Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz bernel #189224 üzenetére
2004-es VW Polo 1.2 benzin, 3 henger, 64 ló az szerintem eléggé gyengének nevezhető. Ehhez képest a rövid áttételezésű váltó és a kis súly (980 kg) ellenére úgy 80 km/h-ig kifejezetten fürge érzetet kelt az emberben. 80 km/h fölött viszont már nagyon előjön, hogy nincs erő, az előzést el is lehet felejteni, de egyébként a forgalom ritmusát bőven gond nélkül lehet vele tartani. Tehát a legkisebb mértékben sem zavaró az 1.2-es motor a megfelelő váltóval és a kellően kis súllyal párosítva. A fogyasztása viszont már annál inkább zavaró volt számomra, mert nekem azonos vezetési stílus/tempó mellett többet evett kb 1 literrel, mint a dupla ilyen erős B Vectra, ami mellesleg nehezebb is (136 lóerő, 1350 kg, 2000 köbcenti benzin). Ha egy autó menni nem megy, akkor legalább ne is fogyasszon már...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen