- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Krogoth
senior tag
Elméletileg az eredeti van benne. 3. tulaj vagyok, az előzőnek azt mondták, hogy nem cserélték.
Az a fekete kör meg szerintem gyárilag így néz ki, de majd ha megint szétszedjük kicserélni, akkor meglesem.(#71500) nyogo83 Fölösleges. Leégett az olajpumpám és ki lett kötve, most benzin mellé öntöm az olajat
(#71503) sityupityu 1-2 milit kopott csak az új szíjhoz képest. Szíj oldalán azért látszik a használat.
[ Szerkesztve ]
-
MrChef
aktív tag
Nem tudom, szeretnék-e olyan helyen dolgozni, ahová nem baj, ha izzadtan, bringás szerkóban érkezek meg.
Pl. mert van külön öltöző, zuhanyzó? :-D Nálam ez kizáró ok.
Pár éve a bringámra akartam kormánymagasítót. Megkérdeztem a bringás szervizeket, aztán elment a kedvem az egésztől: 25ezer Ft-os alkatrész, plusz ez meg az, végül 40ezer, mondtam, elmennek az anyjukba. Szóval ott is megy a lehúzás ezerrel. És tökveszélyes, hogy nem tudod tartani a forgalom tempóját, mert nem tudod. Lassú, fárasztó és szmognyelő vánszorgás a városban, nem sport.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mint mindenhol a minőséget itt is meg kell fizetni. Nem mindenki csak melóba járásra stb használja a kerékpárt. Ha nem is versenyzői szintről beszélünk, de ha valaki kicsit is komolyabban veszi ezt a sportot akkor az 50-60-70 k-s biciklik sajnos nem sokat érnek. Egyszerűen nem bírják a terepet, széthullanak a rossz anyagminőség és egyéb dolgok miatt (természetesen terepbiciklizésről beszélek).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
Nálam a tavaszi átnézés+fojtások kivétele lett volna 50-60k.
Karbi, légszűrő tisztítása, variátorszíj csere, variátorból, kipufogóból a fojtás kivétele.
A kipufogót nem vették le, nem tudom, kívülről látszik-e, hogy van-e benne fojtás. A deklit csak lemosták. Tavaly Tavasszal új gumit rakattam fel, a kipufogót tartó csavarok sárga festékkel voltak jelölve, nincs megszakadva a festék. A deklin a tömítés ugyanúgy néz ki, mint korábban, jellegzetes, ahogy kijön a fém síkok közül, kötve hiszem, hogy ugyanúgy sikerült volna összerakni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Szerszámom nagyrészt van, de helyem nincs, a 3.-ra még valahogy csak felvinném a gépet, de a nappaliban már nem tűrné meg Párom.
Ha szerencsém van, idén lesz garázs, ott lesz hely robogót szerelni, most a garázs a cél. Csak a kapu 300k nettó anyagárban, pedig forgalmazóként a gyártótól direktbe veszem. És akkor még áramot vigyek a mélygarázsba, konnektor, világítás, kismegszakító, almérő hozzá...nod1: ezt a hangfétist nem értem. Engem legalábbis taszít a nagy hang akár vezetőként, akár külső szenvedőként. Régen a Lada Samara motorterében a leömlő repedt el, olyan öblös lett a hangja, hogy ihaj! Alapjáraton 5.-ben krúzoltunk öcsémmel a körúton és lapítottunk szégyenünkben, mint a fene, a járdáról meg mindenki azt kereste, hol az a bitang V8-as!
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Szemből tolom be a sisakba a szemüveget, megszoktam már. Nem nyomja a szemüveg szárát, amikor a sisak már rajtam van.
És a sisakot nem feszegetem, amikor felveszem, ez nem sapka.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
flegga92
senior tag
Könyvébe kéne megnézni, mert több fajta verzióval is találkoztam már!
Cygnuson középsztenderen kell lenni, kicsavarod a nívót, letörlöd és visszahelyezed, de NEM tekered be. Ennek a nívója be van recézve a min-max között.
Havernak volt valamilyen nagymotoron, hogy oldaltámaszon kellett lennie, nem pedig függőlegesen tartani a motort. Valamelyiket vissza kell tekerni, valamelyiket nem. -
Dj.Mike
senior tag
Szia félre ne érts, nem vitát akarok generálni, csak az lenne a kérdés hogy mi alapján állítod azt hogy egy 60-120 km távolság nem 50eseknek való? Ugyanis az én sr 50 factorymmal ha belelendülök ott egy délután egy 100km a minimum amit megyek vele. És észre sem veszem hogy bármi gond lenne vele.
-
addikt
50 km/h varosba (belteruleten) nem? Nem tom pontosan, nincs jogsim egy ideje :d
Szerk.: nekem meg letilt a moci 8.5nel, pedig ott kene huzxon.(7-8 ezerig majd felemeli az orrat.) Az mitol lehet? Gyujtas? Cdi?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
macilaci78
nagyúr
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
a közúti közlekedés szabályairól, 26. par. d pont. Nem kell nekem elhinned, mit ír a kresz, de legalább a hülyeség ne terjedjen.
Az, hogy mit lehet és mit szabad, nem feltétlenül egyezik. Én is 55-tel utazok, de nem bizonygatom, hogy ez így van jól.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
suste
veterán
De ha már szabály, akkor mit szóltok az új biciklis tervezethez? [link]
Én nem értek egyet azzal, hogy ugyanott közlekedjen a kerékpáros ahol a motoros járművek, bármennyire is profi. Senkinek sem jó megoldás. Én is szoktam biciklire ülni, de vagy sportolási célból bicikli úton, vagy célirányos közlekedésből, de akkor csakis mellékutakon. A főúton biciklizés legalább olyan veszélyes, mint az smkp az autópályán (ezt legalább tiltják ).
Annyiban is illik az előzőekhez ez, hogy itt sem a szabálykövetéstől lesz biztonságos, hanem helyzet és a viszonyok elfogadásától, és ésszel közlekedéstől.Pl KRESZ hülyeség: Városon kívül a bukósisakos biciklis gyorsabban mehet az SMKP-nál. Na ez mennyire életszerű és jó szabály így?
-
macilaci78
nagyúr
Attól, hogy lehet/kell, mindenki is csinálja, nem büntetnek érte, még szabályos nem lesz, ezért ne propagáld és főleg ne állítsd be jogkövetőként! Minden mást félretéve az Alapelvekbe ütközik.
Annyiban is illik az előzőekhez ez, hogy itt sem a szabálykövetéstől lesz biztonságos, hanem helyzet és a viszonyok elfogadásától, és ésszel közlekedéstől. - Így van, ezért mehetsz kávédarálóval a segged alatt a kocsik közt előre a pirosnál például.
A sportkerékpáros nettó marhaság, mert nem képes felvenni a közlekedés dinamikáját és az útviszonyok is alkalmatlanok a legtöbb esetben a kerékpárral való gyors haladáshoz. Pár hete este, zuhogó esőben láttam egy kerékpárost XI. kerületi Szerémi úton tekerni. 60-as sebességhatár, kiemelt útvonal, 2 sáv irányonként, kijelölt főútvonal tiltja a kerékpáros forgalmat, és mellette van kijelölt kerékpárút is, amellett sötétben vizes úton az útburkolati jeleket sem látja, meg az előtte haladó jármű által felvert vízfüggönytől amúgy sem lát semmit. Ez nem szabálytalan közlekedés, hanem öngyilkossági kísérlet innen nézve.sityupityu: jó lenne betenni az összefoglalóba a sebességhatárokat is, mert a sok tinike lát egy 192-es IP-t és máris úgy érzi, ennyivel már neki szabad mennie...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nod1
csendes tag
Motornál azért kényesebb a helyzet. A minimum az, amikor nem éri el a minimum jelzést(pálcán, vagy kémlelőablakban). A gyártó utasításait kell követni. Ami fix, hogy mindig középsztenderre állítva, vagy egyenesbe állítva kell megnézni(leállítás után min. 5 perccel). Nekem pl. a CBR-nél pálca van, viszont a Varaderónál ablak. A legjobb, ha a min-max. jelölés között van, egyébként ugyanannyi olajat/kenést kapnak a motorikus alkatrészek a min.max jelzés között. Szóval nem kell túlizgulni. Szerintem inkább a túltöltésre nem árt odafigyelni a szimmeringek, és a hűtés miatt. Nyilván ha a több olaj egyszer felmelegszik, akkor több hőt kell elvezetni, ami hosszútávon jelenthet problémát azért.
A2-re:
Hétvégén egy Monsterrel csavarogtam a Bükkben. Nagyon feltartottam a CBR-el(125ccm, kb. 13Le 120 kg). Egy 250-es VTR-el(39 Le, 160 kg.) csodásan fogtam volna a szerpentinen. Az se sokkal nagyobb testű, viszont ebben a kategóriában minden egyes lóerő nagyon sokat nyom a latba. -
siti
senior tag
ilyen alapon lehetne sportmotoros meg sportkocsis is...
vannak emberek, akik élnek a saját kis privát burokban és ha kapcsolatba kerül mással, akkor meg les mint borjú. (hőlégballon fesztivál parkerdőben, ami körül futópálya. futó emberkénket gondolom már nagyon zavarta, hogy kerülgetni kell a népet, gyerekeket, és nem lesz meg a szintidő, így simán átfutott a tömegen, félre lökve kicsit nagyot. vagy a bringás, aki a hétvégi tömegben, gyakorló kisgyerek és pánikoló anyukák között akarja tartani a 40km/h-t, mert nem lesz meg a szintidő. és akkor körforgalomba behajtok körülnézés nélkül, kimegyek index nélkül, mert fel se tűnik neki hogy milyen forgalmi helyzethez ért, csoda nem megy át a virágágyáson... és akkor csak pár példa, amit rendbe kellene tenni a fejünkben, ezen nem segít semmi kresz)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
ดูกันสดๆ ปัญหาของชุดชาม ALL NEW CLICK 125i และการขูดชามไล่เม็ดสดๆ
hát nem tűnt föl.
amúgy hogy jut el az ember ilyen videókhoz, mert ha még csajos lenne, akkor megértem, hogy bárhonnan 3 klikk.amúgy ez hátsó kereken méri a sebességet? nálam nem pörög a mutató, ha húzom neki sztenderre rakva
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Passz. Ilyen 4T robogóknál még nem raktam a gyáritól eltérő hengert fel, nem tudom, hogy milyen eltérések lehetnek pl a tőcsavarnál...
(#71779) GEPESZ66 Jó úgy ahogy leírtad. Először lehet, hogy kicsit nehezen fog lejönni, de semmiképp ne feszekesd csavarhúzóval mert tönkre vágod a peremet. A zsír oké, de csak finoman. És nagyon ügyelj arra, hogy szíjra variátorra stb ne kerüljön semmi sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
Na ma megcsináltam a linkelt videóban is szereplő összes módosítást.
És nyugodt szívvel mondhatom, MEGÉRI a kínlódást!!!
A szíj kifut teljesen, így szép egyenletesen gyorsul. Ezeket az értékek mértem összerakás után:
-60km/h -> 6000-es fordulat
-70km/h -> 6400-as fordulat
-80km/h -> 6400-as fordulat (szóval itt még mindig dolgozott a variátor , előtte ugye 60 után már csak a motorfordulat volt)
Közelben csak 70-es táblás szakas van, így többet nem is próbáltam.
Kicsit kevésbé dinamikus 60-80 között, de legalább nem is forogja szét magát .
Mindent kéziszerszámokkal csináltam (reszelő, csiszolóvászon, akkus fúró+marófej), így messze nem lett tökéletes a görgőpálya. De így már el fogom vinni az új variátor szettemet egy gépműhelybe a télen (még ha drága is lesz), és a mostani alapján megcsináltatom egyszerrre az összes módosítást, így azért jobban megéri majd..... -
suste
veterán
A módosított variátor miatt most 60km/h fölött kicsit túl hamar felkapcsol (könnyen kimennek a görgők).
Ezért újra benéztem a variátorhoz, hogy görgőket cseréljek. (6*14g -> 3*11g + 3*14g)
Azt öröm látni, hogy végre teljes átmérőben dolgozik.
Módosítás előtt:Viszont találtam valamit a variátor alatt, amit nem tudtam azonosítani.
Van esetleg valakinek ötlete, hogy ez mi lehet, honnan törhetett le? -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Tothgera30
Ármester
Nálam míg az NRG Power Purejet megvolt, ott gyújtás ráadása után már világított a két első helyzetjelző, tompított, és hátsó helyzet, illetve rendszámtábla világítás. Tehát megkönnyebbült a kis akksi hogy a három darab T10-es izzót kicseréltem ledekre.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Esetemben nehezebb összeszámolni a fogyasztást, mivel a tompított és távolsági egyenként 35W (felváltva világítanak. A hátsó fék és helyzetjelző gyárilag led, műszerfal világítás szintén, tehát összességében egy tompított és a ledek pár W-os fogyasztása számolható.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen