Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #32801 üzenetére
Jó persze ez is igaz de ha már belelapátolt ennyi pénzt energiát időt hogy megbízható autója legyen akkor nem azt kell már nézni mennyit költött rá és hogy menyivel újabb "elvileg" jobb autót vehetett (amire tuti költött volna ugyan ennyit) hanem hogy van egy jó autója és jó ideig csak apróságokkal kell foglalkozni
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #32801 üzenetére
Ez rendben nem tudta nem értett hozzá első autó.
De ha mostanra megbízható autó lett akkor nem most kéne szinten tartani, hogy végre jó állapotú is maradjon?A másik az vett volna fiatalabb kocsit a teljes árból, rendben de akkor ha abban valamit cserélni kell mennyit is költ rá pluszban?
Tudom ezt nem neked kéne írnom mert te is tisztában vagy vele, hogy vezérlés és vezérlés csere között milyen összeg beli különbségek lehetnek.
Csak alapjában a szemléltetés kedvéért.
Nem biztos, hogy egy fiatalabb kocsi kisebb szopacs.
Sőt az alkatrészárai biztosan zsebbenyúlósabbak.Az én példám bizonyítja.
A régi meganon 25.000.-volt a vezérléscsere mindennel együtt érts rajta mindent!A mostanin itt is komplett csere mindennel együtt 49.000.- pedig ez csak 4 évvel fiatalabb és már így is 14éves lassan.
Egy még korszerűbb kocsin ez 70-80 alatt kedvezménnyel sincs meg és ez csak egy kötelező alap javítás.
Hol van még a közben tönkremenő flinc flac elektromos szarok garmadája.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #32803 üzenetére
Ebből nem lehet jól kijönni, bukó mindenképp, a kérdés csak az, mennyivel száll ki a végén. (minden autó veszteséges, kivéve az áruszállítókat, taxikat, amik visszahozzák az árukat)
Ha én összeadnám, amit költöttem a mostanira + a vételára, abból most sokkal fiatalabb autó jön ki, ami normális dolog, ezen nem érdemes rágódni. Vásárláskor az ember mindig kompromisszumot köt, vagy vár és vesz valami újabbat, jobbat, vagy vesz valamit az aktuális kínálatból és majd az idő eldönti, mennyire volt jó vétel.
-
sladka_pani
aktív tag
Üdv urak!
Nem szeretne valaki Renaultos karórát rendelni? Én is most fogok magamnak, bemásolom a tudnivalókat, helyileg Győr-Moson megye, de szivesen postázom a vevő terhére, áruk 10.000FT.
Minőségi Japán kvarc szerkezet (Miyota)
Rozsdamentes acél
Biztonsági csat
Kivehető láncszemek
Teljesen új, fóliázott
Cseppálló (kézmosás, fröccsenő víz)
Tok átmérő ~38mm, koronával ~40mm
~20 cm-es csuklóméretig...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
giigz
veterán
válasz sladka_pani #32806 üzenetére
Hmm, van órám, amit nagyon szeretek, de ezek igencsak jól néznek ki!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Igaz, bár azzal, hogy naponta 2x1 órát spórol, már hoz vissza
(#32799) rob210: "Miért nincs egy kényelmes mindig induló autód?" Nincs Most még indul mindig pöccre, de volt már 1-2x olyan, hogy vagy 10 mp. csak tekert, valószínűleg fhp jeladó cserés lesz...
De persze, eléggé rendben van műszakilag, nem nagyon lehet belekötni, tényleg minden fontos dolog meg van rajta csinálva, ki van rajta cserélve jó minőségű alkatrészre, bátran remélhetem, hogy most legalább 1,5 évig hozzá sem kell nyúlni.
És igen, megvenni volt nagy hülyeség átnézés nélkül, ez tanulópénz...
(#32800) tresh: Az odáig rendben van, de lehetett volna 120k-s gumi helyett 80k-ért venni, az is elmegy évi 10k km-t, és az összes további alkatrész helyett legalább 20-30%-kal olcsóbbat, azok is elmennének, de nekem a legjobb kellett mindenből, ezt már jelenleg kidobásnak érzem, tudván, hogy adott esetben az olcsóbb is ugyanazt tudja
(#32801) Mágus2: Igen, jól látod, nem erre számítottam. Olcsó volt. Úgy voltam vele, hogy ha olcsó, akkor elfogadom, hogy nincs benne klíma, gyenge a motorja, nincs ABS, öreg, nem is leszek bele szerelmes, de olcsó, elvisz ahova kell. Viszont annyit költöttem rá, hogy ez már számomra nem olcsó, hanem 1 millió Ft-os autó, ami 16 éves, rozsda az alja, még vannak hibái, nincs klíma, fosgyenge a motor, nincs ABS, nincs semmi, ami miatt örömködhetnék, csak 1 milláért egy 16 éves fapados fosgyenge szar Ezért bosszant, hogy nem vettem meg a Fókánkat, persze nem gondolkoztam akkor sem előre, azt hittem, hogy hozzám van nőve ez az autó, és egyszerűen a csere fel sem merült bennem, szentül hittem, hogy ez fog maradni most pár évig, bármennyit is kell rá költeni...
(#32802) tresh: Ha a saját kocsinkra cseréltem volna, akkor arra semmit nem kellene költeni, olyan állapotban van, mintha új lenne. A 7 év alatt egyszer romlott el a csomagtartó zárjában valami kábel tört meg vagy ilyesmi, semmi más problémája nem volt, és nem is úgy nézett ki az autó, hogy bármi probléma lesz vele, de ha lett volna, arra szívesen költök, mert imádtam volna, erre meg nem költök szívesen, mert legszívesebben felgyújtanám
Szóval a lényeg annyi, hogy elbaltáztam ezt az autó kérdést, most járok ezzel még egy darabig, minél többet megyek vele annál "olcsóbb" lesz, aztán majd kiderül 1-2 év múlva hogyan alakul, addig mennyit kell rá költeni, akkor milyen lesz a piac, hogy tudom lecserélni, stb. Végérvényben ezzel is el lehet járni, kényelmesen utazni, de annyi pénzért, amit már ráköltöttem, ez kevés... Ez van, csak tanulni lehet belőle
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ha a saját kocsinkra cseréltem volna, akkor arra semmit nem kellene költeni, olyan állapotban van, mintha új lenne.
Mindig kell költeni az autókra ez ilyen és lehet pl a fókátok patika hibátlan 6-7 éves korára de lehet 1-2 éven belül arra is ráborítottál volna ennyit mint a megane-ra hisz abba is kopnak/ öregednek az anyagok és ahogy Rob is írta újabb autóknál az alkatrészek árai magasabbak
-
giigz
veterán
"...nem is úgy nézett ki az autó, hogy bármi probléma lesz vele, de ha lett volna, arra szívesen költök, mert imádtam volna..."
Azt tudom, hogy mindegyikre mindig költeni kell, csak nem mindegy, hogy 2 év alatt elromlik egy 10-50k-s alkatrész, kicseréled, és megint 1-2 évig nyugi van, vagy a komplett autón nincs egy olyan pont, amit ne kellene cserélni...
-
sladka_pani
aktív tag
Teljesen átérzem amiket írtál, csak nálam egy öregebb 19-esnél volt ez a "nemakarokelszakadni" mizéria. Meg nagyobb összegről volt szó sajnos, de már egyszer írtam erről a storyt. Egyszer majd túllépsz és talán anyagilag is helyrerázódsz, akkor meg kellemes emlékek maradnak csak. Már én is csak úgy tudok a tizenkilencesre gondolni, pedig 5 év alatt majdnem minden hétvégén szétszedtem
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
cellpeti
veterán
Lehet ma megyek megnézek egy Megane-t.
Első körben mit érdemes megnéznem? Küszöböt, az alját, motorteret, belsejét??? És még?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Ide is bedobom már érdekességnek:
Nincs meg pontosan minden adat, így durván számolva:
60hónapra levetítve
vételár, minden szir-szarral: 2140000 HUF
amiket ráköltöttem: ide jönnek a műszakik, súlyadó, bizti, gumi-felni-fólia-izzó-ablaktörlő-szervizek, tehát minden a legutolsó illatosítóig: 1289500 HUF
Üzemanyag: 1940000 HUF lenne, de kapok 480000 HUF visszatérítést, így: 1460000 HUFTehát így mindentbele: 4889500 HUF /5 év
Ebből lejön az autó jelenlegi értéke: 1150000 HUF (középső ársáv alja a nagy futás miatt)
Így itt is van a pontos összeg: 3739500 HUF --> ez 62.325 HUF/hó és 37,395 HUF/km
(az 5 évre 100.000km futás és 5l/100km átlagfogyi)Hajrá, számolhattok Ti is!
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
-
tresh
addikt
míg a dízelpártiak a Renault eredetű 1.5-ös blokkot
[link]hehe német autóba francia diesel
-
ThodEE
őstag
"Nem hianyzik valakinek? Csepel , szállotó uton áll.... Több mint egy hete....és már kezdik széthotdani....."
Legalább alkatrészér menjetek ha nem ismerősé
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Tudtommal az a180cdi-ben is ez van
Valamikor tavasszal vitáztam erről pont egy kissé német-japán autófanatikus barátommal, mikor is a francia dízeleket ócsárolta, hogy mondom az enyémben lévő moci ott van a merciben.
Szerinte ez kizárt, no be is linkelem majd neki, így hátha elhiszi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
imyourfriend
őstag
Ma előttem ment egy Passat, egyenesbe 60-al semmi tábla.. aztán megelőztem amint nem jött autó (előtte nem volt fél km-ig semmi sem) majd villogtatott meg minden az idiot nem tudtam mire vélni, lehet hogy megcsípte a fülét az 1.5 dci-ben az a száznéhány paripa mert nem tudta tartani a tempót egy idő után.
-
cellpeti
veterán
1.6 benzin automata váltóval? Milyen lehet?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tresh
addikt
Simán lehet, viszont én meg mindig úgy gondolom hogy evvel a1.5 dci diesel motorral semelyik más gyártó nem alkotott ilyet, nagyon sokat fejlődtek és a remek fogyihoz jó dinamika és megbízhatóság társult. Egyik barátomnak is nem rég hoztunk kintről egy m2 kombit 1.5 dci 275k van benne de motorikusan olyan mint a Svájciora Engem megvettek vele bármikor vennék ilyen motorral szerelt gépet mondjuk ami igazán izgatja a fantáziám az az 1.6 dci ami gondolom az 1.5ot fogja ill hivatott levaltani..de az meg új nagyon
Cellpeti: röviden sz@r sokat fog enni a dinamika meg a béka popoja alatt lesz...automata váltó nagy cm3-is gépek alá való..
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
veterán
Laguna 1.9 dci milyen motor? Sok vele a gond?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tresh
addikt
válasz cellpeti #32837 üzenetére
Van belőle pár fajta el kell dönteni mi a cél ha költség hatékony takarékos motort szeretnél akkor 1.5dci ez m2 ig kiváló választás lagunabol 1.9 dci a min ami kell de az nem fog 5literrel eljarni.. szerintem először tedd rendbe magadba mik az igények pl diesel vagy benzin aztán lephetunk tovább itt elég sok tapasztalatot tudnak megosztani a srácok mind két oldalról.
-
Skizz
addikt
Hali
250 felső határral '96-8 körüli megane-ok (1.4 75 paci) hogy szuperálnak? Első autónak, nem világot megváltani, jobbára kicsi távok. Mennyire lehet mellényúlni velük? Van még pár roppant általános kérdésem, ha gondoljátok...
-
giigz
veterán
A 250 szerintem kevés egy igazán jó állapotúhoz, vagy a kasztnija lesz szar, vagy műszakilag lesz elhanyagolt. Én 370-ért vettem, most 1,5 év után van szűk 1 millióban.
Én is első autónak egy olcsón fenntartható, egyszerű, de kényelmes, jó autót akartam, mindenki azt mondta, hogy jó konstrukció, faék egyszerűségű motor, kimegy a világból, stb. Na ez a valóságban úgy néz ki, hogy jó pár típushibája van, igaz utángyártott alkatrészekkel tele van a piac, tehát nem vészes a szervizelése, csak ha egy olyan állapotút fogsz ki, mint én, aminek minden baja van, akkor a gatyád is rámegy. Én már bánom, hogy ezt vettem, viszont az is tény, hogy ki lehet jobbakat is fogni belőle, és akkor nem lesz utána sem probléma, én alapból szart fogtam ki.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Viszont ha úgy állnak a csillagok/át akarnak baszni, akkor vehetek akármennyiért akármit. Megnézem hogy rozsdás -e, megyek vele egy kört, többet úgyse tudok meg róla, nem? Csak úgy általánosan kérdeztem, hogy jó irány -e ez az öreg Megane ennyiért, vagy van jobb is. Sajnos ennél több most nincs, meg még ott van az átírás, esetleg téligumi... de kocsi muszáj.
-
giigz
veterán
Igen, az, hogy nekem így jött ki a dolog, nem törvényszerű, hogy másnak is így kell lennie, minden autóból ki lehet fogni jót és rosszat is, én kifogtam a Megane-ból egy rosszat. Viszont most új fékekkel, új gumikkal, vezérléscsere megvolt, olajcsere megvolt, új gyergyák, új akku, stb. van egy olyan autóm, ami nagyon jó állapotnak örvend, és ki tudom használni a következő években.
Ennél a típusnál érdemes figyelned az alapjáratra, az legyen rendben, olajszint, hogyan jár a motor, váltó veszi-e szépen a sebességet, felfüggesztés, hűtővíz, egyéb alap dolgok. Ha jónak tűnik, akkor tényleg nem nagyon lehet melléfogni ezzel az autóval, mert kényelmesen lehet vele utazni, keveset eszik, és alapból a szerviz is filléres (Suzuki Swift árban, vagy olcsóbban vannak hozzá a dolgok), csak a vételkor nagyon fontos, hogy ne egy leharcolt rozsdás szar legyen.
-
Laraxior
titán
Maganszemelytol vedd. Olyantol vegyel aki őszinte. Nem arra hajt h keressen rajtad es mihamarabb megszabaduljon az autojatol.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
just
aktív tag
MII-be keresek olyan hangszórót első ajtóba, amit csak kiveszek, csatit átdugom az újba és kész.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
250.000.- ért már lehet kapni.
Én is annyiért adtam el az enyém, és pont tegnap találkoztam vele.
Még mindig száguld az öreglány.Szerintem 250.000.- ért kapsz használható darabot.
Nem egy erőbajnok de én a családdal elég jól elvoltam vele.
Ferdehátút vegyél , szerintem legalábbis praktikusabb.
Bár nekem most sedan van, de a hátsó ablaktörlő hiánya miatt utálom is.
Nem a pakolással van bajom ahogy azt sokan mondták, hogy szívni fogok vele, hanem a tolatáskor főleg ilyen frankó esőbe ami most is van.Illetve ha veszed vigyél magaddal valakit aki látott már renaultot, jobban jársz.
Van egy pár típus hiba ha gondolod azokat leirkálom neked.Renault power
-
Skizz
addikt
válasz rob210 #32846 üzenetére
Na, van remény.
Szedánba tulajdonképpen szerelmes vagyok, mióta először kidobták (főleg a fészliftes lámpájúba), de kiegyeznék én a csapottal is. Gyerek ebbe még nem fog ülni.
Ismerős lenne ilyen célra, akit elrángatnék, de, ha leírod azt a pár típushibát, az is segítene, köszönöm szépen. -
giigz
veterán
Egyébként jó ez a Megane, az első szériás is. A múltkor még nagyon mérges voltam rá, mert sokba van, de ahogy az elmúlt napokban többet mentem vele, mégiscsak szeretem azért egy kicsit
Ismerem minden porcikáját, és mióta megvolt a vezérléscsere, középső dob sem csörög, fék sem nyikorog, gumik jól tapadnak, újak, azóta még komfortosabb és szerethetőbb
Tehát jól át kell nézetni, és egyébként egy kényelmes autó, jól lehet vele utazni, sok hely van benne, halk, jól fogyaszt
-
rob210
Topikgazda
Az egyik a könnyen korrodáló kipufogó rendszer.
A másik a hátsó lámpa alá folyik össze a víz a ferdehátúnál, és ott előszeretettel kezd el rohadni.
A motortartó bakokat alaposan meg kell nézni, mert a hátsót például bazi nehéz cserélni.
Elektromos ablakot le fel mind a kettőt nem egyszer ha hangja van tessék alkudni, mert akkor a műanyag vezető kezdi megadni magát.Összes lámpát felkapcsolni lekapcsolni nem egyszer sokszor a műszerfali visszajelzők nem mennek, pl. kéziféknél sem.
Ezeket könnyű orvosolni, de jó alku alap.
Illetve a küszöböt tessék szíves az elején és a végén nagyon megnézni.
Nem egy rohadós fajta autó, de ha valahol elkezd akkor ezek azok a pontok.Ha törve volt ne vedd meg, akár milyen szépen csinálták meg, francia autót ha megtörték nem vesszük meg otthagyjuk!!!!!!
Azt hiszem ennyi.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fotók, videók mobillal
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...