Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • body007

    addikt

    válasz mumtaz #54826 üzenetére

    Minél keményebb a kontraszt rugó annál hamarabb visszavált. Ezek - ahogy írod - színekkel vannak jelölve. Attól, h beletettél egy feketét (ami ha jól sejtem tényleg a legerősebb) még nem biztos, h megfelelő minőségű :)
    A másik a "kis" kuplung rugók. Ezeket is ugyanúgy színekkel jelölik, és ezekkel tudod beállítani, h milyen fordulaton kezdjen fogni / dolgozni a kuplung. Ha túl erőset teszel akkor már az aló tartományban ráengedi a kuplungot - ami egy kis teljesítményű motornál nem biztos, h szerencsés mivel ezek csak viszonylag magas fordulaton szeretnek dolgozni.
    A harmadik összetevő a szíj szélessége, de ezt nem nagyon szokás babrálni, jó szokott lenni a gyári méret.
    Meg persze a görögök súlya, de azzal "csak" annyit tudsz állítani, h az első tárcsa milyen fordulaton nyisson = minél könnyebb annál kisebb fordulaton indul meg a hajtás és teszi felfele a szíjat elől.
    Na ennek a három (négy) komponensnek a segítségével tudod beállítani a váltódat :)

    Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P

Új hozzászólás Aktív témák