- BYD Atto 3 menetpróba
- iPhone topik
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
válasz csongi #121954 üzenetére
Én a google maps helyett ezt szoktam használni: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=en_US&gl=US
A hang navigációja sokkal értelmesebb, és egész országokat le tudsz offline-ra tölteni. Google maps-et csak két esetben használok:
1. a közelben keresek valamit konkrétum nélkül pl. pizzéria / tesco ilyesmi.
2. huszadrangú eldugott dolgokat is ismer a google maps, pl. játszóterek[ Szerkesztve ]
Én kérek elnézést!
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #121954 üzenetére
Nagyon egyszerű a képlet,az egyik egy telefon a másik egy motoros navigáció. [link]
Telefonnál szokott elbukni a navigáció,na meg egyéb dolgok miatt is.
Nem vízálló,rossz láthatóság,kijelzőt nem tudja kezelni a motoros kesztyűt,akku nem sokat bír,ha töltöd akkor előfordulhat,hogy túlmelegszik,fényerőt leveszi,vagy kikapcsol.Telefonon a navin nálad is feldobálja a
Benzintút,látnivalók,étterem,stb TripAdvisor,üzemanyagárak,motoros helyszinek/szervizek, teljes Európa trafipax jelzés. Természetesen offline,nix mobilnet.Google térképen tudsz olyat tervezni,hogy mondjuk 700Km,abból ~30% autópálya,40% autóút,30% zergebafta utak,illetve + még 2-3 féle verzióban? 13 köztes pontot el tudsz helyezni?
Az új Africa Twinen van már CarPlay ami nem lehet rossz. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tag
válasz csongi #121958 üzenetére
Eddig még a legsötétebb rémálmomban sem gondoltam, hogy sisakbeszélőt veszek... de, ott volt az onroados motorun... hát nagyon nem ártott volna kommunikálni a társakkal. Kizárólag a hasonló túrák-tájékozódásos élménymotorozás miatt rendeltem meg. Meglátjuk.
Zenehallgatás kizárt. Azt már próbáltam többször is 20 év alatt, de nekem a motor hangja és a szél süvítése a zene a füleimnek.
Ha Runner125 kollega jókat mond a terminátorfónra, akkor veszek olyat nettkártyával és max a navi +túrán való kommunikálásra lesz használva. Kiderül.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Somatom
veterán
válasz csongi #122378 üzenetére
Az indiai minőség káros hatására. Láttál már indiai motort? Egy német srác kint melózott és buliból vett egy Enfield Bullet Diesel -t. Úgy gondolta, hogy mekkora kaland azzal hazamenni. Tényleg az volt. Vmi lábtartóleszakadás miatt keveredett el hozzánk, a klubházba. Megcsináltuk neki és akkor mentem egy kört a géppel. Mondhatnám, hogy olyan "zsiráfos" volt, de ez még szépnek sem nevezhető. Az indiai autók sem állnak a helyzetük magaslatán.
FeniX-:
Szerintem van olcsón fenntartható motor. Nekem van egy Simson Endurom. Ahhoz fillérekbe kerül minden. Sztem MZ -hez sem sokkal drágább. Igaz, ezek utángyártott cuccok. Egyik cimborám egy Yamaha YBR125 -tel futárkodik, a másik meg egy Honda Innovaval. Anno, amikor a futárcéget csináltuk, akkor vettünk 5db. Yamaha DT125 -öt. Az elsőt, mint tulajtárs én járattam be. Nagyon király gép volt és később sem volt gond a fenntartásával. Kétütem révén a henger cuccai gyorsabban fogytak, mint egy négyüteműé, de a szerelésük is egyszerűbb volt. Pl. henger, dugó úgy volt, mint a Simsonnál. Leadtuk a régit, kaptuk a felújítottat. Szvsz. nézd meg, hogy miket használnak a futárok és olyat vegyél!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
bacus
őstag
válasz csongi #122605 üzenetére
Kamionshop-ból rendeltem többféle matricát, van fehér szegmentált, uv sárga szegmentált, piros szegmentált, uv sárga 5cm széles folyamatos (ezeket aztán mindenhova, mert sose fogy el a 20-25m szalag ), van 2 db talán 5-6 mm széles folyamatos uv-sárga és fehér, ebből még nem raktam fel sehova.
A bukósisakomra pedig csíkos uv sárga piros talán 3 cm széles szalag került.
Nem igen tudom a szabályokat, így a doboz letört sarkaira pl folyamatos sárga került, míg hátsó részére kapott fehéret is. (erre azt mondta valaki, hogy hátra nem szabadna fehéret rakni, de sosem szólt érte senki, meg a kabát és mellényben is van fehér hátra felé..)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #122701 üzenetére
"Mármint úgy hallja nincs szelephézag hangja"
Mintha éppen itt olvastam volna, hogy a szelephézaggal inkább az szokott történni, hogy megszűnik, nem az, hogy megnő.
És akkor nem zárja be rendesen a szelepet, az meg szépen beég.
Viszont, azt, hogy nem záródik a szelep, azt nem lehet hallani. -
etnies
senior tag
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #122730 üzenetére
198 -cm el falat kellene emelnem,hogy ne kapjak menetszelet.Azt megszoktam,100-130 ig viselem,gyorsabban meg nem is nagyon megyek.Inkább a zárt halkabb elvén ,keresek kicsit komolyabbat a meglévőnél
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #122719 üzenetére
FortNine videót csinált az üzemanyag stabilizálókról, én biztos nem vennék ilyet.
De az is igaz, hogy 2-3 hetente rápillantok, simogatom kicsit, aztán elviszem egy körre sétálni
Aki úgy tárolja be télire, hogy legközelebb csak tavasszal veszi elő biztosabb a téli 100as, nem? Lehet hülyeséget írok, csak rémlik, hogy tavaly ilyenkor is szóba került..."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Geresics
addikt
válasz csongi #122759 üzenetére
Hát, én simán megtankolom OMV 100-assal, azt csá.
A KLX április után októberben lett megtankolva, és semmi extra nem volt (leszámítva, hogy itt nagyobb fogyasztás jött ki, de voltunk Piliscséven, szóval az összkép árnyékolt)!
A Pegasoval ugyan ezt szoktam, és több hónap állás után is pöcc-röff...Szóval szerintem lehet szórakozni Spurival, meg szórakoztatni magunk leengedéssel, csak épp tök felesleges!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz csongi #122759 üzenetére
Van erre egy kétkomponensű bevonat. Csak kell hozzá egy betonkeverő. Össze kell törni pár üveget és beleönteni az üres, leszerelt tankba. A tankot bele kell gumipókozni a betonkeverőbe, aztán had forogjon. Ha az üveg fémtisztára csiszolta a tank belsejét, akkor ki kell önteni. Ki kell pucolni a maradékot, majd egy segédanyaggal (a kétkomponensűhöz adják) zsírtalanítani kell a tank belsejét. Aztán mehet bele a kétkomponensű. A tank nyílásait le kell dugózni és mehet vissza a betonkeverőbe, ami megszilárdulásig forgatja a tankot a folyadékkal, hogy egyenletesen terüljön szét a belsejében. Aztán dugó ki, várás a teljes száradásig és mehet bele a benya.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz csongi #122766 üzenetére
Az E0 -s benzin nem, vagy alig romlik. Régin csak ilyen volt, ezért van, hogy 50 éve a pajtában lévő motorokat napfényre hozva indul.
De ma már nics E0-s benzin, illetve az ország tartalékai gondolom abban vannak, no meg a pajtában lévő motorok mennyisége is véges Ezek a benzinek még adalékot alig tartalmazhattak, de azt se felejtsük, hogy 86 oktánosok volt az alap benzin, a prémium meg 92-es. (Pl tegnapi Ötvös Csöpi az Áfor kúton jól tele rakatta a mercit mielőtt felrobbant )
Plusz adalékokkal vigyázni kell, mert bármi benzin amit kapsz a kúton az már adalékolt azon ilyen "házi" hozzákevergetéssel javítani sztem nem igen lehet vagy nagy szerencse kérdése.
A karburátoros motorok jóval érzékenyebbek a téli tárolásra, mert magában a karbiban is áll a benzin, illetve párolog. A legjobb amit szerintem tenni lehet, hogy időnként beindítja a tulaj, járatja amíg át nem melegszik minden, esetleg megy is vele, mert ez jó a guminak, csapágyaknak, teleszkópnak is, a tankot telerakja, majd megint el lehet rakni 1-2 hónapra.
A városokban kis hazánkban az elmúlt 20 évben nem volt igazi tartós tél, szerintem igazi téliesítésre nincs szükség, mindig van egy pár melegebb nap.
Csak emlékeztetőül idén január 1-én az onroad szezon nyitóján 7 fok volt, száraz utak, stb.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #122719 üzenetére
Nem láttad a FortNine videót ezekről a löttyökről?
Látom Sincsen már írt rólazolee
A Caberg Duke II-ről mondottak igazak. Nagyo kényelmes, imádom, de nekem zajos. Bár motorfüggő is. A Varadero-n hangos nagyon, 80 felett már kellemetlen (persze elviseltem én ). CBR-en 130-nál se volt gondom vele, bár őszintén, nem a zaj volt a legfőbb gondolatom abban a 10 percben.geresics:
Ilyen nekem is volt, de már így vettem a motort, az 50-es kínait. Nekem segített a beragadt csavar kiszedőszett.De először én is hegeszteni akartam, de az nem sikerült. -
vendingo
veterán
válasz csongi #122852 üzenetére
Cserélni szoktam, de gondoltam rákérdezek a véleményetekre.
Már nem szeretném többször javíttatni ezt a kesztyűt, már 2x járt suszternál.
3 éve keresem az utódját, legalább százat felpróbáltam 5-50k érték között, de nem találtam olyat, amire rávágtam volna, hogy ez kell nekem.
Elég nagy kezem van, gyakorlatilag nem is nagyon tartják ekkora méretben készleten a kesztyűket, mindenhol csak rendelésre hoznák, próba nélkül meg nem rendelgetek. Egyik helyi üzletben találtam tökéletes kesztyűt, de 1 számmal nagyobb kellett volna, 2x vertek át vele, mert egyszer se hozták meg, mert féltek, hogy mi lesz, ha mégse veszem át a 35 ezres kesztyűt és a nyakukon marad ez a nagy méret.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz csongi #122855 üzenetére
Kidobni biztos nem fogom, de hordani se. Élőben nagyon ramaty. Ahol nincs kiszakadva, ott már ki van vékonyodva annyira a bőr, hogy idő kérdése és ott is kiszakad. Már így is tovább hordtam, mint amire rendeltetett. 15 ezerért vettem akcióban, eredeti ára 42 ezer lett volna.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Somatom
veterán
válasz csongi #122898 üzenetére
15 év?
Azalatt kitaposol legalább hat pár cipőt és azokban nincs gyertya, vagy főtengely. Tizenöt év gondozásmentességre nem lehet tervezni. Én kb. 5 évre és 60 ezer Km -re számoltam. Azalatt is lecserélhetsz pár láncot, lánckereket, meg csináltathatsz pár szelepállítást, míg egy hidrotőkés, kardánosnál erre nincs gondod. De, tulképp tök mindegy, hogy mennyi össz Km -rel számolunk, mert amit gyakrabban kell megcsinálni, abból mindíg több lesz. Pl. egy szelepállítás nem csak annyi, hogy megmérjük a hézagmérővel. Ahhoz bontani kell és nem mindegy, hogy egy szelepfedelet 60 ezer alatt egyszer, vagy tízszer csavaroznak le/fel.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GTVili
tag
válasz csongi #122898 üzenetére
Teljesen egyetértek...
A 13 éves/ ~70.000km-es motorból én vettem ki a gyári, ráadásul lyukas benzinszűrőt...De a teleszkóp ill. rugóstag tekintetében is hasonló volt a helyzet.... és nyliván ez nem számít, de még csak nem is egy hétköznapi motorról van szó.
Szóval tényleg nem értem az embereket.... addig nyúzzák amíg gurul, és meg vannak sértődve, ha behisztizik a vas alattuk... -
tag
válasz csongi #122959 üzenetére
Csak elmondják a tapasztalataikat. Ennyi. Ha érdekel megnézed, ha nem nem... mint ez a topik is (elvégre).
Azt azért meg kell hagyni, hogy a sisakba beszélő f@szi évente annyit gurul, mint amennyi a magyar használt motorokba van 10 év után (20-30 e km)
Nekem az pl. fontos, hogy megnézzek pár ilyen sisakbabeszélős sz@rságot olyan motorral, mint amilyen az enyém, mivel teljesen másképp viselkedik egy azonos abroncs egy GS-en vagy nálam a Hondán. Természetesen más a vezetési technika is.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Geresics
addikt
válasz csongi #122959 üzenetére
Pont ez a lényege. Bárki csinálhat ilyet, még akár Te is, vagy akár én is. Aztán vagy kivált valakiből valamit, vagy nem. Az, hogy a teszt szó mennyire állja meg a helyét, az erősen vitatható, a TKC70 videóm pl. angolul inkább volna "user review", mintsem teszt, de hát ez van. Jah, és úgy, hogy nem sisakba mondtam, úgy jobb volt?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
bacus
őstag
válasz csongi #122990 üzenetére
Nem biztos ! A KTM és a BMW-k legtöbb típusa az átlagosnál jobban bírja ezeket a buktákat. A V-strom gyári bukócsöve egy kalap kakit nem ért, simán tört mellette az irányjelző, nem csak a búra, hanem akár tőből (K sorozat), a műanyag elem is szépen karcolódott, számtalan fékkart láttam letörni, gyári kézvédő csak dísz eséskor, fékkar, kuplungkar, tükrök a legkisebb bukásnál cserés.
A barátom Kawa Versysét feldöntötték a munkahelyén, kár 380e forint !!, sérült kézvédő, váltókar, doboz, motor is kapott a bukógomba ellenére.. Amikor felsorolta, hogy mi sérült, azt hittük nem csak felborították, hanem végig is vonszolták a parkolón a motorját..Ehhez képest meg kell nézni yt videókat, hogy a nagy endúrókat is (ktm 1290) hogy eldobják, majd felállítja és apróbb sérülésekkel megússza. A GS trophy-n olyanokat buknak a bmw-kel, hogy rossz nézni, a motoron meg szinte semmi sérülés.
Én el tudom képzelni, hogy NINCS semmi egyéb sérülés a motoron azon kívül, mint amit ott felmért a helyszínen.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123054 üzenetére
ha a szamlan oem szuro szerepel, es nem tajekoztattak, akkor lehuztak. Maga az elv, hogy mast szamlaztak az mar gaz. Ami ha kiderul, akkor 500 forintert magyarazkodhatnak.
Valahogy nem ugy erzem, hogy itt keresik meg a hatalmas penzeket a markaszervizek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123087 üzenetére
Az egykaru lengovillaknal europai markaknal nincs ilyen eloiras, hogy ilyen nagy molibdendiszulfid tartalmu zsirral kenegesd. Altalaban a szelepallitassal egyidoben hatso hajtas szetszedes es alapos atzsirzas, litiumbazisuval. Ez van eloirva. Megcsak nem is molibdennel. Nem szokott beszarni tole semmi.
Sztm egy otthon kaphato liqui moly LM 48- el bekened, az tokeletes. Vagy marmilyen MoS2 tartalmu zsirral.Csak a japanok irnak elo olyan dolgokat, mint a molibdendiszulfid olaj a szeleptokek ala pl. Vagy ezt a 40% os molibdentartalmu zsirt. El tudom kepzelni, hogy kornyezetvedelmi okokbol sem lehet ilyesmit kapni, illetve manapsag mar nem hasznalnak ilyeneket motorokhoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
bacus
őstag
válasz csongi #123158 üzenetére
És persze nem is lenne baj, elsőre nem venné meg a 100+ LE álom motorját, amivel rendesen kisemmizi magát (szervizelni is kell azt a motort), meg életben is maradna.
Aki motorozik mind tudja, hogy két féle motoros van, az egyik aki már esett motorral, a másik, aki nemsokára el fog esni Itt viszont számít, hogy mekkorát, mivel, és hol fog.
Nem véletlenek ezek a kategóriák, a mérsékletesség fontos itt (is). Ha jól értettem az A2 kategória sincs még meg. Mire meg lesz neki a korlátlan A lesz a fenekében 30e km rutin, vehet bármilyen erős motort, túléli
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok