- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Na közben átnéztem ezt az ADAC-os statisztikát: [link] Ezek szerint a gyártási év is elég sokat számít, vagy esetleg az is előfordulhat, hogy bizonyos életkor felett egyes típusok könnyen lerobbannak. Ezek alapján azért jobb kerülni a 2015 előtti Kia és Hyunday modellek többségét. Főleg a Kia Ceed és a Hyunday i20 tűnik botrányosnak ilyen 5-7%-os autópályás lerobbanási aránnyal. Ha feltételezzük persze, hogy nem arra irányul a statisztika, hogy a német márkákat jobb színben tüntesse fel. Nem olyan jó már a németem, nem világos, hogy 1000 lerobbant járműből számolják e az értéket vagy 1000 azonos típusú járműből. Az utóbbi lenne jóval hasznosabb, mert az előbbinél torzít, hogyha valamiből több fut az utakon, akkor abból több is fog lerobbanni.
Buliban hasznos! =]