- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Yettel topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
Igazából nagyon próbáltam erőltetni a hibridet az asszonyra. De valamiért fél tőle, nagyon ellenáll, azt mondja minek neki még egy hibaforrás arra a kicsire amire használja. Viszont hogy a váltó problémamentesebb még így is mint más automaták az nem nagyon akarja érdekelni, hiszen ha baja van az az én problémám lesz
- Priust nagyon nem akar, 3-mas már szerintem tetszene neki, de abból jó nincs 2 körül
- A Civic szedán, az azért nem. De a multkor volt fent egy mustár színű bőrös az mégis tetszett neki.
- Insight még ki is néz valahogy, de most ezt elolvasva nem vagyok biztos. P2-nél frissebb külső-belső, P3-nál olcsóbb, de úgy néz ki műszakilag alsóbbrendű
- Yaristól a rövid orra miatt fél, meg a 2-esnek a beltere szerinte "szoci", csupa snassz műanyag
- C-max tetszik, de régebbiből csak 4darab van automata benzines, újabb csak a hibrid 4 millióért
- Yaris 3 benzin automata már kb 3 millió
- Újabb Jazz épp 2 millióról indul és még elég jól is néz ki, régebbi már öregesebb, meg is értem hogy azt nem akarAz a baj irreálisak az elvárások, legalább Lexus belső kéne ami kiskategóriában nincs.
Találtam itt nem messze egy Kizashit 6000 euróért, de nyár óta fent van, legolcsóbb, biztos van valami baja. Szedánsága ellenére ez nagyon tetszett neki.
SX4-re már azt mondta, szoci a belseje
Agyf*sz közeli állapotban vagyok, hogy:
- semmi nincs ami ár-érték arányban jónak tűnne
- semmi nem tetszik neki amire ráizgulok, hogy jó lennehttps://tinyurl.com/rasoapro
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
elvileg dugóban annyira nem takarékos, de ingázni hatékony ()
A Prius dugóban, az Insight elővárosban, lakotton kívül brillírozik fogyasztásban. Normakörben hasonlók, vagy az Insight nyer kicsivel (P3).
A palást gyártás rész nc; tudom, másoltad. Rendes forgatott dob kell ha pótolni kell és nem utángyártottat akar az ember. Hibrideknél külön előny, hogy alapon halk, nagyobb fordulaton ércesebb kicsit a gyárinál.
Integrale, köszi.
bandus: Hülye kérdésnek tűnik, Octavia és 508 seggpróba volt már? Utóbbi rémlik hogy nem, de szerintem a sok törpölés helyett menj, próbáld ki őket rossz úton.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
válasz molnarpeter #196008 üzenetére
Prius-hoz is van ilyen gyorstalpaló? Leginkább a kettes érdekelne. Totalcaron megnéztem a kapcsolódó anyagokat, valamennyire képbe kerültem, de minden infó jöhet.
Az Elite Car-os csávó felkészültnek tűnt és szimpatikus volt a MűhelyPRN-ban, de ahogy átböngésztem nekik csupán külföldről behozott autóik vannak... Ettől függetlenül náluk érdemes vásárolni vajon?
[ Szerkesztve ]