- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
- Netfone
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz SocketA #21144 üzenetére
Hát ha törték is igen csak minőségi munkát végeztek rajta a srácok..de mivel renault/szerelő/kereskedőé volt én arra tippelnék hogy kiégett vagy ázott vagy valami hasonló és újra építette révén hogy az alkatrészek valószínű jóval olcsóbbak voltak neki mint bárkinek kedvezménnyel is Bár engem nem zavar ha sérült volt egy autó csak akkor az minőségi javítást kapjon és így ránézésre itt a színek rendbe van lehet telibe fújták de jól sikerült ..Persze a puding próbája az evés de 200x ezer km után is kulturáltabban nézz ki mint egyes társai 100k futással csak érdekes volt ezért dobtam be
(#21152) giigz: kérsz mondjuk egyet ?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
tresh: Sztem csak az evjarat van elirva, mivel a kocsi kivul-belul a 2006 utani (phII-es) valtozat. Mert ha nem eliras, akkor jo sok minden van kicserelve rajta, ami eleg nyugtalanito lenne.
rob210: koszi a valaszt, lehet, akkor ketto megy bele. Melgatom, melyiket sikerul majd kapni Debrecenben.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Nah megjöttem a szerelőtől. 30ezret fizettem a kerékcsapágy, lengőkar, üzemanyagcső cseréért, illetve volt egy futóműbeállítás is. Ez egyáltalán nem sok, csak az alkatrészek voltak 22ezer.
De a fene egye meg még mindig megvan az a remegés nagy sebességről való fékezéskor... Igaz sokkal enyhébben. Pedig megnézte a másik lengőkaron a szilentblokkokat, azt mondta az nincs elfáradva, nem mozog. Mitől lehet ez? Semmire nem tudok már gondolni.
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
2004-es Scenic 1.5 dCi-be egr szelepet tisztítani mennyire sz*pás? csak mert ugye a motor hátoldalán van az meg a tűzfalnál a műanyag ablaktörlőmechanika takaró alatt. Mert bejelez hogy check emission, katalizátor jó(mérték tavaly ősszel), néhanéha eltűnik a felirat, gondolom akkor meg bír mozdulni. Ha nem az a ludas nembaj, néha úgy is kikell takarítani Szerszámok vannak itthon, szóval az nem gond. Itteni neves szerelő azt mondta hogy elmegy az úgy is, majd ha nagyon bekoszolódik "kikell verni" és cserélni. Mondom OK, angolosan szólva: áj hevönt gát eni kvescsön. -
FerNandor
őstag
válasz Nordik #21157 üzenetére
szerintem az a fék lesz. nekem is kicsit ilyen, de én lassú kanyarodáskor és enyhe fékezéskor érzem, hogy kicsit remeg, ugrál a kormány. majd felszabályoztatom a tárcsát.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
wertigo1984
őstag
válasz Nordik #21157 üzenetére
Neked is Clio1-esed van? Nekem vagy 3 eve volt ugyanez a jelenseg, akkor toronycsapagyakat, lengokar szilenteket es kormanyosszekoto gombfejet csereltettem rajta majd irany a futomuvet beallitani, es azota nem csinalja.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
FerNandor
őstag
válasz Davidof92 #21158 üzenetére
ha sikerült megtisztítani, akkor (adhatsz neki utána spurit. az rendben tartja, de) néha ki kell kicsit kormolni városon kívül.
(#21161) Nordik: és a zsír új fékcsere után is csinálta?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Nordik
őstag
válasz wertigo1984 #21160 üzenetére
Igen az van. Toronycsapágyra még én is gondoltam. De most, hogy sokkal enyhébb az új lengőkarral, így a másik oldali szilentblokkokra gondolok.
-
tresh
addikt
-
Nordik
őstag
válasz FerNandor #21167 üzenetére
Oké, hogy fék, de miért csinálná, mikor új? Ha azt mondod, hogy fék akkor az is lehetséges, hogy miután cserélve lett a tárcsa, nem megfelelően kopott be? Mert ugye a remegés ugyanugy megmaradt, lehetséges, hogy a rossz lengőkar miatt, ami most cserélve lett.
Előfordulhat most akkor az, hogy a lengőkar miatt már nem remeg be a futómű így bekopik rendesen és idővel megszűnik a remegés?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nordik #21169 üzenetére
Ferodo az patent tarcsa nekem is az van ferodo betetekkel de ettol meg lehet hogy ott lesz a problema ugyanis nagy sebesegnel minden aprobb elteres a tarcsa feluleten jobban elo jon. Futomuvesnek kellett volna modani de meg nem keso vidd visszahozza hogy raz/remeg nagy temponal es kiderul rogton hol a hiba ha o lotte melle a beallitast akkor orvosolja ingye ha nem akkor megmondja mi a ludas
-
rob210
Topikgazda
Na megjöttem a hátsó motortartó bak cseréből, egy olajcserével és fékfolyadék valamint fékcső cserével egybekötött határon túli szopás volt.
Már most kijelentem aki nekiáll az M I nél hátsó motortartó bakot cserélni az kösse fel nagyon a gatyáját.
17:00-22:20 ig csináltuk a haverral, és nem vagyunk analfabéták.Most viszont faja a kocsi a váltón érezni igazán a különbséget.
Sokkal feszesebb rövidebb utón jár és pontosabb mint valaha.
Nem is hittem, volna, hogy ilyen jó a váltómRenault power
-
rob210
Topikgazda
Erősen attól tartok, hogy kivan bal hátul a torziós rudam, vagy a csapágyazása legalábbis.
Pedig azt nem tudom megcsinálni, és nem is akarom.
Az az igazi szopóroller.
25e darabja plusz csapágyazás, plusz szerelés.Ha ezt megcsináltatom, biztos hogy még vagy 4 évig nem cserélem le.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #21180 üzenetére
nem
Torziós rúd veszi fel a hátsó futómű mozgási energiáját (egyik legjobb megoldás komfort terén)
Rob: csapágyam van hozzá szerintem jó röncibe is meg kell nézni...présgép kell meg 2nap aknán
szerk: torziós rudad tuti jó inkább a hídházban lévő tűgörgők kezdnek elhalni bár ez is ritka.Meganeból még nem igen láttam olyat amibe meghalt volna a hátsó híd sokkal jobb konstrukció mint pözsóéknál
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21180 üzenetére
Nem a torziós rúd olyan mint más kocsiknál a rúgótagos lengéscsillapító.
Mivel ha megnézed a kocsi hátulját ott nem látsz rugót csak a csupasz lengéscsillapítót.
Az ellenerőt valaminek ki kell fejtenie-na ez a torziós rúd jelen esetünkben.Tresh szerintem ez szilentes nem csapágyas most nézem pont a könyvet.
Vagy mégis csapágyas?
Ezt találtam hozzá[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Viszont ilyet is találtam akkor most nekem melyik kellhet?
Attól tartok először szét kell kapnom lássam mi van benne.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
wertigo1984
őstag
válasz rob210 #21182 üzenetére
Azert kerdeztem, mert 7 eve amikor megvettuk a Cliot, volt egy olyan hibaja hogy ha barmilyen nagyobb bukkanon vagy villamos/vasuti sinen keresztul hajtottunk, akkor a jobb hatso kerek felol egy femes koppanas hallatszott. Par eve egy szerelo kicserelte ezt a hatso hidnal levo szilentet
.Azota megszunt a femes koppanas, viszont az auto hatulja olyannyira lentebb kerult, mintha a csomagtartojaban lenne 3 cementes zsak. Olyasmit mondott, hogy majd a torzios rudat is ki kell cserelni. Elotte semmi baja nem volt.
Tresh
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
tresh
addikt
válasz wertigo1984 #21185 üzenetére
Azota megszunt a femes koppanas, viszont az auto hatulja olyannyira lentebb kerult, mintha a csomagtartojaban lenne 3 cementes zsak. Olyasmit mondott, hogy majd a torzios rudat is ki kell cserelni. Elotte semmi baja nem volt.
A torziós rúddal tudod állítani a magasságot valószínű rosszul rakta össze pl megane-nál amikor ültetik 3 v 6 cm re lehet állítani a hátsó hidat a rúd elforgatásával valószínű neked is lejjebb lett téve
mondjuk a híd végett vki ránézhetne mit dob a gyári renaultos progi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21185 üzenetére
Na erről beszélek, hogy én ezzel a hibával csak szerelőhöz vagyok hajlandó menni.
Mert a torziós rúd finom fogaival lehet a magasságot állítani hátul.
Ami annyit tesz, hogy ha elforgatja a rudat és rosszul rakja össze megül a kocsi.
Nem cserélni kell a rudadat csak normálisan összerakni.
De akkor lehet nálam is ez a szilent lesz a ludas.Renault power
-
AMD Power
titán
Nekem bejön..
Zabálni fogják. Renault Captur teszt
Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique tesztEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
wertigo1984
őstag
válasz rob210 #21187 üzenetére
Nezesd meg, hatha csak ennyi a baja a tiednek. Tolen 40 rugot kert el, es 2 napig ott volt nala az auto. Az eredeti szerelom akkor epp kulfoldon volt, igy ehhez vittem, de akkor megfogadtam hogy tobbet nem.
Hala neked es Tresh-nek most komolyan megkonnyebbultem.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #21190 üzenetére
40.000.-
Valószínűleg nálam is csak a szilentet kell cserélni, mert ha jól látom ez a teherviselő hátul.
De egy biztos én ezért 40.000.- nem fizetek ki, akkor inkább a szabadságom alatt kicserélem magam.
Ami egy szerelőnek 2 nap az nekem egy hét alatt csak meglesz.
Az alkatrész 3.000.- - 12.000.- között van szóval 28.000.- én még szerelőnek nem fizettem meg nem is fogokRenault power
-
rob210
Topikgazda
Figyelj csak.
Ha a híd tartónyúlványát leszedem a hidat alábakolom, akkor szerinted ki rtudom cserélni abba a nagy "bütyökben" szilentházban a szilentet, úgy hogy nem kapom le az egész hidat?
Mert szerintem ha a két csavart leszedem és a tartó nyúlványt lehúzom a rúdról akkor hozzáférek a szilenthez.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #21195 üzenetére
Szerintem megoldható de én inkább kiszedném alóla mert lehet már be van rohadva egy két helyen és akkor nem igazán tudsz nagy erőt kifejteni az "autó alatt".. leszeded a kupakokat és kiderül mi a helyzet itt amúgy itt van az ültetésről egy leírás [link] de itt is egy középcsapágyról beszél..kicsit engem is megkavar már a dolog próbálom útól érni a havert hogy akkor most ez hogy is van.. addig is próbálok vmi robbantott ábrát találni róla
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát igen ez valami csodálatos kép
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Politika
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs