- MG5 menetpróba
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz zsoltee10 #100076 üzenetére
Tudom, Lagunákban normális olajcsere periódust tartva a töltőnyomás szenzor vezetékeinek fáradását leszámítva (ami házilag forrasztással könnyen javítható) tényleg teljesen korrekt és problémamentes motor. A befecskendezés, a DMF jól bírja, a turbó sem hal meg, ha 10-15 ezrenként kap rendes olajat.
De nekem 190 ezer km alatt csak a motorral volt bajom az autóban. Lehet balszerencsés példányt fogtam ki, de volt már DMF, kuplung, motortartó bak és sok egyéb apróság cseréje is terítéken. És most is fulladozik, pedig én tényleg vigyázok rá. Csak gyári vagy azzal egyenértékű alkatrészeket kap, 10 ezrenként minőségi motorolaj megy bele, hidegen sosem hajtom, terhelés után hűtöm, tényleg odafigyelek rá, de azt tapasztalom, hogy az 530d-nk sokkal kevésbé karbantartásigényes volt, pedig az a 400 ezer km-t ostromolta, és a céges Transitok is lényegesen strapabíróbbak, évjárattól függetlenül.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz deicide #100312 üzenetére
Detektorhoz nem értek sajnos. De problémás lehet, mert elvileg videóra vesznek.
A blokkolót ki lehet kapcsolni ha jelez, és akkor hagyod, hogy bemérjenek, nem történik semmi.Ha megbízható védelmet akarsz, akkor Laser Interceptor, vagy Blinder, de inkább az Interceptor.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Szigorúan szakmai érdeklődésből kérdezem, hogy mi egy városban sokat használt dízel kikormolásának helyes módja? Elegendő 110-es utazóval 2000-es fordulatszámon 150km, vagy meg kell kínálni egy 160-170-es tempóval, ahol 3000 körül forog?
DPF nincs és ha nem muszáj, nem szeretnék száguldozni, nekem a komfortos 110-el gurulás tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #100663 üzenetére
lefordítom konyhanyelvre, amit dabadab írt. Pizzát rendelsz, de maximum 50 centis lehet, mert nincs nagyobb tányérod. DeFranco kolléga magyarost rendel, jó vastag tésztával, aminek a szélén nincs semmi, csak tészta. 40 cm átmérőn van feltét, a peremen csak tészta. Te olaszost rendelsz, 48 centin van feltét, 2-n nincs. Mindkettő 50 centis, mert akkora a legnagyobb tányér.
A példában a tányér a gyári kerék átmérője, a feltét a felni, a perem a gumi. Hiába lesz több feltét, azaz nagyobb felni, a pizza nem lehet nagyobb, mert a tányér azaz a gyári kerék átmérője meg van szabva 50 centiben.
-
szőröscica
addikt
Én úgy gondolom, hogy egy olyan szakszerviz, ahol mindent hivatalosan csinálnak és megvan a megfelelő műszerezettségük, alig olcsóbb, ha olcsóbb egyáltalán mint a márkaszerviz. Én vittem már sok helyre az autómat, konklúzióként azt vontam le, hogy ha preciz a szerelő, akkor bármelyik jó lehet, de irgalmatlan szopásba is belefuthat az ember, ha egy kontár farok ,,javítja" a kocsit.
-
szőröscica
addikt
válasz Typhoon47 #101007 üzenetére
Esetleg még a Michelin Primacy HP-t tudom javasolni, ha komfortosabb és kevésbé sportos gumit keresel. Tartós, jól tapad és elég halk.
deicide: régen volt normál és csökkentett fejméretű LI. Hatékonyságban egyformán jók voltak, de a kisebbet nyilván szebben fel lehetett tenni. Lehet, hogy most is ez a helyzet. Azért csak óvatosan az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #101023 üzenetére
Tesztek alapján a LI jobb.
Mikor a blokkolókat áruló srác saját autóján is az van, az elég meggyőző szerintem.Én már egy józan nap után sóvárgok, de azt ebben az évben már nem kapom meg.
E60 525D 2008 előtt 2.5 dizli, 177 lóval, semmi extra. 2008-tól 3 literes, 200 paciló körüli. Utóbbi sokkal ritkább, a 177 lovas a többség.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz footy #101367 üzenetére
Facelift után az elektronika ok. A váltóról én nem hallottam semmit (bár nekem francia van benne), a kormánymű lehet problémásabb, de én egy olajcserével megúsztam eddig 190 ezer km alatt.
Ennél az autónál a design a legkérdésesebb terület. Ha valakinek tetszik, bármit megbocsájt neki, más meg felé sem fordul, mert hány tőle.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #101508 üzenetére
Amúgy az oktáviások az új passzátosok. Pár éve még a seggedben két centire követő, még 150-nél is letakarítani akaró tapló a passzátos volt (jellemzően még mikor a B5.5 illetve a B6 ment újonnan). Ezekből már sokkal kevesebb van. Viszont megjelentek a hármas okádiások, akik ugyanezt csinálják. Tömeges a jelenség.
Nem tudom, hogy ezek ugyanazok az emberek, akik 5-6 éve amikor jobban ment a cégeknek passatban ültek, most viszont csak octaviara volt pénze a cégüknek. De az is lehet, hogy a korábbi tapló passzátosok megszokták a pd tdi részegítő nyomatékát és már nem akarják megváltani a világot, és az új oktáviás generáció teljesen más emberekből áll, akik a literes swiftből és a htp fóbiából átülve részegednek az 1.6 tdi aszfaltszaggató erejétől...
-
szőröscica
addikt
Ha 140 lovas 1.4 TSI-t veszel, annak a dinamikájával nem lesz gond. Tegnap voltam egy 200 km-es körön egy ilyennel szerelt Oktáviával, nagyon jól, élvezetesen ment, pedig én nap mint nap egy 150 lovas autót hajtok, korábban pedig egy 185 lovasba is beletekertem vagy 40 ezer km-t.
Szóval ha az Oktáviában kifejezetten jó volt, akkor Passzáthoz sem lesz kevés szerintem.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Citron C1 1.0 3 literes, 500km tapasztalata.
Bántóan olcsó hatású utastér, ehhez képest a spúrmodell Fluence belseje szinte prémium, pedig arról is süt a spár büdzsé minőség.A fogyasztása nagyon jó, valahova 5.5 liter köré tenném, de 90-110 között inkább 5 alá.
Nehezen hiszem el a katalógus szerinti 12.3-as gyorsulást, szerintem rettentő hosszúak a fokozatai. Pedig a motor menne, első két fokozatban lelkes, de hármasban elforgattam 140-ig és még nem volt leszabályzásnál.. Egy 68 lovas kis gyösznek ez enyhén hosszú szerintem. A hangja vicces, brummogós, 5 ezer felett még lelkesítőnek is mondható.A hifi kezelése kényelmetlen, csipog ha kell ha nem, jobb oldali ablak csak átnyúlva húzható le, a fordulatszámmérő és a visszapillantók rezegnek.
Igazából városi szaladgálós autónak nem rossz, csak a csomagtere olyan kicsi, hogy egy közepes bevásárlás már nem fér bele. Ha még pár százezret ráköltöttek volna a minőségérzetre, akkor akár kívánatos is lehetne. Mondjuk az 1.6-os J Astránál még így is jobban elfogadnám.
-
-
szőröscica
addikt
Ha sietek autópályán, vegyem le a rendszámot vagy szigszalaggal ragasszam át a betűket? P-t R-re 9-t 8-ra, stb
-
szőröscica
addikt
Tudtok olyan autóalkatrészest, aki pick pack pontra vagy postapontra szállít?
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #102706 üzenetére
Na látod, nekem meg pl. pont a beltér a legfontosabb. Ha nem otthonos, nem tetszik, akkor nem ülök bele. Sokkal fontosabb számomra, mint az, hogy kívülről hogy néz ki, vagy hogy mennyire megy.
-
szőröscica
addikt
Ok, azért egy 1.6 szívó Jasztránál menjen jobban...
Meg nyilván játszós autónak jöhetne egy STI, vagy bármi aminek a beltere nem szépségdíjas, de élvezet vezetni.Viszont hétköznapi közlekedősnek, utazósnak inkább nyugodt, csendes belteret választanék, amiben jól érzem magam.
-
szőröscica
addikt
válasz FrankMonzano #102973 üzenetére
Városban fontos, hogy jól kiláss, átláss a forgalom felett és felkészülj az esetleges veszélyes szituációkra. A rossz utak miatt strapabíró futóműre is szükséged lesz, ugyanis szinte terepen kell közlekedni néhol. És ha ekkora gatyád van, akkor abból ki sem fog enni!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen