- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
busman
addikt
Scarabeora mennyi lehet egy szíjjcsere+görgőcsere?Melegen lomhán gyorsul,meg végre is kevesebbet megy.Ezért gyanakszom a szíjjra...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
válasz Tothgera30 #23202 üzenetére
erről majd akkor ha szétszedte a szerviz. A volt tulajjal mai napig beszélek.
-
runner 125
nagyúr
-
félisten
válasz runner 125 #23208 üzenetére
Szerelem elso latasra.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #23206 üzenetére
Az már lényegtelen, megvetted, kifizetted, használod, a tulaj ilyenkor már bármit letagadhat ha olyan szemétláda. A szerviz is ezt fogja mondani amit én/mi, de ez most nem lényeges, ők műszakilag fogják megnézni. Örülj neki hogy megy, de ahhoz képest amit vettél, elég drága móka volt, úgy is lesz egy-két alkatrész csere mint nálam, és akkor már bőven 300 ezer forint felett jársz. Mondjuk én akkor is írtam hogy egy fiatalabb, ellenőrizhető Piaggio blokkos robogóba ugrottam volna bele, egy új kaszni Runner/NRG nagyon jó választás, legalábbis jobb mint egy szedett-vetett, több motorból álló, lehet hogy törött, újrafestett, visszatekert km órás Aerox. De te választottad, döntés a tiéd volt, ahogy én be mertem vállalni a PureJet-et, mert van aki fél tőle mint a tűztől, de van aki pont ilyet keres, szóval a vélemények megoszlanak, bár eddig részemről csak pozitív és itt a fórumban is úgy tűnik hogy nem rosszak ezek.
Lásd, ismerem a tulajt: [link], [link], [link]. Egy tulajtól (khm. embertől) van mind, olyan mint a tiéd, több részből áll, ilyen-olyan műszerfallal, kérésre belőtt km.-rel, felújított motorral, mai divatnak megfelelő fényezéssel és esetleg replikával.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kezdem tapasztalni a tahóságot az utakon. Lazán kijönnek elém. Ilyet mint ma még nem fékeztem, komolyan mondom a szemem kiugrott, 60-ról 0-ra méterek alatt. Holnap tankolok és elkezdem pontosabban nézni mennyit eszik.
-
-
válasz SzlobiG #23216 üzenetére
Az út minősége miatt ezt nem tartom jó ötletnek. Még csak nem is a sebesség a gond, egyszerűen a perecet csak reggel a pékségembe akarom látni, nem én akarok az lenni.
JAAAAAA! Ma megkaptam egy körre egy kymco dick-et ha jól tudom, hát harapott a gép, felmenne a falra is.
[ Szerkesztve ]
-
rjg
őstag
Sziasztok! Kb 10 napja én is beléptem a klubba, egy kb 3 éves, 34 000 kilométert futott Aprilia SR50 DiTech robogóval. Nagyon gondolkoztam a kamu 50-es 4T 125 ccm-es robogókon, 130 ezer forint körül már vehettem volna jó állapotú, szürkeimportos, márkás darabokat, de nem vállaltam be a jogi kockázatát. A sebesség / fogyasztás miatt szavaztam végül az Apriliára és a ditech-re. Olvastam róla hideget - meleget, de Criton-nal szemben - én is szemeztem a Motowel-lel - inkább a használt minőségit vettem, a bizonytalan minőségű újjal szemben. Elszaladtam vele egy ditech "specialistához", aki azt mondta, nem vertek át, a motor megkímélt, annyi van benne, amennyit az óra mutat, bár ő a 250 ezer forintos árból alkudott volna. (Könnyű neki, Ő ért hozzá, én nem ) Ha valami hiba mégis elő jönne, akkor 50-100 ezer forintból újabb 30 - 50 ezer kilométerre használhatóvá teszik a gépet. Eddig kb 250 km-t mentem vele, Budapesten, eddig elégedett vagyok. A forgalom tempóját - 70-75 km/h - simán tudom tartani, lámpáknál, indulásnál sincs gond, ha az első vagyok. Szombat éjszaka hazafelé, hosszú, egyenes szakaszon egy sebességmérős tábla szerint 82, az óra szerint 84 km/h volt az eddig megpróbált "vége", de ezt GPS-szel nem ellenőriztem le és csak kíváncsiságból húzattam meg, napi rutinban, forgalomban ezt lehetetlen lenne tartani. Utoljára 95-ben ültem robogón, így furcsa volt autóból visszaülni, de besokaltam a parkolási díjakba, bírságokba, így adok egy esélyt a "motoros" létnek. A kabát vásárláson már túl vagyok, egy Roleff Bern-re esett a választásom. Sisaknak ezt választottam, azt gondolván, elsőnek jó lesz, de hiába kényelmes, bejön a levegő a szememre, hangos és a fülem is huzatot kap. Ma nagy nehezen rábeszéltem magam egy Caberg Duke-ra, de nem fér be az ülés alá, doboz pedig nincs a motoron. Mit tanácsoltok? Vegyek egy nyitott Caberget, - mintha valaki használná ezt a típust, vagy rakassak fel egy szélterelő plexit?
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
Fordulatszámokkal ki hogyan áll? Én 5 és 7.5 között forgatom max, 7.5 akkor ha kövérrel indulok esetleg vagy ha már a végsebessége körül megy. 4-nél indul el álló helzetből és az 50-et tudom tartani 5 ezres fordulattal és a 60-at 6 ezerrel.
-
őstag
Gratula a géphez, ha van időd majd pakolj fel róla képeket, hadd lássuk milyen szép
Egyébként 130k-ért nem kaptál volna jó állapotú 125 4T gépet, ezt garantálom, max kívülről úgy tűnt, mintha jó lett volna...
Én a helyedben ezt a nyitott bukót cserélném le komolyabbra. Eleve nem minőségi, másrészt az ennyire nyitott bukó szerintem életveszélyes. Gondolj bele ha például oldalról belemész egy autóba szépen ráharapsz a kocsi oldalára. (Megtörtént eset, csávónak az első 5 foga bánta...)
Azt, hogy milyen bukóra érdemes lecserélni majd megmondja más, sajna abban nem vagyok otthon, de az biztos hogy azt érdemes lecserélni és nem a plexit venni. -
fesii
aktív tag
Nem tudom küzd-e valaki hasonló problémával.
A bukósisak már mocskos büdös stb... Ezt, hogy a rosebbe lehet kimosni vagy hasonló? És mivel? Vagy 2évente vegyek új bukót? -
zkn.28
csendes tag
Sziasztok!
Milyen motort ajánlanátok 160 ezerig?
A1es jogosítványom van 1 éve.
Napi használatban lenne,lehet más is, nem csak robogó!Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
nekiugrottam feszítő vassal lelehet szedni nem vártam el egy 15e ft-os bukótól.
Egyébként [Ez ] a bukóm. Ha valaki ilyet akar venni szigorúan beszéljétek le róla! Csak egy két hétig döntheted el, hogy te akarod szellőztetni az agyad vagy nem utánna már csak a szellőzés marad télen nyáron... -
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #23224 üzenetére
Olyan 4,5-5 ezernél indul meg, 7 ezernél elég jól húz, de 8 ezernél érzi magát elemében, a vége valahol 9,5 ezer körül lehet, talán belekarcolna a 10 ezerbe, ha nagyon kihúzatnám.
#23233 Smani: Aki ezzel keresi a napi betevőt, az mindenképpen .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #23221 üzenetére
"..egy kb 3 éves.."
Így nem lehet Morini.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #23235 üzenetére
Hirdethetik kb. 3 évesnek . De a DiTech az általában nem a Factory, mármint ha már az újabb kasznis, akkor rávágják hogy Factory .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rjg
őstag
Köszönöm a válaszokat, hétvégén lemosom, csinálok egy-két képet és feldobom.
(#23225) dave93
Az a baj, hogy zárt vagy nyitható bukót nem tudok betenni az ülés alá, így marad a nyitott. Nem akarok bukóval a kézben megbeszélésekre rohangászni, van ahol már a motoros kabát is sok. Egy barátomtól kaptam kölcsön egy szintén nyitott Airoh-ot, az még sz*rabb, mert csak az orr vonaláig van a plexi és még jobban bevág a szél. Azért gondolkoztam egy légterelőn, mert az elvileg rendesen levenne a menetszélből. Ma beálltam egy srác mellé a Petőfi híd alatt a lámpánál, neki az egész magas volt feltéve, ami a feje magasságáig ért. Kérdeztem, hogy van vele megelégedve, azt mondta neki bevált, főleg esőben hasznos. Jó, nem volt szépségdíjas , de van amikor a praktikum és a kényelem többet ér a látványnál. Azt meg, hogy levesz a sebességből, elhiszem, de miért és mennyit? A plexi semmivel sem szélesebb, terjedelmesebb mint a rajta - ráadásul egyenes derékkal - ülő ember, sőt; cserébe áramvonalasabb. Tehát józan paraszti ésszel nem foghatná vissza a robogót.(#23236) Tothgera30
Factory-nak árulták és biztos, hogy a 2005 utáni verzió. Hogy abból volt-e Morini-s, nem tudom.[ Szerkesztve ]
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #23238 üzenetére
Az ment télen nyáron, minden nap.
Évi 11.000km még nagymotorral is soknak számít. Azok átlagban évi 6000-et futnak (S, ugye nem 80 a végsebességük.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Az Pigi blokkos, az okés, bár én az Apriliákba szerelt túlbonyolított elektronikáért nem vagyok oda, inkább egy Pj Runner/NRG . Bár 3 évesen tényleg hajtották ha annyi van benne, bár egy ügyes kereskedő visszatekerte volna (műszerfal és elektronika cserével tuti) 4-6 ezer km-re !
#23241 SzlobiG: Dehogynem, 250-ért . Akkor emelni kéne az enyém árát . Bár ma is kérték..., hitelre .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #23239 üzenetére
Igen szal én nem biztos hogy megvettem volna ennyi km-el annak hamarosan cserés lesz pár alkatrésze ha még nem volt...jó persze lehet az enyémbe még több is van, na de ez 2003-as.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #23240 üzenetére
Közbe vissza néztem és olvastam.
Andrew: Te véletlen nem NOX N955 bukót vettél? Mer mivel airoh-ot nem tudok szerezni így erre esett a választásom.
-
Smani
senior tag
Vicces az aerox olajlámpája. Még bőven a fele felett van a szint de már nagyba pislákol a lámpa. Kikötöm.
-
runner 125
nagyúr
-
Na igen, félig van és már világít hegynek felfelé. Én úgy vagyok vele inkább korábban mint beálljon. Munkatársam vett egy motort ami picit sérült volt és a blokkja totál beállt. Ment az illető és váratlanul beállt az egész, beszállt a mezőre. Jól összetörte magát és eladta motort. Az kis kiegészítés, hogy sikerült elindítani és ment is pár hónapot majd én nem értek hozzá valamit magyarázott, hogy belekarcolt a falába meg nem lehet nagyobbra fúratni mert az a max, bla bla....
Smani! Ez nem robogó volt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Bakker, olvass már figyelmesen.
Motort vett, nem robogót. Motoron váltani szokás, s ha sebességben ragad meg, akkor értelemszerűen blokkolja a hátsó kerekeket.
Robogónál leírtam. Egy pillanatra blokkol, de utána szétkapcsol. Ez biztosan így van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!