- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
No, ma nekiláttam a szelep hézag ellenőrzésnek !
A 8-ból legalább 4-5-nél nem stimmelt a házag, egyikné kicsit kevés volt, másiknál meg sok !
A szívók 0,10-0,15, a kipufogók pedig 0,30-0,35 közé lettek állítva (bár 0,35-ös hézagolóm sajnos nincsen, csak 0,40-es, de a 0,30-as és a0,05-ös együtt már nem ment közé)
Nekem nem ment valami egyszerűen a szelep állíatás, nagyon nehezen fértem hozzá a kulccsal, az egyik kulcs kicsit meg is lett faragva, a pofája belsejét meg kellett simogatni, két oldalról pedig kicsit meg lett vékonyítva.
Az eredményről még csak részben tudok beszámolni, mert nem mentem vele, csak beindítottam egy rövid időre.
Talán kevésbé füstöl, amúgy nagyon könyen indult, vagy a második fordulatra, de most is döcögött, azt biztosra merem mondani, hogy nem a szelepek, hanem az adagoló.A szívó, kipufogó csonkok levételére ma már nem volt időm, majd legközelebb.
Köszi az infókat a szelep állításhoz !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
spurika
senior tag
válasz baloghzr2 #7299 üzenetére
Komolyan mondom el sem hiszen hogy fent pesten nincs egy jó,minőségi korrekt szerelő.Csak olyanok akik máról holnapra akarnak megzsírosodni.24 ezer az átvizsgálásra?5000 fttól indul nálunk viszont ha ezzel együtt olajcsrét is kérsz annak a munkadíja benne van az átvizsgálásban.Lehet felköltözünk pestre ha ilyen rezsiben dolgoznak ott?
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
t.zsolti
tag
válasz spurika #7304 üzenetére
itt miskolcon is annyi, a mercedesz átvizsgálási dijj ennyi az országban mindenhol ( legalábbis ezt mondták nekem itt miskociában amikor érdeklődtem utánna, mert nyíregyen is ennyit akartak kérni érte )
és a vologdán hol, elég nagy az a városrész ahoz hogy csak úgy keresgéljek,vagy nézzem hol áll a 123-as?MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
No, ma mentem a járgánnyal.
A menettulajdonságai nem sokat változtak, indulás után most is füstől rendesen, most valami világos, fehéreset !
Ha teljesen bemelegedett a motor, akkor alapjáraton nincsen látható füst, és menet közben sem gomolyog, csak hidegen.
Viszont ha rendesen felmelegszik a motor, akkor hasonlóan elkezd döcögni alapjáraton a motor, mint hideg indulás után, ezt a korábbi adagolóval nem csinálta !
Gyorsulása semmivel nem lett jobb, mindössze valamivel szebben jár a motor, főként alapjáraton hallani.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
spurika
senior tag
válasz t.zsolti #7305 üzenetére
Írd meg privátban milyen autód van,mit szeretnél csináltatni és mikor.Amint mondtam műhely költözés folyik de meg tudjuk oldani ha valami apróbb dolog kell pl.talpas, vagy diagnosztikai mérés.De egyenlőre még minden össsze vissza hever még szerintem.Nem egyszerű egy műhelyt átköltöztetni.Privátban irj telefonszámot is és felhívlak.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
infoline
újonc
Please HELP!
Remélem tudtok nekem segíteni! Van egy 2001-es E200CDI-m, és van egy roppant kellemetlen problémám vele.
Az akkumulátort valami leszívja, minden előjel nélkül. Este még megyek vele, reggel viszont már nem forgatja az önindítót az elektronika, gondolom letiltja, ha alacsonyabb a feszültség, így védve az önindítót. Ha feltöltöm, bírja valamikor egy hónapig, valamikor 1 hétig és megint ugyan az, nem indul. Nincs semmi extra beszerelve, a garázsban már le se zárom, hogy az se merítse az akksit. A műszerfalon a töltöttség kijelző lámpa nem világít, az akksit bemérettem, azzal semmi gond. A villamossági szerelő se tudott rá mondani semmit. Most ötletelek, vajon mi lehet.
Ha valakinek van valami ötlete azt szívesen veszem
-
-
Batman2
őstag
válasz infoline #7313 üzenetére
Szevasz
Annyit megpróbálhatsz, hogy egy multiméterrel, 10A-es méréshatárban (20A-ig kijelzi és bírja is egy pár másodpercig) megméred a fogyasztást, úgy, hogy a multimétert az akku egyik sarka és az oda csatlakozó kábel közé beiktatod (azzal sorosan kötöd) !
Így azt is láthatod, hogy kb. mekkora a fogyasztás, abból megint lehet tippelni, hogy vajon minek lehet a fogyasztása és hogy folyamatos, egyenletes e az áram folyás, vagy oszcillál, ingadozik, az oszcillálás periodikusan szabályos, vagy véletlen szerű, ebből szintén lehet következtetni a fogyasztóra !
Más egyelőre nem jut eszembe.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
infoline
újonc
válasz spurika #7314 üzenetére
Nem gyári xenon szettet kiszereltettem, mert állandóan az egyiket kinyírta. Azóta áll fenn ez a probléma, amióta az önindító szénkeféi ki lettek cserélve. Gondoltam arra is, hogy nem tölt a generátor és a kocsi addig megy amíg az akksi bírja, de ez megint nem jó, mert 1 hónapig egyetlen akksi sem bírná és a töltésjelző lámpa se világít.
-
spurika
senior tag
válasz infoline #7318 üzenetére
Ha nyúltatok önindítóhoz akkor lehet megis van a probléma.A nem megfelelően visszarakott vagy tisztítatlan negyisten testhez túl közeli indítókábel szokott ilyen rafinált dolgokat csinálni.Habár nem villamossági vagyok de tapasztaltunk már ilyet.Érdemes megnézni és kicserélni egy újra nem nagy tétel.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #7322 üzenetére
a merci ellőtt volt egy citroen XM-em, annál jelentkezett hasonlóan a probrema, napról napra veszített az aksi a töltésből a végén be sem indult, diódahíd és fesszabályzó csere lett a vége, de előtte évente eljátszotta ezt a trükköt csak akkor elég volt szénkefét cserélni.
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
a generátor szénkefének a mérete ( ?*?mm , hossza) és a kivezetés helye?
mérjétek már meg, mert ez még nincs bontva itthon, és lassan alszik ki a töltés visszajelző indítás utánMB 123 3.0d
-
spurika
senior tag
válasz Batman2 #7322 üzenetére
Hali Batman 2.Nagyon úgy néz ki a dolog hogy haverom apjának nem kell az adagoló.Ha még érdekel a téma feladom neked 1500 ftos (posta) költségel felrakod és ha tetszik utánna megbeszéljük és kifizeted.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #7324 üzenetére
Szevasz
Az adódhat feszültség szabályozó hibából is !
Nekem érdekesen, lassan ment tönkre az eredeti fesz szabályozóm !
Egyre jobban fel kellett pörgetnem a motort, hogy beinduljon a genereátor, létrejöjjön az öngerjesztés, majd a végén teljesen elszállt az egész, nem volt töltés !
Kicseréltem a szabályozót és kész.A generátor szénkeféi iszonyú hosszú életüek, nincsen kommutátor, csak két csúszogyűrű, aminek a felülete folytonos, ezért alig koptatja a szénkefét, viszont remekül fel tud rá ragadni mindenféle kosz és akkor hol érintkezik, hol nem a szénkefe és csökken a töltés, vagy egyáltalán nem fog működni !
Egy szétszedést és pucolást mindenképpen javaslok, egyébként a generátor szénkeféi a szabáylozóval együtt vannak, így annak a cseréjével mindenképpen cserélődik az is.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz spurika #7325 üzenetére
Szevasz
A felajánlást nagyon köszönm , ki szeretném próbálni már a motort egy valóban jó adagolóval, és akkor végre kiderülne, hogy az a fő bűnös, vagy más is van !!
A jövő hét végén igencsak fogok autóval Mikolcra menni, akkor el tudok érte menni személyesen is, ahová kell !
Ha valóban jól megy vele a motor, megszünnek a jelenlegi hülyeségei, akkor mindenképpen megvenném !!Jelentkezem még, hogy mikor fogok menni, vagy ha nem jön össze a találkozó, akkor posta !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
jocek13
tag
sziasztok van egy A140 es mercim tudom nem igazi merci meg miegymás
kérdés ugy veszem észre hogy váltások között nem eseik vissza rendesen a fordulat nem bőg de elvileg ha váltok szerintem gyorsabban kéne visszesni a fordulatnak. mi lehet az ok?? most viszem gyertya légszűrő olaj oljszűrő cserére. ez segithet vagy valami más bibi is van?? -
Batman2
őstag
válasz jocek13 #7328 üzenetére
Ezek közül a légszívás ami befolyásolhatja valamelyest a motort, de ha dugult már a szűrő akkor szerintem éppen hogy még gyorsabban kellene lassulnia a motornak, mert visszafogja a légszűrő !
Az olajszűrő dugultsága is csak plusz energia veszteség lenne, az is csak hamarabb lassítaná a motort, ha nagyon dugult lenne, szóval ez sem állhat a háttérben.Ugyan nem tudom, hogy milyen gázrudazata van a w140-esnek, netán már elektronikus a gázadagolás, de a gázpedáltól a motorig tartó gázadás közvetítő rendszerben keresném a hibát, ha vannak benne mechanikus alkatrszek (feltételezem), akkor szorulhat valami, magakadhat valahol a gázrudazat és nem tud visszaállni az alapjárati állásba, esetleg az alapjárat beállítása növekedhetett meg valamiért,akkor is lassabban fog csökkeni a fordulat motorféken !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz jocek13 #7332 üzenetére
Igen, látom már hogy A140, csak a 140-re emlékeztem.
Ha nem a mechanika, akkor az elektronikának (ECU) valemelyik érzékelője, akár épp a légtömeg mérője hülyült meg és azért ad mindíg több kaját a kelleténél !
Ha a mechanika rendben van akkor egy jó motorszerelőt ajánlok, aki nem csak a hiba kódot tudja olvansi, mert nem biztos, hogy a kompjúter érzékel hibát, holott mégis van, de ezt ilyenkor a szerelőnek kell megtalálni !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
spurika
senior tag
válasz Batman2 #7334 üzenetére
A 2006 utáni a széria minden hibát kiolvas,ha nemis húzza le a ramba más érzékelők pl.részecske szűrő,lambda szonda autómata dúsító illetve szivató,alapjárati kontrol mind visszajelez.Viszont érdemes jó helyre vinni az autót mert előfordulhat hogy a fél elektronicát ill. motorteret kicserélik mire meglessz a ludas cucc.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
spurika
senior tag
válasz jocek13 #7336 üzenetére
Érzékelők szinte mind kivétel nélkűl cserések.Győrben már senkit nem tudok sajna.Érdemes volna normális diagnosztikai kódolvasásra,de nem kis éziherkenytűsre hanem nagy gépre feltenni mielőtt bármihezis hozzányultok.Nagyon sokat tudsz spórólni egy jó kódolvasással.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
-
spurika
senior tag
válasz jocek13 #7339 üzenetére
Ha megtalálod az egységet a reléről le lehet húzni a vezetéket,viszont ez nem mindig célratörő mert ha EDC gázmechanikája van akkor nincs szabad szavazati jogod mert a computer úgyis odahúzza neki az alapjáratit.Ha 10000 ért mérik be az nem kevés de mégegyszer hangsúlyozom legalább tudod merre vagy fejjel,és mihez piszkálj hozzá.Nem muszály a mercinél megcsináltatni.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Batman2
őstag
válasz jocek13 #7339 üzenetére
10l ???
Az biz nagyon sok !!
Nagybátyjám régi négyütemű trabicsekje fogyaszt ennyit, viszont azzal mindegy, hogy városban, vagy országúton megyek, így is-úgy is 10l !Hozzá kell tenni, hogy karburátoros és tele van mindenféle vákumszeleppel, amik membránja már elöregedett, ki kellene cserélni, szóval teljes karbi felújítás kellene !
Új korában asszem 5-6l-ből megjárta az országutat és városban sem igen fogyasztott 8-nál többet.
Nehezen indul, a szivatója már nem kapcsol és bemelegedett motornál is fulladozik a motor, ha nagy gázt nyomok neki, valamikor ment 140-et, most jó, ha a 120-at eléri.Szóval ehhez képest egy A140-es mercinél kicsit sokallom azt a 10l-t !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A gázolaj előmelegítése mennyiben befolyásolja, segíti az adagoló működését ?
Értem ez alatt, hogy legalább amíg hideg a motor, addig melegíteném elktromosan a gázolajat !Asszem w124-esen láttam olyan hogy hűtővizzel működő üzemanyag előmelegítő !
Gondolom, hogy ez gyári valami volt, tehát akkor csak lehet valami haszna !
Mondjuk a hűtővízzel működőnek annyi hátrányát látom, hogy pont addig nem melegít érdemlegesen, amíg nagyon kellene !
Ezért is gondoltam egy elektromos melegítőre.
Lehet még egyészséges adagolónál is hasznos lenne a működésre nézve, gyenge adagolónál pedig szerintem mindenképpen.
A tesztpadon is emlékeim szerint 40 fokos gázoljjal végzik a tesztelést (azt monta az adagolós fickó, hogy ez a ideális), gondolom így jobb értékeket kapunk eredményül, node ebben pont az a rossz, hogy egy jó téli hidegindításnál bizony akár -10, -15 fokos is lehet a gázolaj és ekkor is hibátlanul kell kezdettől fogva működjön egy jó adagoló !!!Növényi olajat felhasználó amerikai oldalakon láttam még ilyeneket, hogy árulnak speciális, melegítővel rendelkező üzemanyagszűrőket, meg talán még a szűrő felülete is nagyobb, hogy a növényi olaj (pláne a használt) könnyebben átjusson rajta !
De ezen túl lehet hasznos ez a gázolajnál is.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
spurika
senior tag
válasz Batman2 #7347 üzenetére
Hali az én 240D en volt mikor megvettem.Miután leszedtem róla szinte semmi külömbséget nem tapasztaltunk.Ha nagyon hideg van és leparafinosodik álló helyzetben éjszaka a nagy hidegben akkor már semmi haszna.Hameg egyszer már beindult akkor meg tökmindegy ha minden rendben működik.Az enyém kilyukadt azért vettem le semmi külömbség nem volt közte.Viszont a motormelegítő(aki megteheti kertesházban igen) az egy nagyon tuti dolog mindig 60 fokon tartotta a motort amiest -10 ben berugtam már ment is a fűtés.Csak ezt egy bérházi parkolóban cinkes lenne megoldani.Én semmi változást nem tapasztaltam a szűrőmelegítéssel de ez az én személyes véleményem.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
-
spurika
senior tag
válasz Batman2 #7349 üzenetére
nem mindíg előfűtött motorral volt indítva mert nem sokat voltam otthon sose.Énis sokat szenvedtem egészen a motorfelújításig,viszont akkor nem biztam semmit a véletlenre mindent kicseréltem benne.Dugók,gyűrűk,csapszeg,csapágycsészék,hengerfej sikbahúzás nyomáspróba stb.,Adagolót koppon felújították nekem,minden porlasztót újat vettem bele nemcsak csúcsot mert előtte sokat jártam románba üzemanyagért és mindenem megette a savas gázolaj,mert azért néha belefutott az ember sajna.Akkor került 10 éve 200 ezerbe a motor.De 3 vagy 4 év után találkoztam a gyerekkel aki megvette és imába foglalta a nevem.Szinte semmit nem költött rá az elmúlt évek alatt.Csak aztán sajna elfogyott a kaszni körülötte.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...