Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Krisz0418 #199103 üzenetére

    Audi vonalon 2.0 TDI nem rossz konstrukció, valamikor 200k körül nem árt talán olajpumpa tengelyt cserélni óvatosságból, de nem egy taposóakna-mező. (Bajor összehasonlítás kedvéért - megbízhatóság valahol az M47 és N47 között lehet, modern motor lévén pl ott a DPF is, de könnyebben karbantartható.) Ha automata kell, Multitronic kevésbé jó hírű, inkább S-tronic (DSG) váltóval érdemes nézni, bár az meg a 177-190 lovas összkerekes kivitelre szűkíti a lehetőségeket... 2.7 és 3.0 V6 TDI közeli rokonok, VAG topikban találsz infókat róla, legnagyobb tétel talán a láncos vezérlés (hasonlóan hátul, mint a BMW-nél, bár talán kicsit tartósabb), a kisebb esetén az automata változat (Multitronic) kockázatos, S-tronic meg nem lenne rossz, de mégiscsak nagy motorhoz párosul ugyanaz a szerkezet, azért jobban kopik. Coupe karosszériával a 3.0 240 LE volt gyártás elején (2009.08-ig) hagyományos Tiptronic váltóval, az jó cucc szerintem, ha van rendesen cserélve az olaj benne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák