Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Templomegere

    senior tag

    válasz Batman2 #6357 üzenetére

    soha sem fogod megérteni , látom ......

    de azért megpróbálom mégegyszer .....

    Ebbe a motorba legyen az akárhány cm3 15W-40 -es olaj való . Nem tudom te mit és hol olvasol , de sűrgősen felejtsed el . 1960-1970-ben hol volt 10w-40 -es olaj ezen a középeurópai placcon ????? Szerinted a tanult német barátaink nem értettek úgy hozzá mint te? Ha egyszer leírtam hogy 15w40 ásványi olaj való bele akkor miért merül fel benned további kérdés? Bár nem készülök a hittéritő munkára mert nem érdekel , de ha készülnék is hamar lebeszélném magam mert látom sokszor lehetetlen .

    mi az az LQ ? ez is valami hasonló mocsok ?

    Vegyél azon pár alap gyártótól akik 1000 éve a piacon vannak :

    AGIP
    SHELL
    BP
    OMW

    stb , minek túlbonyolítani ha egyszer olyan rém egyszerű .

    Bele egy tuti olajszűrőt és bele pár liter 15w-40 ásványi olaj amit 5000 km -ként kidobálsz . Ennyi .

    ha te 10w-40 -est használsz ne csodálkozz az olajnyomásodon , és ne csodálkozz a fokozottabb kartergázon és ne csodálkozz az esetleges olajfogyáson se . Főleg abból a mocsok olajból amit te beleöntöttél , amikor ez a kacat megjelent a piacon egy két hasonlóan gondolkozó ismerősöm betette a kocsijába , ők relative hamar belátták hogy szart sem ér , sőt ...idő elötti olajcsere lett a vége a kalandnak , mert az eddig csendben működő motor csettegni kezdett . láss csodát , kimosták belőle ezt a szart , tettek bele olajat (castrol) és lőn csend , az oajcsere periódus végéig , csend !!! rohadtúl nem mindegy ...

    szigorúan szerintem .......

    dugattyú csak főlfelé vehető ki , leírtam már elöbb is , ne írj butaságokat :W

Új hozzászólás Aktív témák