Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz Gaboman #108410 üzenetére

    Nem olvastam félre semmit, elég világosan odaírtam, hogy azt melyik kommentre értettem - ami nem a tiéd volt, viszont egybevontam a két dolgot. A fix KM, azaz a 050 km kijelentés is igen relatív, én spec szinte soha nem km-ben, hanem üzemórában számolom a fajlagos fogyasztás miatt (is) a motorozást. Nagyon nem mindegy, hogy másodmagaddal vagy, éppen csak kimentek motorozni, jó az idő, száraz, de nem poros a földesút - vagy szakad az eső, merő iszap minden, vagytok 20-an és minden nagyobb pocsolyánál megálltok fél órára ökörködni. :D. A nagy, egyhengeressel én is el mertem menni hosszabb időre, de a 2T - 250 4T-vel csak a falu közelében, mert az 1-2 óra volt max. A kutas haveromnak már herótja volt tőlünk egy mozgalmasabb, eső utáni napon, annyiszor jártunk be tankolni. :D. A Hondával reggel 10 körül begurultam, aztán délután bementem rátankolni. Ha csapattam neki, akkor 5.5l/h körül evett, de ha csak szolidan, néha-néha rángattam, akkor lement 4 alá simán. Csajokat körbecipelő motorozásnál 3.6 lityi volt. :D. Az meg szimó kategória már-már.

    Az 525 EXC ha nem lett volna olyan szervizigényes, megtartom, de kiábrándultam a KTM-ből egy életre.
    Én a 2T-t is nagyon szeretem már 125cm-től. Minden motorban van valami, ami tetszik és ami nem. :D. A 250-es CR az nagyon hiányzik minden nyűgjével együtt. :D. Néha elővenném azért. Azt viszont megfigyeltem, hogy egyre kevésbé szeretem én meg a nagy vasakat, még ha nyomatékosak is, nehezek, szűk helyeken tömény szopás sokszor. Erősen gondolkodom egy 250/4T-n. Vagy valami kicsit nagyobbon, (esetleg a KTM-ből a 350-et megsasolnám. :D) .újabbon, ami nem a régi széria, hanem már az erősebbek közül való. A 250 is már ~45 ló, a 350 egy tízessel több, ami tekintve a súlyt is bőven elég.

Új hozzászólás Aktív témák