- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz EQMontoya #184500 üzenetére
Az az igazi Vatanen, ha nyekereg nem? Mindig eszembe jut haver, aki friss jogsival túlfújta a kerekeket, mert milyen menő ahogy sikít a kanyarban, aztán az orfűi szerpentinen telibedurrantott egy szembejövő családot. Szerencsére nagy baj nem lett, de azért fél évre bevonták a jogsiját.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #184497 üzenetére
Nemrég belefutottunk egy olyan tucatméretes Hankook téli abroncsba, ami 3 évesen olyan kemény volt, mint a kő. 2017-es gyártás, de csak tavaly került fel egy új autóra és még látszódnak rajta a gyári felfestések a mintázaton, szóval kevesett futott. Tárolva szakszerűen, gumiparkban tárolták. Szóval megesik, hogy minden klappol papíron, aztán mégse jó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
válasz EQMontoya #184500 üzenetére
Egy olcsóbb márka gumija már 2-3 évesen nyekereg ha normál tempóban veszed be a kanyart, akkor is. Több ismerősöm Falkenje pl, Laufenn, stb, stb.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #184506 üzenetére
Nekünk a K425 még mindig patent. Igaz a Jazz-en nem is nagyon van feszegetve a tudáshatára.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
-
Dorian
félisten
Utastár párásodása ellen mit lehet tenni? Hajnalban belülről van ráfagyva a szélvédőre a pára, vakarom le és esik bent a hó mindenre...
Legalább 10 percig kellene álló helyzetben járatnom minden fűtést bekapcsolva, hogy leolvadjon/elpárologjon.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
EQMontoya
veterán
állítólag nem lenne nehezebb 1360 kilónál.
Ez lenne az alacsony suly? Oke, erosebb lenne, mint az aktualis MX5, vagy a jovore erkezo GT86, de meg utobbinal is egy mazsaval nehezebb. Elobbinel meg negyed tonnaval.
Meg a 370Z roadster is "csak" masfel tonna, pedig abban egy b..omnagy v6 van, meg amugy is egy granittomb, annak minden elonyevel es hatranyaval.Egy sima, 2 literes sorneggyel szerelt, 2 uleses roadstert meg akkor is illene 1300kg ala vinni, ha a turbomoci miatt azert kell komolyabb fek es hasonlok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Dorian
félisten
válasz rbalint88 #184524 üzenetére
Nem ázik be a kocsi. Van klíma, szélvédőfűtés meg minden. Nincs vele sok baj. A garázs meg tele van fűnyíróval, talicskával, teleltettet növényekkel, meg minden egyébbel, a kocsinak nincs benne hely.
A pár perc az a legalább 10, ami szvsz sok.
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
oliwire
őstag
válasz Dorian #184520 üzenetére
Egy ötlet: Ugye a nagy hőmérsékletkülönbség miatt csapódik ki a pára. Ha alaposan felfűtöd a kocsit belülről, klímát nem járatsz, hogy szárítsa a levegőt, majd este leparkolsz, és ki is pattansz a kocsiból, és hajnalban éri el a mínusz 5-10 fok, akkor értelemszerűen kicsapódik a pára belül is.
Ha hazaérkezéskor tartasz egy 1-2 perc szellőztetést a kocsiban, kinyitott ajtókkal, akkor jobban átveszi a kinti 0 fokos hőmérsékletet az autó belseje, és a pára is kisebb koncentrációban marad bent.
A 0 és -5 fok között már nincs olyan nagy különbség, és a benti páratartalom is kevesebb lesz.
Lehet így már kevesebb odafagyott hó lesz a belső ablakon.
De a belső pára csökkentése mindenképp segít.[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
Köszönöm a tippeket, veszek ilyen macskaalmot, és a megérkezés utáni szellőztetés is jó ötlet!
(Őszintén szólva azon kívül, h tele van pakolva, lusta is vagyok beállni a garázsba, de még az udvarba sem álltam be sosem, sokkal egyszerűbb és gyorsabb az utcán hagyni a kocsit)
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #184534 üzenetére
Sokminden mas is eltudja.
-
tboldi
nagyúr
Nálunk is okés még a K435 a WagonR-en, illetve a W452 sem rossz, cirka 3 éves mind.
(#184530) oliwire: Nem inkább a klímával? Nálam a szélvédőfűtés gombot megnyomva bekapcsolódik a kompresszor is, és másodperceken belül leviszi a párát (persze nem a ráfagyottat). Ha esetleg később megnyomom az AC gombot kikapcsolva a klímát, rövidesen ismét párás lesz minden. És ha ismét bekapcsolom, újra eltűnik a pára pár másodperc múlva.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #184536 üzenetére
Ahogy sokminden mas is erre valo Nem a silicagel az egyetlen szaritoszer a vilagon. Peldaul a kalcium klorid sokkal jobb szaritoszer, kisebb paratartalomnal is hatekonyabb es tomegaranyosan vagy hatszor annyi nedvesseget tud elnyelni, mint a silicagel. Valamint a silicagel vissza is tud parasitani, azaz ha szaraz az ido pont az fogja eregetni a parat a kocsiban.
Nem veletlen, hogy a tengeri szallitasnal is a CaCl-t hasznaljak inkabb.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #184540 üzenetére
Csak mert spurok
-
demars
addikt
Sziasztok.
Behúztam melós autónak egy 2009/11 havi Renault Kangoot. Teszi a dolgát, nincs vele gond, csak piszkálja a csőrömet, hogy nincs benne vízhőmérséklet kijelző.
Létezik esztétikus műszer, (kicsi, megbízható) amit utólag be lehetne építeni?Köszönöm
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #184543 üzenetére
Ezer éve nem láttalak!
ScanGauge 2 vagy UltraGauge - mindkettő OBD-n keresztül működik.
Nekem is van egy SG2-m pont emiatt.[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
mivel a kisautóm 80 km/h felett szétrázza a seggemet (kuplung valszeg), így nem akartam kísérteni a sorsot és kipróbáltam végre a share now-t kiugrani az agglomerációba. nagyon flottul működik a rendszer. sajna elektromos autót nem tudtam kipróbálni, egy mercedes gla volt a legközlebb, így azzal mentem. tetszett. más kérdés, hogy oda-vissza ez majdnem 14k volt, olcsóbb lett volna szerintem taxival nem ez a jó megoldás, ha az embernek a lakás körül 35 percbe telik parkolóhelyet találnia
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz demars #184543 üzenetére
Aliexpress, obd gauge Prius körökben szoktak asszem ilyet venni, de ha van ajánlott cuccra link, érdekelni fog
Vagy [link] igazából ezeknek is lehet mondjuk tartót venni A oszlopra vagy kormány burkolatra, de az szerintem nagyon račing. Ebben az esetben inkább olajkörre kötném.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #184546 üzenetére
#igenyesbe
-
Peter.70
addikt
válasz molnarpeter #184546 üzenetére
Én obd adapter és HA alkalmazást használok. Gondolom van más alkalmazás is
-
demars
addikt
válasz tboldi #184544 üzenetére
Köszi, ilyesmi műszer jó lenne. Egy picit sokallom érte a 40 ezret
Ha picit javul az idő és lesz szabad időm, körbenézem a motorteret hátha lesz ott egy kis csonk, ahova esetleg egy egyszerű (és olcsó) sima vízhőfok mérőt be lehetne építeni.
Egyébként hol érdemes ezt a scangauge kütyüt megvenni?molnarpeter: ezek a nagy műszerek nekem se jönnek be, ez nem az az autó amit érdemes tuningolni
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest