- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz DigitXT #44731 üzenetére
Nézd,én bejártam a ranglétrát és nyugodj meg,hogy be is járatnám mással is és semmivel nem érzem kevesebbnek magam,persze ha valaki 30 évesen kezd motorozni,hülyén fogja magát érezni egy kismotoron,de biztos feleennyi baleset lenne,mert egy 125öst sokkal toleránsabb mint egy 600as.
A törvény a rossz,mert abból indul ki,hogy 24 felett már rutinos az ember még akkor is ha soha nem ült motoron,a jogsi oktatás meg arról szól,hogy hogy keressenek több pénzt kevesebb oktatással,szóval minimum köteleznék veztechtréningre mindenkit aki felnőtten kezdi a bringázást.
De befejeztem.Mr.Brightside
-
válasz DigitXT #44739 üzenetére
Jó az, a lényeg, hogy értékelhető anyagot vegyen fel. A sonynak a legnagyobb a látószöge. Az sjcamok előtt jár. Én megállapodtam az 5000 wifiben, mert már nem egy ember mondta, hogy a plus-os 40 percet megy egy akkuval. Az motorozásnál lófac, majd megállok akkut cserélni mi? Hát nem.
-
válasz DigitXT #44741 üzenetére
Megoldható valóban, de a lencsét semmi sem védi és szoktam törölgetni a tokot a dzsuvától. Lehet kapni hozzá vízálló tokot ami szivargyújtóba végződik, de nekem USB van(meg kéne műteni), a fő gond vele mégis az ára, épp 7k, ami már ÁFA köteles. Úgy meg nem kell. Amúgy k jó lenne, mert ott ahol a csati van nekem épp van egy zseb ahova a 3300mAs-akku pont befér.
bogyo112! Szavam eláll, biztos csak simogatni merném a gázt. Ez mellett nem megy el senki szó nélkül. A hangja hümmmmmm!
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Szerintem nem hülyeség a lépcsőzetes tanulás csak sajna amikor ma 50-100k között mozog egy átírás dübörgő országunkban, nem "gazdaságos" évente cserélgetni a vasat. Nekem is volt 125 és szinte bukta nélkül el tudtam adni (jó, gumikat cseréltem rajta) szóval azt mondom, megérte, jól jött az a tapasztalat.
Szerintem kezdő motornak valahol a 250 cm3 körül lenne jó, azok már azért mennek is valamennyire, aztán utána jöhetne a nagyobb. Csak nem állnak éppen konténerszám az ilyen motorok a használt kereskedésekben.fattyu: csak annyi lett volna a mondandóm, hogy egy akármilyen mai 600-as sem piskóta már azért, tud az is menni becsületesen, ha kell. Aztán, hogy most 2-ben megy 200-at vagy 3-ban, már csak részletkérdés, ott ha beüt a sz@r, nagy valószínűséggel vége a dalnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Archer-el értek egyet. A motor váltás óriási bukta. Sőt ha körbe nézek a motor eleve nagy luxus. Ez nem az az ország ahol lépkedünk felfelé. Lesz valami, ami sokáig meg fog maradni, mert nincs lehetőség felfelé lépni. Azért van jelen pillanatban GS-em. Ha nem lennének tervek akkor legalább egy CB600F csücsülne a garázsban.
-
KubanitoS
veterán
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Miért ne élnél? Mert megölt volna az a 100+ LE? Menet közben két izmos kéz kinyúlt volna a blokkból és megfojtott volna? Lehet ám szépen is menni akármilyen nagymotorral. Ha meg hülye vagy, akkor a 125-össel is kinyíratod magad, csak idő kérdése.
Én is 600-as motorral kezdtem és még mindig élek, sőt még elesni sem sikerült. (kopp-kopp)
Amúgy a felettem lévő hozzászólással teljesen egyetértek. Magyarország nem az a hely, ahol működne ez a fokozatosság dolog, hogy évente cserélgessük az épp aktuális motorjainkat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz DigitXT #44774 üzenetére
Továbbra is állítom, hogy a "rángatást" nem a blokk kényszeríti a motorosra, hanem fordítva. Kellő önuralommal bármekkora motorral el lehet kezdeni motorozni, bár nagy géppel nyilván nehéz megállni egy-egy gyorsítást, de nem lehetetlen.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ferdzsoo
addikt
-
válasz DigitXT #44769 üzenetére
Igen az aerox látta a Mátrát és a Dunakanyarból indultam. Nyélen ment 60-et felfelé.
"Főleg amióta benyal a 9K-ba, nem?
De ahogy írtad korábban, ha bizonyos szitukban 100 lóra adod a tüzet,
talán már te se írnál ide. Hamarabb érsz oda, hova nem akartál menni." >> Ez is így van, legalább 1 szitu volt ahol ha több a ló akkor előbb odaérek ami nem lett volna szerencsés."Emlékszel, amikor 3 éve kirongyoltam hozzád a kis 180-as kecskével?
Nem volt az rossz, hogy volt... Neked nem kell magyaráznom, mennyi
idő lett volna busz-metró-hév-volán-gyaloggalopp módon megoldani.*
Az idő pedig pénz; a tiéd is, az enyém is: luxus a motor? Nem feltétlen!" >> Maga a meglépte az (legalábbis itt), nekem még az aeroxra is azt mondták úr isten mennyibe kerülhetett ez. Nem nézett ki 10 évesnek.Madisonon csak a két rugóstag 80K? >> GS.-re is van árlistám. HAVERI alapon kaptam volna 40k-ért két villát. 50-55-től indultak a tárgyalások használt piacon. Fék kar eredeti 15k. Megkérdeztem mi van ha dugó gyűrű vagy valami a jövőben. Oda se hozzam, mert olyan irreális drága játék, hogy nem éri meg foglalkozni vele. Guma olcsó 22k-s tétel volt. Párban 60k-ból megvolt. Olaj 10k + szűrő is kell még. Alapvetően drágább játék fenntartani mint egy kisebb autót. Ha csak a kopó fogyó cuccokat nézem. Ezért luxus, sztem.
-
válasz DigitXT #44825 üzenetére
[Ezt] pát hete még nem tudta. Nem cserélni kellett. Most hátra teszem a kezem és megy egyenesen.
Xaels! Én még most is pólóban flangálok kint, de csak napon. Megyek éjjelre nem voltam kint. Bár eljön a nap amikor végleg kihozom, akkor nem gond elindulni vele, csak be kell indítani.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #44825 üzenetére
nem bánom, brutál nagy élményt adott ilyen kevés idő alatt is az RR :-) Jól szuperál nálad a Majesty?
Csomagtartót említve, ugye vettem egy Alpinestars Tech Aero-t nem kevés pénzért, de rá kellett jönnöm, hogy baromi kicsi, szóval majd valami nyeregtáska is jól fog jönni. Tanktáska valamiért nem szimpatikus.
Lipton: én is tervezem szezon előtt, nézegetted őket? Nekem eddig a GiPro a legszimpatikusabb.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #44839 üzenetére
Jó a cikk!
"...Az előadás, pedig az, hogy elkezdett megúszni a hátulja, kicsit tudtam tartani, és elfektettem. Így, cselekvőben. Az igazság pedig az, hogy köze sincs a motorozáshoz, hülye, mint a meredt fasz..."
"... Ha elég gyorsak vagyunk, egyszerűen nem ér utol a baj...."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44861 üzenetére
Ilyenkor rákukkantok a műszerfalra, aztán amikor látom, hogy átugrik az N-en, akkor ok, ott az 1. Felfelé elég lenne csak egy fény a 6-osnál de nem túramotor ez, hogy 6-ban mászkáljak Mondjuk ott ki lehet hozni 5-5,5 literes fogyikat ha nem sietek
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44866 üzenetére
Elég szutyik ezek a kínai ledes indexek. Ha nincs pénz normális ledesre, inkább a gyári izzós, az sokkal jobban látszik mint a gagyi led. Meg akkor már illik egy ledes indexrelé, hogy ne ellenállásokkal keljen szórakozni (meg az melegszik is hosszabb használatkor) meg szerintem illik szerezni valahonnan a gyárihoz passzoló steckereket, hogy ne kelljen vagdosni a gyári csatikat meg forrasztgatni. Nem olcsó móka ha az ember normálisan meg akarja csinálni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
válasz DigitXT #44908 üzenetére
Ez is csak ruha kérdése. Egy komolyabb téli kesztyűben nincs ezzel gond. A 10k-s sajátmárkás cuccok nem azok. Szvsz az igazi gond akkor van ha tartósan fagy és nem száraz az út.
Izzik az ebay. Jönnek a kormányvég tükrök is a nyárra.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44914 üzenetére
Írtam is: (persze aki melóba jár vele, az más) . Bár én olyankor is tömegközlekedek (ami itt vidéken híresen sz@r, kb. 5 jármű délelőtt, 5 délután...) biciklizek, autózok vagy gyaloglok. A motort nem fogom 8-10 órákra ott hagyni felügyelet nélkül valahol, hogy valami kretén összebarmolja.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #44912 üzenetére
De kenyes vagy Kell kolcson 1 hetre a dainese teli kesztyum? Szerintem ebben nem fazna a kezed..
Igy legalabb kiderulne, hogy megerte e az arat. En dec 1ig mertem motorozni es nem azert raktam le, mert faztam.Amugy milyen kesztyud van az ff alakesztyun kivul?
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz DigitXT #44912 üzenetére
Nekem is Shoxos van most, de a régi kesztyűm ami sokkal drágább volt azzal nem volt bajom. Most a Bering kesztyűkkel szemezek. Egyébként azt mondják, ha gyors átmelegedésre vágyik a kezed, húzd le a kesztyűt és tedd a száját a kipu elé majd húzd vissza. Még nem próbáltam ugyan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #45069 üzenetére
Nézzétek már meg, itt miért rázkódik a Sony olyan nagyon?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #45084 üzenetére
Köszi. A látványosabb részeket a második videóba terveztem csak még nem volt időm megcsinálni.
HGabor89: Írtam régebben is, hogy egy nagy hátránya van a Sonyknak, ezeket a bizb@szokat elég borsos áron adják hozzá, sajnos ebayen sem sokkal olcsóbb.
Egyébként én is gondolkodtam a tanksapka csavarjaihoz rögzíteni egy tartó konzolt, nem egy nagy valami, lehet készen is kapni ilyet (persze jó drágán azt is), csak egyrészt ha vékony lemezből csinálja az ember, az tényleg berezonál, ha meg valami masszívabból, nem túl biztonságos ott egy ilyen fém szerkezet ha ne adj isten történik valami.
Mosquito34: Biztos adnak hozzá motort is meg benzint, azért ennyi
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz DigitXT #45109 üzenetére
Köszi,akkor így nem lesz enduro Habár egy ktm-et találtam rendszámmal,de 1 misi majdnem 400 ezret sokallom egy 5 éves motorért,akkor lehet marad egy drz supermoto kb 700.000-rt.
38600Ft komplett átírási költség egy drz-nél reális összeg?[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #45230 üzenetére
C'mon, ez neked death metal...? EZ a death metal!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #45286 üzenetére
Elhiszem hogy a te derekad nem fázik, de nincs mindenkinek vesevédős gerincprotektora... Nekem az utolsó tavalyi guruláson igencsak fázott a derekam mire elértem a 60-70km-re lakó haverhoz, ezért ott úgy gondoltam mielőtt tovább indulnánk bizony jó lesz összecipzározni a kabátot a nadrággal...csakhogy kiderült hogy nem lehet. Szerencsére ki tudott segíteni egy vesevédővel, úgy már mindjárt sokkal jobban éreztem magam.
Symbi!
Óvatosan, állítólag Schuminak is ez lett a veszte...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
válasz DigitXT #45284 üzenetére
Még annyit, hogy soha nem fog leesni, mert nagyon durván odaragadt. A gyári tappancs felülete nagyobb. Bnőm bukóján UGY van, de azt sem szedi le onnan senki.
Viszont az, hogy hova rakja fel az ember nem mind1. 1-2 hely van ahol teljesen fel tud feküdni a tappancs. Másik oldalra akartam, de ott van a kis kapcsoló a napszemcsinek. Sőőt. azért is ide került, mert a moddingot nem akadályozza.
Mivel a menetszél hűtötte a kamerát elég rendesen, így ő úgy gondolta 55 perc alatt lemerül. Ez azért bsza a csőröm. Sisakon nem tudok külső töltővel működni.Mellesleg visszanézve a videót, néha feltűnnek "rémült", "meglepett" arcok, hogy út isten egy motor jön az úton. Egyáltalán nem fáztam ami nagy dolog, visszanézve a korábbi éveket.
720P-ben[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok