Hirdetés
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Jövőre érkezik a Ghost of Yōtei (PS5)
gp A Sucker Punch csapata a Tsushima folytatásán dolgozik, a premier valamikor jövőre várható.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #122896 üzenetére
Amit felsoroltál azok olyan szervizelések amik teljesen normálisak.
A teljes szerviz ott kezdőik kb, hogy a féknyergek teljes takarítása és a szükséges kopó elemek cseréjével. és valahol a kezelő karoknál fejeződik be.
És jó esetben nem kell blokkot bontani.
Egy hűtőfolydék csere sokat nem ér, ha a rendszer koszos.
16 év alatt, kitudja hányszor nem volt cserélve, vagy éppen nem jó folyadékkal volt feltötlve?Szervizelt motoroknál rendszeresen tapasztalom, hogy az úszócsapok lógnak mint tehénen az alsógatya. Aztán a digitális fékkel meg megy a perecelés.
A félre kopó fékbetét tárcsákról nem is beszélve.
Még egy jól működő kormánycsapágyat is illik ennyi év után újra zsírozni.
Egy teleszkóp sem mindig az olaj és szimering cseréről szól.
Szóval egy folyadék cserétől még nem lesz gondtalan motor. Ahhoz mélyebben kell belemászni. Mindent amit nem csináltak meg 14-16év alatt, meg kell. Ha nem, akkor a következő évek a folyamatos szervizelésről fognak szólni.Somatom:
A hidrotőkés megoldásnak is megvan a maga rákfenéje.
Mosható levegőszűrőt lehet készíteni szinte mindegyikhez. A kérdés van e kedv a sűrűbb szétszedés és tisztításhoz?
A kardán sem gondtalan, azt is kell karban tartani. És mivel a legtöbb esetben kimerül az olajcserével, ezért jóval kevesebb km futás mellett már vannak javításra szoruló elemek.
Pl BMW, egy kiszakadt porvédő gumi, és hamar levesbe kerülhet pár igen drága alkatrész.
Vagy éppen azért mert sikerült nekik elsakkozni az alkatrész kompatibilitást.
Vagy NT650. elmaradó zsírzások gumicserénél, megteszi a maga költséges javításait.
De mint minden ilyen gondozás mentes elemnél 15 év távlatában illik egy teljes takarítást és kenőanyag cserét megcsinálni. És a következő 15 év lehet megint gondtalanabb.
Ez persze idő és sok munka. Amit kerülnek a tulajok, és az olajcserével betakarják a mindent megkapott szállóigét.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen mosógépet vegyek?
- Filmvilág
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Autós topik
- EAFC 25
- Villanyszerelés
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen