- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Boxer001 #749 üzenetére
"de most hogyan verjem ki a fejemből" ... Vedd figyelembe a motorozas arnyoldalat is. Sok ismerosom meghalt motoron, pedig egyik masik meg motorozni is tudott. Engem is toltak mar be a mutoasztalra motorozas utan... nem kellemes.... talan ezek segitenek Mindenesetre gondold meg 10x is, mert a motor nem jatek. Egy rossz mozdulat es osszetorted magad. Foleg az ilyen "vittek a gsxr-el 170el, es azonnal motorozni akarok" hozzaallassal erdemes ovatosan nekikezdeni a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Boxer001 #753 üzenetére
Mindenki ugy gondolja hogy nem szall el az agya, de amikor ott van a 150Le a kezd kozt, akkor nagy onuralom kell. Ebben nagy segitseg a rendszeres palyamotorozas, mert ott ki tudod elni magad, valamint nagyon durvan lehet ott fejleszteni a vezetestechnikai tudast. De sajnos iszonyu penzekbe kerul. A motort megvenni nem is tetel szinte... En az elmult 6 evben a motor arat minimum elmotoroztam minden evben. Szoval gondold at 10x a dolgot, es ha ugy erzed hogy fejben kesz vagy a feladatra (es a rengeteg tanulasra), valamint rendelkezesre all jo sok penz is. Akkor hajra
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz Boxer001 #751 üzenetére
Nemcsak a terep, eleve elöl ülni is másabb érzés... Igazából hátul egyáltalán nem motorozol és különben is, szar, legalábbis én így élem meg. Bár engem nem vittek 100 fölött sose, max pár másodpercig Valszeg félnék, de az én vagyok.
Nem mintha nekem bármi fogalmam lenne a motorozásról ugye. Ami különböző embereknek egészen mást tud jelenteni...Mostanság nem motoroztam, biciklit vettünk. Hegyes terepen egészen mást jelent biciklizni, de majd belejövök. Hiányzott közben a motor, a bicikli olyan kis idétlen. Még jó, hogy leér róla a lábam, de így is sokkal ijesztőbb volt, mint a motorom, amin ülve valahogy helyükön vannak a dolgok és van úttartása is... A motor megnyugtat, biztonságérzetet ad s ezen az összes esés sem volt képes változtatni. Ha még motorozni is tudnék, egészen szuper lenne...
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #753 üzenetére
Felülsz a motorra és elmúlik, hidd el. Látod, hogy itt beférsz, ott beférsz, mindenhol erőből el tudsz menni. Na aztán amíg nem motoroztál, addig nem tudod, hogy mi a stílusod, milyen motort szeress és válassz. Én alapvetően azért vettem, hogy túrázzak (haha, zx9 túrázni...). Így is volt egy darabig, aztán elég volt egyszer elmenni a pályára és teljesen beleb*zultam (minden pénzem elkölteném rá). Azóta az autópályán kártyázni lenne kedvem a tankon unalmamban...a túrázás ugyan maradt, de mindig az jár az eszemben, hogy a pálya így, a pálya úgy.
És tényleg van árnyoldala: mocsok drága az egész hobbi...elég, ha csak a ruhára gondolunk. Nem lebeszélni akarlak, de gondold át.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz Boxer001 #777 üzenetére
Hosszútávon egyedül a pályázás tudja kielégíteni a többség igényét, hiába túrázós motort vesz az emberek többsége (dobozzal persu ). De ezt is lehet tescosan tolni, ha évente párszor elmész az még nem horribilis összeg. Persze ha a köridőt méred, akkor minden pénz kevés lesz.
De röviden tömören: vezetni jobb, mint hátul kapaszkodni az életedért
.mf: te hol a f.szomban dolgozol éjjel?
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Boxer001 #786 üzenetére
en autoban is nagyon kenyelmetlenul erzem magam az anyosulesen
nem szeretem ha nem az enyem az iranyitas
a Zasszony meg, mikor a motorvasarlas utan felultettem hatulra, es a falubol kierve adtam egy 'kis' gazt, sikitott mint a szopos malac o akkor ult eleteben eloszor nagymotoron
mikor megalltunk, kerdeztem hogy mi van, nem tetszett?? 'de tetszet, csak nagyon megijedtem' -
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #851 üzenetére
Ja, SV650, karakteres motor, én tuti azt venném a V2 miatt, még ha a rezgések miatt fárasztóbb is, ellenben nyomatékosabb, mint a sor4...
Boxer001: az első hszben láthatod kinek milyen motorja van.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #884 üzenetére
Hát a Suzuki a legolcsóbb alkatrészeket tekintve, mert eléggé elterjedt itthon. A Yamaha a legdrágábbak között van, de a Kawa sem olcsó...Hondát nem tudom, inti talán jobban tudja.
Egyébként meg vegyél Triumph-ot Meg ott a Ducati és az Aprilia, ha pénztemetőt akarsz..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #891 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy "occó" Szerintem kezdésnek SV650, Fazer 600, esetleg Hornet kapható az általad megjelölt árkategóriában normálisabb, nem széthajtott darab. A nagyobb tizenéves sportmotorokat is dobálják már ebben az árban, de ott nehezebb jót kifogni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Boxer001 #900 üzenetére
Hidd el, a 650 sem kevés
A sor4-esek magasabb lószáma csak magas fordulat mellett jelentkezik, ellenben a v2-esek már alulról tolnak, így a gyakorlatban akár ezt erősebbnek is érezheted.Ellenben én már javíthatatlan sor4-es párti vagyok. Ez az alul nem tol dolog nekem nem bug, hanem fícsör: ha nem akarom, hogy menjen, akkor nem pörgetem, és tudok vele akár lépésben is nyugisan menni; míg egy v2 akkor már köhög-dadog-rángat, sokkal nehezebb kezelni.
Ez az egész érvek-ellenérvek és személyes preferenciák halmaza.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
-
runner 125
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Boxer001 #995 üzenetére
nem vagyok biztos benne, hogy a motor pont az a dolog amihez ennyire kéne ragaszkodni. első esés után szélsőséges esetben kukázhatod is. azt meg nem értem hova cserélnéd a 650-et 2 év után, 2 év után közöd nincsen még a motorozáshoz. ezt nyugodtan hidd el.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #995 üzenetére
Lassan abból a 75 lóerős motor helyett egy föld-levegő rakéta lesz.
Érdekes egyébként ez a hozzáállás. A legtöbb ember tényleg így gondolkodik. Lépcsőzetességet nem muszáj betartani, de csak azért nem, mert gyorsan vegyük meg az ezrest, és akkor le van tudva a gond... inkább a marketing dolgozik, meg a státusz, amivel az ezres bír. Van aki nem tud ráülni egy 650 esre, mert még mindig sokaknak státusszimbólum a motor is. Ez szerintem felületes gondolkodás.Saját dolgodat nehezíted meg egy erősebb motorral. Ha simán ezekre az utakra veszed meg - gondolom ez van - oda enduró kellene. Kávéház előtt nagyobb a presztízse az ezresnek, de ha csak motorozni akarsz, ez nem fog téged érdekelni. A pilótán múlik minden még a 650 es szinten is, ugyanis az is többet tud, mint a legtöbb motoros. Egyébként egyenesben minden motor gyengének fog tűnni egy idő után, meg megszokható, még egy vadászgép is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok