- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
nálunk - 5 fok volt reggel. a Paradicsom levelei hozzá fagytak a fóliához.
-
Integra
titán
válasz Daywalker #1753 üzenetére
én nem is igazán értem, hogy az ott hogy történt. az abt autószalonnal szemben történt kb, a rendőrautó orral sréhen előre keresztbe a villamos sínen és előtte szintén orral a padka felé a motor. de hirtelen a második autót nem tudom, hogy hol volt..
lényeg, hogy a srácnak nincsen baja....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
az gáz ha már most hiányzik a motorozás? pedig még odébb lesz
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
Nekem is fázott a kezem a legtélibb kesztyűmben. A fűtést pedig nem tudtam rákapcsolni, mert csak Teresának van beépítve hozzá a kapcsoló, és ma Ciliegiát vittük műszakira. Mikor kikértem az időpont, még nem gondoltam volna, hogy közben ekkorát hűl az idő... fáztunk rendesen, pedig a napon akkor már olvadt. Meg olyan óvatosan mentem a fák alatt az erdei utakon, hogy még...
Ezek után délután munkába jövet 9 fokban is rátettem a kesztyűfűtést, tele volt a hóczipőm a hideggel.
A műszaki az egy szürreális élmény volt. A fék pl. egyáltalán nem érdekelte őket, de a láncvédőn (ami mellesleg szombaton tört le) szívóztak egy kicsit Tükör az volt remekül, azt csak átszereltük Teresáról. Tehát végül volt értelme annak az átalakítónak: így már nem csak BMW háziszabvány tükröket lehet rá szerelni, és kompatibilis lett a két motorunk.
-
válasz Daywalker #1739 üzenetére
Megrohadhatnak, jövőre bicajozok mindenhova. Aztán nyár végén visszarakatom motort forgalomba, és külföldön kap szép új rendszámot.
Ennyi.
Remélem már tényleg összedől ez a szarhalmaz ami itt van.
Jó sok a szar, jó nagyot fog placcsanni.
Én nem tudom mi a jó k..va anyjukat akarnak 80-130 ezer forintos fizetésekkel. Ez jelenleg 300-400 euró Szerintem csak ezért nem vezetik itt be az eurót.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Integra #1740 üzenetére
Hagyjad már. Melyik típusú olaj, melyik típusú chartját néznéd? WTI? Brent? netán másét?
A probléma csupán annyi, hogy az oroszoktól veszik az olajat, akik átlag 10-15%al olcsóbban adják, ráadásul vezeték mellett sokat vasúton hoznak, ami még olcsóbbá teszi.
Szerinted miből volt a molnak 162milliárdos adózott nyeresége? (speciális felek nélkül, MÁV, BKV, MH, etc) Bár azt nem tudom, hogy az INA, vagy a többi leány nyeresége ebben benne van-e, de nem hinném.
Aztán akkor még a kritikán aluli minőségéről nem beszéltünk...szóval nyasgem mol, meg úgy az egész szarkupac amivé ez az ország (vissza)fejlődött.
mod: ja, és minimum 4.4% etanolt tartalmaz
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
Én még várom a melegebb őszi napot, amikor nem fagy be a seggem h elvihessem a motort a fizetős garázsból a téli pihenőhelyére. Ez nem tudom mikor lesz De max majd odatelefonálok, hogy egy kád forró vízzel várjanak
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
A minap azon elmélkedtünk, hogy van X*tízezer rendőr az országban. Legyen minden tizedik elégedetlen a helyzetével, ez legalább 3-4000 rendőr. Legyen minden tizediknek nagyon tele a fa..a a helyzetével, ez 3-400 rendőr alsó hangon. Minden tizedik tervezze, hogy fejbe lő valami gyökér felső-politikust... és csak egy tegye meg, azonnal változni fog a helyzet.
Aztán rájöttem, hogy akik ezek körül a paraziták körül vannak, azok 300nettót kapnak újoncként, így nagy bajuk nincs az életükkel.
Szóval ez az opció is kizárva.Hát... nem tom...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #1768 üzenetére
vagy valvoline
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
legközelebbi motorozáshoz asszem lenyúlom fater hegymászó cuccaiból a thermo aláöltözőt is, mert utolsó körnél kicsit belém fagyott a kaksi is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Ha valakit érdekel még az 1000Ft-os 10W-40-es MOL-os akciós olaj,
még van belőle pár karton szal most rendeljen!
(személyesen is át lehet venni a 13. kerületben(
én tegnap elhoztam 4 lityót, jövőre tesztelem-= No way back from Here =-
-
shiNIN
tag
Helyesbítek: én nem fáztam. A lábujjaim a végére már majdnem, de ez apróság, a házban sokkal jobban tudok fázni. A bélelt és roppant lyukas kabát alá vettem 4 réteget, nyakamba sál, lábamra két zokni, az egyik bakancszokni, alánadrág... 25 km-t 50-60-as sebességgel kibírtam
Csak enyhe kísérleteket folytattam, de szerintem ha sikerülne direkt (véletlenül kizárt) berakni a lábam utasként a lánchoz, hogy felszeletelje a sarkamat, akkor már megérdemelnék egy Darwin-díjat is. A műszakisok egybehangzóan állították, hogy ez valós veszély, de nem győztek meg. Ott a rugó, ennyi. A kipufogóban sokkal könnyebb lenne megégetnem magam, de valahogy az se szokott megtörténni.
Úgyhogy motorozhatok, ujjé. Holnapra mondanak jó időt, de szelet is... Majd meglátjuk, még úgyis csak október van.
Láncvédőt szerezni persze nem egyszerű, majd a harmincezres szervíz keretében tetetek rá valami jóféle fémből valót, ami nem törik le évente, a szerelőnknek van lakatos ismerőse.
Ja meg tükör is kéne. Nem bánnám, ha fekete lenne, így is sok a króm Cilin.Megint megcsodáltuk a Honda szalonban az idei kiscbr-t a bejövős festésével, a kipufogója eddig nem tűnt fel, elég bénácska, de úgyse vesszük meg, mert van már motorunk és nem használnánk. De azért tetszetős s nem is túl magas... Tanktáska kínálatuk aprócska volt, majd másutt, máskor. Ruhanézésre pedig nem értünk rá.
Téli kesztyűt meg se próbálok venni, sosem volt még olyan motoros kesztyűm, ami illett a kezemre és kényelmes volt, az ujjatlant kivéve, már igen szkeptikus vagyok. Nem muszáj nekem fagyban motoroznom. -
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
Ejj, még nem próbáltam. Valószínűleg ha lesz még idén 15 fok nap közben talán megyek egy kis karikát. Az alá nem megyünk. Nem szeretném h 10 év múlva fájjanak az ízületeim.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
-
geree@bl
aktív tag
Aki még nem ismeri.. nekem pl új volt
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #1776 üzenetére
mármint ilyen gumiképnél a compression van oda, nem?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1778 üzenetére
Ez tipikusan rugo tepes inkabb szerintem. De leginkabb annak a jele hogy lapon tuldolgozik a gumi a futomu helyett, vagy hogy egyszeruen a gumi laza szerkezete nem birja a terhelest.
Ez a gumi ekkor jott ki, senki(!) nem tudta megmondani milyen nyomassal lesz jo. Mentem a pirellissel. Lehet jo volt, lehet nem A futomu nem volt olyan rossz, de puha rugo volt benne nagyon, es emiatt kanyar kozepen nagyon osszeul, ott mar a gumi tul sokat dolgozik. A hideg aszfalton minden guminal a puhabb keverek hajlamos szetmenni (ez medium volt) A ketto osszeadodik > salata a gumi. Aznap nem csak nekem
A rugostag kapott azota erosebb szelepelest, meg erosebb rugot, es tobbet nem lattam ilyen gumikepet. Bar az is igaz hogy utana nem sokkal attertem dunlopra Na a d211 dunlop meg egy olyan hogy hringen 20-25 fokosnal hidegebb aszfalton hard keverek kell, mert a medium hard vagy annal puhbb mar szejjel szakad.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #1779 üzenetére
Hát amennyire én értek hozzá, a nyomás tök jó lett a kép alapján
Engem nem fenyeget ilyen veszély, mert 0-10 fokig az MZ vel járkálok ki, az RSW Heidenau meg utcai gumi, illetve nincsenek hatalmas erőhatások, ami szétszagassa.ilyenkor elöl nem érezted bizonytalannak egyébként, ha ennyire beül a segge?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1780 üzenetére
Bizonytalannak nem.Csillapitani csillapit a rugostag. Csa par centivel osszebbul a futomu es mar nem ugy dolgozik. Szeleisti az ivet gazon amikor nincs megfelelo hatso villaszog. De akkor kerult bele az a rugostag, azt se tudtam mi hogy lesz jo PErsze en hulye kimentem egy zsir uj hatsot szejjel gyilkolni SOk ertelme nem volt
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #1780 üzenetére
Reggel -3 fokban a Heidenau K73 semmi jelét nem adta, hogy baja lenne, persze én is óvatos voltam, meg a szokottnál is lassabb, mert 70-nél már fáztam, mint a kutya
Na itt aztán terhelésről szinte szó se volt, csak az F650 súlya meg az enyém, se málha, se tépés, se nagy döntés a fasorban se -
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #1781 üzenetére
Azt nem értem általában a gumikép olvasásban (rengeteg dolog közt) hogy ilyen hidegben ez tök jó végülis. Ilyenkor mindig valamiféle peremes kopások jönnek elő a legtöbbeknél-gondolom hibás nyomás miatt.
Na de ezek a kis szemetelések a gumiban ugye a kerék szögsebességének változásából ered. Ami mindig megvan. Ha teszem azt agresszív állat az ember, és nagyfék-nagyonszűkenfordul-nagygázt alkalmaz, akkor az elejét jobban felkeményítík az agresszív féktávok miatt. A segge ilyenkor is puhább, ráadásul agresszív a kigyorson is. Szóval van akinél ez a gumikép jó? végülis szanaszét terheli a gumit direkt.
Míg ha kanyarsebességre törekszünk, akkor nem kell akkora előfeszítés+comp a féktávon, mert majdhogynem utazunk a kanyarban. Vagy nemtom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #1784 üzenetére
A K73 szett is kb. annyiba került, persze így, hogy nem MZ-n van, máshogy festenek az arányok
A Z6 drágább volt, de ez sokkal gyorsabban kopik, hátul legalábbis. -
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1783 üzenetére
Van egy par tucat kepem ahol gyujotttem a kulonfele tepeseket, lehetne elemezgetni sokat A gond amugy ott van hogy sokszor tobb tenyezo egyuttes hatasa ervenyesul. Pl kicsit rossz a futomu beallitas es nem a legjobb a guminoymas + hideg van > szejjel szakad. De ha a harom kozul csak 1 van jelen akkor nem. Aztan talald ki hogy most melyik a gond valojaban
Ilyen ocsmany gumikepem amugy nem nagyon volt maskor. Hatso gumibol hoztam ki mar 120 kort is a hungaroringen, a dunlop elso gumik meg elmennek 2-300 koron at is ha jo a futomu. De a hideg aszfalt mindenkepp komoly stressz nehany guminak. Egyes keverekek egyszeruen nem birjak ki a huvos aszfaltot: itt van egy pelda [link] ez egy medium d211 hatso, es Dave Moss is arra a kovetkeztetesre jut hogy van egy kis rugo gond, de allithatsz barmit ez a gumi nem birja ki ilyen huvosben ezt a palyat
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #1786 üzenetére
A CS-en 17-es mindkettő. A GS-en az első 19", a Dakaron 21".
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #1787 üzenetére
Nem értettem a felét se és már az is magas volt amiről fentebb beszéltetek, de túlmelegszik a gumi és megolvad még hideg időben is?
-
yodamastah
őstag
Ja valojaban hulyeseget linkeltem, mert ezen a viedeon nem annyira hideg volt a lenyeg, hanem inkabb a rugo Azert raktam be mert hasonlo a tepes es a gumikep mint nekem volt. A videoban 7704 keverekkel ment a srac, az hires arrol hogy ilyen 40 fokosnal huvosebb aszfalton 20-30 kor utan szetfoszlik az oldala. Pedig medium, illene birnia. A 40 fokos aszfalt meg nem annyira hideg Szoval a hideg is relativ
Folosleges nagyon belemenni. En sem tudom sokszor eldonteni vajon most milyen tepes miert volt, pedig mennyit agyaltunk ezeken A Dunlop versenygumik meg nem amatoroknek valok. Iszonyu kenyesek minden apro dologra, es szinte kifizethetetlenul dragak. Maradjunk az utcai gumiknal azzal nem kell semmit vacakolni
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #1792 üzenetére
Az alapvető futóműállításokba belemehetnénk azért.
Az mindenkinek jóNem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #1793 üzenetére
Én tényleg támogatnám a fejtágítást, igaz a horneten csak hátsó rugó előfeszítést lehet állítani 7 fokozatban. Bár alapvetően hülye biztos a gyári szett is, életemben nem fogom elérni a határait
Neked lehet elől valamit állítani? -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #1793 üzenetére
+1
ahhoz kepest h az en futomuvemen mennyi mindent lehet allitani, soha hozza nem nyultam
az ossz tuning a karbantartas-szeru teloolajcsere volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Horgász topik
- További aktív témák...