- Milyen okostelefont vegyek?
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
gp A legújabb videóban rövid ideig láthatjuk végre Liam Hemsworth Geraltját is.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
ph Nem tudták lenyomni a gyártási költségeket, kevés fogyott belőle, drága maradt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lumpy92
aktív tag
válasz V.Stryker #144495 üzenetére
Csak annyit javaslok, hogy ilyen "tornazsák" kialakításút vegyél, most a hjc bukómat is ilyennek adták. A lényeg, hogy az egyik sarkáhóz át van kötve a (hosszú) dupla madzag, így át tudod vetni a válladon és a hátadon a bukóval tudsz sétálgatni. Nagyon praktikus.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
martonx
veterán
-
bacus
őstag
válasz V.Stryker #144734 üzenetére
Pedig azóta csak fejlődtek, sőt, egy barátom már vizes blokkos RT-t szeretett volna, vagy fél évig keresgélt, addig sokat volt nála a munka RT. A vége az lett, hogy vette egy 500-as hondát. Az ok: az 1200-as RT már túl steril, annyira jó, hogy már zavaró.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz V.Stryker #144738 üzenetére
Dehogy akarlak rábeszélni cserére!
Azért ne add fel, főleg ne mondj ilyet, hogy nekem sose lesz... miért ne lehetne? Most nem engedheted meg, de ez pillanatnyi állapot. Leszel majd olyan élet szakaszban, mikor már sokkal többet költhetsz magadra, akkor meg visszasírod a mostani éveket..Szerintem sokszor egyedül jobb motorozni. Nincs felelősség a nejed életéért, meg nem is veri lilára a hátad, hogy lassabban.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145666 üzenetére
Miert kell ilyen informaciot megosztani egy forumban?
A forras bizonytalan. A tartalom is bizonytalan, amit te magad sem ertesz. Miert osztod tovabb ezt a fajta informaciot?Az a motorod, aminek a kuplungja csuszott, mar 76000 km felett jart. Ha megmertuk volna a lamellavastagsagokat, en biztos vagyok benne, hogy cseres lett volna. Egy masik olajjal ugyan kiljebb tudtad tolni, de en mechanikai hibat feltetelezek a hatterben, aminek a folyamanya az lett, hogy egy api sn specifikacioju mannol olaj szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145670 üzenetére
Arra ertem, hogy egy mendemondat adsz tovabb miszerint a mannol azert olcso, mert ujrahasznositott olajbol van. Mert neked ezt mondtak valahol. De te se tudod ki mondta, es hogy ez mit jelent.
A safety-s sztori is szep egyebkent.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #145666 üzenetére
nezd a taschner is sokmindent mond... de azt hittem legalabb egy zachdani cikket linkelsz, de igy azt feltetelezem, hogy egy olyan szervizben,szakboltban hallottad ezt az infot ami egyben castrol kenoanyag ertekesitessel is foglalatoskodik
meglepodnek, ha barkinek is megerne a faradt olajat utaztatni par ezer km-en keresztul, aztan feldolgozni majd ujra csomagolni es ertekesiteni az also szegmensbe
olyan aprosagokrol nem is beszelve hogy a szervizek nem hinnem hogy viszkozitas szerint gyujtene az olajat( auto-motor kulon), ne adj isten ha hengerfejesen betolom a szervizbe az olajos vizet se kulon gyujtik.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
pepucs
tag
válasz V.Stryker #145678 üzenetére
Megvettem, mert korábban mindenki sz@rozta és ez alapján én se ajánlottam senkinek. Az új 7812 doboza szerint API SN ami korábban API SL volt. Ha ezzel a konkréttal nincs tapasztalat, akkor bedobom a közösbe amint belekerült és mentem vele. Amennyiben van és hasonlóak a tiedhez úgy marad rátöltősnek ha szükség lesz rá egyáltalán valaha... 5 évig úgy is eláll... Mivel az SV-nek nincs semmilyen speciális igénye és 20 éves konstrukció valószínűsítem hogy kárt nem teszek benne egy modern olajjal ezért ár/érték keresem az optimális választást.
Én se értem mi ez a Motul 5100 és 7100 imádat... feltételezem amikor a szerelő ezekre esküszik azért ajánláskor a beszerzési kedvezmény is súlyozásra kerül.
Továbbra is kérdés, hogy lehet a piac legolcsóbb olajaként API SN.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145678 üzenetére
A vallasoshoz kozelito resze a dolognak az, hogy te egy feltevest tenykent kozoltel, plusz ha a kuplung csuszik, az adalekolasban lehet kulonbseg, amit a jaso szabvanynak kell leirnia, nem az api-nak. Emelle, ha a kuplungod csuszik egy olajtol, az nem azt jelenti, hogy az az olaj szar. Ha meg lett volna nezve a lamella vastagsag, es tipusa, tobbet tudnank, le tudtuk volna szukiteni csak olaj problemara. Lehet, hogy a kuplungnak valoban semmi baja, nem utangyartott lamella volt benne, es az olaj adalekolasaval volt baj, de attol meg lehet egy olaj jo, mert ez csak 1 tulajdonsaga a sok kozul, amit teljesitenie kell. Es ha az osszes motor kuplungja csuszna csak a mannoltol, az hamar kiderulne.
En tennek mannolt a loti-futi motoromba, de oda inkabb regi, masik motorbol leengedett alig hasznalt ~500km es olajat rakok, mert az meg a mannolnal is olcsobb. autoban hasznaltam mannolt (semmi bajom nem volt vele), de ez az info irrelevans motorkerekpar szempontjabol. Ezen kivul a 300v nek nagyonjo energiaital illata van, a 7100 nak pedig kézápoló. Imadom a szagat. Reszemrol a markabuzulas innentol le van tudva.
A benzinkutnal kisse mas a helyzet. A szep motoromba 100 ast tankolok az adalekolasa miatt, ami leoldja a szivoszelepekrol az olajkokszot. Ez lathato kulonbseg, mivel tobbszor szedtem szet a motort, es lattam a kulonbseget a ket fajta tuzeloanyag kozott, de amugy ha 95 osrol van szo, nekem teljesen mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145687 üzenetére
En ott tankolok 100 ast, ahol van, de en mas orszagban elek, ott nincs auchan. Regebben neztem, hogy az omv 100 asban volt a legkevesebb etanol, de ez azota valtozhatott, mert mindegyikre e5 van irva, de ez annyit jelent hogy max 5% lehet az etanotartalma.
En sem kotoszkodesbol, de latom, szart sem er, amit probalok az olajokkal kapcsolatban megkovetelni, mert igy nem mondhatod, hogy a repszolt ette. nincs informacio tartalma, ha igy mondod.
nem "a repsolt" ette, hanem egy bizonyos repsol olajat. Korabban beszeltuk.
A teljesitmemyszint jar egy bizonyos viszkozitas index-szel, tehat egy alsobb besorolasu olaj elobb torik, igy hamarabb higul, talan eheti jobban.Nekem nem ez a tapasztalatom, h ilyen nagy futasteljesitmennyel csak egy markanak egy tipusat enne egy motor, a legtobbszor a tulaj sincs tisztaban, milyen olajat rakott mikor, es milyen mas okok vezethettek ehhez, peldaul mashogy hajtotta a motort. Vagy teljesen mas viszkozitast rakott bele, mint korabban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz V.Stryker #147282 üzenetére
Én egy SV 650-en tanultam. Én azt vettem észre a többi női tanulókon, hogy nem az adott motor kezeléssel volt baj, hanem úgy alapvetően a motorozással, tök mindegy hogy min ültek. Sokan voltak akik saját motorral jöttek, még jobban féltek mert féltették a motorjukat.
Szerintem egy 125-ös is bőven elég megtanulni a motorkezelést, azt olcsó venni, meg úgy is eladjátok majd akármit vesztek most, ha kész a jogsi. -
GTVili
tag
válasz V.Stryker #147282 üzenetére
A feleségem kb pont ez a méret...
Ő egy kis 50-es enduroval tanult motorozni, mert ragaszkodott a váltós motorhoz.
Neki bőven sok az A2, ezért először egy GS500-ra ültették, de az túl széles volt. Hiába nem magas felépítésű, nem ért le róla a lába.
Ezután egy ER5-re ültették, ami jóval keskenyebb. Végül azzal tanult és vizsgázott le.Az első saját motorja egy Buell Blast volt, aminek az ülésmagassága (alacsonysága) kb 70cm..... most meg egy 600-as Monstere van.... ültetve...
-
etnies
senior tag
válasz V.Stryker #147321 üzenetére
https://www.euromotoelectrics.com/product-p/oh-cwkitoe.htm
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
elbandi2
tag
válasz V.Stryker #147331 üzenetére
Nem vagyok biztos, hogy jó típusról linkelted a videót, mert ahogy nézem a robbantott ábrákat, az R1100RT-nek van oldalt a leeresztő, az R1150RT-n alul van és nagyobb.
Legegyszerűbben pl,itt tudod megnézni, kiválasztod a motorod típusát, vagy a főoldalon beírod az vázszámot. Nem kell itt venni, de méretek fel vannak tüntetve. -
pepucs
tag
válasz V.Stryker #147386 üzenetére
A 3. mitől retkesebb a 4-hez képest?
Hasonló állapotú van eltéve vésztartaléknak mint a 3. Újat vettem mert nem nagy tétel, kidobni kár lett volna.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #147386 üzenetére
Hezagot tudod megmerni, keprol nem lehet megallapitani. Ha fogyott az elektrodabol, akkor a hezag megnovekszik. Ez alapjan lehet eldonteni, hogy jo-e.
Nemelyiken latom, hogy mar hianyzik a kozepelektrodabol, en biztos cserelnem. A piszkos gyertya alapjan az olajat eszi. Vagy befecskendezes mennyiseggel problemak lehetnek. Ilyen mennyisegu mocsok szokik a gyertyan akkor is lenni duplagyujtasnal ha pl map szenzor mar nem mukodik teljesen jol. De inkabb olajra tippelnek, mert nem nedves annyira a gyertya, mint map szenzor hibanal, tehat az olajszintet nezegetni kellene.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #147415 üzenetére
Az sr 125 egy 15 evvel ezelott volt 200e forint, jelenleg egy olyan motor tobbet er annal. Egy normalis biciklit nem kapsz ennyi penzbol, ennek kb a duplajabol van ertelmes alkatreszekbol.
Nezz ra neha a ksh vasarloi kosarabol szamolt inflaciora, ami epp a kosar tartalma miatt nem epp eletszeru, de meg az is magas. Az mz-k arai pedig el kell h keseritselek, de felfele ivelnek, es innentol nincs megallas, mert abbol is csak kevesebb lesz. Azok is inkabb 600e tol indulnak, pedig azok tenyleg nem ernek annyit, annyira szarok
(Persze megveszik ennyiert oket, ugyhogy akkor megis ernek ennyit)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
MMiklos86
csendes tag
válasz V.Stryker #147415 üzenetére
Igen. Egy V-Strom 650 3,4M, míg egy alap Vitara 7M. Tehát kb. fele annyiba került, vitathatóan egy kategória. Bruttó átlagkereset 655e (2023 december, KSH). Ez nettó 436e. Tehát egy új motor 7,8 míg egy új autó 16 havi fizetés. Oké, nem kell újat venni, de ezek akkor is brutális számok.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz V.Stryker #147999 üzenetére
Háj...vagyis Hej!
Én is "dagadt" vagyok, 194 centihez 135 kiló voltam, 2011-ben volt egy évig ilyen motorom. Pontosabban az CBF125 volt. Valami akció volt így tavasszal, elengedték a regadót, akkor vettem.
Hasonló módon használtam mint a mostani gépemet, kisebb túrákra fogtam be jó időben.
Elbírta a súlyomat, persze ha volt egy kis szembe szél, visszafogta, de 80-at széllel szembe is elvitte, többel meg amúgy sem hajtottam.
Na, a poén: Így hajtva 2L alatt volt a fogyasztás! Nem sokkal, 1 decivel, de ezt a 2L körüli fogyasztást hozta.
A mostani széria még takarékosabb, állítólag. Nyugodtan vedd, ha amúgy tisztában vagy a 125ccm korlátaival. Engem jobbára az idegesített, ha mentem 80-al, mindenki meg akart előzni. Engem zavart, hogy akkora kamionkerék megy tőlem fél méterre, hogy nagyobb mint én ülve..Szóval eladtam.
Nem tudom mekkora forgalmú az az út. A súlyodat elbírja, persze egy 60 kilós pilóta lenne neki az igazi. -
norbert1998
veterán
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Országúton van, hogy 110-zel vereti a kamion. Ne altasd magad a 70-nel. 85-nél lassabb kamiont csak elindulás után láttam
Nekem az XL125V nem érezte fogyasztásban a második személyt, pedig ketten ruhában bőven meg voltunk a motor súlya mégegyszer. Végsebességben sem nagyon, de gyorsulasban nyilván igen. Szembe szélben 105, nagyon nagy szélben 90. Hát szélben 120
Viszont az mindig 3,3-3,7 között evett.
De én SOHA nem mentem vele fél vagy negyed gázon, ha nem városban voltam. Mindig max gáz, végsebesség, minden országúton, mindig, folyamatosan, úgy utaztam. -
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Anyagilag csak nagyon ritkán éri meg egy 2. motor. Az esetedben 700k-ból kijön 1000L benzin (a pesszimista várakozásaid szerint), ha 4L-rel kevesebbet is iszik a 125-ös, akkor 25 000 km után spórolod meg az árát a benzinen. Ha az év felében motorral járnál melóba (120 munkanap - kb. 4000 km), akkor min. 6 év kellene a nullszaldóhoz, de ezt tovább növeli a tőkeköltség, fenntartás... ez szerintem elég sok idő és kényelmetlenség, hogy ne érje meg.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Kínai masinában nem gondolkodsz?
A keretedből akár egy újat is vehetsz, valamelyik Keeway 125-ös robogót 509 ezerért hirdetik. Itt is van: [link] Motor se sokkal több: [link]
Új, garanciával. Az a robogó konkrétan egy bicikli ára. Nagyon bukni sem tudsz rajt, ha nem tetszik eladod.
Ha előítéleteid vannak a kínaival, nekem is az volt.
Úgy tűnik felnőttek a feladathoz, kínai motor tulajdonosaként azt mondom, nem Honda minőség, de nem is annyi az ára. Nagy gondok nincsenek, elforgó kormánymarkolat, apróságok. Ha megtöröd, sokkal olcsóbb az alkatrész.
Gondold meg. Egy viszont a Keeway ellen szól, ezt is el kell mondani: Fél éves szervizperiódust írtak elő garis motorokra. Ezt pofátlan, pénzlehúzásnak tartom. Másik oldalról, mennyi lehet egy szerviz? Kell bele egy liter olaj, és szűrő....Gari idő után szerintem mindenki otthon elvégzi az olajcserét. -
válasz V.Stryker #148022 üzenetére
Szerintem nagyjabol hitvany fos mindegyik.
Attol mert a 88 bele van utve a csavarba, attol az meg kozel sem biztos, hogy az.
Egy motor nem attol lesz motor, mert annak nez ki.
A Honda sem attol lett Honda, hogy annak kinezo dolgokat gyarott, hanem attol, mert csak az nr750 oval dugattyujanal a dugattyu gyuruknel 200+ szabadalmat okoskodtak ossze.
A Yamaha sem veletlenul okoskodik a Toyotanak.
Stb.
Kurva sok tudas kell elfogadhato minoseget gyartani, kib.szott kurva sok tudas kell jo motort gyartani, es felfoghatatlan tudas kell kivalo motort gyartani.
Ehhez megfelelo mennyisegu tanulas, kiserletezes, stb kell.
Ezt a kinai sose fogja vegigjarni.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zoli bácsi
őstag
válasz V.Stryker #148022 üzenetére
Ez durva! Én Benelli Imperiale motort vettem, állítólag Olaszországban szerelik össze kínai alkatrészből. Erre utal az Olasz minőség ellenőrzési papír is, amit találtam a dokumentációk közt.
Mivel az általam vett motort Ázsiába szánták, ott használják sokan, ottani teszteket, videókat nézegettem, véleményeket kerestem. 60 ezret futott motorokról olvastam, különösebb hiba nélkül.
Én már nagypapa korban vagyok, mindig is borzadtam a visító sportgépektől, a Yamaha SR 400 tetszett régebben, meg a hasonló, retrós, pöfögő, hosszú löketű motorok.
Egy éve vettem, bőségesen zsírozva, kenve van mindenhol, már ami látszik. Persze, majd elválik, de így egy év után pozitív a véleményem. Előbb is kerültem vele egyet, nem is vittem 3000-es fordulat fölé, kellemesen tol a nyomaték itt is. (125-ös után!!!)
Amúgy a Benellibe egy újan vásárolt, 3 éves Piaggio Liberty 125-ös robogót számítattam be. Esőt nem látott soha, betonozott garázsban állt. Egyszer alá néztem, hasonló módon rozsdásodott a váz, mint amit fotóztál. De rosszabb volt. Minden hegesztésnél verte a rozsda, a csupasz fémre mintha ráködöltek (inkább rátököltek talán) volna valami vékony festéket, alapozás, előkészítés nélkül. És egy nagy múltú európai gyártóról beszélünk.
Visszatérve a kínai motorokhoz, szerintem a Keeway/Benelli sokat fejlődött minőség terén az elmúlt években, ezt látom, illetve ezt olvasom másoktól is. Én mertem venni motort tőlük, más kínai gyártótól viszont nem vennék. -
-
bardi
aktív tag
válasz V.Stryker #148025 üzenetére
A kínában gyártott, meg kínai kínai között elég nagy a különbség.
Egy európai, japán cég ott is megköveteli a minőségbiztosítást, japánoknál nincs olyan gyár, ahol ne ülne ott legalább egy japán ember.
Az más kérdés, hogy egy indiai, kínai piacra szánt termék mondjuk más szintet üt meg, mint egy európai piacra szánt, mivel mások a vevői elvárások.'92 Honda VFR 750
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #148022 üzenetére
Az Sh-ra 65-ért vettem 16" gumit. Új akku kb 15k. Szervizre 50k: összes folyadék, szűrő csere, gumicsere, kaputávirányító bekötése, hajtás átnézése, stb.
És ez egy 7k km-t futott 2014-es, magyarországi példány 2. tulajdonostól, ismerős szerelő által ismert szerelőhöz hordva.600k-s használt motorra 1-2 év alatt könnyen rászalad 200k, az átírás, stb ugyanúgy költség, mint az újnál. Viszont az új esetében a legtöbb üzemeltetési, karbantartási költség tervezhető.
De persze a nincs-ből nem lehet kifizetni.
Tüzi: Igazad van, a szamárlétrát végigjárt gyártók termékei általában véve jobb minőségű. A kínai mezőny minőségi skálája szélesebb, de annak is van felső szegmense. Van olyan gyártmány, amivel jópár fokot átugorva megvettek licenszet, vagy fődarabot egy az egyben. Pl a Qi a Dl650-es blokkot.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #148032 üzenetére
Valószínűleg, de az a 20-30 ekm vajon mennyire valós?
Mindent el lehet mondani róla, csak azt nem, hogy fiatalabb lesz. 600k használtért, vagy 800k újért. Nem biztos, hogy elcsábulnék és az olcsóbb használtat venném.
Eladni is könnyebb lesz a fiatalabbat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
GTVili
tag
válasz V.Stryker #148052 üzenetére
Nekem van tapasztalatom az YBR-el...
Pár éve konkrétan kosárban vettem egyet...
Egyszerű mint a faék, és mivel postásmotor volt a legtöbb, van hozzá alkatrész.Igénytelen, ha benzin van benne megy..... én raktam rá egy 140-es hengert,amitől egy picit jobb lett az alsó tartományban. A fogyasztása alattam ~3-3,5 liter körül alakult városban.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Toyota topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Fali konzol lapos tévékhez
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest