy extrák nélkül a legegyszerűbb motoros autót veszem... Csomó extrával, nagyobb, de jól fogyasztó motorral, max. arra is rámegy félmilla, de mégiscsak 100x jobb autó lesz, extrákkal, teljesítménnyel, "presztízzsel"...
[ Szerkesztve ]
-
-
Sly189
senior tag
World Series by Renault 2014 - Hungaroring
Szeptember 13-14
Jegyeket lehet igényelni online, állítólag a helyszínen is lesz. De ez a biztos
Én nagy valószínűséggel idén megyek, ha már a tavalyit kihagytam.
-
Ck.
addikt
Ez mit jelent? Jobban megy a hatsokerekes, arra gondolsz? Mindenki ezzel jön, hogy mekkora hülye vagyok, hogy elsőkerekes autóm van nagy motorral.
Nem egyszer hallottam már, hogy az első kerék hajtás az autógyártás megcsúfolása, az ipar szégyene.
Annyit gondolkodok mostanában, hogy anno miért nem BMW-t vettem.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Dehogy gyorsul jobban a hatso kerekes.... hatul nincsen semmi súly, kisebb a tapadas, mig az elso kerék meghajtasnal a motor sulya nehezedik az első kerékre. Arrol nem is beszelve, hogy konnyebbek az első kerekes autók. Legalabb egy kardantengellyel kisebb a súlyuk. Ha nem is pörög el a hatso kerekes, de előbb bekapcsol a kiporgesgatlo, ami mar visszafogja.
En teljesen meg vagyok elegedve vele. Kanyarban meg telen nem lehet annyit marhulni vele, de lehet h ezért van még egyben az autóm. Azert 200+ LE-t raszabaditani a hóra, jegre... kellene onfegyelem.... na meg a porgetesnel a fogyasztas...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Laraxior
titán
Nürburgring-en a 280LE-s Megane meg a Leon Cupra jopar nagyobb nevű 600-800LE-s hátsó kerekes autót vert oda, lehet hogy jobban gyorsul, bar a jozan paraszti ész szerint sem, kanyarban mindenkeppen stabilabb az első kerekes. (4×4-et hagyjuk)
De en hozzá nem értő jozan paraszti esszel gondolkodó ember vagyok
ha lehet szivesen tanulok, az erveket is elolvasnam.... ill ellenervek."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #32081 üzenetére
Esetleg annyit tudok elkepzelni h indulasnal az elso kerekes megemeli az elejet es a suly hatrakerul... vagy valami hasonló, de azért tenyleg kíváncsi vagyok
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
SZATA
senior tag
válasz Laraxior #32082 üzenetére
Pont erről beszélek, és szigorúan csak a startra értettem amit írtam. Azután lehet, hogy lekörözi az elsőkerekes.
Ezért van, hogy egy 60LE-s fronthajtásúnak is kipöröghetnek a kerekei - még ha nem is gatyák a gumijai.Majd a többiek megerősítenek, vagy megcáfolnak.
Egyébként egyáltalán nem vagyok egy racsing boy, csak tapasztalat, fizika, tájékozódás. -
Pecc
őstag
Srácok akkor a gyorsulási versenyeken is mindenki első kerekessel nyomulna
-
#42667776
törölt tag
válasz rob210 #32076 üzenetére
Milyen arányban tankosz etanolt és mi az előnye, hogy használod? Minden tankolásnál teszel bele, vagy csak időnként? Azt tudom, hogy elvileg tisztítja, tisztán tartja az üzemanyag rendszert és valamennyi fogyasztás csökkenés is várható, próbáltuk páran ismerőseimmel, de hosszútávon nem vált be senkinél, lehet, hogy rossz arányban használtuk....
-
rob210
Topikgazda
válasz #42667776 #32085 üzenetére
50-50%-ban használtam , de ennél a 16 szelepesnél a 40 etanol 60 benzin vált be.
A fogyasztás nem csökken hanem nő, csak olcsóbb az etanol igaz az adótámogatás megvonása óta nem sokkal. (De hiszen ez környezetbarát ezt ne támogassuk, mert a sok köcsög arab miből élne úgy ahogy él.)Viszont a rendszert nem károsítja és tisztább az égés, nincs annyi lerakódás, és az alsó tartományban jobban húz, ez nem placebó, ez így van.
Én pedig városban használom, nekem az a lényeg, hogy ne kormolódjon le a kocsi.Renault power
-
aktív tag
válasz Laraxior #32081 üzenetére
Laraxior: Bocsi, de most tenyleg nem jol gondolod. Amikor hatsokerekessel megindulsz, akkor a nagyobb terheles a hatso kereken van. Azert kapar el konnyebben az elsokerekes, mert "megemelkedik az orra". Gondold at: Te is hatrafele mozdulsz el.
Ezert mondjak sokan, hogy 200LE felett mar ertelmetlen az elso kerekes kocsi.A kanyarodas meg plane a hatsokerekesnek kezdvez, hiszen gazadasra befele tolja az orrat. Egy elsokerekesnel kanyarban meg kifele szallsz.
Majd szolj ha a forum mellett vagy, megmutatom, hogy lehet bevenni a 90 fokos kanyart anelkul, hogy nagyot tekernel a kormanyonJa, es a legjobb: a kiporgesgatlo kikapcsolhato!!!
-
#42667776
törölt tag
válasz rob210 #32086 üzenetére
Köszi!
Én is 50-50%-ban használtam az előző autómban 8 szelepes, tele tank és nem csak pár liter. A tapasztalat első tank után, minimális fogyasztás csökkenés, a motor simábban és halkabban járt, menetteljesítményben nem vettem észre változást. A harmadik tele tank után fogyasztás növekedés kb 1,5 liter az eredeti fogyasztáshoz képest, így már az etanol kedvezőbb ára gyakorlatilag 0 spórolást eredményezett. Kivettem a gyertyákat és barna helyett, vöröses rózsaszínűek voltak, (sajnos a kép már nincs meg róla) ilyet korábban senki sem látott az ismeretségi körben, egy darabig használtam ezeket a gyertyákat csak benzinnel, de a fogyasztás nem állt vissza, gyertyacsere után visszaállt az eredeti fogyasztás, tovább nem próbálkoztam az etanollal. -
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #32089 üzenetére
Én olyan kocsit még nem találtam, amin nem látni meg azonnal a koszt, de ez biztos az én hibám
Nekünk fahéj barna van hivatalosan, egyébként barnás, bordós jól emlékszel, ahogy a fény esik.
Nem mondom, hogy nem kényes a szín, de az előtte lévő zöld kényesebb volt azon rögtön minden meglátszott.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szerintem ez marhaság, ne hallgass senkire.
Mindig az számít ki melyik autót szokja meg és melyik esik neki kézre.
Én például nem tudok hátsó kerekest vezetni, ez tény nincs mit szépíteni rajta.
Egyszerűen nem érzem az autót stabilnak, erről hiába is akar bárki meggyőzni.
Egy 2.5ös ford scorpiót úgy megpörgettem nagy kanyarba ahova a meganeal simán bemegyek, hogy az hihetetlen.
Remegő térdekkel szálltam ki a kocsiból, szerencsére egyben és a kocsi is megúszta.
A tulaj csak röhögött fülig érő szájjal, hogy van benne erő mi?
Én meg közöltem lehet, de hogy számomra vezethetetlen az biztos.Ráadásul 2 évvel ezelőtt amikor a nagy hó volt innen a lakótelepről 2 BMW-t húztam ki az öreglánnyal, mert első kerekes volt nem azért, mert 75 ló volt benne, gondolom ez egyértelmű.
Egyszóval azt mond mindenki amit akar nekem a kocsi az első kerekes.
Renault power
-
aktív tag
Ck. En nem azert vettem meg az E46-ot, mert hogy eros gep, vagy hatsokerekes, vagy mert BMW. Hanem mert a formaja nekem a legszebb.
En a legkisebb 1.6-os motorral akartam venni, persze mostmar nagyon orulok, hogy ezt a 6 hengerest vettem, mert isteni a hangja, nagyon jol megy. Bar, ahogy irtam a 170LE-s valtozat jobb teljesitmenyu, viszont nekem a 6 henger es kevesebb, mint fele teljesitmenyado fontosabb, mint az a plusz 20 LE.Imadom a kocsit, hogy 14 eves, megis batran ulok bele, nem rohad, nem zorog, nem felek, hogy szetesik, vagy mindjart leall alattam.
Egyetlen egy rossz erzesem van: Hogy 14 eves, en nem maradhat evekig nalam. Es par ev mulva mar odivatu lesz ez a forma. De nekem meg a Bangle sem tetszik annyira, meg az uj BMW-k foldig ero orra sem... de hatha idovel valtozik. Egyelore nem cserelnem le semmire.
Ha Te is igy erzel az Audid irant, akkor szerintem ne foglalkozz vele, hogy milyen kerekes. En nekem akkoris ez a BMW kellene, ha elso kerekes lenne. De azt nem mondom, hogy bannam, hogy hatul hajt
Szerk.: Bar a 14 evhez van egy par jo sztorim: Amikor ket hajlektalan srac a parkoloban odajott, hogy fogadtak, hogy en hany eves vagyok. 19 es 23-ra tippeltek, amikor elarultam, hogy 29 vagyok, akkor meg kellett mutatnom a szemelyimet. Aztan megkerdeztem, hogy szerintetek a kocsi mennyi ido. Mondtak, hogy 4 eves. Mondtam tegyel hozza meg egyet! Erre: 5 eves ez a kocsi? Mondom ele tegyel egy egyest: 14 evest.
Gondolom azt hittek rolam, hogy 20 eves vagyok, es apucitol kaptam egy uj BMW-t.Multkor meg a szomszedom kerdezte meg, hogy uj kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pecc
őstag
válasz FRENK1988 #32097 üzenetére
Ilyenek ezek a kereskedők, elfelejtenek elmondani ezt azt, számukra lényegtelen dolgot, de még a magánszemélyek is
Amikor vettem az enyémet én is voltam így. Egy képek alapján szép állapotú megane classic expressionnal.
A helyszínen átnézve az összes elem szétgyűrve, agyonnyomkodva, de nem kicsit. Motorháztetőt fel se nyitottam
A képeken természetesen semmi nem látszott, pedig körbe volt fotózgatva.[ Szerkesztve ]