- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Magisk
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
ph Az AD102 GPU-ra épülő típus 4,5 slotos, viszont ebben benne van a radiátor és a megszokottnál 90 százalékkal rövidebb csövezés is.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
jó nagyot lehet esni
mondjuk én szerencsére nem 200+-nál estem, csak arról fékeztem le, de nem volt egy jó élmény, akkor egy pillanatra azt hittem, hogy a bal komplett lábam le is szakadt.. de az adrenalin úgy dolgozott bennem, hogy az se tűnt volna fel, hogy valóban.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Nem értem mit kell ezt az elektromos bolhacirkuszt erőltetni mostanában. Az új ZX10-é is egy okádék, mondjuk a ZX6-hoz viszonyítva, ahogy azt megállapítottad (oké, el tudnám nézegetni azt az okádékot, de az most más kérdés). Szerintem a klasszikus két analóg óra és sima világító visszajelzők a legjobbak. Nem kell karácsonyfa.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Djuree
félisten
nem értem minek erőltetik ezt a digitális műszerfalat. drágább is, a hibalehetőség is több, bonyolult javítani. és főleg nem kapsz olyan gyorsan infot, míg egy mechanikusra ránézel és le sem kell olvasnod semmit, a mutatóból egyből látod amit akarsz, és ez a lényeg, sokszor nincs idő számokat olvasgatni. plusz reprezentatívabb is, egy gyorsuló mutatót látni, mint gyorsan pörgő számokat, amiből ha nem vagy matekzseni, nem látod a változás sebességét, míg egy mutatóból ez egyszerűen látható. nem véletlen nincsenek a durvább tuningautókban is digitális műszerek. legalábbis amiket használatra csinálnak nem bemutatókra....persze van ami lehet digitális, benyószintmérő hasonlók...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Prof01
veterán
Én sportmotor párti vagyok, csupasz gépek közül talán a Kawa Z750, amit elfogadnék, az elég vadul néz ki.
Műszerfalban nekem a Yamaha R1 RN12-esé tetszik nagyon, illetve a Honda CBR 600RR 03-06 és 1000RR 04-07 közöttiek jönnek be (egyszerű, átlátható).
A Kawákéból viszont egyik se tetszik. A full digitálisak főleg nem (új ZX-10R).[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
"persze sokan mondják hogy az ABS hülyeség, meg hogy tudnak ők anélkül is autót/motort vezetni.. "
ABS motornal egy dologra nagyon jo. Fekezel fuggoleges motorral, es osszevissza valtozik a tapadas, akkor el fogsz esni, akarmekkora kiraly vagy. Ettol megment az ABS. Ritkan fog kelleni, de akkor nagyon.
Azert irtam hogy fuggoleges motorral, mert valoszinuleg kanyarban mar nem fogja meg. De kanyarban nem is fekezni kell ha tapadas valtozas van, hanem a gazt huzni.
Autoval el lehet lenni ABS nelkul. Ott ha blokkolsz egyet, attol meg nem esel pofara. De manapsag ugysem nagyon lehet ABS nelkuli autot venni.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
A gondom továbbra is az, hogy még mindig nem tudni, hogy milyen idő lesz. Vagy elér oda is délre-délutánra az eső (Ny felől jön), vagy nem. Ha jó idő lenne, mennék én akár az oktatásra is, rámfér (bár már tudom, mit kéne gyakorolnom: kevésbé bátortalan kanyarodás, kiülés, nagyobb kanyarsebesség). Egy fél nap gurulászásra kinézek én is. Az időjárásra való tekintettel inkább délelőttre szavaznék, mondjuk f10/10-13 vagy ameddig a fél nap tart?
Jaéshamár: vasárnapra pedig egyre jobb időt mondanak. Valami közös gurulás valahova?
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én meg végül nem mentem
Reggel látom, hogy esett, hát akkor nem sietek. Hazamentem ősökhöz, hogy ott kaja, majd utána indulok. De úgy bezabáltam, hogy egy jó ideig mozdulni se volt kedvem
Úgyhogy ma is végül 5 felé indultam csak el motorozni, s megint "M2" / 2 Rétság és Balassagyarmat közötti körforgalomig, onnan vissza Vácra, majd vissza a körforgalomig, majd mivel már sötétedett, több kör nem volt, jöttem haza. De azért jól szórakoztamFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tutis
őstag
A gs500 szerintem nem mutat meg semmilyen irányt. Se nem chopper, se nem sportmotor, egy végtelenül leegyszerűsített naked bike, ami a a 80 éves technikáját képviseli..
KoVee84-nek igaza van sajnos, nem ezt kellett volna venni, mégha első motor is..
Amikor én letettem a nagymotor jogsit, jártam a szalonokat mint az állat, azaz már előtte nézegettem milyen motort fogok venni. először is volt valami Gs-szerű idomos motor, 47 lóerő körül, azt gondoltam elég lesz az.. Utána már nézegettem az Sv650s-t mert az mégiscsak tovább jó lesz.. Ahogy telt az idő és gyakorolgattam a CBF500-assal, éreztem hogy lehet az SV650s se lesz olyan sokáig meg. Akkor már a GSR és a GSX-R600-as között vaciláltam..
Sajnos ráhagytam a döntést a páromra (igen, ennyire szeretem ), és Ő a GSR-t választotta. Imádtam azt a motort, de 1,5 évig volt csak meg, 1,5 év múlva már azt mondtam hogy néha nem úgy húz ahogy kell, futóműve se olyan (pályán) amilyennek lenni kellene.. Be is toltam a kereskedésbe, és kihoztam a 600-as gixert. Persze itt is párom döntött, hogy a 600-ast vegyük, mert annak tetszik a színe (igen a nők így választanak motort ) akkor már legalább a 750est kellett volna kihozni.. De ha visszatekerhetném az idő kerekét, jogsi letétel után rögtön egy 1000-es motort hoztam volna ki, és nincs ez az egész tortúra hogy az embernek több motort kell megvenni míg elér a "célállomásig".. Az a baj hogy nekem még kell vennem egy motort, ami a mai gazdasági helyzetben szinte lehetetlen, és én is benyaltam félig ezt a szar szöveget hogy lépcsőnként kell haladni meg ilyenek...Marhaság az egész. Utcán csak a barmok mennek 2 kilóval, kurvára mindegy mi van alattuk, ha 50cm3-ből is ki tudnák hozni ezt a teljesítményt akkor megtennék és száguldoznának úgy.. Minden fejben dől el, kurvára mindegy hogy mi van alattuk.. Alattam hiába van 125 lóerő, utcán sokszor a robogósok is leelőznek..Szarok bele, ha sietni akarok nem azért sietek mert sportmotor van alattam, csilliárd lóerővel. Ha meg lassan akarok menni akkor se számít mi van alattam..ráadásul a mai 1000-es motorok kezesebbek mint a régi 500-asok..szóval szerintem ez a lépcsőzetesség maszlag, mindenki akkor tapasztalja meg hogy hülyeség amikor már lehúzott jópár évet és feleslegesen vett meg pár motort...http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
következő amúgy is egy túra lesz, sport túrát amúgy sem szerettem volna, sv ből is inkább az idom nélkülire pályáztam, csak pont helyben volt és elhívtam, hogy meglessem, városon belül voltunk így se ő se én nem vesztettem semmit, aki azt a mocit megnézni és ezt a típust keresi, tetszeni fog neki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
de ha most elkezdi és ez évben befejezi akkor rá(nk) még nem vonatkozik a 24 év, csak az a szabály, kitétel, hogy ez évben be kell fejezze a nagy A-t az aki elmúlt 21 éves.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
Hat ram ne hallgass, mert 250 es 2t parti vagyok, es most nem szocimotorra gondolok
de meg egy rs25 os is jo oda kecsora boven. Low budgedtbanHogy mit ajanlanek? Minel fiatalabb annal jobb. Ezt a tanacsot tudom csak adni, de leginkabb, nem adnek, mert nem ertek hozza. Azt tudom nekem mi kene
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsoltee10
addikt
hát nem tudom. te vettél már így motort, hogy elmentél az isten háta mögé egy motorért, és ott közölted, hogy akkor most kölcsönözzünk egy trélert és vigyük el a legközelebbi motor szalonba, ami 50km, hogy megmondják, jó-e? Én biztos elhajtottam volna az ilyen vevőt. Mert persze szíve joga tudni, hogy milyen a motor, de amíg az enyém, ne kötözgessük trélerre, meg ne rabolja el az egész napomat a mászkálással. Aztán a szalonban ránéznek és elmondják, amit amúgy is látni. Volt-e hegesztve a váz, idomok, kotyog-e a kormánycsapágy, van-e csillapítása a rugós tagoknak. Ennél komolyabban úgy se nézik át.
-
zsoltee10
addikt
Hát tényleg nem lenne üzlet. Az én motorom szalon állapotú volt 50ekm-rel is. Azt nem hagytam volna, hogy atomjaira szétszedjék, egykerekezzenek vele, stb. Ráadásul elcseszik az egész napomat, ide a legközelebbi szerviz 60km, nekem erre nem lett volna időm se, meg kedvem se. Már csak azért sem, mert én magamból indulok ki. Amit én kijelentek arról a valamiről, amit árulok, az úgy is van. Márpedig, ha valaki idejön, hogy szét akarja szedetni a motoromat darabokra, hát minimum rosszul esik. Lehet, hogy én látom rosszul a világot (sőt, tuti, mert sokan mondták már), de az adott szó nálam még mindig számít.
Ha valakinek nem lett volna elég info az, hogy 50ekm-nél még a gyári (!) fékbetét volt benne elöl/hátul, hát evvan.Na mindegy is, mint mondottam, saját magamat is megkíméltem mindettől, így ott hagytam a szalonban.
-
[lAyCsI]
addikt
próbál ki egyszer(ha teheted) egy nagyköbcentis motort,
(vagy várj még pár évet és jó eséllyel magadtól is le fogod cserélni)
hidd el nagyon is élvezni fogod a dolgot!
arról nem is beszélve hogy a "nagyobb tesók" általában jobb futóművel
erősebb fékekkel vannak szerelve mint a 600-as kistesók...
és ha egyszer rákaptál a nyomatékszörfre a bödös életben nem fogog
visszasírni az üveghangig való forgatást
persze ha kényelmes, lájter tempóban szeretsz motorozni akkor valszeg
eked örök életedre elég lesz egy 600-as... és sztem ezzel nincsen az égvilgon semmi gond-= No way back from Here =-
-
.mf
veterán
Sima fekete gixer, rózsaszín feliratok nem rémlenek; a bukó rózsaszín-fehér, a kabát pedig asszem szürke-fekete volt. Szép nyugisan ment, gyári dobja alig hallatszott az enyémhez képest; s bár én sem vagyok egy lámpánál nagygázzal indulós, de én indultam onnan gyorsabban. Tehát úgy tűnik, hogy nem ugyanaz. Bár neki is stírölhető hátsója volt
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tutis
őstag
"Emelkedtek az engedély nélküli járművezetésért kapható bírságösszegek. Ezért eddig 25 ezer forintos bírság járt a helyszínen, míg ha eljárást indítottak az autós ellen, az összeg kétszeresére számíthatott. Az új rend szerint aki jogosítvány nélkül vezet, 45 ezer forint helyszíni bírsággal számolhat, és akár 90 ezerre akkor, ha a rendőr feljelenti az autó vezetőjét."
Külföldön még érdekesebbé is tehetik a helyzetet a jármű azonnali lefoglalásával.
A papír nem azt hivatott igazolni hogy gyorsabban be tudd venni a kanyart Még1x mondom, papírok nélkül sehova
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
úristen, Ti melyik bolygón éltek? Amikor ki van adva a rendőröknek hogy napi x büntetést ki kell osztani, akkor szerinted azzal fog foglalkozni hogy leellenőrizze a Te jogosítványszámodat? Olyan szépen megírja a csekket mint a pinty, mivel ha nincs nálad jogosítvány, akkor engedély nélkül vezetsz, nem tudod igazolni magad, ez ilyen pofonegyszerű.. A rendőr ráadásul nem is mérlegelhet, azonnal meg kell írnia a büntetést, nincs olyan hogy jajjuram szánjon már meg szegény icipici motorost..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
szerintem Te álomvilágban élsz, és össze-vissza keversz mindent. Az utasod (ha van) a személyedet igazolhatja, de azt hogy neked arra a járműre van érvényes jogosítványod, azt csakis jogosítvánnyal tudod igazolni, semmilyen személy ezt le nem igazolhatja neked.. Ráadásul ha feljelent, jogosan fogja tenni, mert nem volt nálad jogosítvány, lényegtelen hogy van-e érvényes jogsid vagy nem, nem tudtad bemutatni, máris megy a csekk. Az hogy Te mondjuk később bemutatod a jogsid, az egyetlen dologra lesz elég: bekarcolják a büntetőpontokat is..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vlevi
nagyúr
Nem valószínű. Neki a feljelentést megírni pont annyi, mint a csekket.
Utána viszont te szívod meg mégjobban, mert ha bírósági szakaszba kerül az ügy, a bíró már minden egyéb szart is a nyakadba fog varrni, hidd el, ért hozzá. Mégmagasabb bírságot plusz perköltséget, satöbbit is fizetheted.Nem félünk a rendőrtől, csak neki az a dolga, hogy ellenőrizze, akit megállít, az jogosan vezeti-e a járművet. A vezetőnek pedig kötelessége az iratokat magánál tartania. Az, hogy te ezt nagyonfeledékenységből, vagy pedig háténcsakazértse okból nem tartod be, az a te dolgod.
Mivel téged még sosem igazoltattak, ezért szerintem a te tolladból hiteltelen ez a "jajcsakmosthagytamotthonengedjenmárellécci".
Szlovák rendőr pedig (már csak azért is, mert magyar vagy) úgy fogja kezdeni, hogy lefoglalja a motort, mehetsz haza gyalog, és ha bemutattad a papírokat, akkor bírság+tárolási költség+odavisszaút után viheted is a motorodat.
Osztrák rendőrrel sem lehet alkudozni. Ők nem szopatnak hülyeségekkel, meg 30-as táblánál eldugott trafival, viszont tévedhetetlennek gondolják magukat. Kábé, mintha egy parkolóautomatával vitatkoznál.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen