- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
Ez nem meddő vita, csak Te állítasz valamit ami sajnos nem helyes, és ragaszkodsz ehhez a helytelen állításodhoz, én segíteni próbálok hogy jól informált legyél és ne akkor ess pofára amikor írják a csekket. Semmi személyeskedés nincs ebben. Az meg hogy kidumálsz valamit akkor írjuk bele kresszbe is? Tehát lesz egy külön paragrafus erre hogy vagy fizetsz, vagy dumálsz?
De ne nekem higyj, a kedvedért megkérdeztem egy motoros rendőrt is, Ő csak jobban tudja mint mi, íme a válasza:
"A vezetői engedélyt és a forgalmi engedélyt is magadnál kell tartanod, előírja a kresz, a 326/2011-es szerint pedig át kell tudnod adni a téged ellenőrzőnek.
Sima szabs. 5.000-50.000-ig büntethető.
Ha valódi adatot diktálsz be akkor nincs egyéb probléma, ha kamusat akkor az egy személyazonosság igazolásával kapcsolatos újabb szabálysértés + elő is állíthatnak."
Szóval remélem az Ő "szava" már csak elég lesz neked hogy elhidd ami már jópár hsz óta próbálok neked elmagyarázni, a papírok, mindig legyenek nálad, vagy különben jön a csekk. De ha te inkább stand up-olni akarsz az igazoltatáskor, akkor hajrá, de azért ezt ne terjeszd mint természetes dolgot...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
En a zx 600RR-re gondoltam, de ertem mit mondasz...Elobb vagy utobb fejleszteni kell, ha versenykepesek akarnak lenni. Supersportban, eleg sokan mennek meg hondaval,de iden a kawat nem nagyon lehet megfogni...ama supersportban honda nincs is nagyon, superbike-ban meg annyira sem. Bsb-ben is par elvetve. Hondanak most mashol van a cash, ott van rcv, a moto2, moto3 motorjaik... Sztem hamarosan kihoznak valamit, volt idejuk agyalni.... aztan a Ten Kate farag belole motort
Persze ez csak vesenysport resze...de nagy hatassal van a fejlesztesekre meg az utcai eladasokra is...Kerdes a suzuki mikor lep mar
A 2014-es moto gp gep viszont eleg jo allTwo Strokes and Four Jokes
-
stifi
senior tag
lol, ritkán nézek versenyt de ez szerintem másnak is új: behalt a rajt, sárga után nem váltott zöldre a lámpa (vagy nem aludt ki) és majdnem mindenki elindult, sokan lefulladtak stb..
hja, akkor ezt magyarázták utána. az elején még ők is a lámpáról pofáztak de aztán nem figyeltem a szövegre...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
NINJA_V
tag
Erdekes verseny volt az biztos, vegre Rossinak sikerult..remelhetoleg az uj technika es nem a csillagok egyuttallasa miatt.
Nem bajnok meg Lorenzo, 5 verseny van hatra, azaz 125 pont...
Bautista komoly volt, Rea is helytallt elso versenyen, Hayden meg torott kezzel..Pedosa azert inult onnan, mert betoltak a box-ba a baszakodas miatt -.-, amator hiba
Two Strokes and Four Jokes
-
tutis
őstag
Minden tiszteletem a tiéd, de:
Ilyeneket ne írj le hogy egyik körbemotorozza a másikat. Ez motorverseny, ahol előzni kell. Csak egy db első helyezett van. Rengeteg versenyzőt előztek már meg az utolsó körben. Akkor akiket megelőztek az utolsó körben nincsen stílusuk? Nevicceljünkmá
A MotoGP-ben induló összes pilóta világklasszis. Név nélkül. Nem kell kiemelni egyiket se. Ha jó motoron ülnek nyernek, ha nem passzol a technika, akkor csak kullognak a sor végén. Lásd a 100x inkábbat.
Ahogy észrevettem, (és ez most kicsit sarkítás) van aki Rossit szereti, és van aki a Motogp-t
Persze általában mindenki leteszi a voksát egy pilóta mellett, de ettől még látni kell hogy a többi pilóta is mekkora ász. Lorenzóról: Látni kell a munkásságát, megbízható teljesítményét, az idei évét úgy tolja mint egy gép aki nem ismer könyörületet. Az eredményei igazolják. Ha megnyeri a vb-t, akkor kétség nem fér hozzá hogy megérdemli..
Rossi előzéseiről amit mondjuk az összes rajongó fel szokott hozni hogy húde Rossi milyen zsírkirály meg stílusos meg hasonló: Annyi előzésről maradsz le amit el se tudsz képzelni. Ha megnézed a hátsó traktust alig mutatják. De azt is bírtam mindig is a közvetítésekben, hogy Rossi előz: húhahú, örömbódóttá, pezsgőbontás, népünnepély, terhes nők megszülnek, szűz nők terhesek lesznek, és minden földi csudijó, üvöltsünk örömünkben!
Más előz: A megelőzte B-t, helyet cseréltek a sorrendben...
Szóval ezzel csak azt mondom túl nagy fenék van kerítve bizonyos pilótáknak, és túl kevés másoknak.
Persze senki érdemeit nem vitatom, de nem is emelném ki mint minden körülmények közötti legjobbnak. Ott van most a Bautista Dovi befutó, Bau nyerte a kettejük csatáját. Akkor most Ő a jobb pilóta? Ha következő futamon Dovi végez Bau előtt akkor ki lesz a jobb? Szóval ezeket a ki a jobb pilóta dolgokat csak szubjektíven lehet kezelni. Persze a sok érem azért valakit jobban igazol, de míg csontra nem ugyanolyan motoron fognak ülni, addig minden ilyen vélemény szubjektív lesz.. Mint pl a motorok összehasonlító tesztje. 5 újságíró összeáll és megnézik nekik melyik motor tetszik jobban, és kikiáltják győztesnek.. Nézz meg youtube-on pár ilyen összehasonlító videót. Pl 1000-es sportmotorokét.. Megsúgom, nem mindig a BMW fog nyerni, sőt..Ahány vidi annyi győztes.. Szóval ezek mind szubjektívek, mint az hogy ki a legjobb pilóta..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
senior tag
Elképesztően béna vezetők is vannak a Bp-i forgalomban, bizony állandóan figyelni kell, mint egy számítógép, ami scanneli a forgalmat, darálja a pillanatnyi (plusz a hárommal odébb következő pillanatnyi) szituációt és pillanatok alatt beavatkozásra készen reagál.
Én megyek az autók között mindenhol, de úgy, hogy kezdetben! vagy kis sebességkülönbséggel (aztán minél hamarabb befejezve a manővert), vagy egy darabig (pillanatok ezek) a középvonalon, hogy a kipufogó hangját érzékelje és még mielőtt eljutna az a gondolat az agyáig, hogy - Mi ez a hang? - Valószínűleg egy motoros megy mellettem -, legalább 'tudatalatt', azaz reflexből érzékelje, hogy 'valami van ott' és ne húzza rá (rám) véletlen se a kormányt.Működik a dolog..
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Nálam egyszer motorvételnél úgy csinálták a próbakört, hogy jött a srác két haverjával, hogy megnézik a motort. Tetszett nekik, és akkor mehet-e a próba. (gondoltam egy 15 perces karika és kész). Már az gyanús lett, hogy ketten ültek fel rá és úgy hajtottak el. Nem voltak nagy májerek, nem motorszerelők voltak, vagy ilyesmi. Telik az idő, 20 perc, fél óra, már nem tudtam lassan mire vélni a dolgot, közben dumálok a harmadikkal, - majd úgy 40 perc múlva értek vissza, kérdem mi újság?
Tetszik nekik, jó a motor, csak volt egy kis forgalom az M0-áson.. (az Örs Vezér térnél találkoztunk.) Kiderült, hogy a két srác 160-170-el száguldozott (csupasz motor volt, plexi rajta sehol) - tudni kell, hogy én nem mentem még ennyivel vele.. (rövid ideig volt nálam a gép). Végül nem lett semmi probléma, el is vitték zokszó nélkül de...
Nem azt mondom, tényleg ki kell próbálni valahogy a motorkerékpárokat, és nem is úgy hogy 60-al éppen végigváltogatod a fokozatokat és kész, de ugyanakkor mi van ha pl ezek összeszednek valami tetemes bírságot a gyorshajtásukkal és nekem meg kijön a csekk róla?
Azon gondolkozom hogy valami előre kinyomtatott megegyezést íratnék alá a vevőjelölttel, amiben vállalja a próbaút alatt esetlegesen bekövetkezett 'károkat'.
Ezenkívül meg vagy tegye le a pénzt addig, vagy valóban utasként kell vinni, eseleg autóval jöjjön mögöttem és nézze meg menet közben, úgy menjünk egy karikát.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Nekem sajna már volt halálközeli élményem vészfékezéskor, illetve egy 911 turbo lökhárítójának is volt halálközeli élménye. Szerencsére mind a 2-t megúsztam, azóta próbálok megfontoltabban közlekedni, de így is befigyel pár necces előzés. Ezért is szerettem volna egy erősebb gépet. Helyette most veszek egy gyengébbet, hogy 2x-r meggondoljam kit mikor mennyivel előzzek. Sajna egy kicsit bevállalós vagyok az SV-el. Nem ártana pár pályanapra kimennem gyakorolni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
Egy esés áránál kevesebbe kerül a hondás 2 napos képzés. Megfontoltság ide vagy oda, jobb úgy vezetni, hogy tudod mit csinálsz.
E mellett még van most a BMW-nek képzése, róluk is jót hallottam. Sokat tud lendíteni egy ilyen képzés a tudáson, amit utána tovább csiszolhatsz pályán -
Ptech
őstag
Pedig valóban gyengébb, én legalábbis az Auchan gázolajról tudok nyilatkozni.
Fél évig azt tankoltam három autóba is.
Érezhetően kevesebb lett a nyomaték, és majdnem egy literrel többet fogyasztott mindegyik autó (!!) mint a Shell dízelből. A hidegindítással soha nem voltak gondok eddig, Auchanos löttyel már igen.
Visszaváltva a Shellre visszatért a nyomaték, és utánaszámolva a kisebb fogyasztás miatt olcsóbb is, mint az Auchan-os.. -
NINJA_V
tag
-
-
senior tag
Véletlen nem maradt valamelyikőtöknél a motoron transzponder?
Kérdeztek róla a szervezők..Mi nyolcig elszöszmötöltünk, még mentek este is, volt egy Kawasakis srác, az úgy nyomta full utcai ruhában a pályán, hogy ihajj. (pufidzseki és farmer..) egy másik rövidgatya + farmerkabátban kanyarodni nem tudott, foshatott, szó szerint kb 30-40-el vette be az íveket, de egyenesben bezzeg ment az egykerék.., plusz az esti buli előtt pár helyi vagány BMW-s ment fel kocsikkal, 'driftelni' mindenféle tákolt verdával, na az is szép műsor volt.. Volt pár megpördülés (nem szándékos) fűre menés, gumidurrantás.
Azért sokminden belefér a rendezők részéről a kecskeméti pályán, ilyeneket nem lehetne pl a hungaroringen megcsinálni.. -
-
-
Daywalker
addikt
Megmondom őszintén, még nem ért le, mert nem tudtam odáig dönteni - előbb karcol a csizmám orra, mert rosszul
ülöktartom a lábam, fel kéne húzni. Viszont egyszer elkezdett dőlni el a motor (megvettem, hazavittem, letámasztottam és akkor), amit sikerült úgy megfogni, hogy aláugrottam. Majdnem totál elfeküdt a gép, de a lábtartó nem ért még le. Tehát szerintem az van, amit yoda mond, hogy ha az leér, akkor már mindegy Egyrészt nyersz azzal, hogy nincs a végében csavar meg semmilyen pukli, kevésbé vastag, és mivel nem kell felhajtós mechanika, ezért picivel talán rövidebb is. Ja, meg ez ugye nem sporttúra...CBF-nek meg CBR-F-nek eléggé lent van a lábtartója, és ahogy olvastam az újaknál is ez van.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs