- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- iPhone topik
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
-
hcstuning
tag
válasz Topiccsendőr #1386 üzenetére
Köszi!
A tartósságot már olvastam, a kedvező árat meg látom a hirdetéseken
Nem egy erőgép mondjuk, biztosan hamarabb kinövi az ember (mint egy SV 650-et, másik álom ), de kezdésnek nem fáj a szíve, ha eldől/csúszik, stb...
Meg jut pénz jobb szerkóra.Visszább olvastam ilyen 50-60 körül írt valaki valamit...Mennyitől érdemes? Meg csizmát is vennem kell még..
Mindent télen
-=Joey=-
-
hcstuning
tag
-
nagyúr
válasz hcstuning #1408 üzenetére
Pedig pont a sisakon nem szabad spórolni.
Bár nekem is egy régi majd 8 éves CMS sisak van, de idén nekem se volt már rá keret, de ha télen lesz valahol raktársöprés, akkor benevezek egy HJC-re, de legkésőbb tavasszal.
De legalább nem száguldoztam vele nagyon, mert 160 felett már nagyon lötyögött a fejembe, mert szétvan kopva a belseje már. 292-nél meg már az állammal tartottam
Ekkor fogadtam meg, hogy amíg nincs normális sisak, addig 150-170 a max.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Boxer001
veterán
Állítólag most megint melegfront jön. (Nem olyan értelemben, az már van bőven. )
Szóval mehettek motorozni. -
válasz Ferdzsoo #1319 üzenetére
Akkor nézzük meg a kispolákot idehaza.
Sima szívó 1.5 crx-eket húzgálnak csippel 200 ló fölé.
Nem olyan sok pénzért vehetsz 1000 lovas szkájlájnt. Calibra motorral pedig megoldható egy astra is 6-700 lóra... szerintem. Amúgy ez a gép megeszi a gallardot ismod: bömbi meg azért 800 ló, mert környezetvédelem, meg nem tenne jót az imidzsnek, ha pár ezer km-enként szét kellene dönteni a blokkot
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
valami ilyesmi, lehet emlékeim már fakulnak
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
Akár az enyém is lehetne: [link] De nem az, de ugyanennyit ment úgy, hogy nem tudtam bebújni a plexi mögé, mert volt rajtam egy bazi nagy táska, amibe még jól bele is kapott a szél . Ja, meg 90 kg felett vagyok
Nem tudom mennyit csal, de a típustörténelemben azt olvastam, hogy hivatalosan ez volt az első 900-asa a kawának, ami hivatalosan is 170 mérföldnél gyorsabb volt (272 km/h+ egy kevés), tehát nem hinném, hogy olyan sokat csalna. Ezt már csak azért is gondolom, mert múltkor azt mondta egy ismerős, amikor mentünk, hogy ő 250-nel ment, amit mondtam neki, hogy kizárt, mert nekem 235 körül volt...GPS szerint utólag ellenőrizve pedig tényleg 230 felett volt picivel. Illetve egy túra alkalmával is az én óraállásom volt a legközelebb a gps által mért adatokéhoz...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Egyébként a miheztartás végett, ugye a gsi ből indultunk ki.
Az a karbis R6 100 lóerő hátsó keréken, kb 181 kg. Pilóta legyen 70 kg. És akkor most a lóerőknek kerekítünk. Ki lehet számolni, a súly/lóerőt. Astra legyen 1095+ pilóta. Bőven 500 alatt van a lovak száma. Inkább 450
Ha 750 lovas lenne egy elsőkerekes autó, ami kisköbös és turbós, gondoljunk át azért, egész egyszerűen állandóan elforogna. Instabil szar, ráadásul akkora lyuk van a hatalmas turbó miatt, hogy értelmesen vezetni sem lehetne. 200 km/h felett füstölne a gumi folyamatosan, kanyarodni no chance. Alacsony fordulaton egy nulla lenne, nulla hengertöltöttség lenne. És igen széthullós a dolog. Még hobbinak is egy hülyeség. meg lehet csinálni? azért azt a hengertöltöttséget semmi nem bírja ami gyári. Se főtengelycsapágy, se a tőcsavarok, levágná a hengerfejet, se dugattyú, a kuplung, semmi nem bírja, meg kiváncsi vagyok a benzinre is, amivel megy.
Óvatosan a számokkal. És néha gondoljunk bele abba, hogy egy ilyen erő az aluöntvényt is el tudja rángatni! A blokk csapágyhelyei szépen elmennek.
Nem hiába cserélnek 1000 km enként blokköntvényt a versenymotorokban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #1432 üzenetére
Arról nem szól az infó, hogy milyen motor van benne. Nem hinném, hogy 1.4es astra szívó, ehhez való kupplungal.
Szerintem egy c20let (calibra) motorral, meg pénzzel meg lehet csinálni a 650 lovat. 750 ló meg? Tököm tudja...
Amúgy ha megnézed a videót, füstöl is az első kereke 3.ban#1431 Gergello
1.5 -> 1.6 bocs
ebay-en találsz.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #1434 üzenetére
Amúgy ha a gallardós videót figyelmesen megnézed, ott látni érdekességeket...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
hcstuning
tag
Így sárgában tisztára Hornet. Csak a két leömlő segít dönteni, hogy Kawa
Persze gyönyörű, elfogadnám
-=Joey=-
-
boogie84
veterán
Háttérképek akit esetleg érdekel.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
meg lehet, és természetesen pénz kérdése. de az, hogy tartós, megbizható egészet alkotna az egység, ezt erősen kétlem. ezek nem ekkora teljesitményhez tervezett blokkok. ideig óráig jó a gyereknek, aztán úgyis az lesz amit persu is irt.
épithetnék én is turbot a b18c6-ra, 500-600 lóval, birná is ha az egészért 3 millát kiadnék legalább, de minek? és ez is szét hullana idővel.. akkor már inkább kiveszem a teljes motort és veszek a helyére egy b20 dart blokkot, na az stabilan, megbizhetóan tudja a 800 lovat is, mert a dart kifejezetten erre épiti a speckó blokkjait különleges öntvényből. viszont mire ebből kész a teljes motor, új váltó és futómű, eltapsoltam 5 millát.. gsi fiú nem hiszem, hogy 3000 dollárt akar csak egy puszta blokkért kiadni..
drága és úri muri a minőségi és tartós tuning.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az új duki póver plant....
elképesztő mit művelnek megint az olaszok, a szerviz intervallumot meg egyszerűen felfogni sem tudom, nem értem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #1444 üzenetére
Ez engem is mellbe vágott.
szögezzük le, a V2 egy zsákutca. A sornégyhez vagy a többhengeres blokkokhoz képest mindenképp. Lassan az OT rendszámot kéne rakni arra az L2 es blokkra. A blokk is túl hosszú a 90 fokos hengerszögtől, egy 60 fokoshoz mindenképp, és ugye 200 köbcenti plusszal tartja a sornéggyel a lépést.
Azt hittem most meglépik a V4et. Néhány interjúban sejtetni engedték, sőt kijelentették, hogy lassan elérik az L2 határait (már régesrég elérték szerintem) csak a csökönyös hagyománytisztelet, meg "brandhez szervesen hozzátartozik az L2" hozzáállás miatt erre várni kell. Ez a lépés viszont elkerülhetetlen.
a metallográfiai ismereteink egyre jobban fejlődnek, olyan ötvözeteket tudnak előállítani, olyan keménységűeket, amik évekkel ezelőtt még sehol nem voltak, ennek ellenére a 24ezres szervizintervallum szerintem olaszos csalással hajtható végre, pl bizonyos gyújtás és befecstérképpel jön ki, a csúcsteljesítmény pedig egy gyárilag meglévő map beállításával csalható elő, miután az egész kipufogó rendszert kicseréltük egy termignonira, és not for highway use lesz belőle, meg buktuk a szervizintervallumot és garanciát.
spekuláció, de csodák manapság nincsenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #1444 üzenetére
Na de ha hozzá kell nyúlni...akkor bizony ott bontódik minden. Értem én, hogy desmo meg duki feeling, de tök felesleges user **opatás ekkora fordulatszám mellé, még ha könnyebb is hajtani, mint a szeleprugós megoldást.
Persze kéne, második motornak, ha csilliomos lennék.
mod: Hozzáteszem, inkább az Aprilia féle V4, ha már mindenképpen V...azzal talán kevesebb a szívás.
Btw, megvettem a superbike magazint, amolyan budin olvasni jó lesz alapon, és abban is az Apriliát hozták ki győztesnek, mint a legjobb motor...lenyomta a BMW-t, meg a Dukit is. Mondjuk elég furán nézik a dolgokat néha...főleg h egy japó sincs a 3-ban, mert "azért nem hozták el a ZX-10R-t, mert lenyomta az ezres tesztben a BMW"...aha...de nem jelenti ez azt, hogy a Dukit vagy Apriliát ne tudta volna lenyomni...na mindegy, köcsög kawás vagyok, tudom[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #1448 üzenetére
Hát pedig ezt is mondják érvként egyesek. De ha nem így van, minden esetre az is egy szempont, amit mondasz...ennek ellenére szívás szervizelni Bár gyanítom, hogy aki ilyet tud venni, annak ez nem okoz gondot (mármint kifizetni a szervizt)-
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Tanks - MMO
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DIGI internet
- További aktív témák...