Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz FeniX- #89751 üzenetére

    Rátaláltam erre a cikkre és így már világos, hogy az EU-ban a legnagyobb országokban már lényegében rég vége az 50ccm korlátnak B jogsival. Így már teljesen érthető, hogy nem az 50ccm kínálat "romlott el" hanem megint a mi nyakunkon ülnek seggfejek, akik szerint
    nyolcadbérből vedd a drágább kaját és egy lassan kifizethetetlenné váló félmillióba kerülő "B"jogsival semmi sem legyen elérhető csak a 10-15 éves levetett nyugati szemét roncsautó, meg a használhatatlan ötvenes 4T SMKP. És akkor ezt tapsold, mert ha nem tapsolod, akkor te vagy a hazaáruló ég tudja ki által fizetett ellenzéki komcsi, remek.

    Tehát vagy lehúznak most 120 ezerrel a (A1-B-vel) a semmire, vagy a dupláját bukom, ha most veszek egy fiatalabb ötvenest félmilláért és aztán lehet majd vezetni régi B jogsival 125-ig egy kormányváltás után, mint a normális helyeken az EU-ban és a használt ötvenesem rögtön a felét se éri majd. Egyik lehetőség jobb, mint a másik.
    A korlátlan motor jogsi meg 300 ezer B-vel is és ezek csak a "csali" árak, amikről az iskolában derül ki, hogy mégsem egészen annyi és ott még 10-20%-ot persze rápakolnak, vagy ha nem akkor meghúznak a vizsgán és úgy vesznek le.

    Hát lehet tényleg igaza van a fórumtársnak és valami elektromos vackot kell most nézni amire semmilyen szabály nincs, mert az tényleg megy is 70-et, aztán az egész jogosítvány rendszerüket meg dugják fel oda, ahová gondolom a 120 ezer forintos A1- B-vel együtt. Ha lenne egy 20k-s adminisztrációs költség azt mondom adó.
    Na, de 120 ezer semmiért... miközben 220k a havi nettó bér a közoktatásban, ekkora kapzsi g.ciket, hihetetlen.

Új hozzászólás Aktív témák