- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #219364 üzenetére
Dízel kapcsán;
- A kisebbik, 115 lovas 2.0 TDI kerülgetem. Ereje nem annyira hiányozna szerintem, de a fogyasztása baráti eléggé és céges mivolta miatt a gázolaj kicsit jobbra tudna kijönni.
- A kisebbik dízel csak minimálisan drágább (talán +100-200e Huf), mint az 1.5 e-TEC.
- Próbaúton a rosszabb járáskultúra feltűnt, de inkább csak álló helyzetben volt érezhető. Zajban másabb, országúti tempóig nem éreztem problémának !rövid! úton.
- Olajfogyasztást elég sok helyen olvasom, aggaszt, nem igazán akarok szpni vele. Főleg, hogy 140-150e kilométerig futna nálam a tervek alapján.
- AdBluet eddig még csak flakonban láttam, de plusz nyűgnek érzem ezt is. Nincs pontos szintérzékelő, plusz egy dolog, ami elromolhat (és ahogy olvasom, volt is rá példa a világtörténelemben) és még néha lehet pancsolni is vele.
- Bónusz kérdés, hogy a következő években hogyan alakul az AdBlue és gázolaj ára-elérhetősége. Benzin esetén eddig kisebb volt a szpás kritikus időszakokban is, ahogy tapasztaltam.Összességében nem annyira vonzz a TDI, csak váltó és a számok miatt merült fel. De annyi rosszat olvasok, hogy inkább elengedem lassan.
1.5 eTSi nagyon szimpi a Golfos tapasztalatok alapján. Viszont a váltó esetén vannak aggályaim. Nem tudom elhinni, hogy 100e km alatt annyira elhasználódik a saját felhasználásom mellett, hogy váltásnál ehhez hasonló hangot adjon, csússzon és indulásnál érezni lehessen már minimális remegést. Mondjuk van, aki szerint a hang szoftveres probléma és van rá visszahívás, de szerviz nem így gondolja...
Leonból volt lehetőség egy 1.5 TSI-t próbálni kézi váltóval, FR felszereltséggel és 18"-as kerekekkel. Oké, hogy nagy volt a kerék, de gördülési zajból nagyon sok volt és szerintem kényelmetlenül keményen és bután rugózott. Ezen kívül, 22e km után már zörgött itt-ott. A PHEV 17"-es kerekeken lenne, de ugyanúgy FR felszereltséggel, a kemény futóművel. Egyelőre elengedtem, menet közben az Octavia jobban tetszett. Mondjuk Octavia esetén a hifi hangzása nem volt igazán meggyőző (Canton nem elérhető) és PHEV sem rendelhető belőle egy ideje.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Gumi és felni topik
- Revolut
- PlayStation 5
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs