Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Topiccsendőr #147659 üzenetére

    Nekem ez nem megfigyelés, a terheléses vizsgáló (nem nevezném igazi műszernek :D), a kezelésiben volt azt hiszem. Egyébként van rajta egy led ami a végén kiértékeli, piros, sárga, zöld színnel, meg az enyémen látod mérés közben digitálisan a feszt.
    Megvettem a műszert mert olcsóbb volt mint egy fél akku, az elmúlt 4-5 évben 10x nem használtam, ebből saját akku tesztelésére talán 2x.

    Nem sok tapasztalatom van ilyen olyan motor típusokkal, konkrétan motorból 3 motorom volt, amivel lehetett volna bármi tapasztalatom. Nekem egy akku nem akkora összeg, hogy a legkisebb gyanúnál ne cserélném. Még a DL-nél 3 napig mentem úgy, hogy egyik pillanatról a másikra döglött meg az akku, jump starterrel indítottam, de ugye ülés le, dobozból ki a starter. Nem élveztem.

    18 évesen még dacia-m volt, az nem indult 5 fok alatt, azt még tologattam, mert arra a pár hétre nem veszek, utána megint jó lesz :D

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák