Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz katt777 #17614 üzenetére

    Félreérted, amit írtam.... Tudom, hogy a slotok egymástól függetlenül működnek.
    Viszont ha egy képkockához új adatokra van szükség (ez 1gb-os kártyáknál is viszonylag gyakran előfordul) akkor minden kártyába be kell tölteni az új adatokat, és ha ez megvan, akkor kezdhetnek el számolni a kártyák. Viszont ezek az adatok jóval több idő alatt érkeznek meg a 3. kártyához 4X-es slot esetén, mint a többihez, és így lesz egy hatékony 2-gpu-d és egy esetlenül működő 3. Arról nem is beszélve, hogy a gpu-knak az egyéb adatforgalmukat is bonyolítaniuk kell a processzorral, (Mit, hova hogyan....) és ez is sávszélességet igényel. A gyakorlatban ez azt jelenti rossz esetben, hogy mire a 3. GPU megkapja az adatokat, addigra már az első két kártya elkészült a képkockával is, és akkor gond van, várni kell erre a karira, vagy valahogy máshogy megoldani a dolgot...
    PhysX-re pl. tényleg tökély lenne ez a kiosztás, ez tény, de ezt már írtam is. ;)
    A CF/SLI egyéb nyűgjeiről most kár beszélgtést indítani.... :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák