Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Templomegere #6360 üzenetére

    Az LQ alatt a Liqu-Mollyt értettem !

    Rendben, nem vitatkozom Veled.

    Olajfogyasztásom szerencsére nincs és kartergáz is minimális, abban is alig van olaj, teljesen rendben van minden ezen a téren.

    Azért nem cseréltem le 5000km után az olajat, mivel Gabó fórumán mondta valaki, hogy jó minőségű olajjal mehet 8500-at is,csak a gyengébbeket kell 5000 után cserélni, felételeztem, ezt az infót valami gépkönyvből vehette.

    Az olajnyomás csökkenést nem annak tulajdonítottam, hogy kipucoltam a vezérműtengely olajozó csövét, hanem általánosan az egész motor átöblítésének,
    a kopást sem erre a csőre értettem, hanem arra, hogy az olajhoz töltött mosó folyadékos mosás alatt kopott esetleg az egész motor és azért kevesebb a nyomás (mivel ugye járatni kell a mosó folyadékkal a motort), de remélem, hogy sokkal inkább a tisztább járatok miatt. :)
    De igazából ezzel sincen semmi probléma, mivel bőven a megengedett tűrési értékeken belül mozog.
    Egyébként az olajpumpa kosarából is jó adag sűrű olajsarat és különféle szilárd darabokat szedtem ki, nyilván ezek nélkül jobban tud működni.

    Üdv.:

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák