- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor 50 - apám nevében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Nem a normákról van szó. Azokat azért mondtam, mert a gyengébb utcai motort ha tuningolod ezekkel a pc meg ilyenekkel semmi mást nem csinálsz, mint kiiktatod a környezetvédelmet a motorból. Ez nem is igazán tuning, és nem is hozhat rengeteg lóerőt. Ezer köbcentinél tizennéhány lóról beszélünk.
Ha lóerő kell, akkor már a vezérléshez is kell nyúlni, szívócsatornákat gyöngyszórják vagy miafrász, vagy csak csiszolják, szelepvezetőket eltakarítják a gázoszlop útjából, generátort lecserélni kittesre, gyújtás, nagyobb hűtő hogy hidegebben üzemeljen a motor (nem azért mert nagyobb lesz a hőterhelés, hanem hogy alacsonyabb hőfokon üzemeltesd!!), minden lóf@sz horror pénzekért, ami ugye megy rendesen a megbízhatóság rovására is. Szóval egy PC vel biztonságosan tuningolhatsz... 170 ből csinálsz 180at, úgy, hogy ordít a motor, és rákkeltő anyagok tömkelegét rakod ki a kipufogóból. De 200 lovat soha nem kapsz.A yamaha az elékelt főtengely miatt szenved a lóerőkkel. Nehéz kihozni belőle mégtöbbet.
A bömösnél pedig bizony vannak nagyonjó mérnöki megoldások, pl a hajtókar csapját eltörik, és összecsavarozzák. Ilyet hol látsz jappánnál?. Tele van ilyenekkel a motor. Ha megüti valamelyik japán, akkor lehet mondani ilyeneket, hogy le fog csengeni, de ez még mindig nem történt meg.
Nagyon felületesen mondam el ezeket, én sem tudok mindent, de nem beszéltünk a költségekről a gyártás során, stb. Meg hogy most az Eu egy nulla sportmotor kereset szempontjából a japánoknak, szóval ez sem fogja húzni őket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #601 üzenetére
asszem a honda az nsx-ben törögette a titán alkatrészeket, de nem vagyok benne biztos. motorkerékpároknál semmi ilyet sem olvastam soha, ez tény.
na nem mintha tudnék bármit is kezdeni 170 vagy 200 lóval, max lerepülni róla..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
panigale leplezetlenül. öcsém, igazi pehelysúlyú versenyzőt tisztelhetünk a teszter csávó személyében kétszemélyes tesztet is egyből ki lehet pipálni, de meg is kérdezhetitek, hogy hol varrták rá egyénileg a ruhát, nagyon passzentos
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Topiccsendőr #596 üzenetére
Nem gyűlölködöm. Buddhizmus nem ismeri a gyűlöletet, legalábbis itteni értelem szerintit nem. Azon meg ne vitatkozzunk, hogy nagyfeketetédéiaudis fogja nagyobb eséllyel rád rántani a kormányt, vagy egy daewoo matizos, esetleg seat leonos.
Tudod te is. Az ember alapvetően jó, csak a környezet hozza ki belőle a rosszat. Bár ez nem fog érdekelni téged sem, amikor ne adj Isten a zasszonnyal' fekszel az út széli árokban.
peace.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
8200 ft-tal szegényebben újra van használható első kerekem, friss ropogós ár
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jó hely nem?
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
ez az amikor olyanok akarnak motorosokról okoskodni, akik sosem motoroztak
nem mondom azt, hogy nem megfontolandó egyes ötlet és egyet is értek, de megint sikerül túl esni a ló túloldalára... mert a biztositék kiverős javaslatok tuti valami propagandista fasz agyából pattanhattak csak ki.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű
Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
ez az off politika on.
a környezetvédelmi normákkal teljesen egyet értek. még a tuningnak sem lenne baja, ha az valódi, minőségi tuning lenne, nem a kókányolás és azért valljuk be, a minőségi tuning ahogy szoktad vala mondani zsilliárdos történet. ezért marad a felpattintom a slipont, +20le történet. a jogsi szerzés körül is kéne valamit tenni, egyet értek. de hogy kukásmellényezzek.. azzal inkább egyet értek, hogy kötelező fényvisszaverő csikokat beleépiteni a kabátba és design elemként alkalmazni, de kurvannyukat, szponzorálják meg nekem újra azt a rahedli pénzt ruhára. amúgy láthatod a felsorolásból, hogy a tipikus propagandista szöveget tolják az amúgy totálisan inkompetensek. ezért politikusok. mert máshol az élet többi területén megbuktak. sosem volt még ilyen jóa következő motoromon biztos lesz közút miatt abs, de ha nem is kikapcsolható, majd megnézzük melyik biztositékot kell kihúzni pályára hozzá. vagy ahogy te is mondod, pályamotor, aztán rohadjon meg az összes nyakkendős köcsög.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
Nem tudom már hol, de volt egy teszt, ahol az abs vs abs nélküli motort hasonlították (ugyanaz a típus stb). Az ABS-sel mindig sikerült rövidebbet fékezni. Nyilván rossi meg a többiek tudnának anélkül is rövidebbet, de az átlag emberek és a motorosok többsége (aki nem versenyző) nem tud rövidebbet fékzeni. Ennek ellenére egyébként igazad van, az ABS szerepe nem épp ez, de az új rendszerek hatékonysága baromi jó állítólag, és nem is érezni, hogy működésbe léptek. Tapasztalatom nincs ezen a téren, csak azt tudom, amit olvastam.
Az összes politikust beengedték a homokozóba, most játszanak. Úgyis elfelejtik egy darabig.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #622 üzenetére
Tudom, ezt mondom én is. Olvasd el mégegyszer
"Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül." Erre írtam, hogy nem feltétlenül van ez így, a versenyzőket leszámítva.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
a felpattintott slip-on és a versenyre átalakítás sincs köszönőviszonyban a környezetvédelemmel
A PC+kipuff egyébként igényes tuning, ha le van padoztatva. A netről letöltögetett mapok meg ha még PC t se vesz hozzá, az az igazi kókány. Akkor még gyengébb is lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #624 üzenetére
tegyük fel, hogy az igényes tuning, tényleg a-tól z-ig végig zongorázva a folyamatot megtörténik. jogi, szabályozási oldalról, hogy oldod meg? még motoros társadalom 90%-ban is őshomály az egész (már csak az ára miatt is), akkor a kék köpenyes mozaik utca zombik honnan értsék a témát? ki fogja megofgalmazni, ki fogja ellenőriztetni, gyakorlatba átültetni... ki kéne a németekhez küldeni 100 embert tanulni a tüv-höz és szerintem még akkor is bonyolult lenne. odaállitasz a faszihoz műszakin, mutatod a papirokat, mit miért csináltál és mi a lényege, ez igy helyes, az meg visszabámul rád két slukk cigi közben, hogy mi a szart akarsz már részer fiú, miért csinálsz neki munkát...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #626 üzenetére
Látod, a felületesség
Egyetértünk mindenben, kivéve abban, hogy "Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül. "
Erre mondtam, hogy a versenyzőket vagy sokat pályázókat leszámítva nincs így feltétlenül. Erre írtam azt is, hogy volt valahol teszt ezzel kapcsolatban átlag motorosokkal, és az új abs-ekkel mindig sikerült rövidebbet fékezniük annak ellenére, hogy az ABS dolga nem ez lenne (ahogy te is írtad).
De nem is a rövidebb fékezés a lényeg. Ahogy az új autóknál is kötelező lett az ESP, nem látok semmi kivetni valót abban, hogy motoron meg legyen ABS. Sok esetben életet menthet. Hiába a több ezer, tízeter km egy túrás háta mögött, ha nem volt vészhelyzetben számos alkalommal, akkor képes lehet ugyanazon hibák elkövetésére, amire a kevésbé rutinosak (nem a kezdőkre gondolok itt). Tehát a tapasztaltaknak is jól jöhet néha.
Szóval szerintem az ABS bevezetésével nincs baj. A többi viszont képtelenség és baromság, amit ezek kitaláltak ott a karosszékben ülve. Sajnos az emberek egyre kényelmesebbek, ami nem feltétlenül jelent hozzá nem értést minden esetben. Nem baj, ha fejlődik a technika.stimm?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #628 üzenetére
Remélem ma nem mész motorozni, mert innen úgy tűnik, mintha lenne benned már egy pár sör No offense (bár az is lehet, hogy még belőlem nem ment ki tegnap óta ).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Topiccsendőr #624 üzenetére
PC+letöltött map is kókány. Minden blokk különbözik, csak ezt sokan nem tudják.
Környezetvédelemről meg annyit, hogy amíg a konténerszállító hajók 50m3-t zabálnak óránként amikkel kínából hozzák ide a fokhagymát (a hagyma "hazájába"), addig nekem ne szabályozzanak, meg mutassanak képet mert kiröhögöm őket. Érdekes, hogy csak a kisembernek kell a környezetét védenie, a nagytőkének nem...Szerintem amúgy egy pc+pados motor jobb kibocsájtást érne el a tökéletesebb égés miatt. Aztán lehet nincs igazam.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
ezt most nekem írtad?
mintha írtam volna énis.nem, az égés sosem tökéletes. a legjobb, a légfelesleg szenzorral karöltve a hármashatású katalizátor.
Ezek nélkül mindig valamelyik ujjadba harapsz. Ha dúsitod, az NOx lesz alacsony, a CO, meg a HC magas, ha szegényíted akkor meg fordítva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #635 üzenetére
Ez alap!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Topiccsendőr #635 üzenetére
szar dolog
amúgy csak kiegészítettem.
de mindegy.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
[link] Ha zOrbán atyánk lesz a zatyaúristen, akkor visszamenőlegesen lesz érvényes ez is
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ferdzsoo
addikt
A kukásmellényes témához:
Nembiztos hogy kárunkra válik, én sokat bicikliztem sötétedés után elöl hátul lámpával (brutál erőssel) és többször majdnem elcsaptak mert nem vesznek észre. álltalában oldalról... Tudom az bicikli. (AZóta mindig húzok kukásmellényt éjszaka, és ez a veszély már nem jelentkezett azóta.
Egy motoros oldalról semmivel sem "fényesebb" éjszaka mint egy biciklis.
Szóval sötétedés után, nem vagyok benne biztos hogy annyira felháborító ötlet.
Persze fényes nappal baromság..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#25954560
törölt tag
válasz Ferdzsoo #640 üzenetére
es susog meg lobog meg leszakad meg beleakad az utas meg stb. lehet h kene tenni vmit a lathatosagert, de ebben a formaban ez csak nyug lesz sztem. akkor mar inkabb legyen kotelezo uv-sargaszoldeshupilila fenyvisszavero csik a bukora. lattam olyan baleseti statisztikat (nememlexem hol), ami alapjan a buko szine az egyik legfontosabb tenyezo h eszreveszik-e a motorost.
-
TayRol
veterán
válasz #25954560 #641 üzenetére
azert nem mind gagyi ami fenylik.
-
Integra
titán
válasz #25954560 #641 üzenetére
amit tenni lehet és szerintem mindkét oldalról elfogadható megoldás, ha a fényvisszaverő csikokat belevarrják a ruhák részeként, design elemként felhasználva. akár frankó tron ruhát is lehet majd csinálni a bőrből
na de, komolyra forditva az ellen én sem ellenkezem, hogy ha a spidimbe pár fényvisszaverő csik lenne bevarrva, természetesen a megfelelő minőségű és szakitószilárdságú anyagból, ezt bármikor elfogadom és felhúzom. de a kukásmellényt és az egyéb dolgokat dugják fel maguknak a seggükbe egészen az agyukig, nem fogom felhúzni.Ali: én lecserélem szivesen, fizessék ki nekem a politikusok.
Roli: nézd végig az árakat még egy szaros mellény is 15rugó.. mikor fog csak e maitt átlag magyar srác bármi ilyenre beruházni?!
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Figy. Valaki a tűz közelébe került, akinek kukásmellény varrodája van. Ennyi. Vagy kínából hozott pár száz konténernyit, és most fél, hogy rárohad. Megvette 20 forintért, adja 10.000ért. Mi ez ha nem biznic?
Amúgy egyszerű a dolog. A minap egy ufo ment el mellettem. Legalábbis azt hittem. Aztán kiderült, hogy egy Goldwing volt. Legalábbis ilyesmi, csak még jobban telerakva világító biszbaszokkal.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
szuper. most mar mindenki leirta, amit en is
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Renault, Dacia topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kupon kunyeráló
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...