- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lazac_
tag
Fuelio-ból exportáltam CSV-be a dolgokat, aztán akkor már spritmonitor.de-re importáltam egy új accounthoz, benzin és gumitípus nem fedi a valóságot, mert nem volt kedvem adatbányászni, de a fogyi adatok stimmelnek:
-
nagyúr
Tényleg, porki merre jár, ezer éve nem láttam a fórumon.
-
brumi1024
veterán
Egyebkent nem erzem teljesen jogosnak a felhaborodast, nem igerte sehol se a gyarto se a szabvany, hogy barmikor is lankadhat a figyelem az L2-es rendszernel. Jopofa feature-kezdemeny az ilyen rendszer (jo dragan ), de amig a gyarto sem biztos benne addig nem biznam ra a vezetest ilyen szinten (kozponti kijelzo nyomogatasa kanyarban). Nekem automata beparkolom van, egyszer-ketszer poenbol hasznalom, de nem mutogatnek a gyartora, ha nem figyeltem volna es meghuzta volna a felnit/lekoccolta volna a kornyezo autok egyiket.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #184664 üzenetére
Ott van a hiba, hogy a marketingben meg ezerrel azt toljak, hogy hu de fasza es mindent is tud. Jo sok penzert. Es egy tok egyszeru szituban ne b*ssza mar neki a szalagkorlatnak az autot. Az onparkolo ugyanez. Nyilvan aki megrendeli, azert teszi, mert alanyi jogon nem tul ugyes. Igenis az az elvaras, hogy ne huzza meg a masik autot es ne padkazza le a felnit. Szarul be tud allni ingyen is az ember, onerobol...
-
MC Pite
veterán
Rátarti f...k, akiket nem lehet megkérdőjelezni, akárcsak a japánok. Azzal a különbséggel, hogy a japánok legalább precízek
a németekkel ellentétben.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #184664 üzenetére
Illetve azzal nem ertek meg egyet, hogy ugyan a figyelem nem lankadhat, de ha rossz dontest hoz, az nagyon nagy baj. Azt nem hozhat.
Ha nem teljese biztos abban, hogy mit kell tenni, akkor sipoljon, vilagitson pirosan es ne csinaljon semmit, bizza a usererre.
De Vettelen innen azert ne varjuk el senkitol, hogy ha a belso savban autopalya-temponal a savtarto behuzza a szalagkorlat fele, akkor megfeleloloen reagaljon. Ez irrealis.Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
+1. Lehet emiatt nem varok sokat ezektol az extraktol.
rbalint88: Hat nekem azert van benne, mert nem volt mas valasztasom, egybe jon az elso radarral. A marketinggel van baj, igen.
EQMontoya: amugy az lenne az igazi, ha ezeket az L2/3 rendszereket, ahol meg figyelni kell nem hirdetnek ilyen nagy hevvel. Ez figyeljunk, de picit mar nem muszaj szvsz nem mukodik. Most vagy figyeljen a sofor, vagy ne. Ha figyelek tudom tekerni a kormanyt is jobbra/balra par fokot.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #184676 üzenetére
Én amúgy nem is értem, egy ilyen nem túl nagy szám rendszert ami figyel két sávot és azon belül kellene tartani az autót, hogy lehet ekkora rakás szarra megcsinálni .. azért ez nem rocket science meg FSD, azért hardver meg szoftver meg knowhow tekintetében is kicsit előrébb járunk már ennél.
Amúgy akármit is írnak a kezelésibe, egy tempomat is azért van, hogy ne kelljen nyomnod a gázt. Nem írhatod bele a kezelésibe ez L2 tempomat, nem veheted le a lábad a gázról. Ok de akkor minek van? Vagy visszagurulásgátló automata kézifék, de nem veheted le a lábad a fékről mert néha kikapcsol és nekibaszódsz a mögötted lévőnek. Ok de akkor minek van? Hát ez is ilyen, tekergeti neked a kormányt meg tartja a sávot, pont erre lenne való nem, amit a csávó csinált, nem? Nem az, hogy hátradöntöm az ülést aztán alszom addig, hanem egy pár mp-re az üres autópályán lenyúlhatok mondjuk a kesztyűtartóba vagy elővehetek valami a zsebemből és nem fogom addig nekihúzni véletlen a kormányt a szalagkorlátnak, mert ott az okos sávtartó cucc amimajd nekihúzza helyettemaddig csak megoldja. Az rohadt veszélyes szerintem, elvileg van ami csinál valamit helyetted tehát lankad a figyelmed, különben minek kapcsolnád be ha szinkronban mindent csálsz vele együtt nem? szépen belassulsz nézelődsz mert az gondolod rábízod magad erre a szarra aztán egyszercsak árok.[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
Én mint a topic retrográd eleme, eleve félek az önvezető autóktól (pontosabban attól, hogy kötelező lesz, vagy annyira elterjed, hogy nem lesz más alternatíva).
Majd jönnek a jó kis jogi / erkölcsi dilemmák, hogy ki a felelős azért, ha két önvezető autó összeütközik, vagy ha két rossz döntés közül kell választani (elkerülhetetlen baleset), akkor mi alapján döntsön az önvezető autó (csak a saját utasok védelme a legfontosabb, vagy mérlegeljen mást is).
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #184635 üzenetére
Én ràbízom az automatára. Ha budos van kint, belso keringetésre vált, (ha pàràsodik a szélvédô, szélvédôre irányítja + futest kapcsol a hatsora) ablakmosaskor szinten, hogy ne jojjon be a moso szaga. Ha fixen belsore allitom, akkor automatikusan kapcsolja a klimat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Paxker315
addikt
Urak. Vannak ajánlott "aliexpresszes" parkolóradarok? preferenciálisan előre-hátra, kis kivetítővel. Mik lehetnek a kockázatok? Esetleg, bevált szaki Debrecen-Nyíregyháza vonalán ilyen feladatra? : D Előre is koszonet minden észrevételért-javaslatért : )
-
Kickass
őstag
válasz ngaba #184679 üzenetére
eleve félek az önvezető autóktól (pontosabban attól, hogy kötelező lesz, vagy annyira elterjed, hogy nem lesz más alternatíva)
- bármekkora is a hype, a mi életünkben attól nem kell félned, hogy nem lesz más alternativa, pláne itt vadkeleten ahol 3 lámpa összehangolása is sokszor gordiuszi csomót jelent a közlekedésmérnököknek
-
6030D
Ármester
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #184682 üzenetére
Ja, csak az audibol az a kozepes motor, az i30-bol meg a hegyeseros valtozat. A tobbi “funyiro marka” is gyart erosebb kompaktot, mint egy tizeneves audi. Osztakko mivan? Ha 245 lo nem eleg, akkor chippeltesd meg, vegyel erosebbet vagy torodj bele. De leginkabb gondolkozz el azon, hogy mire kell erosebb? Ha dajcslandi autobahnon akarsz lenni a belso sav kiralya, arra a duplaja is keves. Minden masra meg ez is boven sok... arra az evi harom f***meregetesre meg elfogadod, hogy a tied a kisebb.
egy masik audis
-
6030D
Ármester
Papíron igen. Aztán ki tudja, de nekem nincs vele bajom, be van kapcsolva, auto állás és minden jó. Mondjuk az érdekes, hogy ha valamelyik iránygombot (szélvédő, szemből, láb) benyomom, akkor ugyanazon a hőfokon most melegebbet fúj, de lehet hogy csak azért, mert ugyanazt a mennyiséget egy irányból nyomja (de mégis érezni, hogy melegebb).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
t72killer
titán
Hátsó üléstámlát szeretném kioperálni az octaviából, a "zsanér"-on sikeresen túljutottam, viszont a középső, ülésbe épített biztonsági öv kifogott rajtam. Hogy lenne érdemes nekifogni: az övet a vázhoz rögzítő Torx-csavarral küzdjek meg (van hozzá kulcs, csak eddig nem adta meg magát) vagy az ülés belsejéből kellene kioperálni a rögzítést?
Nem ultrafontos a projekt, költözéshez próbálok minél nagyobb belteret kialakítani/felesleges súlyt kib@ni. Üléspárnák, kisebbik háttámla (bazinehéz!) már kint vannak, már ezzel is hozzáadtam egy csomót.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
6030D
Ármester
válasz Integrale #184697 üzenetére
Ennyire nem néztem. Alapból (első ülésen) teljesen jó az auto állás, csak amikor asszony van a hátsó ülésen a gyerekkel, akkor van néha "légszomj", és ezt a középső fújás oldja meg (gondolom a könyöklőből is többet fúj olyankor). Ha nem felejtem el, végigpróbálgatom a többit is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest