- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #106729 üzenetére
Semmi terepezés nem lenne, max rossz utak. Enduroban nem gondolkodok.
Tényleg csak annyi az igény, hogy egyszerű szerkezet legyen és tudja visítás nélkül a 100-at.
Még csak elméleti síkon vagyok, de mindenképp kellene tennem egy próbakört egy hasonló géppel. 125-ös és 180-as gépekkel mentem már, de azok mind kétüteműek voltak, és azért az nagyon más.etnies: Tetszik meg minden, de egyedül az ára nem.
Full fapad valamit keresek fika áron. Vagyis még csak elmélkedek.Bátyám mondogatja, hogy adjam el az AT-t, mert most nagyon jó áron mennek, de semmi kedvem hozzá. Ha semmit nem megyek vele, akkor is csak évi 20k a fenntartása, sajnálnám eladni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106908 üzenetére
Fu, nekem az több min 120 km.
Győrben csak dolgozom, de Soprontól délre lakom, nyilván itt vannak a motorok is. Múlktor írtam már, most 47-es hátsó fogaskerékkel iszonyúan le lett áttételezve a DR-Z. Konkrétan 500km után a 6Days hátsómból elfogyott 4 mm.. Nyilván, reszelővel estem neki, hisz ez a gyenge motor ilyenre nem lenne képes.
Szóval szerintem jó ha 1500-at ki fog bírni ez a hátsó, pedig a legkeményebb keverék. Tköm.Úgyhogy, most a kényelmes utazója inkább a 70-hez konvergál. Megy 125 körüli végre, de 70 fölött már érezhetően hangos és forog, tehát így megtenni 120km-t azon a kemény ülésen...
Utánfutót kéne vennem és elhúzni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #106942 üzenetére
Pár éve kérdeztem egy cimborám, hogy megvegyek-e egy 250-es quadot, ami jó áron lett volna. Azt mondta, hogy kb. fél óra alatt kinőném. Azért elmentünk egy terepes körre, és kiderült, hogy nem volt igaza! Legalább 40 perc kellett, hogy kinőjem!
Aki terepen motorozott, azoknak ez a méretkategória hamar kevés lesz - ezzel csak erre próbálok célozni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106942 üzenetére
Hát nem tom, én inkább Chan-fos vagy Mindsar márkákat nézném.
Ezek azért megbízhatóbb kínai gyártók, mint az általad említettetek.Viccet félretéve. Annyi motorod volt már, mint a huzat. H lehetsz azok után ilyen naív? Értem, h nem magadnak akarod, de most komolyan elhiszed, h egy 200.000ft-os quad majd élményeket fog neki szerezni?
Még azt sem tudnám mondani, h majd megtanul rajta szerelni. Mert ez akkor se lesz jó sose, ha az egész blokkot új alkatrészekből építitek fel újra.
Mit lehet manapság 200k-ért venni? Lassan egy jobb okostelefont SE. Akkor ennyi pénzért mit gondolsz, "mit tudhat" egy extrém szórakozásra szánt jármű?
Egy életre elmegy majd a kedve az egész technikai világtól, mert ezzel többet fogtok szopni, mint amennyit használni tudja.Bevallom, h némileg elfogult vagyok és van bennem egy adag sznobizmus is. De ilyen no name hulladékokat akkor se birtokolnék és ajándékba sem vennék, ha maga a gyár fizetni értük nekem havonta.
Egy valamire való quad ott kezdődik, h 1M és LTZ400. Az ami a sport és túra ötvözete azt pedig úgy hívják, h Polaris Sportsman 1000, 4,5-ért.
De kisebb, 2-300 ccm-es példányokat is találni a minőségi gyártóktól, persze nem 200-ért.
Ha meg egyszerűen ennyi a budget, akkor ne quad-ot vegyél neki rajta, hanem mondjuk egy bringát. Abból ennyibe már lesz neki egy egész tartós, minőségibb alkatrészekből összeállított példánya.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
zolee5016
őstag
válasz Gaboman #107404 üzenetére
eszembe jutnak megboldogult 20-as éveim.....
(Vasvár -Pácsony közötti pincés földút ,illetve a Katonák útján vissza kb 20 km -es körök naponta 3-4 szer..Sachs -puch 250 -es csodagépemmel,haver valami 125-ös japó csodával...kb ez volt az esti otthoni kép nálunk is)Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #107415 üzenetére
Frankó lehetett.
Nálunk 100 mm eső volt.. 6-7 napig esett folyamatosan, úgyhogy elengedtem a hétvégét. Talán most hétvégére szárad valamennyit, bár hét elejére ide is mondja végig. Persze amúgy a full száraz terep sem a legideálisabb, főleg amikor iszonyúan porzik minden.
A kettő közti állapot a legfaxább. Amikor van egy kis eső, elveri a port, de a felső 1 cm talajréteg nedves. Ilyenkor frankón kapaszkodik, de még az eleje irányítható marad és por sincs."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #107456 üzenetére
Aliexpress is az alibaba csoport tagja, ha abban bízol no para.
FAQAz alibaba lényegében nagyobb mennyiséggel szolgál ki és kevésbé van első sorban a szimpla end user kiszolgálásért emiatt sok termékből nem is rendelhetsz pl 10,20,50,100 darab alatt. Míg az alli darabonként is kiszolgál.
Ha még alliról se rendeltél akkor:
Általában ha nem érkezik meg 60 nap alatt, nem az jön amit rendeltél, vagy szimplán szar akkor nyithatsz disputet, itt először az eladóval egyezkedhetsz ha nem jutottatok dűlőre akkor beszáll az Alli mint "döntő bíró" az esetek 99%-ban mikor jogos a panasz a vásárló javára döntenek. Fontos ha disputeolsz akkor kérhetsz: Full, partial refund vagy általában resend itemet. Abba, hogy zárd a dispute ticketet soha ne menj bele az eladóval akármennyire kampányol mindig az Alli döntését kérd. Ha mégis problémád lenne és ezekre figyelsz nem igen futhatsz problémába.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #107456 üzenetére
Diamond besorolású user vagyok alin, már annyit rendeltem.
Ha probléma van, akkor ali megoldja, ez nem olyan mint egy magyar webshop, hogy könyörögnöd kell mindenért ha valami probléma van.
Ahogy Micsurin írja alibaba inkább nagy tételes.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #107456 üzenetére
Nekem a négyből az egyik tükör törve érkezett, kellett csinálnom egy fotót, és már küldték is az újat. Remélem lassan ide is ér!
Rendeltem az első futómű-védőhöz zöld csavart (BoyRrrrracing rullllez!), az sem passzolt. Tegnap jeleztem este, reggel már írtak, hogy jön a refund.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #107593 üzenetére
Egyszer próbáld ki, először én is ezt gondoltam. Ajkán van egy képviselet.
Nem érzed a 700kg-t. Mondom, tényleg brutál. 2 személy alatt is bármilyen tartományban úgy kitör, h az ember feje sisakostul préselődik a fejtámlának. 4 kerékhajtást kapcsolva meg még inkább fokozódik a gyorsulás élménye, hisz úgy kapaszkodik mindenhol és nem tud elpörögni a hátulja akár 70-80-nál is földúton.
Nyilvánvaló h olyan helyre való, ahol van 2 csapa. Ösvény felejtős, de ahol a traktor elmegy, tehát van kitaposott 2 nyom, oda ezzel is bemész bármilyen terepviszonyok mellett.
45 cm a rugóút, elől hátul FOX gátlók. Vagy 20 fokozatban állítható a csillapítás, plusz az előfeszítés is tekerhető vagy 10 cm-es tartományban. Ha jól be van állítva, az életbe nem üt fel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #107806 üzenetére
Qrva szar. Nem él már a hirdetés, de megbízhtatlan, már új korában is sok gondja volt, nem véletlenül nincs használtára.
Bármilyen furcsa, az X-Citing megbízhatóbb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #108330 üzenetére
Azért egy 950 esetében úgy tudom ez nem igaz. Persze, én nem vagyok olyan majer, mint Te, hogy jobban motorozzak Adam Riemannál, sőt, még csak tized annyi motorom sem volt, mint Neked. Ellenben motorozok együtt olyannal, aki nálam 10x jobban motorozik terepen, és a 950 Adventure-t bizony még neki is tisztelnie kellett, mert az a gázreakció, és egyéb nyalánkságok nem kezdőknek valók!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #108311 üzenetére
De ezt miből gondolod? A fenti videóból?
Szerintem meg a nyomatékrugalmassági különbségek ilyen teljesítményszinten terepen már nagyon nehezen mutathatóak ki. Egyszerűen elforog a hátulja, gumitól függetlenül..
A legkíváncsibb arra volnék, h SM szettel szerelve, mit tudhat egy 450-es vagy EXC300 ellen, utcán mindenféle tartományban elgyorsítva. Félre értés ne essék, nem akarom temetni a robbanómotort, imádom az 1 henger hangját, de a világ e felé megy, és ez lesz a jövő. Muszáj lesz mindenkinek nyitni ebbe az irányba.. (Javaslom youtube-on Karotta csatornáját, iszonyú tartalmas "közlöny" videókat kreál a villanyautózás világáról, amely alapján azt kell mondjam, h a maradi gondolkodásommal is egyre inkább elfogadom és kezdem kedvelni a villanyhajtást.)
Az ilyen önjelölt zsenikre meg egyszerűen fel tudok nézni. Ugyanis ez közel sem barkács színvonal, mindent úgy épített meg ez a srác, mintha gyári e-moto lenne, a legkomolyabb részletekre is figyelve, mint pl. súlyelosztás..
Emellett nagyon tudom bírni az olyasfajta elszántságot, kitartást, amikor valaki meri vállalni, h neki a gyári, jelenleg itthon is kapható e-moto-k teljesítménye kevés és ő csinál magát jobbat.
Ez olyasfajta úttörői szint, amit mint pl. a KTM is meg fog lépni, de nyilván nem most, hanem valszeg évekkel később, h meglegyen a "látványos fejlődés" az "e" brand-en belül... És jön egy magyar srác, aki 2,5 gurításból megcsinálja. Qrva nagy.
Jah és akkor amire baromi kíváncsi leszek, ha már cross vonalon vagyunk most: mit fognak lépni cross gépeknél a gyártók a jelenlegi üzemórásságból fakadó jelentős alkatrészbevétel kiesésére?! Levetítve jelenleg egy SX-F vételára rendeltetésszerű használat mellett simán 5-6 év alatt visszacsorog még egyszer a KTM-nek alkatrészek formájában, ami brutális járulékos bevétel 1-1 eladott crossgép után. A legnagyobb business minden bizonnyal nem is 1-1 motort eladni, hanem utána alktrésszel kiszolgálni..
A villanymotor pedig megfelelő hűtéssel örök élet.. max csapágyak, de akkor is ezrede a szervizigénye a benzinmotorhoz képest.
A videóban is elhangizk, h már 100 óra benne van, és 100%-osak az akksik is.. a motort szóba se hozta, mert az nem is kérdés. Úgyhogy én kíváncsian várom mit hoz a jövő.persuader
Nem tudok konkrétabb számokkal szolgálni, mint az ilyen cikkek, lövésem nincs h ők az adott nyomatékot mire vetítve számolják, de az biztos, h a villanymotor a max nyomatékát már az első fordulatán leadja és gyakorlatilag a maximális fordulatáig konstans tartja. Tehát az élvezeti faktora - egy cross gépnél pláne - számomra leginkább ez lenne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Gaboman #108372 üzenetére
Olvasd el a 108366-ban linkelt cikket. Nem azt mondom hogy nincsenek veszélyei. Azt mondom hogy a fosszilis rendszer összehasonlíthatatlanul több áldozatot szed !évente! mint az összes nukleáris baleset az egész történelemben. Értjük az arányokat?
Attól meg nem fél senki mert az csak szén... innen a tudatlanság."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geller72
veterán
válasz Gaboman #108396 üzenetére
Terepen igen ritkán mész 161-el (#108389) kommentre, valamint x órát. Nekem a 400-as KTM pályán, nem hajtósan hanem kb a nyél és a bejárás közt félúton vhol. egy óra alatt kirántotta a tankot. (~8L, ha jól emlékszem) A 250-es CR-el úgy jártunk kint a prérin, hogy hátizsákban +5l kannában, mert nagyon sokszor beszopás volt belőle, aztán húzhattuk egymást. Mondanom sem kell, hogy kannával a hátadon mekkora élmény és milyen cumi lenne, ha baj van. A 2T gépek zabálnak, azzal órákra elmenni vhova kizárt. A kisebb 4T gépek is szinte dettó. A nagyobb köbcentis gépekkel lehet valamennyire messzebb menni, de én személy szerint kisebb gépekkel szinte csak pálya, vagy kis távolság, esetleg nagyon leszervezve az útvonalat, hogy legyen benne útba eső benzinkút. De ugye ott meg előszeretettel kávézgatnak a rend éber őrei. . A 600-as Honda elég jól ment, igaz, azt ha nem bántod annyira, akkor is megy, nem kell visszapakolgatnod, viszont nem kajál. Cserébe nehezebb.
Az elektromos moci már lent is kibaszottat tol, nagyon nem olyan, mint akármilyen benyás. Szabályzás kérdése, hogy hol, mit akarsz, nagyon finoman állítható elviekben, gyártótól függően. A görbéje gyakorlatilag stabil egyenletes vonal. Ezért is van szabályozva rendesen, mert ha odaadnák neked, direktbe, amit tud, azonnal odaverne, elmenne alólad. A szabályzókat úgy állítják be, hogy az elején nem tol oda mindent, de már alapból sokkal több nyomatékot kapsz. Egy emelkedő görbe az eleje. Ezt lehet szoftveresen szabályozni nagyon frankóm patikamérlegen attól függően, hogy mit tudsz lekezelni. És hidd el, hogy nagyon keveset. .
-
Geller72
veterán
válasz Gaboman #108410 üzenetére
Nem olvastam félre semmit, elég világosan odaírtam, hogy azt melyik kommentre értettem - ami nem a tiéd volt, viszont egybevontam a két dolgot. A fix KM, azaz a 050 km kijelentés is igen relatív, én spec szinte soha nem km-ben, hanem üzemórában számolom a fajlagos fogyasztás miatt (is) a motorozást. Nagyon nem mindegy, hogy másodmagaddal vagy, éppen csak kimentek motorozni, jó az idő, száraz, de nem poros a földesút - vagy szakad az eső, merő iszap minden, vagytok 20-an és minden nagyobb pocsolyánál megálltok fél órára ökörködni. . A nagy, egyhengeressel én is el mertem menni hosszabb időre, de a 2T - 250 4T-vel csak a falu közelében, mert az 1-2 óra volt max. A kutas haveromnak már herótja volt tőlünk egy mozgalmasabb, eső utáni napon, annyiszor jártunk be tankolni. . A Hondával reggel 10 körül begurultam, aztán délután bementem rátankolni. Ha csapattam neki, akkor 5.5l/h körül evett, de ha csak szolidan, néha-néha rángattam, akkor lement 4 alá simán. Csajokat körbecipelő motorozásnál 3.6 lityi volt. . Az meg szimó kategória már-már.
Az 525 EXC ha nem lett volna olyan szervizigényes, megtartom, de kiábrándultam a KTM-ből egy életre.
Én a 2T-t is nagyon szeretem már 125cm-től. Minden motorban van valami, ami tetszik és ami nem. . A 250-es CR az nagyon hiányzik minden nyűgjével együtt. . Néha elővenném azért. Azt viszont megfigyeltem, hogy egyre kevésbé szeretem én meg a nagy vasakat, még ha nyomatékosak is, nehezek, szűk helyeken tömény szopás sokszor. Erősen gondolkodom egy 250/4T-n. Vagy valami kicsit nagyobbon, (esetleg a KTM-ből a 350-et megsasolnám. ) .újabbon, ami nem a régi széria, hanem már az erősebbek közül való. A 250 is már ~45 ló, a 350 egy tízessel több, ami tekintve a súlyt is bőven elég.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs