Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz bitpork #179546 üzenetére

    Kíváncsiságból gyorsan rákerestem. Jelenleg a Ryanair 438 Boeing 737-800-as típusú (és 1 Boeing 737-700-as típusú de ez most nem lényeges) repülőgéppel rendelkezik. Na most a 737-800 fogyasztása repült óránként 2 526 kg kerozin. Ha minden gépük csak napi másfél órát lenne a levegőben az 438 x 2 526 x 1,5 vagyis naponta elégetnek 1 659 582 kg kerozint Napi 1 659 tonnát! Napról napra újra és újra. Egy év alatt az mennyi is? És ez csupán egyetlen légitársaság a sok közül. Tényleg az 5-8 litert fogyasztó szarrá szabályozott mindenféle júzerszopató szűrőkkel ellátott dízel autókkal van a baj miközben a repülőgépeknek tudtommal semmiféle környezetvédelmi normának nem kell megfelelniük? A tengeri hajózásról már nem is beszélve. Az megérne egy külön bejegyzést [link] . De rásefütty irtsuk a dízelt ezerrel különben mind meghalunk... :P

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák