- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Macrodroid
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #191150 üzenetére
Ja nem, melóra használt F Astra
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #191147 üzenetére
Azért a vízhozam sem mindegy, én nem mosnám le.
#nincsbennetarcsi
-
Peter.70
őstag
válasz stickermajom #191099 üzenetére
Nem játszok GTA-t
-
nagyúr
válasz molnarpeter #191143 üzenetére
Na igen, kb. nekem is a letüsszentett felületkezelés jutott eszembe róla. Azé' majd rákérdezek fordéknál.
@#191144[vilike]
Nem, nem Mazda . Lö'Ford.@#191145Qru
Volt képem az Astra aljáról is, az meglepően alig volt rozsdás - 21 év ellenére.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
veterán
Facebookon jött velem szemben egy hirdetés, hogy a hideg miatt milyen jó eltakarni a szellőzőréseket a gyorsabb bemelegedés érdekében. Ami még valid is lenne, ha nem írnák azt is, hogy nyáron meg a bogaraktól véd. Ja meg attól hogy rendesen hűtse a motort.
Ami még felmerül bennem, hogy működnek így az emblémában lévő szenzorok?
Van sok féle tipushoz, a sajátomat kerestem ki, nem vészes, 8-12 ezer forint tipustól függetlenül:[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MC Pite
veterán
A vizet nem érdekli hogy majd éjjel -7⁰ lesz, kicsit jégből nagyonnjég már nem lesz . 99% kifolyik, a maradék meg megfagy (ahogy ónos esőnél is) a felületen.
rasotamas: "Facebookon jött velem szemben egy hirdetés" - és még ettől tovább is mentél? Az ott fent semmit nem fog a blokkot érő levegőn, meg nem is sokat számít a hűtőköpeny (víztér) mellett.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz rasotamas #191157 üzenetére
Nem pont az lenne a lényege a termosztátnak, hogy ne engedje ki a nagy körbe a vizet, amíg nem melegszik fel? Mondjuk attól még a motortérbe kevesebb hideg jut be szemből.
Ha már ilyen magas vizuális értékkel rendelkező kiegészítőkről van szó, én is találtam a Golfhoz egész csábító ajánlatot az Alin.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #191161 üzenetére
Az már a motorburkolat magassága; szelepdeklit meg burkolatot aztán hűtheti.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
veterán
Szerintem baromira nem az a lényeg hogy a motor melyik részét éri a bejutó levegő (nyilván számít valamit) hanem hogy egyáltalán bejut-e a hideg levegő a motortérbe, az már ott szépen elkering meg lehűt mindent. Ennek megakadályozására önmagában biztosan nem alkalmas, kell alsó motorburkolat (nekem lemez is van mert Alltrack) illetve van alsó rács is, arra is kéne takaró, amit érdekes módon B6-hoz árulnak de B7-hez nincs.
Sokakat látok inkább régebbi autókkal (F Astra, régi VAG dízelek) akik kartonpapírral letakarják ugyan így, de hogy mennyit számít nem tudom.
Nem tudom, hogy a B7 Passatomon van-e lamella. Honnan lehetne megtudni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
stickermajom
addikt
válasz rasotamas #191166 üzenetére
Azért a mai autók nem Zsiguli szinten vannak, hogy felrakd a téli takarót. Hidd el, úgy van az megtervezve, hogy a kontinentális éghajlatnak megfeleljen.
Pl. a BMW már 20 éve is elzárta a levegő útját a dízelekben, ott vákuum vezérelt lamellák voltak a hűtő mögött, manapság pedig a vesék zárhatók. Ha viszont gyárilag nem került bele ilyesmi, akkor jól van az úgy.
De ezek szerint ez lesz az új divat a kőfelverődés elleni burkolat után. Most már nekem is ki kéne találni valamit. Mondjuk egy öntisztuló kipufogót, vagy ilyesmit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rasotamas #191166 üzenetére
Már a maszk letakarási is sokat számít, de csak rövid utakra (8-10km) érdemes használni +10°C alatt városban, 60km/h alatt.
Hosszabb utakra, autópályán csak tartósan -10°C alatt lehet fent.
-25°C alatt meg mehet így:[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
#89309696
törölt tag
[link]
Itt az alvázmosás. -
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #191170 üzenetére
A hydrolockos motor mellet az mar kerekitesi hiba
-
veterán
válasz MC Pite #191159 üzenetére
Tegnap esőben értem haza kb. 18 órakor, reggel 8-ig a +10 fokos garázsban aludt az autó, minden OK volt.
Elmentem dolgozni, tető alatt parkolok, oldalt nyitott. Tehát eső nem érte 24 órája mikor 18 órakor elindultam hazafelé. Megálltam tankolni*, hátsó ajtó kilincse nehezen nyílik, befagyott. Akarom nyitni a tanksapka fedelét, ő nagyon nem akart engedni, 3-4. próbálkozásra sikerült.
Szóval inkább ne.*Tankolás: 10,62 l/100 km, csak Budapest. Részemről OK.
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #191170 üzenetére
Pedig Izlandon ez olyan szinten mindennapos, hogy sok helyen ki van rakva a folyó átkelés tábla. És még forgalom is van.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #191173 üzenetére
14 éve mosom télen is, nálam egyszer sem fagyott még be pl tanksapkám; ajtó vagy kilincs meg akkor is hajlamos, ha egy hete nem érte víz; passz .
Igaz, ha csak helyben megyek, nem mosom (Egom vagy Oroszlány 22 illetve 50km-re vannak ahol szoktam), meg nem is -15nél, csak mínusz pár foknál (mondjuk is szokott sokat 'extrém' hideg lenni).Dluinet: Nem volt szmájli, nem tiszta hogy trollkodás volt vagy komoly
"Már a maszk letakarási is sokat számít" - próbáltam, Picassora vettem pajzsot us, és több lépcsőben lefalaztam elöl mindent. Mérhető eredmény nem volt.
Illetve évekig jártam Szibériába, Jakutföldre, Kara tengernél, stb, és az ottani (30 évnél fiatalabb, főként japán, koreai) gépparkon sem használtak, max hófogókat. Olyan helyeken sem, ahol extra 2-3 venti volt bent(az orosz autókban), hogy ne fagyjon a leheletünk az üvegre (télen -40⁰- -55⁰ is volt).
De mindenki azt raknfel amit akar, olyan km/hőfok határok mellett, amilyennél csak szeretné.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
F_Zolee
veterán
Olvasom a napi időjárás áldásokat. Még jó, hogy szabin voltam így csak a sótengerrel kellett megküzdenem. Persze hazafele menet már minden út száraz volt, kb így -4fokba gyorsan lecsapattam a 2kg sót az autóról, hogy beálljak a pár fokos garázsba. Azt hiszem jövőre beújítok valami siesta kályhát a garázsba, hogy érezze a törődést.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #191116 üzenetére
F30ról már írtam korábban, nálam az volt a vízválasztó, hogy elengedjem a BMWt, mint vállalható típust. Rettentő sok szívás volt vele, vállalhatatlan határidőkkel és garanciális hozzáállással. Plusz a márkaszerviz hozzáállása is sokat dobott a prémium érzeten.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
mamboo
tag
befagyott ajtót hogy nyissak? szabad ég alatt parkolunk sajnos.
-
dj79
senior tag
válasz mamboo #191182 üzenetére
Főként óvatosan, nehogy a kilincs a kezedben maradjon flakonból mehet rá hidegvíz körben, hátha segít.
Amúgy érdemes nem feszegetni, meg kell keresni azt az ajtót, ami könnyebben nyílik aztán átmászni a vezetőülésbe. Ha már felmelegedett az autó és kinyílt az ajtó, akkor pedig valami ápolóval átkenni a szigetelőgumikat, hogy ez ne túl gyakran fordulhasson elő.[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz mamboo #191182 üzenetére
Cégesen körbeütögettem a tolóajtót finoman, így nagynehezen kinyílt. Priváton egy határozott mozdulat kellett, négy napja nem volt használva és a hideg miatt befagyott a kilincs és az ajtó is kicsit, de még nem volt vészes.
Gondolkoztam jégoldón, de a tükröknél sem használt a múltkor, úgyhogy én a finom erőszak mellett döntöttem.Kéderekre van valami speckó és jó cucc? Tavaly szilikont próbáltam, de nem jött be, ragadós lett csak tőle a kéder.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
pècsimunkás
addikt
Akinek nem nyílik a befagyott ajtó: nagyon jó kédergumi ápolók vannak. Én minden mosás után végig megyek a kédergumikon ezzel: [link]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Ádám16
addikt
válasz pècsimunkás #191191 üzenetére
Glicerin+víz 1:1 aránya is hatásos.
szerk.: szinte minden gyógyszertárban kapható glicerin, kb 600ft 200ml.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egyébként ez a befolyó víz, befagyó kéder dolog nekem most külön furcsa mert most először van filces kéderes autóm, eddig csak gumi volt.
Még a panorámatető körül is van kívül is filc. A múltkor eső után mohát is láttam rajta
Nem tudm elképzelni hogy ne ártson neki, sajnos nem tudok garázsban parkolni, lehet kéne venni egy félponyvát, otthon van egy de véletlen olyan bazi nagyot vettem hogy az egész kocsit beteríti, pedig csak az üvegek vonaláig gondoltam egyet:
Csak az a baj megint jön egy ilyen szaharai homok, utána ráteszem, kis szél és össze-vissza karcolja. Másrészt autóktól elzárt külterületi tanyás murvás földúton 2,4 kilométer a munkahely, ha nem lenne minusz 10 fok meg sötét majdnem reggel 8-ig hamarabb átérnék biciklivel, minthogy leszedem a ponyvát.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Ádám16 #191192 üzenetére
Próbáltam, működik, de nem fogyott el, gondoltam jó lesz jövőre, penészesre berohadt a sprickelős flakonba.
Annyi macerát hogy gyógyszertárban soban állok, szórakozok vele, flakont keresgélek, aztán rámrohad nem ér meg, pár száz forinttal drágább egy sprés gumiápoló. Vagy az nem jó rá?
A filcet mivel kell ápolni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
slett27
addikt
Kis segítséget kérnék. Feleségem SEAT Leon 1.6 MPI Reference 2006 évjáratú kocsijánál a faxa hideg miatt a jobb hátsó ajtónyitó kilincs eltörött így nem lehet becsukni az ajtót, csak a kp zár zárja le. Mit kell bele vennem pontosan hogy javítani lehessen ? Gondolom ehhez az egész kárpitot le kell szedni és bontani. Egy bontós linket küldenétek pls hogy na ezt kell megvenni ? (csak sejtem hogy a kilincset a bowdennel, de nem vagyok biztos benne.)
Előre is köszi a segítséget !"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
csoki46
aktív tag
válasz Ádám16 #191192 üzenetére
Én szilikonzsírral szoktam körbekenni a kédereket. Idén a mazdán elfelejtettem, nem gondoltam, hogy használni fogom télen. Tegnap volt is meglepetés amikor a kulcs még a zárba sem ment bele, nem hogy elforogjon. Jégoldóval sikerült kinyitni a J1-et, onnan bemászva a B1-t is. Mondjuk az kétszemélyes munka volt, barátnőm nyomta belülről a kárpitot- üveget én meg kívülről húztam a kilincset (keret nélkül ablak rulez). Este bekentem a kédereket szilikonzsírral, a zárat olajjal ma reggel nem volt gond, szépen nyílt minden.
-
őstag
Visszakaptam a Corollát szerdán, tökéletes munkát végeztek, mert bármennyire keresem, nem látok sem az ívekben, sem sehol máshol javításra utaló nyomokat. Majd azért tavasszal, napos, világos időben még vetek rá egy pillantást, de jónak tűnik így elsőre.
Ebben az egy hónapban egy 2020-as évjáratú Volkswagen Golf Sportsvant hajtottam, 1.5 TSI-vel (hengerlekapcsolós), kézi váltóval, ergoActive ülésekkel. Mindig érdekelt ez a “Golfos életérzés” és most így hirtelen visszaülve a Corollába markánsan érezni. Unalmasan tökéletes, nem tudok rá mást mondani. Minden szépen, precízen működik benne, jól van összerakva, szépen csukódnak az ajtók, jó az utazási komfort (főleg ezzel a kihúzható combtámaszos üléssel és kicsit magasabb üléspozícióval), jól működik a távolságtartós tempomat, praktikus a csúsztatható hátsó üléssor és támla dőlésszög állítás (Sportsvan sajátosság), egyszóval minden úgy működik benne, ahogy elvárja az ember. A hajtásláncot leszámítva szerintem jobb autó, mint a Corolla, pedig ez még csak egy 7-es Golf.
Átvételkor a fedélzeti a korábbi felhasználók nagy átlagára 6,6 litert mutatott, a nálam töltött időben rátankolással számolva 7,89-et kért, pedig nem gyilkoltam. Viszont jó hír, hogy ennyi idő után is maxon van a hűtőfolyadék és az olajszint is, szóval nem eszi!"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Milyen processzort vegyek?
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politikai mémek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen