Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    Honda hibrid infók:
    -Insight és facelift Civic hybrid között a különbség az akku hűtés alapvetően (Insightban hasonló, mint a Prius)
    -használat hiánya ezt is kinyírja, főleg ez a baja a rosszabb hírű Civic hibridnek
    -akku javítás nem tartós (új cella túl jó, kinyírja a régit, nem tudja kezelni a töltésvezérlő)
    -regeneráció sem éri meg (bír egy évet mondjuk és megint letérdel)
    -van maszek csere lehetőség (egy éve 370k volt 3 év garival), így már bőven a rémisztő márkaker árak alatt vagyunk
    -akku kb. 250k km-t/8-10 évet bír, szerintem érdemes egyből cserélt vagy hibás akkusat keresni, hátha akad a horogra - de be lehet vizsgálni az akkut márkakerben
    -CVT kuplungja előbb-utóbb indulásnál elkezdhet rángatni, ennek javítása drága
    -hátsó dob le szokott rohad rohadni erről is, de elég palástot csináltatni rá (ügyesebb kipufogó műhelyben megoldják pici pénzért), gyári drága
    -elvileg dugóban annyira nem takarékos, de ingázni hatékony (:F)
    -Insight 2012-2014 (tehát facelift eleje) gyűrű problémás [link]
    -kezdeti firmware jobban hagyta lemerülni az akkut, ezt frissítés orvosolta (rendszeresen van váltóra és motorra is, lehet kérni szervizben)

Új hozzászólás Aktív témák