- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Shin Megami Tensei V: Vengeance teszt
gp Közel három éven keresztül az ötödik számozott Shin Megami Tensei kizárólag Switch-en volt elérhető, az Atlustól megszokott bővített kiadás viszont már minden platformon elérhető.
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
p87
senior tag
válasz
Grillo #82878 üzenetére
rad-station.de
Közben csütörtökön válaszoltak, hogy sajnálják, nem tudják mikor lesz nekik újra XXL méret.
30eurót visszautaltak és megtarthatom a felemás párnákat, így jól jártam, mert csak annyiba tér el a két méret, hogy 5mm-el vastagabb a szivacs az XL-esben, így kivettem belőle a szivacsot és forró dróttal, szépen levágtam belőle 5mm-t, majd visszaraktam és így már teljesen egyforma a két méret.
Egyébként euromotor is tud rendelni, 6-8 hét határidőt mondtak és 10000Ft.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Grillo #83152 üzenetére
Én még a tűzoltókat/rendőröket sem irigylem amikor ilyet kell látniuk. Olyan benyomást tesz egy ilyen látvány az életedre hogy ihaj. (élettel összeegyeztethetetlen testhelyzet, meg végtagelvesztés.
)
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz
Grillo #84715 üzenetére
Bot mehet bottáskába, amúgy azért se árt a terepes motor.
A kajak project csúsztatásra kerül, mert most akciós (máj. 21-ig) amit kinéztem, de mire megtudnám venni, eltudnám hozni, addigra bő 60-70 ezerrel több lesz annyit meg nem ér nekem a dolog.
Amúgy a motor vétel sincs kőbe vésve, csak most kicsit bepörögtem a témára, hogy előkerültek a régi képeim, bevillantak a nagy kalandokról az emlékek.Ha vennék mocit, akkor többnyire a garázsban porosodna, alig venném elő, ez tart csak vissza a dologtól, na meg kevesebb idő lenne pecázni.
Bogyó bá': Tudom, hogy neked a csótány volt, még aktív voltam a topicban, amikor megvetted és kezdtél barangolni vele.
Nem volt para országúton, hogy gyakorlatilag előzni nem lehet ezekkel a kis gépekkel illetve mindenki elhúz melletted?
Látom, közben kiegészítetted az engem leginkább érdekelt résszel, erre voltam kíváncsi.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
baboss
őstag
válasz
Grillo #87058 üzenetére
Igen, aki nem ismeri az meglepődhet.
Tapasztalatból tudom, nem egyszer jártam már úgy, hogy amikor kocsival álltam a stop táblánál , körül néztem, nem jött semmi, elindultam, és amikor már félig kint voltam akkor megjelenik a kanyarból kijövő jármű, aminek elsősége lenne. Ilyenkor gázt szoktak adni és megvan oldva a galiba. Itt az a gond, hogy a kamion lassan tud kikanyarodni, mire befejezi addigra van olyan hogy 2-3 gépjármű is fékez lassít akiknek elsőbbségük lenne. Nagyon sokszor a szembelevő felkanyarodó sávba mennek át, hogy kikerüljék. Nálam az volt a gond, hogy ott állt egy kamion, mivel a BMW-s nem tudott megállni, így mind 2 kamiont kikerülve átjött a sávomba, ha egy szgk áll a kamion helyén akkor jobban átlátható az útszakasz, és nincs akkora meglepetés mint most. Láttam az arcán, hogy kétségbe volt esve amikor az álló kamion takarásából kijött és meglátott.
Arrébb van egy másik rész ahol már nagyon sok baleset volt, rendszerint gyorshajtás miatt. A kanyart nem tudják bevenni és a padkán áthajtva bemennek az árokba, vagy kifutnak a 102- es útról az 1 -es re.
[link][ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Grillo #87723 üzenetére
Fiatalon bevállalósabb az ember, de mondjuk én egy szóval sem mondtam, hogy nem volt rajtam más védőfelszerelés. Mert volt. Csak mindenből gazdaságos. Katonai surranó, marhabőr dzseki (persze turkálóból) , farmer. Farmer alatt deszkás térdvédő. Meg bőrkesztyű, persze nem motoros. Erre telt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Grillo #87834 üzenetére
Pár éve amikor épült itt nyugat Mo.-n 86-os autóút egy bekötője, a cimborám 65 körüli apja a feleségével együtt 2 mindkét irányból behajtani tilos és 1 útzár tábla ellenére sikeresen behajtott egy épülő felüljáróra Hegyfalunál, aminek még csak a fele épült meg.
Végül nem lett gáz, feltűnt neki a végén, h nincs tovább út, ezért visszafordultak.
Kérdezték tőle h ez mi a fax volt, ő csak azt szajkózta h "késznek látta"... Aztán rá következendő évben el is adatták faterral a Dragstar-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
polimorf
tag
válasz
Grillo #88229 üzenetére
Az volt a szerencsém, hogy a bambi mikor kiugrott az útra elém és meglátott megijedt
és vissza akart szaladni de a két hátsó lába megcsúszott az aszfalton ezért seggre ült, és én épp ülve találtam el a valagát a motorom jobb első villa végévél. Tehát nem állt. Akkorát ütöttem a fenekén, hogy rögtön megpördült, és a feje nekicsapódott a combomnak. A tükörben azt még láttam, hogy szegényke az aszfalton fekve pörögve csúszott utánam. Aztán már csak azzal voltam elfoglalva, hogy meg tudjak állni, mert azért nem kicsit ütött a kormányon. A manővert megoldottam a saját sávomon belül. Szerencsém is volt persze.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Grillo #88278 üzenetére
De igen: rutinpályán utáltam, kint a forgalomban viszont nagyon tetszett.
"A kormányzás szinte magától elfordul, de nem elég nagy mértékben. Lépésben rutinozáskor, lassú forgolódáskor szűk a kormányszög, az ütközők nem engedik eléggé elfordítani a Gladius szarvát. Rutinosabbak tán észre se veszik, de aki még bizonytalan, az például megforduláskor gyakrabban teszi majd le a lábát.
Alapállapot környékén picit a gázreakciós is darabos - igaz, ez már tényleg jelentéktelen, alig észrevehető probléma. Hirtelen ugrik, ránt egyet a Gladius, amikor finoman rátekerjük vagy hirtelen elzárjuk a gázt."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz
Grillo #90816 üzenetére
Nekem csak az olcsóbb louis-os beltéri van, most kellene egy esőálló is.
(#90817) Teasüti
Ebből a csúszóperselyből van egy a króm száron, meg egy a csizmában a szimering alatt (külső illetve belső felületkezeléssel) amik idővel szép lassan elkopnak. Gyakorlatilag ezek vezetik meg a teleszkópszárat.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90884 üzenetére
jah. errol a szoporollerezesrol az jut eszembe, amikor a laikus haverom mindig azt mondta nekem, ha vettem egy magyar hasznaltmotort, hogy en milyen szerencsetlen vagyok, allandoan a szarokat fogom ki.
mivel en eszrevettem azonnal, mivel van hiba, es zokszo nelkul csereltem alkatreszt, szamara ez ugy jott le, hogy allandoan kolteni kell a motorjaimra.
a kulonbseg annyi, hogy o meg soha nem fekezett egy normalisat a motorjaval amitor roppanhatna a nyakcsapagya, amit amugy se hallana meg, mert egy laikus, illetve szetereotipiakkal van tele a feje. pl hogy egy motort lehet uzemeltetni tobb even keresztul, rakoltes nelkul.
annyiban igaza van, hogy valoban lehet igy uzemeltetni, ha igenytelen, vagy hozzanemerto vagy, es azt hiszed, van olyan motor, amit ugy csinaltak meg, hogy nem kopik.meg ugye mindenki hulyenek nez, ha melyen a szemebe nezel, es elmondod neki, hogy mit csereltel ki, hany km alatt. mert 100 e km ig ha valamit kolteni kell valamire, vagy esetleg megrosszabb- hozzanyulni a blokkhoz, azzal valami nem stimmel - ez van nagyjabol a laikusok fejeben, a tobbszor emlitett magyar szakujsagok altal kozzetett torz tartostesztek miatt is.
amint raultem a az ismeros motorjara, elkezdtem sorolni, hogy hirtelen mit vettem eszre, mi log, mi szar. az ember osszetort nehany percre, de nem tudta befogadni az informaciot, igy ledobta az ekszijat az agya, es barmikor el tudom vele kezdeni ezt a vitat ujra es ujra
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90898 üzenetére
Nah akkor szati is atment debilbe, jolvan, orulok.
Gondolom kaptal eletvezetesi tanacsot is a rotakapa melle, ahogy az szokott lenni.
Szeklevego hogy van hatassal a benzinellatasra?
Nem kipufogogaz megy a legszurobe inkabb ilyenkor, amitol leall? Max ez lehet, annak nincs koze a benzinhez.Aszaloseknak is jar a pontlevonas.
Sok mindentol allhat leleginkabb arra gondolnek, hogy nem lett elharitva tovabbra sem az eredeti hiba. Ami passz, hogy mi. Ha megragadt volna, akkor kompresziora igen nagy hatassal lenne, gyenge lenne, es olajat enne.
ez a rengeteg szakember javareszt a motor elsodleges hibaja, en ha szerelo lennek magyarorszagon, akkor komuvesdekoltazzsal guggolnek a motor mellett, az alkatreszek a kutya rongyara lennenek kirakva, es ramomdanam hogy nem lehet megcsinalni, mert olasz. Az meg ilyen szar.
Esetleg csinalnek egy videot a facebookra, hogy kb 20 000 ember tudja meg, nem en vagyok a bena, hanem ilyen szarokat gyartanak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90906 üzenetére
ertem. egy vakuumon van a benzinpumpaval. tehat ha atereszt ott a membran, akkor meg kipufogo gazt is sziv onnan, illetve megszunik a vakuum.
ha le volt kotve, azt jelenti, hogy az Y csatlakozas, egyik fele megy az uzemanyagpumpaba, masik a szeklevegohoz, ez az Y elag nem volt ott, hanem egy cso ment a szivattyura, es kesz?
(mondjuk szerintem eleg koltseghatekony javitas)
nalam volt egy ilyen scara , 30e km volt benne, a vezlanccal, feszitovel nem volt baja ilyen futasnal, csak az egyik szelephimba gorgoje volt oda.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Grillo #90917 üzenetére
Az oreg volt a gyakorlati oktatom, ismerem elegge. Az a baj vele, hogy oreg szaki. Hogy ugy mondjam, ki kell erdmelni a figyelmet
Megmorogja az idegeneket, mint a ven kutya amelyik mar rosszul lat.
Szerencsere nem egy olyan klasszik oreg szaki, aki vaskalapos, tajekozatlan markabuzi, es le van ragadva 80 ban, tudod a fogatlan ficko, aki leg olajnal tovabb nem lat.Aszalosnak rettento nagy szakertelme van. De hogy honapokig varni kelljen ra, az nem jarja.
Ezt a kipufogo dolgot nem ertem pontosan, 2T nel ez a problema fennall, mert at kokszosodik az elegetett olajtol, szeklevego rendszerrel joval kesobb fog elkokszolodni, de 4T nel?
Erdekes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tikshow
addikt
válasz
Grillo #92008 üzenetére
Igen van már ekresz amivel nem kell részt venni a kurzoson, viszont ez a kreszen felül még többletköltséggel jár. Nem is a besokalás az eldőlés oka, hanem mondjuk kanyarodás közbe lefulladsz és mivel 0 tapasztalatod van, ezért lábbal már nem fogod bírni megtartani a gépet, ha dől. Nálam volt ilyen és amíg jártam addig az emberek felénél láttam.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Grillo #96498 üzenetére
A miénk 1.3-as, már az Ignis-motoros verzió, 93 vérmes pacival.szerk.: Mondjuk a Jazzembe jobban lehet pakolni szerintem, eleve nagyobb a csomagtartója (meg úgy az egész autó), pluszt ott a Magic Seat is.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Grillo #101160 üzenetére
Shhh így is túl sok a köcsög az utcában
Ha meg már márkázunk ha Nindzsás az már alapból a hajlamára utalhat!
Este boltból battyogva haza láttam egy új Sv650-et, azt hiszem a retros volt.
Elkezdte befőttesüvegbe dobálni a 200-asokat.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Grillo #119163 üzenetére
A Foresight volt ott hézag miatt, meg egy Italjet 125 kb Liberty koppintás hézag és karbi problémákkal(később karbi csere lett a vége ejtés, letört egy darab). Nem volt velük gondunk sajnálom ha te befürödtél.
Vagy ők vagy Kozma ha én választanék akkor a CB-t azért utóbbinál támasztanám le. Ahogy anno kezelt minket és a felniket 2 motornyi SoS gumizással nagyon meggyőzőt. Lazán ott merném nála hagyni ősszel fogom is néhány apróság miatt. Árszabás nem olcsó de elmegy bőven.
Azért az az olajcsere extrém durva esetnek tűnik, most ennek fényében kicsit meglep milyen Ducik is szoktak náluk állni.
persu és akkor még az állandó etnikumiságj viselkedésről nem beszéltünk. Mikor darabjaira szednek mindent és külön akarják elkupeckedni az a halálom. Komplett hátsó rugóstag és villa eladó volt... Ja a himba az még egy 10-es lenne. Nyád...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Grillo #119170 üzenetére
Lehet belenyúltál bár nagyon durva sztori.
Ha ennyire gányok tényleg nem értem, hogy vagy miért van ekkora körük pedig van a közelben bőven szerviz.Miért szűntek meg márkaszerviznek lenni tudod esetleg? Érdekelne.
---
Néha azért elképedek ülünk faterral szombathelyi KFC-ben két CB600F az újabb háromszög lámpás.
Egyik srác: 10 éves sisak imádom alig van rajta karc.Összenézünk faterral: 10 éves sisakra se bíznánk az életünket.
De iridiumos plexi az marha fontos rá.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Nők, nőügyek (18+)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Vallás
- Automata kávégépek
- További aktív témák...